فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

فرازی به آینده به بخش سرگرمی مجله تفریحی ناز وب، فال و طالع بینی هفتگی تاروت عشق، کائنات و فال احساسی ورق.

 

هدف از گردآوری این بخش از فال وطالع بینی ارائه زیباترین جملات مثبت اندیشی و انگیزشی و ارائه مطالب ارزشمند تا حال دلتونو خوب کنه و انرژی و نکات منفی را دفع کنید و لحظاتی زیباتری را برای خود و اطرافیان رقم بزنید.

در این بخش نگاهی داریم به فال هفتگی تاروت و کائنات، فال کامل عشق و رابطه بین شما و فرد مورد نظر. و فال احساسی و آنچه که بین شما روی می دهد با ما همراه باشید.

 

فال هفتگی کائنات

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

متولدین فروردین

کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.
شما از اینکه تنها هستی و برای خودت ز ندگی می کنی می ترسی، نمی دانی که چه کار می خواهی بکنی، عجله نکن و آرام باش، به موقع به جواب خواهی رسید. علائم مرد پارسا نشان دهنده خطر در اخذ تصمیم های عجولانه است. بنابراین سعی کن بیش از حد به خود استرس وارد نکنی و چنانچه بیماری داشته ای الان وقت استراحت و تجدید قوا است.

شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

نتیجه:
حقیقتاً الان زمان پر حاصل و مناسبی برایت است، اگر به فکر داشتن یک بچه، ایجاد یک شغل جدید یا فرصت کاری یا شروع یک پروژه خلاق هستی، وقت را غنیمت بشمار. نشانه های ملکه حکایت از فراوانی، لذت، خوشی و اطمینان خاطر در فعالیت های آتی برایت دارد.

 

متولدین اردیبهشت

 

شما از تجربه کردن تغییر فاجعه آمیز و تغییر آشفته هراس دارید، همه ما هم در حال مبارزه کردن با چنین تغییراتی در زندگی مان هستیم، این تغییرات می توانند فرصت های کاملاً جدیدی را در زندگی مان خلق و به ما کمک کنند.

چنانچه شما در حال تجربه کردن یا اخیراً از دست دادن یک شغل، یک غصه، طلاق یا پایان یافتن یک رابطه را تجربه کرده اید، این تغییرات می توانند فرصت های کاملاً جدیدی را در زندگی تان بوجود آورد.

حرکت، حرکت این چیزی است مختص شما. شما قطعاً از میدان به در نخواهی رفت، مطمئن باش؛ ارابه جنگی می گوید عاقبت در گیری ها به پیروزی تو ختم خواهد شد.

بنابراین تسلیم نشو، به جنگ و تو پیروز خواهی شد. الان زمان حرکت و تغییراست. انتظار مسافرتی در رابطه با کار داری، و اگر قصد خرید ماشین داری خیلی زود آن را بدست می آوری

نتیجه:
الان برای شما زمان انجام دادن عمل مثبت با پتانسیل بالا است؛ شما کاملاً به خودت ایمان داری و احساس قدرت زیادی می کنید، الان زمانی است که باید خودت را به درستی نشان دهی که خمیر مایه تو چیست! به توانایی دست پیدا خواهی کرد که روی پای خود بایستی و ساحر یک نشانه عالی برای موفقیت تو می باشد.

 

 

متولدین خرداد ماه

از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

یک آروزی تو تحقق می یابد، الان زمان پس از یک دوره تلاش و دردسرهایی که داشته ای زمان خوش شانسی و اقبال است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق زیادی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید یک شغل یک کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

نتیجه:
در زمان خود خواهی فهمید که چه تصمیمی برای چه شخصی درست است و چه تصمیمی نباید گرفته شود. الان زمان عبور از یک مرحله زندگی به مرحله دیگر است. ممکن است انتخاب سختی در پیش داشته باشی و ایثار کردن هرگز ساده نیست، اما تو به دنبال حقیقت و کمال هستی و زیاد به مال دنیا دل نبند یا مردم را به هر دلیل معطل خودت نگذار، همه چیز به دلخواه شما در خواهد آمد.

 

متولدین تیر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

موفقیت، احساس رضایت داشتن و به هدف رسیدن دور از دسترس نیست. در مقابل خطرات موفق خواهید شد. از رابطه ای که در پیش داری راضی خواهید شد. برای کوشش هایت پاداش می گیری.

 

از مغرور بودن زیاد بر حذر باش و یا اینکه در گذشته تکبر داشتی، هیچ کس این حالت را دوست ندارد، همچنین مراقب بدرفتاری ات باش، رفتار پرخاشگرانه و آزار دهنده فقط باعث شکست شما می شود، اگر این رفتار به شما نمی خورد، از فردی که این رفتارها را دارد و باعث شکست شما می شود بر حذر باش، الان زمان تحرک و تغییر است، عاقبت این برخورد ها به پیروزی شما می انجامد، پس تسلیم نشو.

نتیجه:
در این زمان عشق در زندگی ات وارد می شود، حتی اگر نتوانی ببینی که از کجا خواهد آمد. اگر شما برای خودت زندگی می کنی یک عشق به زودی در زندگی ات وارد خواهد شد.

اگر در یک رابطه نا موفق هستی، انتخابی داری که باید تصمیم بگیری، به حرف دلت عمل کن، ریسک کن، خوشبختی بزرگ تر در پیش رویت داری.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

متولدین مرداد

به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی.

بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه:
یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد. الان زمان ارزیابی مجدد است، بعضی از اوقات مشکلات آنقدر نومید کننده اند که امکانات جدیدی را بوجود می آورند که هرگز خواب آن ها را هم ندیده ای.

ممکن است مشکلاتی راجع به اموال داشته باشی، یا اگر به فکر یک دارایی جدید، یا نقل مکان هستی، اقدامات تو خنثی می شود.

 

متولدین شهریور

شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

همه امور درست آنطور که شما می خواهی نیست، حتی اگر حق با شما است یا قربانی یک بازی احمقانه شده ای، این بار به نفع شما نخواهد بود. مراقب باش نصیحت چه کسی را قبول می کنی و از اینکه با خود خواهی تحت تاثیر قرار می گیری آگاه باش.

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین مهر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

چنانچه به فکر یک کار تجاری جدید یا ایجاد یک رابطه هستی، ایمان و اعتماد به نفس پیدا خواهی کرد تا آن را تبدیل به یک موفقیت نمایی.

شاید ترفیعی در کارت بگیری یا حقوقت افزایش یابد و یک احساس قوی به تو می گوید که اگر برای خودت کار کنی، اعتقاد داری در آن کار موفق خواهی بود. در این راه قدم بگذار و موفق خواهی شد.

انگار تحت تأثیر یک دارو قرار گرفته ای، احساس عجیبی است و همیشه بیشتر از قبل می خواهی، این یک اعتیاد خالص است و بس.

چه آن می تواند یک وسواس در رابطه جنسی باشد یا در یک معامله پولی بیش از اندازه خوب که واقعی به نظر نمی رسد. همه این ها در اثر استفاده از داروهای محرک است. مواظب باش، استفاده از آنها عاقبت خوشی ندارد.

نتیجه:
انتظار موفقیت و دسترسی به اهدافت داری، الان زمان تکمیل کردن موقعیت هایت است. شما در زندگی به پدر، شوهر، همسر و یا مرد بزرگی اعتماد کرده ای، آنها برای شما پیروزی آفرین خواهند بود. اگر قربانی یک فرد بدخواه شده ای نگران نباش، سرانجام شما پیروز خواهید شد.

 

متولدین آبان

الان زمان بروز هیجانات و شادی ها و خوش گذراندن است. اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است و برای موقعیت های جدید بسیار مفید است.

اگر به فکر جدا شدن از کار، خانه یا رابطه ای هستی، به موقع انجام خواهی داد. یک خواسته غیر منتظره بر آورد خواهد شد، حتی اگر قبل از اینکه آن خواسته را بیان کنید.

از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری.

به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

 

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین آذر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

شما به خود متکی هستید و با ظرفیت تراز اینکه مردم یا حوادث برای رسیدن به اهداف خود تاثیر بگذارند، حمایت و راهنمایی از جانب پدر، شوهر،شریک یا مردی بزرگ در زندگی ات با اهمیت است، از آنها در خواست کمک کن.

داری سعی می کنی خودت را با انتظارات دیگران تطبیق دهی و هر کسی در خصوص آنچه که باید انجام دهی نظری می دهد. شاید در ایمان تو تزلزلی ایجاد شده و از نظر روحی در سطح نامتعادلی قرار داری، از خودت سوال کن که واقعاً چه کسی هستی؟

چه چیزی بیش از همه اهمیت دارد؟ چه چیزی تو را شاد می کند؟ به دنبال نصیحت و مشاوره عقلانی باش، اما بپذیر که واقعاً کی هستید و به جای اینکه دیگران برای تو چیزی را انتخاب کنند. خودت فکر کن که چه چیزی بیشترین اهمیت را برای تو دارد.

نتیجه:
با وجود این که پریشان هستی یا می ترسی و به اضطراب های خودت اجازه داده ای که باعث شکست تو شوند، اطمینان داشته باش که عاقبت موفق خواهی شد.

ممکن است کارها سخت یا پریشان کننده باشند اما از میدان در نرو؛ واقعاً برای تو همین طور است. اگر یک موضوع سری وجود دارد، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است و به ما کمک می کند تا فکر خود را باز کنیم و فرصت های جدید و غیر منتظره بوجود آوریم.

 

متولدین دی

 

تمام خطوط در تلفن شما در تبادل حس ششم شما باز هستند و هیچ راهنمایی بهتر از حس ششم شما وجود ندارد. گوش کن، گوش کن و رازی را که می خواهی فاش شود در آینده در اختیارت قرار خواهد گرفت.

یک دوره بد شانسی وجود دارد، شاید هم اکنون هم اتفاق افتاده یا مطمئناً نشانه این است که امورتان مطابق میل شما پیش نمی رود.

مسئولیت تصمیمات مهم در جائیکه انتخاب های مختلفی وجود دارد با شماست، به توانایی های خود اعتماد داشته باش و حتی اگر مجبور هستی تصمیمات سختی را بگیری تا موفق شوی، جرأت به خرج بده، اعتماد داشته باش چرخ ثروت بطور دائم در حال گردش است و مادامیکه بر وفق مراد تو نیست، به موقع خود نوبت خوش شانسی ات فرا می رسد و شانس با تو خواهد بود.

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین بهمن

عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی.

بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

 

نتیجه:
حالا زمان دگرگونی برای شماست، به هر حال ممکن است بعضی حوادث تکان دهنده و شاید پریشان کننده در زندگی تان بوجود آید.

عاقبت ها همیشه فضا را برای یک زندگی کاملا نو بوجود می آورند، زمان تازه ای در زندگی تان شروع خواهد شد. پذیرای آن باش و هر روز طوری زندگی کن که انگار آخرین روز زندگی تان است، روزگار برای زندگی کردن است.

 

فال بهمن

بطور ذاتی عجول نیستی، برای آرامش و عکس العمل با فکر هستی. به قدرت درونی و عقلت متکی هستی تا تو را در مشکلاتت یاری دهند.

این یک نیروی شفادهنده مهمی است، چنانچه کاملاً نمی دانی چه کار کنی، به موقع پی خواهی برد. علائم مرد پارسا نشان دهنده اخطار در عدم اتخاذ تصمیمات عجولانه است و اگر دچار بیماری شده ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

ناامنی شیطانی است که ما را عصبانی می کند، اما اگر به حرف بزرگترها گوش کنی، مشکل حل می شود. غریزه های تو می گویند که چکار کنی شاید دوست نداری که آن ها چه می گویند، بسیار خب، شما همیشه در مقابل امور فطری ات بوده ای اما، همگی می دانیم سر انجام چه خواهد بود. این طور نیست.

نتیجه:
اگر کارت های قبلی تان مثبت بوده اند و تفکر اصلی تان راجع به یک رابطه بوده، پس احتمال تحقق وجود دارد، حتی یک پیشنهاد ازدواج، اگر این طور نبوده، پس آخرین فرصت برای تغییر ایجاد شده،

چون احساس وسوسه ای که در خصوص یک رابطه، پول یا امور مادی یا هرگونه اعتیاد داری پایان خوشی برایت ندارد، اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانایی هایت شک داری هنوز دیر نشده که مسیر زندگی ات را تغییر دهی.

 

متولدین اسفند

امکان وضعیت با ثبات وجود دارد، اگر به فکر ایجاد یک رابطه یا ازدواج هستی این یک علامت خوبی است. به هر حال از انگیزه هایت بپرس، چون یک نوع وسوسه و یک نوع اعتیاد دیده می شود و تمایلی به کنترل شدن یا کنترل کردن وجود دارد.

بنابراین از احساست که فکر می کنی درست است استفاده کن، هنوز فرصت تغییر مسیر زندگی را داری. اگر به فکر ترک یک عادت نظیر سیگار کشیدن، مشروب خوردن برای مثال هستی، الان زمان شروع این کار است.

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود.

به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد.

 

فال پاسور، ورق یا نایریکا

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

فروردین
تغییر شرایط روحی شما (به این صورت که اگر شرایط روحی شما در حال حاضر شرایطی ناراحت کننده، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت، آرامش بخش و شادی بخش تبدیل می شود و بالعکس).

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

اردیبهشت
دیدار و ملاقات عاشقانه یا دیدار با فردی که به او عشق می ورزید و دائما به یاد او هستید، همراه با شادیهای فراوان قلبی، احساسی و …

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

خرداد
قهر کردن – جدایی و فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان، یا اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

تیر
جابجایی محل کار – جابجایی منزل و محل اقامت – رفتن به مکانی برای انجام کاری معین (اداره، منزل، …).

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

مرداد
صحبت تلفنی با شخصی که مورد نفرت یا انزجار شماست و درواقع شخصی است که شما قبلا با او مشکلی داشته اید یا اصولا به دلایل خاص، صحبت نمودن با این شخص، خوشایند شما نیست.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

شهریور
گریه کردن به دلیل دلگرفتگی ها، یا حالت هایی از روی افسردگی – گریه توام با تاثر و افسوس از موضوعی که عامل ناراحتی شما شده است.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

مهر
هدیه، کادو یا سوغات از طرف دوست، دوستان یا یکی از اعضای خانواده و یا بستگان به دست شما می رسد که باعث خوشحالی شما می شود.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آبان
دریافت یک تلفن از خارج – رسیدن نامه یا بسته ای از خارج

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آذر
کارت دعوت تولد، ضیافت های دوستانه، عروسی و … – یا به صورت تلفنی به یک میهمانی دعوت می شوید.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

دی
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا درمورد یک موضوع عشقی یا ازدواج.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

بهمن
کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پی گیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید، با موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

اسفند
کارت « مراد » – رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص – خواسته ای که دارید صددرصد به نتیجه مثبت خواهد رسید.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

 

فال هفتگی و تاروت عشق و احساس. رابطه بین شما و فرد مورد نظر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

فروردین

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود.

به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.
دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

 

اردیبهشت

 

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد.

اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش:
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

 

خرداد

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

 

 

تیر

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد.

بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

 

مرداد

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

 

شهریور

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

 

مهر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

 

آبان

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

 

آذر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد.

اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

 

دی

زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

 

بهمن

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد.

بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

 

اسفند

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید.

رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد.

این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

امیدواریم با جملات و انرژی های مثبت فال کائنات که بسیاری از عزیزان بر راستی و حقیقت آن ایمان دارند لحظه های بهتری را برای خودتان رقم بزنید سعی کنید نکات منفی آن را نادیده بگیرید و راحت از کنار آنها رد شوید!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان