ramazan
ramazan

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

اینستاگرام و ماجراهای Strange and Western عجیب و غربیی که گاها از دل این جعبه کوچک جادویی خبرهای بسیار گسترده و وسیع بیرون می آید و موج جدیدی از اقدامات چهره ها، سلبریتی ها به راه می افتد.  در این بخش خبری نگاهی داریم به ماجرای دعوای محسن چاووشی با همسر ابی (ابراهیم حامدی) خواننده معروف قبل از انقلاب.

 

در این چند روز محسن چاوشی و مهشید حامدی دعوای لفظی شدید الحنی در اینستاگرام به راه انداختند. محسن چاوشی ابی را فردی (عربده کش) خطاب کرده و مهشید حامدی هم در جواب او به حمایت از همسرش پرداخته بود.

دعوای محسن چاوشی و مهشید

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

ماجرا با یک پست و استوری محسن چاوشی شروع شد که در عکس بالا مشاهده می کنید. کامنت های این پست بسته شده اند و به نظر می رسد این پست به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) در صفحه محسن چاوشی آپلود شده است. همسر ابی سریعا به این پست و ماجراهای این روزها کشور واکنش نشان داد.

واکنش مهشید به حرف های محسن چاوشی

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

او با انتشار یک استوری محسن چاوشی را یک هنرمند حکومتی خطاب کرد که روی بشکه عقب ماندگی فکری جامعه که از باروت پر شده، کبریت می اندازد. او نتیجه کارهای این هنرمندان را ترویج وحشی گری و جهل می داند و به تندی و با زبانی صریح محسن چاوشی را مورد انتقاد قرار دارد.

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

در ادامه محسن چاوشی با انتشار عکس بالا در اینستاگرام خود تمام خواننده های خارج نشین از جمله: ابی، شادمهر عقیلی، عارف و… را مورد انتقاد قرار داد و آنها را افرادی خطاب کرد که نوکران پول و عربستان هستند و برای یک لحظه دیده شدن دست به هرکاری می زنند.

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

او در این بین به عارف خواننده مقیم آمریکا که به ائمه و حضرت علی (ع) توهین کرده بود بیش از همه تاخت. او همچنین ابی را یک کاباره پرست و عربده کش خطاب کرد که جرات آمدن به تهران را ندارد. عارف که بیشتر در میان نسل دهه 50 و 60 مشهور است در جریان یکی از کنسرت های خود ائمه معصوم را افرادی خونخوار و قاتل خواند و گفت: مثل سگ پشیمانم که برای حضرت علی یک آلبوم تهیه کردم.

متن محسن چاوشی به شرح زیر می باشد:

تعفن!

رایحه‌ی تخمیر است

که قهقهه‌زنان می‌پیچد

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

تعفن!

کج فهمی‌ است و روخوانی‌

و هیجان لحظه‌ای دیده شدن

و البته شنیده شدن

غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده

و کفش‌های طلا یادمان باشد

آن دو جفت، دوازده اعدامی بود

زیر پای شما به عربستان.

اگر طلاست نعلینتان،

ما هنوز رختمان عزاست

به سبزی و نان زنده‌ایم

البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!

کمی آرام بتیغان

بیا اینجا

و کمی مزه کن پوستِ شیر را

کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش

جای نوشیدن و چرخیدن.

من از تو داغ‌ ترم

ادای داغ در نکن

که شمشیرِ ذوالفقارِ من

مست میدان است

و آماده به گردنکشان

جیب بُران

و عربده کشان … و البته

یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف

همان که پشیمان است “مثل سگ”

و افتخار می‌کند

به کاباره

و شهامتِ تهران ندارد!

یا علی…

واکنش مهشید به پست Offensive توهین آمیز محسن چاوشی

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

مهشید در ادامه به تندی به محسن چاوشی تاخت، او تعجب کرده بود که چرا سلبریتی های داخل ایران اینقدر مغرور هستند و غیر از خودشان هیچ کس را به حساب نمی آورند. او به حمایت از همسرش ابراهیم حامدی پرداخت و به محسن چاوشی گفت: شما که اینقدر خودتان را دست بالا می گیرید چرا جرات ندارید یک کنسرت زنده در تهران اجرا کنید؟

بخش هایی از متن مهشید در جواب محسن چاوشی

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاوشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟

من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟

 

دعوای محسن چاووشی با همسر ابی خواننده!+ تصاویر دعوا

 

آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که (شبه ماهم) که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید، با دستمزدهایش برای مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید.

شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی.

 

آرات حسینی پسر جنجالی ایران کیست؟ بیوگرافی جدید و تصاویر

بیوگرافی جدید ندا یاسی شاخ اینستاگرام+ افشای رازهای هویتی

 

Mohsen Chavoshi’s fight with singer Abi’s wife! + Pictures of the fight

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان