ramazan
ramazan

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

مجموعه : اخبار ورزشی
شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی:[kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu]؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

شرط رونالدو برای خداحافظی از تیم میلی

 

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

 

 کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و تیم ملی پرتغال دیروز در مجمع بین المللی فوتبال از اهداف خود برای دوران بازنشستگی اش سخن گفت که به نظر می‌رسد روز‌های آخر فوتبالی او را شاهد هستیم.

رونالدو که به رکورد تاریخی پله ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل یعنی ۱۲۸۲ گل در ۱۳۶۳ بازی رسید، حالا در نظر دارد تا به یک رکورد دیگر یعنی شکست رکورد علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰۹ گل ملی برسد. رونالدو فعلا ۹۹ گل ملی به ثمر رسانده و با حرف‌هایی که دیروز زد به نظر می‌رسد با زدن رکورد دایی از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کند.

 

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

 

دیگر خبرهای جالب و خواندنی از رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان

کریستیانو رونالدو روز گذشته از میهمانان کنفرانس بین المللی ورزش در دوبی بود. فوق ستاره پرتغالی پس از سوپرکاپ ایتالیا برابر لاتزیو که به شکست یوونتوس منجر شد در تعطیلات زمستانی به سر می برد و به زودی باید تمرینات برای نیم فصل دوم را از سر بگیرد.

رونالدو در جریان این نشست از مسائل مختلفی صحبت کرد. از جمله اینکه فعلا به بازنشستگی فکر نمی کند و اینکه پس از 40 سالگی فوتبال را کنار خواهد گذاشت و قصد دارد وارد دنیای بازیگری شود.

رونالدو گفت که در 34 سالگی هیچ نیازی برای اثبات خودش به دیگران حس نمی کند و چیزی که نیاز دارد این است که برای خانواده و فرزندانش یک الگوی درست باشد.

 

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

 

رونالدو و افشای رویای غیرممکن فرزندش

رونالدو در این نشست فاش ساخت که کریستیانو جونیور فرزند اولش قصد دارد قدم در جای پای او بگذارد و از وی خواسته است که تا زمان فوتبالیست شدن او به بازی ادامه دهد:« جونیور به من می گوید پدر، تا زمانی که یک فوتبالیست حرفه ای شوم، به بازی ادامه بده تا بتوانیم با یکدیگر هم تیمی شویم. با این حال بعید می دانم این آرزوی او محقق شود چرا که من زودتر از فوتبال بازنشسته خواهم شد.»

 

دیگر اقدامت پر سر و صدای رونالدو
تحسین جهانی برای ملاقات رونالدو با کودک معلول

ملاقات و بازی با توپ رونالدو با یک کودک معلول قزاقستانی تحسین های جهانی را برای وی به دنبال داشت؛ در زمره تحسین کنندگان، “حبیب”، قهرمان یو اف سی نیز قرار دارد.

 

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و باشگاه یوونتوس سابقه درخشانی در انجام امور خیریه دارد.

رونالدو که برای حضور در یک کنفرانس ورزشی در دوبی حضور دارد، در این سفر ملاقاتی با یک کودک معلول قزاقستانی به نام علی امیر تورگانبکوف داشت و در طی این ملاقات، به بازی با توپ همراه با این کودک پرداخت. به گزارش نازوب، نکته جالب در این ویدیو، توانایی بالای این کودک در کار با توپ است. فرزند اول رونالدو نیز در این فیلم دیده می شود.

 

شرط جنجالی رونالدو برای خداحافظی از تیم ملی!

 

این اتفاق، تحسین “حبیب نورماگمدوف”، قهرمان مسلمان و سبک‌وزن مسابقات UFC را به دنبال داشت و او در صفحه شخصی خود درباره این اقدام رونالدو نوشت:« به خاطر این رفتارهایت است که در فوتبال شماره یک دنیا هستی. از کریستیانو تشکر می‌کنم که برادرمان علی امیر(معلول) را خوشحال کرد.»

 

محرومیت جنجالی و سه ساله رونالدو از کسب عنوان!

سورپرایز جالب رونالدو ستاره فوتبال در جام جهانی روسیه + عکس

بیوگرافی رونالدو + عکس همسر و فرزندان/ کریستیانو رونالدو

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

Ronaldo’s controversial bet on goodbye to the national team!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان