فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

نیم نگاهی به آینده؛ به همراه کائنات و فرشتگان، Take a look at the future, with the Universe and the angels کارتهای تاروت، فال قهوه، و نقش های زیبای کارت های احساسی. فال هفتگی سوم شهریور را با قهوه، تاروت، ورق و فرشتگان به نیت شما عزیزان در این بخش قرار داده ایم. همواره با مثبت اندیشی و نگرش های زیبا بهترین لحظه ها را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. شما می توانید همیشه پرونده ای از نور باشید و به ساکنین زمین بتابید!

 

فال و طالع بینی هفتگی با تاروت کائنات
عزیزان متولدین هر ماه در ساعت مشخص به نیت شما دوستان کارت های تاروت بُر خورده اند. همیشه با انرژی مثبت لحظه هایتان را سپری کنید در صورتی که با جملات و خبرهای کمی ناگوار روبرو شدید ساده از کنار آنها رد شوید! وسعی کنید با نیروی های مثبتی که دارید بر مسائل منفی غالب شوید به همین سادگی. گروه فال و طالع بینی وبسایت تفریحی ناز وب بهترین لحظه ها را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

 

فروردین
رهایی از غم – آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج
توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

اردیبهشت
تغییرات مثبت – اتفاق مهم
– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی
– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت
– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید
توضیح :
شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.
چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.
چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

خرداد
ازدواج – تصمیم مهم
– ازدواج – عشق و زیبایی
– تصمصم گیری مهم
– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق
– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟
توضیح :
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

 

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

تیر
ایستادگی در مقابل مشکلات
– لجاجت
– قدرت
– آدم بداخلاق
– پایداری
توضیح :
با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.
انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید

مرداد
انتظار امیدبخش
– سرمایه گذاری
– مشارکت
– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید
– قدرت
– ثروت
توضیح :
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

شهریور
حمایت خانواده
– موضوعات و مذاکرات خانوادگی
– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب
توضیح :
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

مهر
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج
توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

آبان
سرعت کارها – خبر مهم
– مسافرت
– جابجایی
– تلفن ، تلگراف ، پیغام
توضیح :
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد

آذر
دلسردی – نارضایتی
– دلسردی و بی میلی
– خستگی از محیط و اطراف
– نارضایتی از اطرافیان
– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
– داشتن توقع بیش از حد از دیگران
توضیح :
زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

دی
مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود
توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

بهمن
اقدام به یک کار بزرگ
– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید
– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ
– تعیین هدف
توضیح :
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

اسفند
یک جام
زیبایی، تندرستی

شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند
توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

 

فال هفتگی اوراکل یا فرشتگان

 

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

 

دوستان عزیز با کارت های ویژه اوراکل به نیت شما در ساعت مشخص گرفته شده است. فال فرشتگان پیام های کوتاهی است که در چند روز اخیر به شما داده میشود. بهترین ها را برای شما دوستان عزیز نازوبی آرزومندیم.

فروردین
فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

 

اردیبهشت
فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

 

خرداد
فرشته آستارا Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

 

تیر
فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

مرداد
فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

شهریور
فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

مهر
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

 

آبان
فرشته بتانی Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

 

آذر
فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

 

دی
فرشته وانسا Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر:

چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟

چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

 

بهمن
فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

اسفند
فرشته لیلا Leila

مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

 

فال تک ورق عشق، احساسی، رابطه شما و کیس احساسی و عاطفی شما

 

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

 

در ساعت مشخص به نیت متولدین هر ماه فال ورق گرفته شده است. بهترین لحظه های رمانتیک، ماندگار و زیبا را برایتان آرزومندیم

🔮 فروردین ❤️ ۳ دل ❤️
دادن هدیه و کادو به مناسبت‌های گوناگون در میهمانی، تولد، عروسی یا حتی بی‌ هیچ مناسبتی به عزیزی ..‌. . 🔮
اردیبهشت

🔮اردیبهشت ♣️ ۶ خاج ♣️
تغییرات مثبت و سازنده‌ای که یکباره و ناگهانی در زندگی شما پیش می‌آید و باعث دگرگونی اوضاع، شرایط و موفقیت‌های زندگی شما می‌گردد./ اوضاع زندگی شما از جهات مختلف به سمت بهبودی و بهتر شدن پیش خواهد رفت.

🔮خرداد ❤️ ۴ دل ❤️
تنفر از چیزی که آن را در گذشته از دست داده‌ای

 

🔮 تیر ♠️ ۱۰ پیک ♠️
عصبی شدن/ استرس/ مشاجره همراه با استرس را از سر گذراندن/ کم طاقت شدن/ کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی ،شغلی یا اجتماعی.

 

🔮مرداد ♦️ ۵ خشت ♦️
خوشحالی‌ها و لذت‌های احساسی از طرف جنس مخالف. 🔮

 

🔮 شهریور ♣️ بی بی خاج ♣️
پیشرفت و ارتقا در امور موردنظر/ تلاش و کوشش پی‌گیر و مستمر شما با موفقیتی بسیار عالی همراه خواهد بود.

 

🔮 مهر ❤️ بی بی دل ❤️
آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد، به شرطی که امید خود را از دست ندهید./ عده‌ای این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می‌کنند که پشت این تعریف‌ها نیات خوبی نهفته نیست…مراقب اطرافیان خود باشید. 🔮

 

🔮آبان ♣️ ۳ خاج ♣️
مبلغی پول را از دست می‌دهید یا پولی را برای خود یا افرادی به عناوین مختلف خرج می‌کنید.

 

🔮 آذر ❤️ ۲ دل ❤️
مکالمات و گفتگوهایی که میان شما و یارتان صورت می‌گیرد و باعث انس و الفت بین شما می‌شود. گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی شما نسبت به یکدیگر است. 🔮

 

🔮دی ♠️ ۶ پیک ♠️

ذریافت خبری ناراحت‌کننده یا باورنکردنی. اما در چند وعده کوتاه رفع می شودو شادی به شما بر میگردد. صبور باشید

 

 
🔮 بهمن ❤️ ۹دل ❤️
احساس موفقیت از یک موضوع عشقی/ شادی و موفقیتی که از شخص مورد علاقه‌تان به شما می‌رسد./ مورد مهر و عطوفت شخصی قرار میگیرید که دوستش دارید که سبب علاقه‌ی بیش از پیش شما نسبت به او می‌شود.

 

🔮اسفند ♣️ تک خاج ♣️
قلب شخص مورد علاقه‌تان و کسی که به او عشق می‌ورزید به سمت شما متمایل است و قلب او نیز به یاد شما می‌تپد.
او هم اکنون در فکر شماست و به شما بسیار فکر می‌کند.

 

فال هفتگی قهوه

 

فال هفتگی تاروت، تک ورق عشق، اوراکل و قهوه هفته 3 شهریور

 

‎☕️فروردين :🐾 پیروزی و موفقیت.
‎☕️ارديبهشت :🐾نهنگ : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل.

‎☕️خرداد :🐾تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ.
‎☕️تير :🐾راه : به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

‎☕️مرداد :🐾درخت : فراوانی – پیروزی در بازی – گشاده دستی _ شانس در بخت آزمایی.
‎☕️شهريور :🐾آتش : از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید, مرور زمان به نفع شما خواهد بود. ‎

☕️مهر :🐾گل : شادی بزرگ – دوستی واقعی – جوان حساس و خجالتی – خوشحالی بزرگ _ دوستان شفیق _ دختر یا پسر مطلوب.

‎☕️آبان :🐾هواپیما : مسافرت طولانی و دلپذیری خواهید داشت – نشانگر راه سریعی است به هدف – سفری ناگهانی – رو به راه شدن کارها – راه دور – خبر از مسافر.

‎☕️آذر :🐾 گردن بند پاره : قهر و جدائی – فاصله.

‎☕️دي :🐾آهو : همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

‎☕️بهمن :🐾آب : سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.

‎☕️اسفند :🐾ترازو : نشانه عدل و انصاف است – از عدل و درستی حکم میکند – رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه.

خط پایانی این بخش از فال و طالع بینی وبسایت نازوب:

پرورش و داشتن روح سبک نیاز به تمرین، باور و نگرش درست دارد. در مرحله اول اگر ارزش انسان بودن را بفمید و درک کنید به خودی خود بسیاری از مشکلات و اختلافات شما که عمدتا برای همه وجود دارد حل می شود! سپس قانون جذب را درک کنید. و بدانید با افکارتان می توانید بسیاری از مسائل را حل و فصل کنید و به آن هدف برسید! سومین مرحله اینکه با فرشتگان و کائنات صحبت کنید و بدانید که فرشتگان و کائنات هر لحظه آماده دریافت انرژی و نیازهای ما هستند و هر ثانیه خودتان را در حاله ای از حمایت فرشتگان و کائنات بدانید.

Weekly Tarot Weekly, Love Sheet, Oracle and Coffee Week 3 September



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان