فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

ابرها، این اجسام مرطوب بهشتی Heavenly wet bodies ، که در بالای سر ما مانند فرشتگان محافظ شناور هستند و در سراسر دنیا پرواز می کنند.

Angels Love فرشته ها عاشق اینند که از این شگفتیهای طبیعی به عنوان نشانه استفاده کنند چون ابرها می توانند به هر شکلی در بیایند و واقعاً چشمگیر و دیدنی هستند.

ابرها یکی از معمول ترین راه های دریافت پیامِ «دوستت دارم» از طرف بهشت هستند. ابرها نشانه هایی فیزیکی هستند از حضور فرشتگان در اطراف ما.

فال فرشتگان یا اوراکل، بُر خوردن کارت های ویژه فال فرشتگان به نیت شما عزیزان و اخباری که فرشتگان نگهبان برای شما دارند.

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

 

فروردین

فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

اردیهبشت
فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

خرداد
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

تیر
فرشته بتانی Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

مرداد
فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

شهریور
فرشته وانسا Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر:

چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟

چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

مهر
فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

آبان
فرشته لیلا Leila

مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

 

آذر
فرشته آکاشا Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

دی
ملک مقرب رافائل Raphael

من کمکت می کنم تا بیماریها، مبارزه ها و مشکلات خود و دیگران را بهبود دهی. تو همانند من یک شفا دهنده هستی.

بهمن
فرشته روچل Rochelle

اگر تو به حکمت درون قلبت رجوع کنی و آن را دنبال کنی به سعادت و رفاه می رسی.

 

اسفند
فرشته بریدجت Bridgette

مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

 

فال هفتگی تاروت کائنات

 

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

 

عزیزان کارتهای تاروت به نیت شما عزیزان در ساعتی مشخص چیده شده اند. به طور کلی فال و طالع بینی جهت بالا بردن انرژی مثبت شما می باشد و جذب آنها برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان. درصورت مشاهده جملات منفی بدون توجه از آنها رد شوید.

فروردین

شاه (حاکم) سکه (پنج ضلعی)
استوار، پایداری، تأهل

مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات
توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

 

اردیهبشت
شوالیه (دلاور) جام
زیرکی، رویاپرداز

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود
توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

 

خرداد
ماه
فریب، ستمگری، حقه بازی، رفع طلسم، عدم چشم داشت، خطا، شکست، آبروریزی، خطر

وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید
توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

 

تیر
یک شمشیر
پیروزی، اتمام یک رابطه، رهبری

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم
توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

 

مرداد
شوالیه (دلاور) شمشیر
تصمیمات عجولانه، حوادث غیرمنتظره

ماجراجویی – شتاب
– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
– خروج از غم و اندوه
توضیح :
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

 

شهریور
ملکه (بانو) چوب دست
زن، محبوب، شرافتمند

بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی
توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

 

مهر
یک جام
زیبایی، تندرستی

شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند
توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

 

آبان
زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید
توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

 

آذر
یک شمشیر
پیروزی، اتمام یک رابطه، رهبری

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم
توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

 

دی
شش چوب دست
پیروزی، موفقیت، دوستی

پیروزی پس از تلاش
– خبر خوب
– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی
توضیح :
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

 

بهمن
سه جام
طالع خوب، پایان خوش

جشن و شادی
– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب
– نامزدی
– تولد
– ازدواج
– بهبود بیماری
توضیح :
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

 

اسفند
سه سکه (پنج ضلعی)
ماهر، پرتلاش

مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی
توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

 

فال هفتگی قهوه نشانه های داخل کاپ قهوه برای متولدین هر ماه

 

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

 

7 نشانه نقش بسته در داخل کاپ قهوه به نیت متولدین هرماه

فروردین
پنجره باز : یك گرفتاری، اما با عاقبت خوش
تخت : به سفری بزرگ میروید و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شوید.
سپر : پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.
مستطیل : در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا
زنبور عسل : مال و نعمت – خیر و برکت – ارث و میراث از راه صحیح.
دود : گرفتاری – مشکلات – سختی
پارو : زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات

 

اردیهبشت
مهر و سجاده : دعا – نذر – نیت خیر
جاده : به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.
صورت انسان : فال خوب – ازدواج
قطار : مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.
خرچنگ : بد اخلاقی – کینه توزی – فرومایگی – احتیاط را از دست ندهید.
تخت : به سفری بزرگ میروید و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شوید.
راه : به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

 

خرداد
صخره : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل
کتاب : گشایش در کارها – دوست صمیمی و وفادار و دانشمند هرگز اورا ترک نکنید. – تحصیل – تفکر
خنجر : گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید.
گلابی : نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – بفکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.
درخت کاج : موفقیتی مربوط به هنرهای زیبا
پل : عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.
خورشید : روشنی عقل و هوش و دانش است – به استعداد فوق العاده ای میرسید – برکتی بزرگ – حمایت والدین

 

تیر
عینک : افراد عاقل و روشن – روشن بینی و قضاوت صحیح و درست.
پرستو : خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.
بشکه : دعوت به مهمانی و جشن و سرور – شب نشینی با شکوه – عروسی
مرغابی : دعوت به مهمانی و جشن – سمبل پاکی – عشق و سعادت زناشوئی – به مجلس باشکوهی دعوت خواهید شد.
دست در دست بودن یک زن و مرد : ازدواج – مشارکت
قوری : خادم و خدمتگذار – برای رفع مشکلات و زحمات احتیاج مبرمی به خدمتکار دارید – حادثه ای شگفت آور – زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت
دست در دست بودن دو زن : صحبت علیه کسی – دسیسه چینی

 

مرداد
مورچه : نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات
لکه های روشن : روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی
شتر مرغ : مسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.
آهو : همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.
مگس : نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.
اسب سوار : فرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی
جارو : خادم و خدمتکار – مرتفع شدن غم و اندوه – به انتها رسیدن مشقت ها – پشت سر گذاشتن بدی ها

 

شهریور
اسب سوار : فرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی
جعبه : داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.
سر انسان با دو دست دراز : جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند
میمون : زیرکی – موزیگری – شیطنت – جستن از خطر
تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.
دستبند : برای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر سختی و تنگدستی است.
اتومبیل : دلیل بر آن باشد که سفری دور و دراز در پیش دارید.

 

مهر
عینک : افراد عاقل و روشن – روشن بینی و قضاوت صحیح و درست.
پرنده : خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش – ارمقان خوبی در راه دارید – خبر دهنده بخت و اقبال است.
حوض : علم و دانش، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن – علم تان افزونی میابد.
انسان در حال دعا کردن : دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت
چکش : موفقیت در مشکلات – در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.
مسواک : مال خود را در راه خویشان و بستگان، بخشش و احسان می کنید.
کفش : برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن، قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار

 

آبان
ساعت : نشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.
آهو : همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.
پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی
دست : دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید – توانمندی در عمل – قدرت
حلقه : خواستگاری – ازدواج – خوشبخت شدن در دوران زندگی و زناشوئی – انجام یك معامله – خواستگاری و نامزدی
خط منکسر (شکسته) : کار های در هم – فقر اقتصادی – بی پولی
آسیاب : نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد – با کسی به نزاع بر خواهید خواست.

 

آذر
حصار : در بند قرار گرفتن – جای امن – چند صباحی احتیاط کنید.
پر : تن پروری – زندگی در ناز و نعمت شما را تن پرور بار آورده است.
دست در دست بودن یک زن و مرد : ازدواج – مشارکت
خیمه : تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.
هوا پیما : مسافرت طولانی و دلپذیری خواهید داشت – نشانگر راه سریعی است به هدف – سفری ناگهانی – رو به راه شدن کارها – راه دور – خبر از مسافر
گوسفند : زندگی آرام و بی دغدغه – خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود – به معنای نذر است.
آتش افروخته : نشانگر قوت و قدرت است – حاکم و سر پرست.

 

دی
حوض : علم و دانش، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن – علم تان افزونی میابد.
نیزه : به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.
تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.
قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، – به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن – ازدواج با عشق – متانت در رفتار
جناغ : رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.
خرچنگ : بد اخلاقی – کینه توزی – فرومایگی – احتیاط را از دست ندهید.
فنجان : در اثر کار و کوشش، نتیجه مطلوب بدست آوردن – هدیه و پاداش گرفتن.

 

بهمن
لب : نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبانها نهراسید – احترام و عزت پیدا میکنید.
تخم مرغ شکسته : یاس و نا امیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال
مرغابی : دعوت به مهمانی و جشن – سمبل پاکی – عشق و سعادت زناشوئی – به مجلس باشکوهی دعوت خواهید شد.
فشنگ : مواظب اعمال و رفتار خود باشید – یکدندگی نکنید – صبور باشید.
سوزن : دوست و غمخوار – حاجت تان بر آورده خواهد شد و به مراد خواهید رسید.
اره : نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.
کت : گرمی – عشق و محبت

 

اسفند
میز : به معنی یک قرار داد و یا شرکت در یک مهمانی است.
گوسفند : زندگی آرام و بی دغدغه – خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود – به معنای نذر است.
پلکان : در کار خود ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.
مرغابی : دعوت به مهمانی و جشن – سمبل پاکی – عشق و سعادت زناشوئی – به مجلس باشکوهی دعوت خواهید شد.
ببر : دشمن دلیر و بی باک ، اما بزرگوار نیز هست.
پل : عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.
چتر : احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید – به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.

فال هفتگی احساسی

 

فال هفتگی اوراکل، تاروت کائنات، قهوه و احساسی هفته 3 آبان

 

آنچه که بین شما و کیس احساسی و عاطفی شما بوقوع می پیوندد. باز هم متذکر می شویم که فال های این بخش و دیگر بخش های مجله تفریحی ناز وب تنها برای بالا بردن انرژی مثبت شما عزیزان می باشد در بخش سرگرمی برای شما.

 

فروردین
دیدار و روبوسی با یک مسافر دارید و یک سفر سه روزه. آشتی با کسی که دو تا الف در اسمش وجود دارد.

اردیهبشت
رفتن به دکتر و بیمارستان برای سردرد یا مربوط به میگرن. امضای کاری خوشحالت میکند. از یک ب نام خوشحالی احساسی داری.

خرداد
اگر منتظر برگشت عشقتان هستید در اواخر ماه یک تلفن از او دارید و دیدارتان به همین زودی اتفاق خواهد افتاد.

تیر
آشتی با شخصی که قهر هستید. ارتقا و موفقیت در رابطه احساسی و همچنین محرمیت تا 2 وعده دیگر با یک الف و ن و ح نام‌ دارید. از شما حمایت مالی می شود.

مرداد
تبریک می گویم. انسان خوش شانسی هستید چراکه این کارت، کارت مراد است. رسیدن به آرزوی قلبی، رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص برایتان انتظار می رود. خواسته ای که دارید صددرصد به نتیجه مثبت خواهد رسید.

شهریور
سه روز دیگه یا سه وقت دیگه خبر خوب داری/ خبر خوشحالی / در مسایل قانونی سعی کن مدارا کنی تا مشکل حل شود

مهر
عده ای (فرد یا افرادی) اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند. این کارت معنای دیدار با میهمانان یا دوستان را میدهد.

آبان
عصبی شدن از یک آقای متولد فصل بهار اما بخیر میگذرد. در یک آزمون کاری یا تحصیلی موفقیت دارید.

آذر
به چیزی فک میکنی خوشبختی داره حتما میرسی / عشق خالص و خوشبختی / برطرف شدن دردسرها و مشکلات عشقی

دی
عده ای (فرد یا افرادی) اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند. این کارت معنای دیدار با میهمانان یا دوستان را میدهد.

بهمن
خبر تولد یک نوزاد پسر در راه است. اگر نام شما علی یا رضاست، سفری کاری در پیش دارید. از میم نام تلفن عاطفی در اواخر هفته شادتان میکند.

اسفند
این کارت حکایت از مکالمات و گفتگوهایی دارد که میان دختر و پسر، یا زن و شوهر صورت میگیرد و باعث انس و الفت بین آنها می شود. گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی طرفین نسبت به یکدیگر است.

 

طالع بینی ثروتمند شدن متولدین هر ماه/ عکس نوشته شغل و ثروتمندشدن

معانی کامل اشکال فال قهوه ترک/ فال نوشیدنی

آموزش گرفتن فال شمع با تفسیر کامل و مواد لازم

 

Oracle Weekly Horoscope, Tarot Universe, Coffee and Emotional Week 3 November



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان