ramazan
ramazan

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

ماساژ بدن جدیدترین ترفندهای تجاوز! Body massage is the latest rape tricks تجاوز واژه ای بسیار تلخ است که بد بختی و در به دری را به همراه خود دارد تجاوزهای جدید متجاوزان با ترفندهای جدید برای زنان صورت می گیرد این افراد با طعمه قرار دادن افراد مورد نظر خود آن ها را وارد بازی بسیار سختی می کنند که ابتدا از آن ها همانند شرکت های هرمی عضو میگیرند تا به اهداف شوم خود دست یابند و بتوانند به راحتی به اهداف شیطانی خود برسند اما غافل از اینکه ماه پشت ابر نمی ماند.

ترفندهای تجاوزهای جدید

زن ۳۱ ساله ای که مدعی بود با توسل به حیله و نیرنگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته است ، درباره چگونگی وقوع این حادثه تلخ را برای کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد بازگو کرد.

وی گفت: مدتی بود که دچار دردهای استخوانی شده بودم به طوری که گاهی از شدت درد به خود می پیچیدم و گریه می کردم تا این که با راهنمایی یکی از دختران همسایه وارد سایتی شدم که ادعا می کردند از طریق داروهای گیاهی و ماساژ درمانی بسیاری از بیماری ها را درمان می کنند.

 

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

 

«شیما» به منزل ما رفت و آمد داشت و ما با یکدیگر برای خرید بیرون می رفتیم یا عصرها کنار هم قلیان می کشیدیم به همین خاطر به حرف های او اعتماد داشتم اما نمی دانستم که احتمال دارد در پس این سایت های بی هویت چه حوادث وحشتناکی نهفته باشد.

شرط اول آغاز معالجه و بیان نوع بیماری در این سایت آن بود که ابتدا باید ۱۰ نفر را دعوت به عضویت می کردم تا مشکل خودم را بیان کنم بالاخره این مراحل را طی کردم تا این که آن ها فرم مشخصات و نوع بیماری را برای من ارسال کردند و سپس وارد صفحه شخصی من شدند و قراری را برای ماساژ درمانی در منزلی گذاشتند که در نزدیکی محل سکونتم قرار داشت. من هم بدون هیچ گونه تحقیق در این باره به نشانی اعلام شده از سوی آن ها رفتم.

روش تجاوزهای جدید

آدرس خیلی دقیق بود وقتی زنگ منزل را به صدا درآوردم مردی که گویی از قبل مرا می شناخت ومشتاقانه منتظرم بود از طریق آیفون مرا به داخل منزل دعوت کرد. ابتدا خیلی ترسیدم و ترس عجیبی داشتم فکر نمی کردم ماساژور یک مرد باشد اما آن مرد که «الف» نام داشت با برخوردی مودبانه و با بیان این که ماساژدرمانی هم مانند فیزیوتراپی کاری بسیار تخصصی است مرا متقاعد کرد که ترسی نداشته باشم.

او برای جلب اعتمادم اتاق ها را نیز نشانم داد که مطمئن شوم شخص دیگری در منزل نیست. اگر چه انتظار نداشتم که در آن خانه با مرد ماساژور روبه رو شوم اما او با صحبت هایش درباره مزایای ماساژدرمانی از اضطرابم کاست.

من هم به ناچار موافقت کردم و او با رعایت پوشش مناسب و استفاده از برخی تجهیزات ماساژ درمانی موجب کاهش دردهای استخوانی ام شده و در پایان از من خواست که سه روز دیگر برای ادامه درمان به همان منزل بروم اگرچه بسیار ناراحت بودم و احساس گناه می کردم اما از این که دردهایم کاهش یافته بود خوشحال بودم به همین خاطر سه روز بعد نیز دوباره نزد «الف» رفتم تا امور درمانی تکمیل شود این بار اضطراب و نگرانی کمتری داشتم اما ناگهان احساس کردم «الف» با چشمانی هوس آلود نگاهم می کند.

تجاوزهای جدید با ترفندهایی متفاوت

دیگر کاری از دستم برنمی آمد چرا که وضعیت روحی ام کاملا به هم ریخته بود و نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم خلاصه مقاومت من بی فایده بود و او مرا آزار داد. بعد از این حادثه الف و دو تن از دوستانش با توسل به فریب و حیله و به بهانه رساندن من به خانه ام ، مرا به سوی بیابان های اطراف شهرک مهرگان کشاندند و تهدیدم کردند که به کسی چیزی نگویم.

باورم نمی شد چه بلایی بر سر خودم آورده ام تا این که به منزل خواهرم آمدم و از پلیس کمک خواستم حالا نه تنها زندگی ام در آستانه فروپاشی است بلکه آبرو و حیثیتم نیز برباد رفته است .

 

 

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

 

در خصوص این خبر بهتر است مزایا و خواص ماساژ بدن را بدانید
ماساژ یا Massage می تواند یکی از بهترین و قدرتمند ترین راه های رسیدن به آرامش و حس شادابی باشد. دیگر لازم نیست به نزدیک چشمه های آب اعیانی و یا باشگاه های لوکس بروید. در این روز ها در بسیاری از درمانگاها یا مطب های خصوصی و یا باشگاه های ورزشی ماساژ ارائه می شود. اگر تنها یک جلسه ماساژ درمانی را تجربه کنید خودتان میتوانید مزایای آن را احساس کنید.

ماساژ چیست؟

این واژه یک اصطلاح کلی برای مجموع حرکت ها برای فشار دادن، لمس کردن و اصطکاک دست با پوست، عضلات، تاندون ها و رباط هاست. ماساژ ممکن است از یک نوازش کوچک تا یک فشار قوی گسترده باشد.

 

انواع مختلفی ماساژ

سوئدی: این یک نوع ملایم از ماساژ است که با استفاده از حرکات طولانی، مالش، حرکات دایره ای عمقی و ضربه زدن شروع به شل کردن عضلات و انرژی دادن به فرد می کنند.
معیق: این نوع ماساژ از یک سری حرکات آهسته و طولانی تر تشکیل شده که اثرات عمقی روی ضربات و آسیب های عضلانی دارند. این نوع ماساژ معمولا برای آسیب های عضلانی استفاده می شود.
ورزشی: این ماساژ شبیه به ماساژ سوئدی است و ورزشکاران از آن برای جلوگیری از آسیب یا کاهش درد استفاده می کنند.
نقاط ماشه ای: این ماساژ برای آزاد کردن و منبسط کردن عضلات در برخی نقاط بدن که معمولا در اثر استفاده زیاد عضلات جمع می شوند استفاده می شود.

مزایای ماساژ/ The benefits of massage

 

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

 

به طور کلی یک طب جایگزین و مکمل در نظر گرفته می شود و مزایای بسیاری برای درمان تعداد زیادی از مشکلات پزشکی و درمان استاندارد برای آن ها دارد. مطالعات کلی در این خصوص نشان می دهد که این کار می تواند در کاهش استرس، درد و تنش عضلانی مفید باشد. این درحالی است که تحقیقات کامل تر نشان می دهد که ماساژ می تواند برای موارد زیر نیز موثر باشد.

 

اضطراب Anxiety
اختلالات گوارشی
فیبرومیالژیا
سردرد
بی خوابی مربوط به استرس
سندروم درد میوفاسیال
صدمات بافتی
آسیب های ورزشی
دردهای گیجگاهی

علاوه بر جنبه ی پزشکی، برخی مردم ماساژ را تنها به خاطر حس آرامش و راحتی و لذتی که به آن ها می دهد دوست دارند.

خطرات ناشی از ماساژ

اکثر مردم می توانند ماساژ را امتحان کنند اما اگر شما موارد و مشکلات زیر را دارید ماساژ می تواند برای شما موثر نباشد و حتی ضرر و زیان در پی داشته باشد.

 

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

 

اختلالات خونریزی یا مصرف داروهای رقیق کننده خون

سوختگی یا زخم
ترومبوز ورید عمقی
شکستگی
پوکی استخوان شدید
ترومبوسیتوپنی شدید

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! ماساژورهای متجاوز +عکس

به علاوه بهتر است همیشه قبل از ماساژ با پزشک معالج خودتان مشورت کنید. به خصوص اگر شما حامله هستید یا سرطان دارید و یا دردهای شدید را تحمل می کنید حتما از قبل با پزشک تان حرف بزنید. به علاوه برخی ماساژها ممکن است در روز بعد کمی احساس درد را در شما ایجاد کنند که البته نباید زیاد شدید باشد. همچنین فشارهای بیش از اندازه هم می تواند باعث درد شود.

 

 

ترفندهای جدید تجاوز در کشور! +عکس

 

چگونه برای ماساژ آماده شویم

شما به هیچ آمادگی خاصی برای قبل از شروع ماساژ نیاز ندارید. می توانید به راحتی یک جلسه ی ماساژ درمانی را شروع کنید. درمانگر خود در خصوص سابقه ی پزشکی و علائمی که در خود دارید سوال کرده و هشدار های لازم را به شما می دهد. همچنین نسبت به وضعیت جسمی شما درمانگر باید یک ماساژ مناسب انتخاب کند.

شما می توانید در حالی از مزایای ماساژ بهره مند شوید که کاملا برهنه شده اید و تمام لباس های تان را در آورده اید.می توانید تنها برخی لباس ها که راحتیت را در بیاورید و همچنین می توانید لباس های گشاد بپوشید تا از روی لباس شما را ماساژ بدهند.

درمانگر در صورت تشخیص می تواند خود از یک Lotion to reduce friction with the skin لوسیون برای کاهش اصطکاک با پوست شما و درمان بهتر استفاده کند که البته باید خیالش از بابت آلرژی شما به لوسیون های مختلف راحت شود و لوسیون مناسب استفاده کند. جلسه ی ماساژ ممکن است بین 10 تا 190 دقیقه طول بکشد و اصلا مهم نیست که شما چه نوع ماساژی را انتخاب کنید. مهم این است که نهایتا به آرامش و باز شدن عضلات تان برسید.

پیش کدام ماساژور بروم

می توایند از پزشک یا دوستان تان در این خصوص سوال کنید. در ایران ماساژور ها نیاز به مجوز های خاص بر

ی کار دارند که می توانید در ابتدا آن را ببینید و سپس درمان را شروع کنید.

پیام آخر

ماساژ می تواند در خصوص موارد مختلف به شما کمک کند. ممکن است شما درد های عضلانی داشته باشید و بخواهید این دردهای کاهش پیدا کنند. ممکن است یک بیماری خاص داشته باشید و یا تنها به دنبال کاهش استرس خود باشید. در همه این موارد می تواند به شما کمک کند.

 

خانم معلمی که بدن برهنه اش تخته سیاه کلاس است! + عکس

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

آموزش کامل ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی

روغن های مخصوص ماساژ جنسی و لمس

 

New Rape Tricks in the Country! Aggressive Massagers + Photos


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان