ramazan
ramazan

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

فال هفتگی اولین هفته شهریور ماه آخرین فصل گرم تابستان Weekly horoscope first week of september last summer hot season بر همه متولدین این ماه مبارک باد.

با این انرژی های زیبای نهفته در این بخش از فال و طالع بینی نگرش مثبت خود را تقویت کنید و با باور ذهن به آنچه که می خواهید برسید. این بخش تنها جنبه سرگرمی و تفریح دارد و بهترین بخش است برای بالا بردن قدرت ذهن، دفع انرژی های منفی و غالب شدن بر آن با انرژی های خوب و مثبت.

برای تک تک شما کاربران عزیز nazweb entertainment and entertainment website وبسایت تفریحی و سرگرمی نازوب، آروزی سلامتی و شادکامی داریم. از همراهی شما دوستان سپاسگزاریم.

 

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

 

 Tarotفال هفتگی تاروت کائنات / 4 ورق تاروت به نیت شما عزیزان با تمرکز بالا گرفته شده است.

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

 

☘️فروردین
توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

 

☘️اردیبهشت
افکار بیهوده – سرگردانی
– آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده
– خیال پردازی
– حساب کردن روی مسائلی که در واقعیت وجود ندارند
– فکر و خیالهای بیهوده
– نقش بر آب شدن رویاها

توضیح :
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

☘️خرداد
جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید.

با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

 

☘️تیر
تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

☘️مرداد
بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

☘️شهریور
وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

☘️مهر
هدیه – ملاقات دوست
– ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته
– زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد
– در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح :
دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

 

☘️آبان
فائق شدن بر موانع
– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)
– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

 

☘️آذر
حمایت – رهبری
– به استقلال رسیدن در تصمصم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست)
– مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است.
– قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمصیم می گیرند مبارزه کنید.

توضیح :
هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

 

☘️دی
جشن و شادی
– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب
– نامزدی
– تولد
– ازدواج
– بهبود بیماری

توضیح :
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

 

☘️بهمن
پایان یک ارتباط
– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح :
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

 

☘️اسفند
Distress پریشانی – دلتنگی
– افکار پریشان و بی خوابی
– رنج وزیان
– دلتنگی و ناامیدی
– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح :
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

 

فال هفتگی اوراکل یا فرشتگان/ فال هفته اول شهریور ماه

 

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

 

فال فرشتگان که متشکل شده از 44 کارت. کارتهای اوراکل شیوه قدیمی باستانی برای پیشگویی هستند و شامل بسته های مختلفی از جمله اراکل فرشته درمانی،‌ اراکل استاد عالی،‌ اراکل فرشته روزانه،‌ اراکل جادویی پریان و اراکل فرشته راهنمای راه است که در اینجا به اراکل فرشته راهنمای راه پرداخته می شود.

با متنوع ترین فال و طالع بینی وبسایت تفریحی ناز وب با ما همراه باشید.

🕊💐فروردین
فرشته آزور Azur
خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

🕊💐اردیبهشت
فرشته سارنا sarena
من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

🕊💐خرداد
فرشته زانا Zanna
تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

🕊💐تیر
فرشته مرلینا Merlina
تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

Oracle Weekly Horoscope, Tarot Universe, Single Sheet of Love / Week 1 September

 

🕊💐مرداد
فرشته آستارا Astara
تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

🕊💐شهریور
فرشته ایندریل Indriel
تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

🕊💐مهر
فرشته آریل Arielle
تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

🕊💐آبان
فرشته بتانی Bethany
اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

🕊💐آذر
Angel فرشته دزیره Desiree
نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

🕊💐دی
فرشته پاتینسه Patience
اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

🕊💐بهمن
ملک مقرب رافائل Raphael
من کمکت می کنم تا بیماریها، مبارزه ها و مشکلات خود و دیگران را بهبود دهی. تو همانند من یک شفا دهنده هستی.

🕊💐اسفند
فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette
برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

 

فال هفتگی ورق احساسی/ فال تک نیت عشق

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق/ هفته 1 شهریور

 

فروردین
فر♣️ سرباز حاج♣️
رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص- خواسته ای که دارید حتما به نتیجه مثبت خواهد رسید.

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، تک ورق عشق

اردیبهشت
♣️ ۱۰ خاج ♣️
به وجود آمدن یک موفقیت کاری ، شغلی پف تحصیلی – انجام دادن خریدی بزرگ با کوچک ، مبلغی را باری انجام یک خرید هزینه خواهید کرد.

خرداد
❤️ بی بی دل ❤️
آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد.به شرطی که امید خود را از دست ندهید و به خدا توکل کنید.برخی این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می کنند که پشت این تعریف ها نیات خوبی نهفته نیست.مراقب اطرافیان باشید.

تیر
♣️ ۸ خاج ♣️
عده ای (فرد یا افرادی) اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند- دیدار با میهمانان یا دوستان.

 

مرداد
♦️ ۹ خشت ♦️
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع Love or marriage عشقی یا ازدواج از جانب جنس مختلف.

 

شهریور
♠️ ۲ پیک ♠️
رسوایی به وجود خواهد آمد و فریب خواهید خورد. تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست. سخن چینی دیگران و جدایی در پیش دارید

مهر
♠️ تک پیک ♠️
دعوا ، درگیری ، با شخص یا اشخاصی کشمکش – با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده – مشاجره و زد و خورد با دیگران.

آبان
❤️ تک دل ❤️
Heart قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

آذر
♦️ ۵ خشت ♦️
خوشحالی ها و لذتهای احساسی از طرف جنس مخالف

دی
بی بی پیک ♠️
امتناع از تقاضای عاشقانه – امتناع از یک پیشنهاد ازدواج

بهمن
❤️ شاه دل ❤️
باید به خصلت فردگرایی و بی توجهی به جمع پایان دهید.این ویژگی موجب دردسرهایی برایتان می شود.با یک هدیه کوچک همسرتان را شادمان کنید.آرزوی بزرگی در سر دارید که به زودی مقدمات آن فراهم می شود.

اسفند
♦️ ۷ خشت ♦️
به مراد قلبی خود خیلی زود ، دست می یابید و در ارتباط با آن اخبار مسرت بخشی به شما می رسد ( این ورق رسیدن به هدف را از نظر زمانی مورد توجه قرار میدهد که زمان وقوع آن بسیار نزدیک است و زودتر از آنچه تصور می رود رخ می دهد.)

 

خط پایانی؛ با به بارو نشاندن انرژی مثبت بدون شک بر رفتار، سرشت، آینده، خودسازی، موفقیت و پیشرفتتان تاثیر گذار باشید تا خودتان نخواهید هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند شرایط شما را هر چه که هست تغییر دهد.

نویسنده: آیلین مارنانی

Oracle Weekly Horoscope, Tarot Universe, Single Sheet of Love / Week 1 September



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان