فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

🌸 زندگی به من یاد داده که برای داشتن آرامش و آسایش، امروز را با خدا قدم بردارم و فردا را به او بسپارم… دوستان و کاربران عزیزی که در زیباترین ماه سال مرداد ماه شیر، ماه قدرت، ماه عشق و دلسوزی قدم به کره خاکی گذاشتید تولدتان مبارک. لحظه هایی سرشار از انرزی های مثبت و اهدافی بزرگ برایتان آرزومندیم.

 

مجموعه فال هفته اول مرداد ماه شامل: Horoscope Tarot فال تاروت (ستاره شناسی) فال تک نیک ورق (احساسی)، فال شمع در بخش بعدی آموزش فال شمع را برای علاقمندان قرار دادیم و فال اوراکل یا فرشتگان.

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

 

فال تاروت و 🌟 ستاره شناسی هفته اول مردادماه

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

 

♈️ متولدین برج فروردین:
در این هفته انگار همه گرفتاری ها سر جایش است و حس این را دارید که چیزی دارد شما را آزار می دهد و راه حلی پیدا نمی کنید.
هر کسی ممکن است گره و مشکلی داشته باشد که متاسفانه در این هفته باز نمی شود و همچنان وجود دارد. بهتر است در حال خوب و با انرژی مثبت بمانید. امدادها و کمک های غیبی زیادی به شما می رسد. آدم های زیادی می خواهند حال شما را خوب کنند. روابط عاطفی خیلی عمیق خواهد بود. حمایت عاطفی دارید و دلگرمی به شما داده می شود. صحنه عجیبی را می بینید.
شاهد تغییراتی خواهید بود. علت خیلی از مسائل را می فهمید که باعث تعجب و تغییر در افکارتان می شود. احتمال دارد پیشنهادی در کار یا روابط یا حتی پیشنهاد سفر یا پیشنهادی بد داشته باشید. سعی کنید در حال خودتان باشید و به زور خودتان را به سرخوشی برسانید. لازم است در این حال و هوا باشید و فکر کنید تا بتوانید آرامش را خودتان بدست آورید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♉️ متولدین برج اردیبهشت:
در این هفته به نوعی مبهوت و غرق درتفکر هستید. بهتر است به اندیشه تان پر و بال بیشتری دهید. به موضوعات مختلف، آینده، آدم ها و کارهایی که دل تان می خواهد فکر کنید.

افکارتان را بنویسید و نشانه گذاری کنید. شاید به صورت اتفاقی با آدم های زیاد و غریبه ای چشم در چشم شوید. شاید دل تان بخواهد با غریبه ای حرف بزنید و حتی با او آشنایی پیدا کنید.

خیلی خوب است. آنچه که دل تان می گوید، هر چقدر عجیب، انجام دهید. احتمال پیشنهاد و روابط جدید دارید. شهودتان خیلی بالا می رود. چیزهای خاصی را درک و حس می کنید. تصمیم می گیرید چیزهایی را در شخصیت تان عوض کنید. انگار از جایگاه خودتان انقدر راضی نیستید. در محیط کار همه چیز عادی است.

 

♊️ متولدین برج خرداد:
در این هفته خیلی درگیر انرژی های منفی می شوید. خیلی ناراحتی و عصبانیت سراغ تان می آید. مهم است که با کسی درددل کنید و به نحوی خودتان را آرام کنید. حتی ممکن است خواب های بد زیادی ببینید
بهتر است مناجات و دعای تان را بیشتر کنید. احتمال بهم ریختگی در کار و روابط و حتی دعوا ممکن وجود داشته باشد.
کمتر بحث کنید و تا جایی که می توانید با کسی تماس نگیرید و در حال خودتان باشید.

خیلی پیگیر آدم ها نباشید. مشکلات وجود دارد اما آن چنان که به نظر می آید نیست. بیشتر شما استرس دارید و عصبی هستید. همه چیز رفع می شود و سر جای خودش قرار می گیرد به زودی. احتمال دارد بخواهید چیزی را خرید و فروش کنید که این هفته زمان خوبی نیست.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♋️ متولدین برج تیر:
در این هفته کمی خسته و درگیر هستید. شور و شوق و نشاط لازم را ندارید. می خواهید خودتان را بلند کنید و انرژی تان بالا باشد. اما انگار خیلی امکان ندارد. درگیری های ذهنی زیادی دارید. درگیر حرف های کسی شده اید که تماما انرژی منفی و اشتباه است و از جای نادرستی می آید.

بهتر است خودتان فکر کنید و مثبت فکر کنید. به زودی همه چیز تغییر می کند. تغییرات مثبت زیادی در راه است. شور و شوق و ذوق فراوانی می گیرید. همه چیز به سمت بهتر شدن می رود. احتمال سفر کوتاهی دارید که خیلی خوب است و خوش می گذرد. حواس تان به رابطه ای باشد.

احتمال آنکه در آن رابطه فریب و دروغی در کار باشد خیلی زیاد است. کسی برای تان نقشه ای ریخته است و برنامه ای دارد. حواس تان را جمع کنید و جانب احتایط را رعایت کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

♌️ متولدین برج مرداد:
در این هفته انرژی مثبت بالا و شور و هیجان خاصی دارید. احتمال تغییر و تحولات برای تان زیاد است.
در هر جایی هستید، در کار و روزمرگی و… به این چیزها بر می خورید. همچنین برای تان اتفاقات خاص و متفاوتی می افتد. همه چیز برای تان در این هفته شک برانگیز، خاص و متفاوت خواهد بود.

واسط یک پیمان و همکاری و تعهدی می شوید که می تواند خیلی خوب و طولانی مدت باشد. اوضاع مالی خیلی خوب خواهد بود. روحیه تان خیلی متنوع شده و شرایط بهتری برای تان رقم می خورد. از چیزهای زیادی باخبر می شوید. تلفن های مهمی خواهید داشت. شرایط در همه پایدار می شود.

خبرهایی که به شما می رسد به نسبت خوب خواهد بود. کسی انگار به عمد می خواهد روی اعصاب شما برود یا نگرانی بدهد که از روی حسادت است. بهتر است تحت تاثیر ان قرار نگیرید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♍️ متولدین برج شهریور:
در این هفته خیلی متزلزل و ناپایدار هستید. هر لحظه یک حس و حال دارید. درگیر دردهای بدنی هستید. شاید خیلی خسته و کسل باشید که به خاطر انرژی هایی است که روی شماست. شاید خیلی از اشتباهات و بدقولی های دیگران عصبی شوید. در یک سری مسائل اوضاع خوب پیش نمی رود و کارهای زیادی روی سرتان می ریزد. سرتان شلوغ می شود و دست تنها هستید.

 

♎️ متولدین برج مهر:
دراین هفته رشدی خواهید داشت متحول می شوید. افکارتان تغییر می کند و نظرتان در مورد شریک عاطفی و زندگی تان عوض می شود. به آرامشی می رسید و ناگهان می بینید خیلی چیزها تغییر می کند. آنچه در بیرون ساخته ذهن شماست و اگر می خواهید تغییر کند، باید در درون تغییر ایجاد کنید.

تغییرات را ایجاد می کنید و بیرون تغییر می کند. باید دست از افکار منفی و خط و نشان کشیدن برای آدم ها بردارید تا آنچه که به شما تعلق دارد برگردد. خبرهای خوبی به شما می رسد و تا حد زیادی خوشحال می شوید.

بهتر است با کسی درددل نکنید و مشکلات تان را مطرح نکنید. بهتر است بیشتر در ذهن تان صحبت کنید و  از دست کسی یا چیزی ناراحت نشوید.

دست از سرزنش و نصیحت کردن بردارید و تغییراتی در رویه عادی زندگی تان ایجاد کنید. یک مقدار هر چیز را ساده تر بگیرید. تغییراتی نزدیک است که خیلی می تواند خوب باشد. دست به انجام کاری می زنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♏️ متولدین برج آبان:
شاید زمان طولانیست که قصد انجام کاری دارید اما به تعویق می افتد. حتما حکمتی دارد. علت انجام آن کار رفع می شود و شما به پایداری می رسید. اگر درد و مریضی دارید خوب می شود. اگر مشکلی دارید حل می شوید و یک درد و سنگینی از روی خودتان و زندگی تان برداشته می شود.

احتمال پیدا شدن افراد گمشده یا حتا کسانی که چیزی از شما دزدیده اند وجود دارد. کارهای قانونی به نتیجه می رسد. روحیه مثبت می شود. ملاقات با دوستان دارید. شادی در میان است. پول خوبی بدست تان می رسد.

ایده های خوبی برای کار به ذهن تان می رسد. در فکر انجام کاری هستید اما شک دارید. بهتر است بیشتر تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید و رد هم نکنید. هر اختلاف و ناراحتی را به شوخی بگیرید و بگذرانید. خودتان را درگیر نکنید.

 

♐️ متولدین برج آذر:
در این هفته خیلی فکر می کنید و فکر می کنید. از یک طرف در تلاش هستید خودتان را نشان دهید و به اثبات برسانید و از طرفی در فکر هستید از دردها و مشکلات رهایی پیدا کنید. به نوعی شرایطی که دوست دارید تا حدی مهیا می شود. کسی را که دوست دارید می بینید.

با کسی که دوست دارید می توانید به نسبت گذشته زمان بیشتری بگذرانید. ممکن است تماس یا پیام و ملاقات داشته باشید. حس و حال به نسبت مثبتی دارید. خیلی سرتان شلوغ می شود. می خواهید کسی را سوپرایز کنید و حس و اتفاق مثبتی برای فردی رقم بزنید. بسیار عالیست.

شاید شرایطی یپش بیاید که باعث تغییر مثبت در زندگی کسی شود. یا حتا تغییر در زندگی خودتان. یک مقدار کار و زمان می برد، اما به خوبی انجام می شود. پول خوبی بدست تان می رسد. خیلی عالی می تواند باشد. ارتباط ذهنی خاصی با برخی افراد برقرار می کنید.

 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

♑️ متولدین برج دی:
در این هفته از نظر ذهنی بهم ریخته هستید. یک مقدار حالت عصبی پیدا می کنید. خیلی در تکاپو هستید. حس برانگیختگی از هر اتفاقی و عصبانیت درونی و ناراضی بودن از هر چیزی دارید.

ممکن است به هر بهانه ای بخواهید بااطرافیان درگیر شوید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و زمان های مدینیشن را زیاد کنید تا از این درد خود را رها کنید. یک نارضایتی در ذهن تان وجود دارد. شاید لازم باشد تغییراتی در روند زندگی تان بدهید یا مهارت هایی کسب کنید تا کیفیت زندگی و عملکردتان را بالاتر ببرید. از نظر عاطفی انگار دچار کمبود هستید. خوب است یک رابطه عاطفی سالم داشته باشید.

شاید رفتن به سفر برای تان خوب باشد و آرامشی در پی داشته باشد. خیلی نگرانی نداشته باشید، درست است کار و شلوغی زیاد است ولی اینها همه یک حس درونی و همه چیز به موقع انجام می شود. به نصیحت بزرگترها در مواردی که آنها اصرار وتاکید دارند گوش کنید.

 

🔮 هفته اول مردادماه ورق، پاسور 🃏

 

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

 

•┄┅🃏 متولد فروردین ┅┄•
♦️ ۲ خشت
چند وقته ناراحتی داری اما تغییرات کوچک داری راه واست باز میشه / سفری اجباری/ یکم صبر کن راه هنوز بسته هست

 

•┄┅🃏 متولد اردیبهشت ┅┄•
♠️ ۵ پیک
بیماری / یا به بیماری فکر میکنی یا خودت مریضی اگر با یک 5 دیگر بیاید یعنی بیماری در قسمتی از بدن که گرده (مثل :سر /شکم…)/ افسردگی/ موانع و ناراحتیهای زود گذر

 

•┄┅🃏 متولد خرداد ┅┄•
♠️ ۶ پیک
به فکر اینی که به شخصی زنگ بزنی / شخصی که دوسش داری باتو صادق نیست و شاید قصدش سو استفاده باشه

 

•┄┅🃏 متولد تیر ┅┄•
♦️ ۷ خشت
شخصی دوست داره که میتونه پدر مادر یا مخاطب خاص باشه (بستگی به کارتهای اطراف داره)/ درمسایل مالی امضا قرارداد کاری جدید یا سفر

 

•┄┅🃏 متولد مرداد ┅┄•
♦️ بی بی خشت
کارتها مطابق میلت پیش میره / برج 10 وقت شادی و خوشحالیه (یا وعده 10) / شانسهای خوب و مثبت

 

•┄┅🃏 متولد شهریور ┅┄•
♣️ تک گشنیز
سه روزه گریه داشتی (یا 3 وعده) ناراحتی درحد گریه / ممکنه شخص سومی وارد رابطت شه/ مثلث عشقی

 

•┄┅🃏 متولد مهر ┅┄•
♣️ ۳ گشنیز
عاشق شدی طرف مقابلت خوش قیافه هست اگر با آس گشنیز بیاید یعنی به کسی فک میکنی و دوسش داری

 

•┄┅🃏 متولد آبان ┅┄•
♣️ ۸ گشنیز
کادویی بهت میرسه یا بفکر کادویی هستی/ به معجزه اعتقاد داری و برات رخ میدهد / این کارت معجره است

 

•┄┅🃏 متولد آذر ┅┄•
♠️ ۲ پیک
هرچی از دست دادی به دستت برمیگرده نگران نباش/ گاهی اوقات خرید خانه / حواست باشه ازت دزدی نشه

 

•┄┅🃏 متولد دی ┅┄•
♣️ ۱۱ گشنیز
زندگیت داره عوض میشه که این تغییرات به نفعته/ عشقی جدید/ پولی باد آورده (که ممکن است با یک ازدواج ثروتمند همراه باشد)

 

•┄┅🃏 متولد بهمن ┅┄•
♠️ ۶ پیک
بحث و گفتگو سعی کن کوتاه بیایی/ اگر با کارتهای عکس دار بیاید یعنی با یک شخصی بحث داری / مخالفت و موانع درآینده

•┄┅🃏 متولد اسفند ┅┄•
♦️ سرباز خشت
مسیله ای پیش اومده ذهنتو مشغول کرده ولی درست میشه/ مشاجره در مسایل مالی و کاری که حل میشه نگران نباش

 

فال هفتگی شمع

عزیزان این فال برای همه متولدین سال است قبل از خواندن نیت کنید
تصویر فال شمع این هفته را با تفسیر زیر دنبال کنید. بهترین لحظه ها را برای شما عزیزان آرزومندیم

شکلی که در فال شمع امروز افتاده واضح هست کفش 😊😊

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

 

چیزی که دارم میبینیم این هست که اگر شما روی مسیر ازدواج و بختت مشکلی یا بستگی وجود داشته به امید خدا در حال برطرف شدن هست چون یه جورایی قدمی بر داشتی که برات نتیجه میده.برای اکثر دوستان مون چه خانم چه آقا مسیر خواستگاری افتاده که بسیار باب میل شماست و انگار خواسته قلبیتون بوده پس کمی صبور باشید.

و چیز دیگه اینکه روی یه مسیر ارثیه یا مربوط به یک ثبت سند پولی و کاری خبری خوب از یه آقایی قد کوتاه با بینی پهن میشنوید که خیلی شاد میشید..دریافت یه پاکت از پست یا خبرهای خوب از یه راه دور خواهید داشت..

رسیدن به قدرت در مسیر کاری و احساسی… روی وعده شش برای شما خوشحالی و سند ازدواج افتاده که بسیار روشن هستش آینده بسیار خوب خواهید داشت بخصوص برای دوستانی که حرف میم و ی دارند مثل اسم مریم یا میثم و از طرفی دیگه میشه گفت از این حروف اسمی شادی غیر قابل باوری خواهید داشت.

.خبر یه جشن عروسی یا نامزدی باعث میشه شوکه بشید و یه عروسی در پیش خواهید داشت..یه آقایی که لاغر و صورت کشیده ای داره خیلی براش ناراحتی میبنیم که مثل معجزه حل میشه مشکلش😍

Oracle Weekly Horoscope, Tarot, Candle and Emotion of the first week of August

فال هفتگی فرشتگان یا اوراکل هفته اول مردادماه

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت، شمع و احساسی هفته اول مرداد

 

🌾طالع امروز متولدین #فروردین:

هارمونی در محیط اطرافتان فضای موجود را به میزان زیادی سبک می کند و شما را به بخشیدن و فراموش کردن تشویق می کند. باید رفتارتان را آرامتر کنید. می توانید در کمال آسایش حرف بزنید و تنش های پنهان خود را از بین ببرید. شوخ طبعی هجوآمیز شما امروز استرس موقعیت دشواری که در محل کار هست را کمتر می کند. نترسید و نظرات خود را ارائه کنید. این کار به رشد شما و رفاقت بیشتر با همکارانتان کمک می کند. از مصاحبت با آنها لذت ببرید.

 

🌾طالع امروز متولدین #اردیبهشت:

یک مسئله احساسی باعث می شود که فکر اشتباهی در ذهنتان شکل بگیرد. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد فرار کردن است. سعی کنید این کار را به روش درستی انجام دهید. بروید یک فیلم سینمایی ببینید یا کتابی بخوانید. خودتان را غرق در غذا خوردن و خوراکی خوردن نکنید. این فقط برای مدت کوتاهی همه چیز را از یادتان می برد.

 

🌾طالع امروز متولدین #خرداد:

شما روش اشتباهی برای برخورد با عشقتان دارید و از قدرت خود در متقاعد کردن استفاده می کنید. می توانید روش های دیگری را امتحان کنید و دیدگاه خود را با او در میان بگذارید، ولی در نهایت نحوه گفتاری شماست که برنده می شود. باید روش گفتار خود را سبک تر، روان تر، انعطاف پذیرتر و سازش پذیرتر کنید. تعیین هدف در کار بسیار مهم است. اگر شما در ذهنتان اهدافی نداشته باشید – چه بلندمدت چه کوتاه مدت – پس از کجا می خواهید بفهمید که در مسیر درست هستید یا خیر؟ باید برنامه مفصلی بریزید و آگاهانه به سمت هدف حرکت کنید.

🍀طالع امروز متولدین #تیر:

امروز سعی می کنید که احساسات و منطق خود را همتراز کنید. نیروی زیاد و زیرکانه ای شما را از مسیرتان خارج می کند. اگر اینطور است، باید به یک دوره برای استراحت فکر کنید و فعالیت جسمانی سریعی انجام دهید تا ضربان قلبتان بالا برود و پمپاژ خون در بدنتان سرعت یابد. پیاده روی به شما کمک می کند که ذهنتان را خالی کنید و معقول تر فکر کنید و تصمیمات لازم را بگیرید.

 

🍀طالع امروز متولدین #مرداد:

مسیر دیروز امروز ممکن است برایتان دردسر درست کند. ماهیت و ذات رویاپرداز شما کاری که شما آغاز کرده بودید را به نزول می کشد. این تعارض می تواند تنشی ایجاد کند که حل کردن آن برای شما سخت است. احساسات و عواطف تان شما را ناامید می کنند، پس سعی کنید بخاطر آنها از مسیر خارج نشوید. احساسات خود را متعادل نگه دارید.

 

🍀طالع امروز متولدین #شهریور:

امروز تنش بالا می گیرد. شاید شما برای انجام درست و مؤثر کاری زیادی رویایی یا عمل گرا هستید. باید تعادل را برقرار کنید. سخت ترین بخش کار پیدا کردن کسی است که با شما موافق باشد. افرادی که شما با آنها اختلاف دارید از موضع خود تکان نمی خورند. شما باید انعطاف پذیر باشید تا به سازش برسید. هر نوع دور همی اجتماعی فرصت هایی عالی برای ملاقات با افرادی که دوست دارید فراهم می کنند. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا با افراد مختلف آشنا شوید و درآمیزید.

🍁طالع امروز متولدین #مهر:

امروز نگه داشتن احساسات تان در سطح نرمال کار سخت و چالش برانگیزی می شود. تعارض هایی پیش می آید و می ترسید که همه چیز از کنترل خارج شود. همه چیز درست می شود. فشار زیادی نیاورید. بهترین راه حل این است که از عالم هپروت و رویا درآیید و روی زمین حرکت کنید. اگر نمی توانید گره ای را باز کنید آن را سفت تر نکنید.

 

🍁طالع امروز متولدین #آبان:

امروز شاید آشفتگی عاطفی فراوانی را تجربه کنید. بحث و مجادله ای درون شما شکل گرفته است و نظری درباره آن ندارید. اگر از دیگران کمک بخواهید فقط مشکلتان وخیم تر می شود. اگر هیچ چیز برایتان روشن نیست، صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتند و کنترل بهتری بر اوضاع داشته باشید. گفتگو و مکالمه راه بدست آوردن دل فردی است که برایتان بسیار جذاب است.

 

🍁طالع امروز متولدین #آذر:

امروز کسی یا چیزی شما را بر آن می دارد تا اقدامی صورت دهید. بهتر است که به آن توجهی نکنید و خودتان برای خود انگیزه ای بیابید. از مرز خود فراتر روید و جاهای جدید را کشف کنید. شاید در مورد مسئله ای که حس شدیدی به آن دارید دچار مشکل شوید. مردم کله شق و لجوج می شوند، پس باید آماده کیش و مات شدن باشید. امروز تا وقتی که صحبت از عشق باشد، شما در مسیر همواری حرکت می کنید.

❄️طالع امروز متولدین #دی:

صداهایی در گوشتان زمزمه می کنند و از شما می خواهند که پرواز کنید و به آنها در میان ابرها بپیوندید. بین آنچه دلتان و منطقتان می گوید تضاد و تعارض وجود دارد. این دو شما را به مسیرهای متفاوتی می کشند.

اگر انرژی امروز در غروب آفتاب شما را گیج و آشفته کرد تعجب نکنید. از تصمیم گیری های مهم و تعهدات نترسید و استرس نداشته باشید. فضای جالب و لذت بخشی وجود دارد که بیرون رفتن و اجتماعی شدن را برایتان راحت تر می کند. دیگران هم اجتماعی شده اند و دوست دارند در مورد خودشان، زندگی هایشان، شادی ها و غم هایشان صحبت کنند.

 

❄️طالع امروز متولدین #بهمن:

امروز شما در مورد احساسات و عواطف رویایی شده اید و این شما را از تمرکز کردن بر روی وظیفه فعلی تان باز می دارد. مردم لجوج و کله شق می شوند و احتمالاً شما هم یکی از آنها هستید. ذهن شما به دو مسیر مختلف می رود و شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید.

سعی کنید رویاهای بیشتری را تحقق ببخشید. سعی نکنید به همه چیز همزمان بپردازید. درس امروز برای شما این است که صبور باشید. یکی یکی به کارها و اهدافتان بپردازید. یادتان باشد که رُم یک شبه ساخته نشد. همین موضوع برای امپراتوری شخصی شما نیز صحت دارد. آهسته و پیوسته جلو بروی

 

❄️طالع امروز متولدین #اسفند:

امروز سرعت انجام کارها در مقایسه با دیروز کند می شود. این احتمالاً به نفع همه است. از این زمان برای برنامه ریزی و پایداری استفاده کنید. شما شخم زده اید، بذر کاشته اید، و درو کرده اید. حالا زمان مکث کردن و ارزیابی آنچه تولید کرده اید و تصمیم گیری درباره آن است. چند پله یکی نکنید و جلو جلو پیش نروید. صبور باشید تا همه چیز در مسیر طبیعی به سمتتان بیایند.

 

سپاسگزاری و مناجات پایانی این بخش

پروردگارا:

عطای امروز توبمامهربانی باشد برایمان کافیست. خودت میدانی هرجا مهر باشد جور نیست. آنجاکه دل باصفاباشد انسان بی وفانیست.

معبودا هدیه ی امروز تو به ماتواضع و بخشش باشد. یادم هست گفتی جایی که بخشش باشد دشمنی وکینه وجود ندارد.
ای یزدان پاک بی همتا امروزرابه ماعنایت کردی پس توانایی شکررانیزبماعطا کن. درپناه رحمانیت الهی باشید. گروه نازوب

Oracle Weekly Horoscope, Tarot, Candle and Emotion of the first week of August



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان