فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

پاییز؛ با آغازین روز فصل زیبای پاییز ابتدا فال احساسی Autumn; beautiful autumn season ، سپس تاروت هفته اول مهر، فال هفتگی فرشتگان و پیام آنها برای متولدین هر ماه، سپس فال هفتگی قهوه و رویدادهای آن .با ما همراه باشید و بدانید که این بخش جنبه سرگرمی دارد تنها برای بالا بردن انگیزه و انرژی مثبت و باور به این که هر آنچه در نگرش ما باشد به آن میرسید این بخش تهیه و گردآوری شده است.
تمامی فال ها در ساعت مشخص و به نیت تمامی متولدین عزیز هر ماه گرفته شده است. بهترین لحظه ها بدرقه ثانیه ثانیه پاییز رنگارنگتان. گروه ناز وب

 

فال احساسی ورق

 

فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

 

❤️فروردین❤️
اقبال شما هرچه در زندگی جلوتر می روید بلندتر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود.

 

❤️اردیبهشت❤️
نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید. هیچ بیماری خطرناکی طرف احساسی شما را تهدید نخواهد کرد

❤️خرداد❤️
به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود.زیرا فرد احساسی شما بیش از هر وقتی به شما توجه می کند

❤️تیر❤️
یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. (خدا به شما کمک خواهد کرد.)

❤️مرداد❤️
توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید. مطمئن باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد.

❤️شهریور❤️
همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.دلتنگی شما موقت می باشد و رفع می شود.

❤️مهر❤️
بسیاری از کارهای عقب افتاده شما انجام خواهد شد. نگران کارهای عقب افتاده نباشید.پس از آن با کیس احساسی تان ارتباط خواهید داشت.

❤️آبان❤️
همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.

 

❤️آذر❤️
 شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند.

❤️دی❤️
با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش بزودی برطرف خواهد شد.

❤️بهمن❤️
 مدتی است سرگردان و پریشان و ناآرام هستید. نگران نباشید بزودی این پریشان حالی که مربوط به دور بودن از فرد احساسی شما است برطرف خواهد شد.

❤️اسفند❤️
در ارتباط با نیت و کیس feeling احساسی خود شادی زیادی خواهید داشت و رسیدن به این نیت و خواسته زندگی فردی و اجتماعی شما را بطور کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد.

 

فال هفتگی تاروت

 

فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

 

رویدادهای هفتگی شما با اساس ورق های بُر خورده تاروت. قبل از خواندن نیت کنید.

🔮 فروردین Justice
عدالت
تعادل، برابری، عدالت، بی طرفی، ملاحظه، اندرز، شجاعت، اخلاق، پاکی

حکم قانونی
– موضوع قانونی به نتیجه می رسد
– عبور از یک مرحله سخت و حساس
– به نتیجه اعمال رسیدن
توضیح :
حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

 

🔮 اردیبهشت

Three of Swords
سه شمشیر
مهر و عاطفه، احتمال جدایی از عزیز

جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره
توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

Emotional weekly horoscope, tarot, angels and coffee / first week of October

 

🔮 خرداد
Three of Wands
سه چوب دست
معاملات خوب در کار تجاری، تجارت و بازرگانی، موفقیت از طریق شراکت خوب

انتظار امیدبخش
– سرمایه گذاری
– مشارکت
– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید
– قدرت
– ثروت
توضیح :
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

 

🔮 تیر
The Wheel of Fortune
چرخ اقبال
اقبال، وسعت دانش، قرض/کمبود غیرعادی، اقدامات غیرمنتظره، پیشرفت، ترقی در کار

تغییرات مثبت – اتفاق مهم
– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی
– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت
– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید
توضیح :
شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.
چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.
چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

 

🔮 مرداد
Knight of Cups
شوالیه (دلاور) جام
زیرکی، رویاپرداز

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از یک طرف جوان
توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

 

🔮 شهریور
The World
جهان
ارزیابی موفقیت آمیز، رشد و توسعه، تکمیل، زندگی ابدی، معصومیت، کامل، زندگی

رسیدن به آرزوها
– پاداش
– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات
– تغییر محل اقامت
توضیح :
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

 

🔮 مهر
The Empress
ملکه (شهبانو-سلطان بانو)
هیجان، موفقیت، تکامل، رشد

ازدواج – ثمره ی عشق
– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت
– به ثمر رسیدن استعدادهایتان نزدیک است
– گاهی به معنی ولخرجی و عیاشی نیز می باشد
توضیح :
بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

 

🔮 آبان
ده سکه (پنج ضلعی)
کسب ثروت، کسب ملک

حمایت خانواده
– موضوعات و مذاکرات خانوادگی
– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب
توضیح :
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

 

🔮 آذر
Two of Pentacles
دو سکه (پنج ضلعی)
پروژه های جدید، مشکلات

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد
توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

 

🔮 دی
Five of Cups
پنج جام
اندوه، از دست دادن عزیز

زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید
توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

 

🔮 بهمن
Six of Wands
شش چوب دست
پیروزی، موفقیت، دوستی

پیروزی پس از تلاش
– خبر خوب
– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی
توضیح :
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

 

🔮 اسفند
Six of Swords
شش شمشیر
سفر، هماهنگی در رویدادها

پشت سر گذاردن مشکلات
– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی
– سفر به مکانی تازه
– رهایی از اضطراب و نگرانی
توضیح :
دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید.

سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را با دوست احساسی خود سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.
هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است. گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می شود.

 

فال هفتگی اوراکل و فرشتگان هفته اول مهر ماه

 

فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

 

فروردین
فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

 

اردیبهشت
فرشته بریدجت Bridgette

مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

خرداد
فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

تیر
فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

مرداد
فرشته آستارا Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

شهریور
فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

مهر
فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

آبان
فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

آذر
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

دی
فرشته بتانی Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

بهمن
فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

اسفند
فرشته آزور Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

 

فال هفتگی قهوه و رویدادهای اولین هفته پاییز

 

 

فال هفتگی احساسی، تاروت، فرشتگان و قهوه/ هفته اول مهر

 

☕️☕️فروردین
فال قهوه شما دیده شد:
قرص : شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.
تخت خواب : ازدواج – گاهی مواقع کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهید رسید و بر دشمنان غالب می شوید.
کرم : گرفتاریهای کوتاه و کوچک، سعی کنید از شرش خلاص شوید.

 

☕️☕️اردیبهشت
در فال قهوه شما دیده شد:
خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت
لب : نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبانها نهراسید – احترام و عزت پیدا میکنید.
چمدان : به مسافرت و گرفتن تصمیمی مهم اشاره می کند

☕️☕️خرداد
در فال قهوه شما دیده شد:
هدهد : خیر – خوشی و رفاه – بزرگی و مقام – پیروزی
نرده بام : موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر
گلابی : نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – بفکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.

☕️☕️تیر
در فال قهوه شما دیده شد:
تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.
آب : سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.
سیب : صاحب فرزند شدن – خیر و خوشی – خبر خوش – برکت – کامل و خوب بودن

☕️☕️مرداد
در فال قهوه شما دیده شد:
صدف : دیدار با دوستان دور دست – شرکت در جشن عروسی – شادی زیاد
بسته : رهائی از گرفتاری – نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.
ستاره : مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.

☕️☕️شهریور

در فال قهوه شما دیده شد:
مار : سمبل دشمنی است – دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند – امانت – افترا – خدعه – حسادت – ریای زن یا مرد
آفتابه : راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزاری گروهی را کردن.
مهر و سجاده : دعا – نذر – نیت خیر

☕️☕️مهر
در فال قهوه شما دیده شد:
خروس : نشانگر شهوت و غرور است – نوید و مژده – کاری خیر
انگشتری : از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.
کفتار : نشانگر پلیدی و ناپاکی، فریب و نیرنگ است – دزدی و چپاول – مواظب اموالتان باشید.

☕️☕️آبان
در فال قهوه شما دیده شد:
جناغ : رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.
شمع : شادی و سرور به خانه شما روی می آورد – محقق شدن یك آرزو – دریافت كمكی از ماورا – قابلیت عمل كردن به یك قول – بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز
مورچه : نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات

☕️☕️آذر
در فال قهوه شما دیده شد:
چادر : حجاب و پوشش است – جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.
مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن
کلاه : رسیدن به جاه و مقام – با پشتکار به مقام رسیدن – از حیله دوستان خود را پنهان کنید – خبر دهنده موفقیت است – نشان دهنده موفقیت همراه با ریسک می باشد.

☕️☕️دی
در فال قهوه شما دیده شد:
قایق : بالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق – عشق و دوستی.
ریسمان : عمر طولانی – سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.
جاده : به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

☕️☕️بهمن
در فال قهوه شما دیده شد:
هیزم : سخن چینی و بد عملی، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بینید.
چادر : حجاب و پوشش است – جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.
نیزه : به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.

 

☕️☕️اسفند
در فال قهوه شما دیده شد:
پاکت: در یافت خبری شاد – از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.
شمع: شادی و سرور به خانه شما روی می آورد – محقق شدن یك آرزو – دریافت كمكی از ماورا – قابلیت عمل كردن به یك قول- بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز
جارو: خادم و خدمتکار – مرتفع شدن غم و اندوه – به انتها رسیدن مشقت ها – پشت سر گذاشتن بدی ها

 

A.M

آرام نیستم

مثل درختی در پاییز

وقتی تمام برگ‌هایش

به تار مویی بند است

و فرو نمی ریزد!

Emotional weekly horoscope, tarot, angels and coffee / first week of October



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان