ramazan
ramazan

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

داغ ترین خبرهای روز گذشته از تیپ و استایل عجیب یک نماینده مجلس Yesterday’s hottest news of a brave MP’s style and style که بسیار خبرساز شد تا دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار. در این بخش خبری با ما همراه باشید.

 

محتویات این بخش خبری

حمله سگی به زن باردار در اصفهان

دستگیری بازیگران آمبولانس سوار

تیپ و استایل عجیب یک نماینده مجلس

خودسوزی فرزند شهید

 

ورود دادستان اصفهان به ماجرای حمله سگ به زن باردار

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

به گزارش نازوب، پس از انتشار گزارش‌های خبری رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی از حادثه دیشب ملک‌شهر اصفهان که در آن یک زن باردار و خانواده وی مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار گرفت و زمین خوردن این زن باردار باعث مجروحیت و بستری شدنش باردار در بیمارستان شد؛ دادستان اصفهان به صورت ویژه به این پرونده ورود کرد.

علی اصفهانی اظهار کرد: سگ‌گردانی از آن جهت که تهدیدی علیه بهداشت عمومی است و از سوی دیگر می‌تواند باعث ایجاد مزاحمت و جراحت ناشی از حمله در مردم شود قابل پیگرد قانونی است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در تشریح مجازات‌های لحاظ شده در قانون برای این جرائم عنوان کرد: اگر موضوع پرونده تهدید علیه بهداشت عمومی باشد منجر به تعزیر خواهد شد و اگر ایجاد مزاحمت برای مردم نیز تشخیص داده شود قاضی حکم به تعزیر خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که آیا در Law قانون تفاوتی بین ایجاد جراحت توسط انسان یا حیوان وجود دارد، بیان کرد: مواظبت از این که حیوان خانگی مشکلی برای کسی ایجاد نکند بر عهده صاحب آن است و اگر خسارتی ایجاد شود جبران آن بر عهده صاحب سگ است، اما تشخیص مجازات کیفری و تعزیری و این که آیا رها کردن سگ با سوءنیت انجام شده یا خیر برعهده قاضی پرونده است.

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

اصفهانی افزود: پیش از این به شهرداری و نیروی انتظامی اعلام کرده بودیم که باید از سگ‌گردانی جلوگیری و با آن برخورد کنند و شهرداری موظف است در مکان‌های عمومی که احتمال آسیب رساندن سگ به انسان وجود دارد برای پیشگیری از وقوع جرم ممنوعیت ورود سگ را با نصب تابلوهایی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در توصیه‌ای به افرادی که سگ را به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، تأکید کرد: از ورود سگ به مکان‌های عمومی باید جلوگیری شود، اخیراً چندین مورد حمله سگ به انسان در سطح کشور موجب آسیب به مردم شده و برای پیشگیری از وقوع جرم درخواست می‌کنم سگ را به مکان‌های عمومی نیاورند.

محسن شاهمرادی همسر این زن باردار نیز از پیگیری ویژه دادستانی اصفهان از طریق کلانتری برای صدور دستورات لازم خبر داد.

 سلبریتی‌هایِ آمبولانس‌ سوار دستگیر می‌ شوند

سردار حسین رحیمی افزود: خبری در فضای مجازی مبنی بر استفاده برخی سلبریتی‌ها (افراد مشهور) برای تردد در خطوط ویژه با استفاده از آمبولانس‌های اجاره‌ای منتشر شد که انتقادات زیادی را در پی داشت.

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

وی ادامه داد:‌ پس از این ماجرا تمامی عبور و مرورهایی که در خطوط ویژه صورت می‌گیرد توسط پلیس رصد می‌شوند و هیچ وسیله نقلیه‌ای بدون مجوز حق عبور از این خطوط را ندارد.

رحیمی اظهارداشت:‌ خط ویژه برای عبور اتوبوس های /nazweb.ir/ تندرو است و وسایل نقلیه دیگر ارگان‌ها با داشتن مجوزهای لازم از این خطوط برای تردد استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هرکس از هر ارگانی که قصد تردد از خطوط ویژه را داشته باشد توسط همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی رصد می‌شود اظهارداشت: چند روزی است که به پلیس راهور ابلاغ شده است حتی آمبولانس را هم به طور کامل بررسی کنند.

وی گفت: اگر ماموران ما با چنین مواردی (آمبولانس‌های اجاره‌ای)‌ مواجه شوند با شرکت مربوطه برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت و همچنین شخص اجاره کننده Arrested دستگیر و آمبولانس نیز توقیف و جریمه می‌شود.

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

رحیمی تاکید کرد:‌ از چند روز گذشته تمامی آمبولانس‌ها برای تردد از خط ویژه باید دارای مجوز باشند و این مجوزها با هماهنگی بین پلیس و اورژانس صادر می‌شود.

طی چندروز اخیر انتشار خبرهای مربوط به استفاده برخی شخصیت‌ها از آمبولانس های خصوصی از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.

تیپ و ظاهر متفاوت و عجیب یک نماینده مجلس

حاشیه گسترده تصاویری از حضور روز گذشته ظریف در مجلس را ببینید:  The hottest news of the ambulance celebration arrives so far

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

حضور ظریف نماینده وزیر امور خارجه در مجلس دیروز با حواشی تیپ و استایل یک نماینده مجلس همراه بود.

خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد

 

داغ ترین خبرهای روز از دستگیری سلبریتی های آمبولانس سوار تا

 

دکتر عینی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: ضمن ابراز تاسف از این حادثه پیش آمده باید بگویم روز گذشته یک فرزند شهید در مقابل فضای سبز کلانتری ۱۱ استان قم اقدام به خودسوزی کرد که سریعا او را به بیمارستان نیکویی قم انتقال دادند و اقدامات پزشکی بر روی این فرزند شهید انجام شد. پس از آن سریعا برای تکمیل روند درمان و رسیدگی به این مصدوم او را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران منتقل کردند.

وی یادآور شد: امروز بنده به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم جهت پیگیری مراحل درمان و ملاقات این فرزند شهید در بیمارستان محل بستری حضور پیدا کردیم اما متاسفانه این فرد به دلیل شدت سانحه جان سپرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: لازم است بگویم این فرزند شهید ۴۷ سال سن داشت و به دلیل اختلالات روانی و دو قطبی بودن حکم مهجوریت نیز داشته است و پیش از این چندین مرتبه در منزل تهدید به خودسوزی کرده بود همچنین به دلیل شرایطی که داشت چندین بار در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری شده بود.

عینی در پایان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام قد در پی پیگیری و درمان حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و از حادثه پیش آمده ابراز تاسف می‌کنیم و به خانواده او تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرهای مهم را می توانید از بخش خبرهای داغ وبسایت ناز وب دنبال کنید.

The hottest news of the ambulance celebration arrives so far


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان