رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

شبکه های مجازی گاهی آنقدر منزجر و نفرت انگیز می شود که آرزو می کنی ای کاش هیچ وقت تکنولوژی و دنیای دیجیتال پا به عرصه هستی نمی گذاشت.

Virtual networks are sometimes so disgusting and despicable that you wish you never had the technology and the digital world set foot

خبر درگذشت و سکته مغزی رضا رویگری جامعه هنری، طرفداران و حتی خود این بازیگر را شوکه کرد. در ادامه این بخش خبری به جزئیات سکته مغزی مجدد رضا رویگری، مصاحبه و فوت وی می پردازیم فیلم مصاحبه شنیدنی و دیدنی در پایان همین بخش اخبار سینما.

رضا رویگری هنرپیشه، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی 73 ساله است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعالیت داشته وی با دومین سکته مغزی خبر فوت او در شبکه ها به سرعت دست به دست شد.

 

 آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری از زبان خودش: به تازگی دوباره سکته کردم که این امر باعث اختلال در راه رفتن و تعادلم شده است و دست چپم کمی آسیب دیده که نمی توانم به راحتی آن را تکان دهم.

وی ادامه داد: این عارضه روی حنجره و صدایم هم تاثیر گذاشته و در حال حاضر نمی‌توانم به فعالیت هایم در زمینه موسیقی بپردازم.

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

تیتر بسیار متاثر کننده توسط برخی افراد بی فرهنگ در فضای مجازی! به راستی چرا برخی با بیماری شایعه پراکنی حال خوبی دارند؟؟

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

سکته مجدد رضا رویگری و آخرین خبر از وضعیت جسمانی او

بازیگر فیلم «بوتیک» درباره تازه ترین فعالیتش گفت: آخرین کاری که در آن حضور داشتم سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم بود که آن هم به دلیل حال خراب و وضعیت آشفته ای که داشتم نتوانستم در بیشتر از دو سکانس حضور داشته باشم و پروژه را همراهی کنم.

وی اولین بار سال 95 با سکته خفیف مغزی بهبود یافت و اینک در سال 98 با سکته مجدد خبر فوت او در شبکه ها پر شد!!

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این روزها در منزل مشغول استراحت است، بیان کرد: توانایی انجام دادن برخی از کارها را ندارم و از مردم می خواهم که برای سلامتی‌ام دعا کنند تا بتوانم دوباره فعالیت های خود را در زمینه سینما، تلویزیون و موسیقی دنبال کنم.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را مدتی خانه‌نشین کرد.

او که در سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم که در ماه رمضان سال گذشته پخش شد به ایفای نقش پرداخت و دو فیلم سینمایی از جمله فیلم «چهار باندی» به کارگردانی محمد جعفر باقری نیا را در نوبت اکران دارد.

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

 

رویگری آخرین وضعیت جسمی و روحی‌اش را تشریح کرد و گفت: در حال حاظر تحت نظر دو پزشک هستم، فیزیوتراپی و آب درمانی انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم تا کاملا بتوانم سلامتی خودم را بدست بیاورم. هنوز کاملاً به اصطلاح خوبِ خوب نشده‌ام اما خداراشکر بسیار بهترم و وضعیتم رو به بهبودی و امیدوار کننده است.

او ضمن بیان اینکه در کل دوران بیماری‌اش در یک یا دو پروژه حضور داشته است، این بیماری را بهانه‌یِ سینماگران خواند وگفت: متأسفانه این بیماری بهانه‌یِ خوبی برای همکاران و دوستانمان شده بود تا برای بازی در فیلم یا سریالی دعوت به همکاری نکنند و فکر می‌کنم اگر کاملا هم خوب بشوم، حتی در المپیک هم نفر اول بشوم، دوستان سینمایی‌مان طوری رفتار می‌کنند که به تو القاء کنند نمی‌توانی کار کنی.

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

 

این بازیگر تئاتر ادامه داد: چون با این القاء راحت‌تر می توانند یک نقش را به آن کسی که دلشان می‌خواهد بدهند. به هرحال نیاز به بهانه‌ای دارند و این بیماری هم برایشان بهانه خوبیست، اما من تمام سعی‌ام را می‌کنم تا انشالله هرچه سریع‌تر سلامتی کامل را بدست آورم، تا باز ببینم این دوستان کارگردان و تهیه کننده، برای همکاری نکردن بهانه‌ای دارند؟

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

وضعیت روحی‌ام بدتر از وضعیت جسمی‌ام است

خواننده آلبوم «کازابلانکا» در ادامه افزود: البته وضعیت روحی‌ام خرابتر از وضعیت جسمانی‌ام است، وضعیت جسمانی‌ام دارد بهتر می‌شود اما از نظر روحی اصلاً حالم خوب نیست. چون من بازیگر را به ماهی تشبیه می‌کنم، وقتی ماهی را از آب بگیرید و به خشکی بیندازیدش چه حالی دارد؟ بازیگری هم که جلوی دوربین نباشد و بازی نکند حالش همین گونه است. ما مثل ماهی از آب گرفته هستیم.

او همچنین در خصوص درآمد مالی این روزهایش گفت: در پروژه‌ای مشغول بازی نیستم تا از آن دسمتزدی دریافت کنم و همچنین از جایی هم مبلغی دریافت نمی‌کنم، چون ما بازیگرها بازنشستگی نداریم و اصولا ما بعد فوتمان بازنشست می‌شویم، به همین دلیل حتی یک دینار از جایی بمن پرداخت نمی‌شود و عملاً منبع درآمدی ندارم.

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

 

برای مسئولین انگار ما اصلا وجود نداشته‌ایم
این بازیگر با سابقه سینما گفت: سینما بسیار بی‌رحم است، و انگار خاصیت سینما همین فراموشی است. و این بی‌مهری‌ها برای همه است.

او در ادامه ضمن تشکر از مردم گفت: اما مردم بسیار لطف دارند و محبت‌شان بی‌پایان است. گاهش اوقات به حدی باعشق حالم را می‌پرسند که شرمنده‌شان می شوم. و معتقدم به مردممان بسیار بدهکاریم.

 

بعد از مختارنامه ممنوع‌الکار شدم

کیانِ ایرانیِ سریال «مختارنامه» در ادامه مطرح کرد: بعد از مختارنامه ممنوع الکار شدم، بدون آنکه نامه‌ای یا حکمی بدهند. فکر کنم اصولا بدون آنکه هرگونه نامه یا حکمی به فرد بدهند و علتش را مطرح کنند، خیلی ناگهانی فردی را ممنوع الکار می‌کنند و طوری رفتار می‌کنند که خودت بفهمی ممنوع الکار شده ای.

مثلا با یک پروژه‌ای قرار است کار کنید، ناگهان به کارگردان یا تهیه کننده می‌گویند فلانی را از پروژه‌ات حذف کن. آنجا میفهمی که نامت در لیست سیاه رفته است.

 

رضا رویگری بازیگر و خواننده کشور درگذشت+ فیلم و تصاویر

 

این بازیگر در ادامه افزود: آن اوایل هنوز کمی شک داشتم که آیا واقعا ممنوع الکار شده ام یا مشکل دیگری وجود دارد، تا اینکه روزی یک فردی از مشاورین تلویزیون که در تدارک ساخت فیلمی هم بود، به من پیشنهاد بازی در فیلم‌اش را داد ولی من بنا به دلایلی نتوانستم برایش بازی کنم، بعد از مدتی آن شخص به من گفت: «اگر در فلان فیلم من بازی می‌کردی حکم ممنوع الکاری‌ات را رفع می‌کردم»

وقتی که این حرف را از وی شنیدم مطمئن شدم که ممنوع الکار بوده‌ام و گمان و توهم یا شایعه نبوده است. البته الان نمی‌دانم شاید این حکم ممنوع‌الکاری رفع شده باشد، بازهم همچنان چیزی بمن اطلاع نداده‌اند.

این بازیگر و خواننده مطرح کرد: یک اتفاقاتی گاهی می‌افتد که آدم خجالت می‌کشد بگوید، بعضی حرف‌ها را مردم ندانند بهتر است، ناراحت می‌شوند.

Reza roygary, the actor and singer of the country died + videos and pictures

این بازیگر و خواننده با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور افزود: من پول این آقایان را نمی‌خواهم، نه کمک می‌خواهم نه بیمه‌شان را می‌خواهم نه هیچ چیز دیگر، فقط بگذارند کارمان را بکنیم، ممنوع الکارمان نکنند، دسمتزدمان را بدهند، مانع تراشی نکنند و… (حقّ‌مان را بدهند و ضایع نکنند) نمی‌خواهد کار خاصی برایمان انجام دهند.

او به عنوان سخن پایانی گفت: حمایت بهتر از تشییع است، از هنر و هنرمندحمایت کنیم تا هنرمند با غم و غصه از دنیا نرود. برای حمایت از هنرمندی که زنده است هیچ کاری نمیکنیم ولی برای تشییع اش دوان دوان می‌رویم. خب چه فایده‌ای دارد؟!

گروه فرهنگ و هنر/ هنرمندان ایرانی مجله نازوب، برای این بازیگر سینمای ایران آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

فیلم مصاحبه با رضا رویگری و اختلال جسمی وی پس از سکته مجدد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان