ramazan
ramazan

کلیپ رقص گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی!

کلیپ رقص گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی!

زیرخاکی  under ground که با حواشی آن واقعا سریالی زیرخاکی می شود! سریالی که هنوز روی آنتن نرفته است و حواشی داغ آن این سریال را بیش از هر سریالی پربیننده می کند! در ادامه این بخش خبری علت Seizure توقیف آن بخاطر رقص گوهر خیراندیش را دنبال می کنید. در پایان همین بخش خبری کلیپ رقص این هنرمند محبوب و سرشناس را مشاهده میکنید.

 

سریال “زیرخاکی” در آستانه توقیف! آیا گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد؟

خبری در فضای مجازی کنداکتور رمضانی سیما را تحت‌الشعاع قرار داد: “توقیف زیرخاکی”. سریالی که جلیل سامان کارگردانی کرده و بازیگران صاحب‌نامی هم دارد. تیزر این سریال و اخبار مربوط به آن بارها از تلویزیون و رسانه‌های جمعی پخش شده و مردم در جریانش قرار گرفته‌اند. سؤال بسیاری این است که چرا توقف؟

 

کلیپ رقص گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی!

 

توقیف احتمالی “زیرخاکی” ربطی به محتوا و ممیزی ندارد و شاید با کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با حضور خانم بازیگر مشکل حل نشود. هنوز رسماً جایگزینی برای این سریال و نرسیدن آن به پخش شبکه 1 نرسیده است و مسئولین مربوطه هم اعلام سکوت کرده‌اند.

اما ظاهراً برمی‌گردد به رفتار حاشیه‌ساز گوهر خیراندیش بازیگر این سریال که چندی پیش به مراسم خارج از عرف ازدواج دخترش در خارج از کشور رفته بود. تا این لحظه مشخص نیست “زیرخاکی” رنگ آنتن رمضانی را می‌بیند یا خیر؟

 

به نظر می‌رسد آنطور که خبردار شدیم تلویزیون در حال تصمیم‌گیری است اما چند سؤال درباره حاشیه‌های “زیرخاکی” به ذهن می‌رسد. آیا تلویزیون پیش‌بینی برای جلوگیری از رفتارهای نا به هنجار بازیگران سریال‌ها داشته است؟ شواهد نشان می‌دهد سیمافیلم در قراردادهایی با تیم سازنده، چه کار اولی‌ها و چه حرفه‌ای‌ها تعهداتی می‌گیرد یعنی ضوابطی تنظیم می‌شود تا اجازه رفتارهای نا به هنجار و خلاف عرف نداشته باشند.

 

کلیپ رقص گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی!

 

ضبط سکانس‌های مربوط به گوهر خیراندیش تمام شده بود و برای مراسم دخترشان به خارج از کشور رفته‌اند؛ آیا کاری که هزینه چند میلیاردی با کارگردان و بازیگران صاحب‌نام ساخته شده و مربوط به انقلاب اسلامی است باید به تاوانِ، رفتار غیراصولی و غیرحرفه‌ای بازیگرش پخش نشود؟

سریالی که غیرمستقیم و زیرپوستی حکومت پهلوی و ماهیت آن را افشا کرده است. کاری که با این هدف‌گیری درست آمده آیا تصمیم منطقی است که با این هزینه میلیاردی که از بیت‌المال شده، سریال به راحتی کنار گذاشته شود. یا بهتر است که از این سرمایه کشور و تلویزیون در شرایطی که به علت کرونا حادث شده مردم از دیدن یک اثر هنری، با پیام ارزشمند محروم شوند.

 

کلیپ رقص گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی!

 

به نظر می رسد که اپوزیسیون از پخش نشدن این کار خوشحال می‌شود، چون عوامل “زیرخاکی” به دنبال افشای ماهیت پهلوی بوده‌اند. در واقع پخش یا عدم پخش آن بازی دو سر باخت است. حالا تلویزیون اقدام جبرانی‌اش چه می‌تواند باشد طبق قراردادی که دارد از بازیگر مربوطه شکایت کند که باعث حاشیه‌ساز شدن این سریال شده است؟

و این پرسش را داریم که مسئولین رسانه‌ملی آیا در این جهت پیگیری‌های حقوقی و شکایت علیه بازیگر مربوطه کرده‌اند تا جلوی رفتارهایی مشابه را که ممکن است حتی برای هر سریال در حال پخش دیگری رخ بدهد گرفته شود؟

ظاهراً شرایط یادآور این ضرب‌المثل است گنه کرد در بلخ آهنگری/ که شوشتر زدند گردن مسکری. بهتر است مدیران تلویزیون بدون To surrender تسلیم‌‌شدن به حاشیه‌سازی‌ها با یک تصمیم منطقی و به نفع بیت‌المال با بازیگر خاطی برخورد کنند و دیگر با چنین فرد یا افرادی همکاری نکنند تا اینکه از پخش 30 قسمت یک سریال یعنی بیش از 1000 هزار تولید صرف‌نظر کنند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سیمافیلم تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده است.

 

Gohar Kheirandish’s dance clip and the seizure of the underground series!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان