فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، حافظ، کائنات، ورق (احساسی)، انبیاء، گوی بلورین، و …

 

 

هدف گروه ناز وب از فال و طالع بینی به صورت هفتگی تنها ارائه زیباترین جملات مثبت اندیشی و انگیزشی و ارائه مطالب ارزشمنده تا حال دلتونو خوب کنه.

مبحث اصلی فال به گفته برخی افراد چیزی جز خرافه پرستی نیست! اما، اما جملات مثبت و انرژی دهنده باعث می شود شما نکات منفی و بیهوده را از خود دور کنی و افق دیدتان را بازتر و با نگرشی مثبت به امورات زندگی نگاه کنید. 

از این که مبحث فال را تنها به خاطر سرگرمی و بالا بردن انرژی های مثبت در این بخش از ناز وب انتخاب کردید بسیار سپاسگزاریم.

 

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت (کارتی) حال و احوال شما در هفته اول تیرماه

 

 

فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

 

فروردین

در روز های یکشنبه و دوشنبه مراقب باشید زیرا که ماه کامل روز دوشنبه باعث ایجاد تصادفات خواهد شد. بنابراین، قبل از انجام هر کاری فکر کنید. در این هفته از بحث های خانوادگی اجتناب کنید.

در حقیقت تا چهار هفته آینده بر روی زندگی شخصی و هر چیزی که مربوط به خانواده و جایی که زندگی می کنید متمرکز خواهید شد. ممکن است مذاکرات همچنان ادامه داشته باشد. زیرا تعمیرات، نوسازی و ملاقات بستگان همچنان در خانه دیوانه کنندست. تنها راه حل شما صبر است زیرا که صبر کردن پادزهر تمام خشم هاست.

 

اردیبهشت

مشکلات مالی ممکن است در شروع هفته برای شما ظاهر شود. شما توانایی مورد نیاز برای مبارزه با شخصی و یا کارهای روزانه تان را دارید. زیرا که مریخ در بخشی از نمودار شما است که به سبک ارتباطات شما مربوط می شود که در حال حاضر قوی هستید.

سرعت زندگی روزانه تان تا چهار هفته آینده به شدت افزایش خواهد یافت زیرا که به شدت مشغول هستید! برنامه رفتن به چندین سفر را خواهید داشت. انتظار می رود که خواندن، نوشتن، جلسات بیشتر در برنامه های تان باشد. مراقب باشید تا بتوانید این توپ ها را در هوا نگه دارید.

 

خرداد

در روز دوشنبه ماه کامل در خلاف نشانه شما قرار دارد که در تمام طول سال این هفته رخ می دهد. برای شما بسیار قدرتمند است. سعی کنید که در برخورد با شریک عاطفی و دوستان نزدیک تان از سیاست بیشتری برخوردار باشید. ممکن است مسئله ای موجب نزاع و درگیری در ارتباط با پول شود.

شاید که مالکیت چیزی غیر قابل انکار باشد؟ هرچیزی می تواند باشد. تا چهار هفته آینده تمرکز شما بر روی پول خواهد بود. ممکن است از حقوق خود متعجب شوید و بخواهید که بیشتر کسب کنید. ممکن است ایده های پول ساز عالی داشته باشید. همچنین برخی از برنامه ها که نیاز به پول زیادی دارد را برای خود ایجاد کنید.

مخصوصا اگر الان احساس آسیب پذیری دارید. اینکه ثروت شما ارزش تان را دوبرابر می کند طرز فکر اشتباهی است. و تله ای آسان برای سقوط شماست.

 

تیر

به طور طبیعی شما در طول ماه کامل روز دوشنبه احساس تنش زیادی خواهید کرد زیرا که ماه حاکم اصل نشانه شماست. بنابراین، زمانی که عطارد و مریخ در خلاف پلوتو قرار دارند مشکلاتی را با شرکای کاری و دوستان نزدیک تان ایجاد می کند زیرا که هر دو عطارد و مریخ در نشانه شماست.

بحث ها اجتناب ناپذیر هستن. سعی نکنید که هرکسی را بیشتر از چیزی که هست ثابت کنید. خوشبختانه، در روز جمعه خورشید وارد نشانه شما می شود و تا چهار هفته آینده همان جا می ماند. انرژی تان افزایش پیدا می کند و فرصتی دارید که تمام باتری های خود را شارژ کنید و استراحت کنید. خورشید شرایط قدرتمندی را به سمت شما جذب می کند.

 

مرداد

تنش با یک دوست ممکن است در طول ماه کامل ایجاد شود. به دلیل ماه کامل تنش زا تا 48 ساعت همکاری ها تنش زا خواهد شد. با این حال، در مدت کوتاهی تنش ها ممکن است رخ دهد. اما پشت صحنه خواهد بود. احتمالا کمی ازار دهنده باشد که نمی توانید صحبت کنید. نگران نباشید.

زمانیکه خورشید تغییر نشانه در روز جمعه می دهد، به این معنی است که می خواهید تنها باشید و مطرح نباشید. شما آن را انتخاب نمی کنید. برای آینده برنامه ریزی کنید. در روز دوشنبه 22 ماه جولای زمانی که خورشید برای اولین بار وارد نشانه شما می شود، ناگهان همه چیز تغییر می کند و شما کاملا خیره کننده خواهید شد.

 

شهریور

در روز دوشنبه بین خواسته های خانه و خانواده و حرفه تان و مسافرت های خود مشکلات خواهید داشت. همیشه یک انتخاب سخت وجود خواهد داشت. در روزهای آینده ماه کامل ممکن است با یک دوست و یا یک گروه دچار تنش شوید. انتقاد نکنید.

خودتان را با شرایط تطبیق دهید و مسئولیت پذیر باشید و این حالات چند روزی بیشتر طول نخواهد کشید. پس از آن وارد یک دوره چهار هفته ای خواهید شد که محبوبیت تان افزایش خواهد یافت.

همه می خواهند که چهره شما را ببینند. از زمانی که با دوستان و گروه ها سپری می کنید لذت ببرید. این همان چهار هفته ای است که برای تعیین اهداف آینده مناسب خواهد شد.

 

مهر

در روز یکشنبه ماه کامل انرژی حوادث ناخوشایند را برای نشانه شما به ارمغان می آورد. بیشتر به کاری که انجام می دهید و چیزی که می گویید دقت کنید. چشمان خود را باز نگه دارید. قبل از صحبت کردن فکر کنید.

به نظر می رسد که تا اواسط هفته باید به این توصیه ها گوش دهید، به راحتی با شخصی مانند والدین، رئیس و معلم دعوا خواهید کرد. (این موضوع خوب نیست.) در اخر هفته خورشید در بالای نشانه شما قرار دارد و تا چهار هفته همان جا می ماند و شما می درخشید. به این معنی است که تا یک ماه تاثیرات فوق العاده ای بر دیگران می گذارید، این شانس تان مانند طلاست.

 

آبان

اختلافات مالی در روز دوشنبه به اوج خودش می رسد. در اواسط هفته دچار مشکلات سیاسی، قانونی و مذهب و نژادی می شوید. واقعیت این است که هیچ وقت نمی شود که به تبعیض دیگران حمله کنید.

جواب نمی دهد. تعصب و تبعیض دلایل عقلانی ندارد. تا چهار هفته برنامه های سفر را پیگیری کنید، می خواهید که به خارج بروید.

می خواهید ماجراجویی کنید و فرصتی دارید تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید! در یک دوره برای گسترش دانش خود ثبتنام می کنید. در واقع می خواهید که از زندگی تان استفاده کنید. و چرا که نه ؟ هرگز دوباره جوان نخواهید بود.

 

آذر

در روز دوشنبه ماه کامل در طول سال در نشانه شما قرار دارد. به طور طبیعی هنگام برخورد با دیگران دچار تنش می شوید. به احتمال زیاد اختلافات مالی در اواسط هفته بالا می گیرد.

نظرات خوبی درباره توضیحات چیزی دارید. در روز جمعه زمانی که خورشید تغییر نشانه می دهد وارد یک دوره چهار هفته ای می شوید که بسیار پر شور است.

در حقیقت، شما درباره ی همه چیز پر شور هستید حتی رابطه زناشویی. خوشبختانه، ونوس آتشین مستقیما در نشانه شما قرار دارد. روابط با شرکا و دوستان نزدیک تان عالی است. چقدر وقت شناس و موقعیت شناس!

 

دی

در روز دوشنبه که ماه کامل است در محیط کاری تان تنش بالا می گیرد. ممکن است حتی یک مشکل سلامتی و یا بهداشتی برای حیوان خانگی تان به وجود آید. مجبور هستید که با چندین مورد برخورد کنید.

در برابر دیگران در اواسط هفته صبور باشید زیرا ممکن است شخصی را به سمت خود جذب کنید که در حال انتقاد کردن و یا سختگیر است. از بحث و دعوا اجتناب کنید زیرا که همه چیز را خراب خواهید کرد.

در روز جمعه که خورشید وارد برج سرطان می شود و سپس در خلاف نشانه شما قرا می گیرد تا چهار هفته به همین صورت است. تمام تمرکز خود را بر روی ایجاد دوستی ها و مشارکت ها به کار می برید. به شما این امکان را می دهد که از توانایی خود برای دیدن سبک ارتباطی تان با دیگران توجه کنید. مفید است.

 

بهمن

 

با شریک عاطفی و دوستان تان بحث نکنید. مخصوصا در روز دوشنبه که ماه کامل است. با بچه ها نیز صبور باشید آن ها ماه را کاملا احساس خواهند کرد. ماموریت شما این است که باید زمانی که انتخاب می کنید بپذیرید، با همکاران تان در اواسط هفته صبور باشید.

زیرا که دیگران در برابر چهره شما با شما بداخلاقی و انتقاد می کنند. فرصتی دارید که صبر خود را ترویج دهید. با این حال، خورشید وارد نشانه شما می شود تا چهار هفته همان جا می ماند فرصتی دارید

که در این چهار هفته به سختی کار کنید و کارهای خود را سامان دهی کنید. می توانید زندگی تان را به نحو بهتر مدیریت کنید. زمان عالی برای اصلاح و بهبود روش های خود خواهید بود. هر روز در این راه بهتر و بهتر خواهید شد.

 

اسفند

در روز دوشنبه ماه در این روز کامل می شود کارها را آسان بگیرید. خبرهای عاشقانه و رمانتیک حس و حال اسفندماهی ها را شاد می کند. در روز جمعه با دوستان تان به بیرون خواهید رفت.

خورشید وارد بخشی از نمودار شما خواهد شد. تا چهار هفته همان جا می ماند و فرصتی دارید که مهمانی بگیرید، سرگرمی هایی برای خود ایجاد کنید، به بیرون بروید و با دوستان تان زمانی را سپری کنید، برای خرید و سرمایه گذاری از خورشید وارد شده به زندگی تان و مسیر موفقیتان بهره ببرید.

از رویدادهای ورزشی، بازی با بچه ها و همینطور رویدادهای عاشقانه لذت خواهید برد. زمان عالی برای مسافرت رفتن می باشد. انگیزه اصلی شما ایجاد سرگرمی است. (زمان خلاقانه ای برای شماست.)

 

فال هفتگی حافظ هفته اول تیر ماه

 

 

فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

 

فروردین

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی
که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز

از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.

 

اردیبهشت

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند
باده از جام تجلی صفاتم دادند

اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند.

 

خرداد

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد
که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب
که دایم در صدف گوهر نباشد

قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست.

 

تیر

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر
زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی‌حاصل ما را بزن اکسیر مراد
یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

مرداد

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد
بنده طلعت آن باش که آنی دارد

شیوه حور و پری گر چه لطیف است ولی
خوبی آن است و لطافت که فلانی دارد

هر حرفی را در هر جا نزنید که به ضرر خودتان تمام می شود. خیلی زود گول ظاهر را می خورید. صورت زیبا نشان از سیرت زیبا نیست. مهم اخلاق و قلب پاک افراد است.

 

فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

شهریور

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم
که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند
آن چه استاد ازل گفت بگو می‌گویم

مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

 

مهر

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد
بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد

غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب
بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می دهد. ظواهر شما را فریفته است. تازه مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. تاخیر جایز نیست از تجربه ی دیگران استفاده کنید.

 

آبان

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید
فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش
که آب زندگیم در نظر نمی‌آید

بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

 

آذر

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس
زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد
از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.

 

دی

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مساله آموز صد مدرس شد
اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

بهمن

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست
دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد
گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

 

اسفند

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد
تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده‌اند
کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

در انتخابی که کرده اید شک نکنید . این از هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

 

 

فال ورق، فال کارت، پاسور، فال احساسی یا نایریکا هفته اول تیر ماه

 

 

فال هفتگی عاشقانه پاسور، تاروت و حافظ هفته اول تیر

 

 فروردین

 

برای شما اتفاقی خوش در حد یک معجزه رخ خواهد داد. شاید یک تلفن که مدتهاست منتظرش هستید یا یک جواب مثبت باشد.

 اردیبهشت

حاجت روایی از امام هشتم در رابطه با مسائل عاطفی. بدهی شما پاس میشود. خرید و فروش ملک که عالیه تا اواخر سال. از یک س، ف، ن نام ناراحتی زود گذر دارید.

 

خرداد

از فردی با حروف الف و ن نام، تلفنی عشقی، شادتان میکند. سفر زیارتی به امام رضا و گرفتن حاجت در پیش دارید.

 

 تیر

شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی، دیدارهای دوستانه یا دیدار بستگان دور یا نزدیک برای تان اتفاق می افتد.

 

 مرداد

سه روز دیگه یا سه وقت دیگه خبر خوب داری/ خبر خوشحالی / در مسایل قانونی سعی کن مدارا کنی تا مشکل حل شود.

 

شهریور

اگر متاهل هستید یک سفر خواهید داشت به یک منطقه تاریخی و اتفاقات خوب در این سفر. برگشت پول یا برنده شدن در یک وام و قرعه کشی دارید.

 

مهر

دیدار و ملاقات عشقی با یک فرد متولد خرداد، بهمن یا مهر تا 2وقت دیگر. خبر آزادی یک زندانی شادتان میکند.

 

 آبان

کادویی بهت میرسه یا بفکر کادویی هستی / به معجزه اعتقاد داری و برات رخ میدهد / منتظر معجزه باش.

 

 آذر

در یک مکانی که آب و سبزه دارد تا پنج وعده دیگد با عشقتان دیدار عالی خواهید ‌داشت.

 

 دی

یک تلفن احساسی از یک عشقی که مدتهاس از او بی خبرید تا 4وقت آینده. سفر به جنوب برای شما دیده شده که خیره. با م نام ناراحتی دارید رفع میشود.

 

 بهمن

عصبی شدن از یک آقای متولد فصل بهار اما بخیر میگذرد. در یک آزمون کاری یا تحصیلی موفقیت دارید.

 

 اسفند

دیدار با عشق در یک مکان سر بسته. از تلفن 9.7.5شادی در عشق نصیب‌ شما‌ میشود. از آقایی که موی کم پشت و سبیل دارد پولی بدستت میرسد. از مریم یا مونا شادی دارید.

 

 

خط پایانی فال و طالع بینی هفتگی مجله تفریحی نازوب

 

 

بدانید که کائنات همیشه آماده دریافت انرژی های مثبت و افکار خوب شماست. به رویاهایتان چه مسائل عاطفی، مالی و اجتماعی اهمیت دهید و سعی در پرورش رویاهایتان داشته باشید تا به والاترین اهداف خود دست یابید.

به این باور برسید که هر آنچه که فکر کنید قانون جاذبه آن را جذب می کند و شما در دنیای واقعی به آن دست پیدا می کنید! با آروزی کامیابی برای همه شما عزیزان نازوب.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان