فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

فرازی به آینده با فال و طالع بینی هفته دوم خرداد ماه در پایگاه تفریحی و سرگرمی ناز وب، فال هفتگی گوی بلورین Extreme to the future with horror and horoscope in the second week of June at the Cute Web Entertainment and Entertainment Center, the weekly horoscope of the Crystal Orb (ستاره شناسی)، فال انبیاء، فال ورق (احساسی)، فال آی چینگ، فال تاروت و فال هفتگی فرشتگان یا اوراکل در این بخش برای شما دوستان گلم قرار داده شد.

هدف گروه نازوب از شروع این مبحث به صورت هفتگی تنها ارائه زیباترین جملات مثبت اندیشی و انگیزشی و ارائه مطالب ارزشمند تا حال دلتونو خوب کنه.

 

فال هفتگی Weekly Horoscope گوی بلورین یا ستاره شناسی

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

♈️ متولدین برج فروردین:
در این هفته پر از شور و شوق و ذوق هستید. یک سری نگرانی و درگیری دارید که به سرعت رفع می شود و به آرامش و سلامت و بهبودی می رسید. به درک خیلی مطالب می رسید.

کمک دهنده برای رسیدن از جایی به جای دیگر خواهید داشت. کمک دهنده ای که همزمانی هایی برای تان ایجاد می کند تا جواب های تان را پیدا کنید بهتر است مقصد و هدفی که در نظرتان جامع تر و کامل تر است را انتخالب کنید.

آن چیزی که می تواند همه چیز را شامل شود و کمتر وقفه دارد را انتخاب کنید. از نظر عاطفی روابط خوبی را تجربه می کنید. رهایی وجود دارد. می توانید تجربیات معنوی خاصی داشته باید.
دعاها و نیت هایی می کنید که به سرعت برآورده می شود. شاید در ابتدا فکر کنید باید از در بسته ای عبور کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♉️ متولدین برج اردیبهشت:
در این هفته مدام درگیر افکار پریشونی دارید. به هیچ کس و هیچ چیز لازم نیست کار داشته باشید. فقط کافیست محبت داشته باشید و نقشی در خانواده دارید وظیفه خود را انجام دهید.
هیچ اتفاق بدی در اطراف تان در حال رخداد نیست. باید از قضاوت و تصمیم گیری های اشتباه و بد دوری کنید. با کسی سر دشمنی و کینه برداشته اید که اشتباه است.

اشتباه دقیقا از خود شماست. مشکل بنیادینی دارید که باید به صورت بنیادین حل و رفع بشود. باید حواس تان باشد نسبت به حق کسی به هیچ وجه اجحاف نکنید. هماهنگی و ذوق و خاصی برای شروع و انجام هر کاری دارید. از یک دوری به یک دوستی می رسید. تجربه جدیدی خواهید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♊️ متولدین برج خرداد:
در این هفته ذوق و شوق و هیجان خاصی دارید. انگار مدام می خواهید کاری انجام دهید و تنوعی در زندگی تان ایجاد کنید. در حال تغییر هستید و حال تان مدام عوض می شود.

شاید ردر ابتدای هفته کدورت و ناراحتی ای پیش بیاید اما روابط عاطفی خیلی مستحکم تر و بهتر می شود. تجربه عاطفی خاصی خواهید داشت. انگار حرف هایی که همیشه انتظار شیندنش را داشتید می شنوید و با چیزهایی که دوست داشتید رو به رو می شوید. دل تان سوپرایز و هیجان خاصی می خواهد که نصیب تان می شود.

زندگی تان را عشق و شادی و هیجان در برمی گیرد. خبرهای خوب مالی به شما می رسد. اگر گرهی در کارتان دارید حل می شود

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♋️ متولدین برج تیر:
در این هفته از هر چیزی دوری می کنید. از آدم ها، از محیط های خوب و آرامش بخش. از هر چیزی که می خواهد حال تان را مثبت تر و بهتر کند دوری می کنید. همه را دشمن خودتان می دانید. در صورتی که این گونه نیست. هم دلتنگ می شوید و هم در عین حال تنفری سراسر وجودتان را نسبت به آدم ها می گیرد.

احتمال ملاقات با افراد قدیمی دارید. بهتر است کمی برای تغییر خودتان و تغییر زندگی تان و ایجاد فرصت های جدید تلاش کنید. باید از دردها بگذرید و فارغ شوید تا بتوانید به لذت و آرامش دست پیدا کنید. از یک اسارت ذهنی رها می شوید. زنجیر و قفلی در ذهن تان باز می شود و به یک روشنی در افکارتان می رسید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♌️ متولدین برج مرداد:
در این هفته حس کنجکاوی شدید دارید. می خواهید چیزهایی را بفهمید. حال تان در کل خیلی عوض می شود. بهترین زمان برای شروع کارهای جدید و یادگیری مهارت های جدید است. حتی شراکت کنید. بخت همراه است و همه چیز با شما همکاری می کند. از اتفاقی خیلی خوشحال می شوید.

پی به موضوع ریز و خاصی می برید. انگار از چیزی مطلع می شوید تماس های تلفنی عجیبی خواهید داشت. آدم های عجیبی به یادتان می افتند. معرف خیلی ها خواهید شد به سمت بهتر شدن و یک راه و مسیر خاص. خیلی از آپشن های زندگی تان تغییر می کند و نظرتان در مورد خیلی چیزها عوض می شود.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♍️ متولدین برج شهریور:

در این هفته با معجزه ای در زندگی تان مواجه می شوید. این معجزه می تواند توسط فرد خاصی ایجاد شود. اینکه فردی به شکل عجیب در زندگی تان پیدا شده و کمک تان کند یا کاری که به طرز معجزه وار جواب دهد و مشکلات شما را حل کند. واقعن با این معجزه رو به رو می شوید. Strange emotions احساسات عجیبی دارید.

شاید فردی با نقابی به شما کمک می کند و می خواهد مخفی بماند. ولی شما ته دل تان متوجه می شوید. درها برای تان باز می شود. گشایشی در کار و زندگی تان هست.

پولی که مدت های زیادی بلوکه شده یا دست کسی بوده بدست تان می رسد. کمی کار و زندگی تان راه افتاده و روی روال می افتد. خیلی آرام می شوید و حس متفاوتی را تجربه می کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♎️ متولدین برج مهر:
در این هفته شور و هیجان و آرامش و در عین حال بخاطر مشغله زیاد تنشی دارید. ولی با مراقبه و مناجات اضطراب و استرس را می توانید از خودتان دور کنید. بهترین زمان است که کار و مسیری را شروع کنید. رابطه عاطفی خیلی مستحکم تر شده و یا وارد روابط عاطفی خیلی متفاوتی خواهید شد. احتمال سفر دارید. حتا احتمالش زیاد است که برنامه سفر به جاهای مختلف و تجربیات جدید بریزید

خیلی به دنبال کسب آگاهی خواهید بود
شاید نسبت به خانواده احساسی تر و وفادارتر شوید. از بدی ها و زرنگی های اطرافیان آگاه می شوید و از خیلی از تله ها نجات پیدا می کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♏️ متولدین برج آبان:
در این هفته توصیه می شود در کاری که دارید بمانید و تغییر شغل ندهید. اما اگر می خواهید کار جدیدی را اضافه کنید انجام دهید.

حتمن پیگیر یک هنر و کار مفرح یا ورزش باشید. چیزی که حال تان را بهتر کند. تفریحات تان را حتمن بیشتر کنید. انرژی بسیار خوبی در این هفته وجود دارد تا لحظات فوق العاده و بی نظیری را رقم بزنید.

 

سفر یا پیک نیک بروید. سعی کنید تجارب منحصر بفردی داشته باشید. کلا شاد هستید. حسی که شاید در زندگی چندان تجربه نکرده اید. حس اینکه شاید نسبت به خیلی چیزها بدبینی و قضاوت داشته اید و در خیلی مسیرها برای انتقام قدم برداشته اید، اما الان تبدیل به عشق شده است.

حال و روزتان خیلی بهتر می شود و تحول شخصیتی در شما رخ می دهد. از مرتبه ای به مرتبه دیگر می روید. پیغام خوبی برای تان می آید. بازگشت کسی در راه است.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♐️ متولدین برج آذر:
در این هفته می خواهید سرتان در لاک خودتان باشد اما نمی توانید. دوستان خیلی خوبی دارید که شما را از آن حال در می آورند. ملاقات با کسانی دارید که مدت های طولانی ندیده اید.
اینکه خودتان را بهتر ببینید و بشناسید. بخش های جدیدی از وجودتان را کشف می کنید. آشنایی عجیبی دارید.پیشنهاد شراکت و کاری دارید. با مهارت و شغل جدیدی انگار آشنا می شوید. خیلی ذهن تان به کار می افتد. خوب است در تلاش باشید تا پروژه و کار جدیدی را پایه گذاری کنید. بهتر است بزرگ فکر کنید. خیلی انرژی مثبت پحش کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♑️ متولدین برج دی:
در این هفته به طرز عجیبی خیلی از بخش های وجودتان را می بینید. انگار که از همیشه بیشتر به خودتان آگاه می شوید. به خیلی از رفتارها و خوب و بدهای تان آگاه می شوید و به نحو دیگری خودتان را می بینید. رویکرد رفتاری متفاوتی را با آدم ها در پیش می گیرید و موفق تر خواهید شد.

آرامش و کنترل اعصاب تان خیلی بیشتر می شود. یک سری از نگرانی های تان به کل برطرف میشود. چیزهایی که فکر و نظر بدی نسبت به آنها داشتید برطرف می شود و می فهمید آن مسائل خیلی راحت تر از آنچه فکر می کردید حل می شود.

 

برای تان خیر و خوبی می آید. بالاخره در این هفته به آرامشی که مدت هاست انتظار رسیدن آن را دارید می رسید. خوب است به خواب ها و رویاهای تان فکر کنید و مراقبه ها بیشتر شود. راه برای رسیدن به اهداف و آرزوها خیلی قوی است.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♒️ متولدین برج بهمن:
در این هفته درگیر مسائل مالی هستید. پستی بلندی هایی در کارتان ایجاد می شود.
شرایط کاری جدیدی برای تان پیش می آید. در یک سری از گزینه ها دچار شک می شوید.
نیازمند برقراری ارتباطات جدید هستید تا فضاهای جدید را تجربه کنید. انگار می خواهید از حالی به حال دیگر بروید.
با آدم هایی به کل قطع رابطه می کنید و با یک سری از آدم ها صمیمی تر می شوید.
شکل دیگری از زندگی و وجه دیگری از انسان ها را می بینید و با آن آشنا می شوید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♓️ متولدین برج اسفند:
در این هفته شور و نشاط عجیبی دارید. خیلی خوشحالید و حال خیلی خوبی دارید. تمایل دارید کمی آرامش داشته باشید ودر حین آن آرامش کمی تفکر کنید و تصمیماتی بگیرید و مسیرهایی را شروع کنید.

شاید استارت خیلی از کارها را بزنید و خیلی از کارهایی که به تازگی شروع کرده اید را پیگیری کنید. ایده ها و افکار خوبی برای کارتان به ذهن تان می رسد. خبرهای خوبی به شما می رسد. یک سری از مشکلات خانوادگی برطرف می شود.

مشکلات مالی خودتان و نزدیکان حل می شود. روابط عاطفی عمیق تر می شود و ارتباطات عاطفی خیلی عمیق و خوبی خواهید داشت.

ممکن است به اشتباه راهی بروید یا حرفی را به فردی بگویید. خیلی دقت کنید در نصیحتی که به دیگران می کنید. اگر کسی مشورتی خواست به او قطعی چیزی نگویید. از شما برای رفتن به جایی دعوت می شود. بهتر است تمام دقت تان را به کار بگیرید.

 

 

فال هفتگی انبیاء

 

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

فروردین
حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است.

باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمار.

اردیبهشت
حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگي با سختيهايي مواجه ميشويد و با مردمي لاقيد و بد عمل سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت ميافتيد همسري نصيب شما ميشود كه بايد با او به احتياط رفتار كنيد وگرنه از مسير صواب منحرف شده و شما را دچار مشكل ميكند بايد مراقب باشي تا خود به بدعملي ديگران گرفتار نشوید . در طالع شما سفر يا هجرتي ديده مي شود كه لازم است انجام بگيرد

 

خرداد
حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی .

هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

 

تیر
حضرت خضر (ع)

اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شد و كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند .

زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبيني

روزها ي شنبه و پنج شنبه بر تو مباركست دل در آرزوي چيزي بسته اي كه به زودي ميسر شود و به مراد دل برسي و حاجت روا گردي . دعاي چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشي انشا الله

 

مرداد
حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود

در طاعت، دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و شادمان و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

 

شهریور
حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .

با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

 

مهر
حضرت ایوب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد

تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

 

آبان
حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن .

بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی. انشاء الله.

 

اذر
حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است .

به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله

 

دی
حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

 

بهمن
حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبر کن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

 

اسفند

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی .

روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

 

 

💞-••-💞-•❅•-💞-•❅•-

 

🌺🌼 فال هفتگی ای چینگ هفتگی 🌼

 

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

🍀 فروردین 🍀🍀

روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند، که هرکس دنیا به او روی خوش نشان دهد، دیگران در وی طمع می‌کنند.

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌿🌿 اردیبهشت 🌿🌿

با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید. برای هدف تان برنامه ریزی کنید. موفقیت بدون برنامه ممکن نیست.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌷🌷 خرداد 🌷

به هوش باشید و از تجربه‌ی دیگران بهره‌ بگیرید. فرصت‌ها و جوانی خود را بیهوده از دست ندهید که این ایّام گذرا و ناپایدار است.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌻🌻 تیر 🌻🌻

شما از موج‌های خطرناک و ویران‌کننده‌ی زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهیدکرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

💐💐 مرداد 💐💐

پیمانی بسته‌اید که باید به آن پایبند باشید. مبادا پیمان‌شکنی کنید. منتظر خبر خوب باشید که آینده متعلق به شماست.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌹🌹 شهریور 🌹🌹

به ظاهر مردم توجه نکنید. سعی کنید از باطن عقیده‌ی آنها آگاه شوید. رسیدن به هدف مشکل است؛ ولی اگر شما بر مردم و به‌ویژه اطرافیانتان سخت نگیرید، دنیا نیز بر شما آسان می‌گیرد.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌹🌹مهر🌹🌹
نگرانی کار شما را بسیار سخت می کند. راه راحت تر و بی دردسر تر را انتخاب نکنید. راه صحیح را انتخاب کنید. برای کامیابی با افراد مهم گفتگو کنید.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌹🌹آبان 🌹🌹
راههای خوبی پیش رو دارید و موفقیت بی شکی پیش رو دارید ولی از ادامه راه خسته نشوید زیرا همه چیز را از دست خواهید داد.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

 

🌹🌹آذر 🌹🌹
فروتنی و تواضع برای نتیجه مطلوب لازم است. از انجام کارهای بزرگ نترسید.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

🌹🌹دی 🌹🌹
صبر کنید و منتظر بمانید اکنون زمان سکون است. و تا مدت کوتاهی به جز انتظار هیچ کار دیگری به نفعتان نیست.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

🌹🌹بهمن 🌹🌹
زمان خوبی برای ریسک و انجام کارهای بزرگ است. از انجام چند کار به طور همزمان نترسید زیرا می توانید آنها را به خوبی انجام دهید.

 

💞-•❅•-💞-•❅•-💞-•❅•-💞

🌹🌹اسفند🌹🌹
از هر اتفاق بدی نهراسید زیرا این اتفاق ها همیشه نشانه بدی نیست و شروع روزهای بهتری برای شماست.

 

 

✨فال فرشتگان هفتگی ✨

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

⭐️ فروردین ⭐️

ملک مقرب رافائل Raphael

من یاری دهنده تو ام تا بیماری ها، مبارزه ها و مشکلات خود و دیگران را شفا دهی. تو همانند من یک شفا دهنده میباشی.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

⭐️ اردیبهشت ⭐️

فرشته اپال Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آن ها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

⭐️ خرداد ⭐️

فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیت فوق العاده ای می باشی که با حقیقت در تماس می باشی.به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای بیان کن.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ تیر ✨

فرشته آکاشا Akasha

تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبت های معنوی و وظایف خداوند را در زندگی خود بازشناسند.

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ مرداد ✨

فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نخواهد بود. منتظر بمان یا راه های دیگری را امتحان کن. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ شهریور ✨

فرشته لیلا Leila

مدتی را در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت فکر کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به آگاهی حقیقی برسانند.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

⭐️ مهر ⭐️

فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته میباشی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه نتیجه بگیری به صلاح است از آگاهان و مطلعان کمک بگیری.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

⭐️ آبان ⭐️

فرشته سارنا sarena

من فرشته فراوانی ام. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

⭐️ آذر ⭐️

فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ دی ✨

فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور میباشی. همانند یک فرشته اجازه بده نور خداوند و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ بهمن ✨

فرشته آزور Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود.صبر و حوصله داشته باش.تلاش نکن به زور کاری را انجام دهید.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

✨ اسفند ✨

فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چرا که علمت در آینده به کار می آید.

 

 

—•–•–🌿🥀🌿🥀🌿🥀🌿–•–•–

فال احساسی❤️❤️بین خودتونو عشقتون👫

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

فروردین👫
نگرانته.بهت توجه میکنه .وعلاقشو نشون میده.

اردیبهشت 👫
دیدار.یک رابطه گرم تر شده دارید.

خرداد👫
عشقتون دوطرفست.
تیر👫

احساس میکنه رقیبی داره .دچارشک وتردید شده.

 

مرداد👫
پیشنهاد ازدواج.بیرون رفتن باهم.ابراز علاقه.

 

شهریور 👫
دیدار ولی کمی تاخیر میفته.

 

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم خرداد

 

مهر👫
دیدار.رابطتون به زودی بهتر میشه.

 

آبان👫
رابطه.نسبت بهش بدقولی نکن.

آذر👫
ازدستش ناراحت میشی.دوست داره حالتو بدونه.

دی👫
رقیب پیدا میکنید.شخصی قراره این رابطه رو به هم بزنه مراقب باش.

بهمن👫
دلتنگی.شک داشتن به طرف مقابلت.دیدارتون به تاخیر میفته.

 

اسفند👫
ناراحته ونگران

امیدواریم لحظه لحظه زندگیتان سرشار از انرژی مثبت و وقایع خوب و دلنشین باشد.

Weekly Horoscope, Crystal Orb, Tarot, Oracle, Sheet June 2nd



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان