ramazan
ramazan

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

مجموعه : جالب ترین ها
عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

عجیب ترین دختران، زنان و مردان جهان! The strangest girls, women and men in the world آرشیو عجیب و غریب ترین انسان های جهان که دیدن و شناختن این انسانها خالی از لطف نیست.

شاید قدرت‌های ابرقهرمانی که همیشه به آن‌ها فکر می‌کردید باعث بهتر شدن زندگی نشوند. آنگونه که از زندگی این افراد پیداست قدرت‌های ابرقهرمانی ممکن است برای آن‌ها معایبی هم داشته باشد و زندگی‌شان را به جهنم تبدیل کند. در این بخش عجیب و جذابترین انسان های جهان را می شناسید!

 

1. دختر کوچکی که درد را احساس نمی‌کند

با الیویا فرانسوُرث آشنا شوید، دختری 7 ساله اهل انگلستان که هیچ دردی را حس نمی‌کند و هیچ‌وقت به خواب و خوردن نیاز ندارد. او می‌تواند روزها را بدون خوابیدن و خوردن سپری کند و با بی‌خیالی جراحت‌های بسیار شدید روی بدنش را نادیده بگیرد. درواقع، به‌تازگی خودرویی با او تصادف کرد و الیویا را کف خیابان به دنبال خود کشید، اما او بدون ریختن یک قطره اشک و هیچ شکایتی از روی زمین بلند شد و راهش را ادامه داد!

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

بیماری الیویا پزشکان را سردرگم کرده است. آن‌ها می‌دانند که این دختربچه از ناهنجاری خاصی که ناشی از «حذف کروموزوم شش» است رنج می‌برد، اما این نخستین بار است که آن‌ها با موردی مواجه می‌شوند که سه نشانه‌ی نادر (عدم احساس گرسنگی، خواب و درد) را همزمان دارد.

به گفته مادر الیویا، نیکی تری پَک، دخترش هیچ‌وقت احساس خطر را تجربه نکرده است چون نمی‌تواند درد را حس کند. پزشکان او را «دختر بیونیک» می‌نامند درحالی‌که مادرش می‌گوید «او از فولاد ساخته‌شده است».

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

نیکی درباره تصادف الیویا می‌گوید: وحشتناک بود. فکر نمی‌کنم این مسئله‌ای باشد که بتوانم آن را فراموش کنم… درحالی‌که الیویا روی زمین کشیده می‌شد من و فرزندانم جیغ می‌کشیدیم… اما خودش مثل این بود که بگوید «مگر چه شده؟!» و به سمتم آمد… چون خودرو از روی قفسه سینه‌اش رد شد مسلماً باید آسیب شدیدی می‌دید اما فقط بخشی از پوست انگشت پا و رانش پارگی عمیقی داشت طوری که باید برای ترمیم آن یک جراحی پلاستیک اساسی انجام دهد.

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

خوراندن غذا به الیویا هم کار بسیار دشواری است. او گاهی مخلوط شیر و بستنی می‌خورد و فقط با ساندویچ کره یک سال دوام می‌آورد. نیکی برای غذا دادن به دخترش از تهدید و محروم کردن از چیزهای موردعلاقه‌اش استفاده می‌کند. نیکی می‌گوید: برای خوابیدن هم باید به او دارو بدهیم. هرچند الیویا بیشتر اوقات دختر سرزنده ایست اما گاهی دچار طغیان‌های عصبی می‌شود. مرا با مشت و لگد می‌زند و به‌شدت فحاشی می‌کند به‌گونه‌ای که اگر در اماکن عمومی باشیم وضعیت شرم‌آوری به وجود می‌آید.

ظاهراً نزدیک به 15000 مورد از افراد مبتلابه اختلال‌های کروموزوم در سراسر دنیا به ثبت رسیده است اما فقط 100 نفر از آن‌ها به «حذف کروموزوم شش » مبتلا هستند.

 

2. زنی با حافظه عالی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

جیل پرایس هرگز چیزی را فراموش نمی‌کند. او در آزمایشات مختلف شرکت کرده و توانسته تمام اتفاقات زندگی خود را با تاریخ، ساعت و جزئیات دقیق به یاد بسپارد. ذهن او همانند یک دستگاه ویدیوی نامحدود است که می‌تواند تمام خاطرات گذشته را به یاد بسپارد.

این مسئله جالب به نظر می‌رسد، البته زمانی که مجبور نباشید با این شرایط زندگی کنید. زیرا پرایس این شرایط را غیرقابل کنترل، خسته کننده و غیرقابل تحمل می‌داند.

حافظه او آنقدر شلوغ است که نمی‌تواند بر چیزهای مهم تمرکز کند. آو آنقدر درگیر گذشته است که نمی‌تواند چیزهای جدید یاد بگیرد. همچنین او تنها می‌تواند تجربه‌های زندگی خود را به خاطر بسپارد اما در هنگام حفظ کردن مطالب مدرسه از بسیاری از افراد ضعیف‌تر عمل می‌کند.

 

3. خانواده‌ای با استخوان‌های نشکن

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

در سال ۱۹۹۴ مردی به نام جان با اتومبیل تصادف کرد. انتظار می‌رفت که او در تصادف کشته شود اما در کمال تعجب هیچ آسیبی ندید. نه نخاع او آسیب دید نه استخوان‌هایش. پزشکان پس از بررسی او متوجه شدند هیچکدام از اعضای خانواده او با شکستگی استخوان مواجه نشده‌اند.

شاید داستان زندگی او شما را به یاد فیلم “شکست ناپذیر” (Unbreakable) بیندازد. بله او یک قهرمان واقعی با استخوان‌های شکست ناپذیر است که از استخوان‌های افراد دیگر هشت برابر متراکم‌تر می‌باشد. و همانند این فیلم بزرگ‌ترین نقطه ضعف او آب است: او آنقدر سنگین است که نمی‌تواند شنا کند.

اما افرادی مشابه او معتقدند این شرایط زندگی را مشکل می‌کند، به خصوص در سنین پیری. زیرا تراکم استخوان سردردهای کشنده، خستگی بسیار زیاد و درد پا ایجاد می‌کند که از وزن سنگین استخوان ناشی شده‌اند.

شاید جان با پیر شدن متوجه شود که علاوه بر عدم توانایی شنا در استخر با مشکلات دیگری هم رو به روست.

 

4. زنی که می‌تواند ۱۰۰ میلیون رنگ را ببیند

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

اغلب افراد با داشتن سه مخروط در چشم خود می‌توانند هفت میلیون رنگ را تشخیص دهند. چند میلیون رنگ دیگر در جهان تنها توسط برخی از حیوانات قابل رویت است و گویا این زن که با کد cDa۲۹ شهرت دارد نیز یکی از آنهاست. او با داشتن چهار مخروط چشمی می‌تواند حدود ۱۰۰ میلیون رنگ را ببیند. او قادر است رنگین کمانی از رنگ‌ها را ببیند که برای ما اصلاً قابل تصور نیست.

اگر ما هم می‌توانستیم این رنگ‌ها را ببینم جالب می‌شد. اما مشکل اینجاست که او تنها رنگ حجمی از رنگ‌ها را می‌بیند و نمی‌تواند با افراد ارتباط برقرار کند. مجموعه‌ای از رنگ‌های قابل رویت برای او اجازه نمی‌دهد که بتواند رنگ‌هایی که افراد معمولی می‌بینند را ببیند. بنابراین پیش از اینکه این توانایی در او تشخیص داده شود تصور می‌کردند او به کور رنگی مبتلاست.

نظریه‌ای وجود دارد که طبق آن دو تا سه درصد زنان چهار مخروط چشمی دارند اما آن را چیز خاصی نمی‌دانند. بلکه همانند این مورد کور رنگ تلقی می‌شوند. و فرزندان ذکور آن‌ها کور رنگ می‌شوند. جالب است ژنی که در زن باعث دیدن رنگ‌های مختلف می‌شود در مرد به کور رنگی منجر خواهد شد. به این معنا که این زن نمی‌تواند توانایی خاص خود را به فرزندان ذکورش منتقل کند.

5. مردی با پوست‌های کشسان

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

گری ترنر یک مرد شگفت انگیز حقیقی است. او با نشانگان اهلرز-دنلوس به دنیا آمد، شرایطی که پوست کاملاً کش آمده و همانند یک نوار پلاستیکی کشیده می‌شود. اما او تمام مدت با درد دست و پنجه نرم می‌کند. او از زمان بیدار شدن تا خواب، در زیر پوست خود با دردی کشنده رو به روست که برای تحمل آن باید چسب مورفین استفاده کند.

پوست کشسان او باعث هموفیلی او هم شده است. پوست او در لخته کردن خون مشکل دارد بنابراین با بریده شدن پوست خون بدون وقفه جریان خواهد داشت. او برای تحمل این شرایط آنقدر دارو مصرف می‌کند که گاهی به بیخوابی دچار شده و ۴۰ ساعت بیدار می‌ماند. این عدم هوشیاری او باعث شد مدرسه را ترک کند و احتمالاً تا آخر عمر او را آزار دهد.

تنها نقطه مثبت این شرایط اجرای او در سیرک است. او در سیرک برنامه اجرا کرده و با کشیدن پوست خود که باعث زجرش شده، دیگران را می‌خنداند.

6. زنی با زیبایی جهش یافته

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

الیزابت تیلور در حقیقت یک جهش یافته بود. چشم‌های آبی-بنفش او و مژه‌های پرپشت اش نتیجه جهش ژن FOXC۲ است که در برخی زنان بروز کرده و به دو برابر شدن مژه و جذابیت کمک می‌کند.

تأثیر این جهش در زیبایی او مشهود بود و باعث شد او به یک زیبایی بی رقیب تبدیل شود. اما همیشه اینگونه نیست. جهش FOXC۲ می‌تواند باعث رشد موی زاید شود. این مژه‌ها ممکن است در چشم فرد رشد کرده و باعث اشک شوند. و اگر درمان نشوند ممکن است به کاسه چشم فرد آسیب زده و بینایی او را ضعیف کنند و یا فرد نابینا شود.

این جهش با مشکلات قلبی هم رابطه مستقیم دارد. زنانی که به جهش FOXC۲ مبتلا هستند احتمال بیماری قلبی در آن‌ها بیشتر است. همین موضوع بود که باعث مرگ الیزابت تیلور شد. بنابراین اگر هشت ازدواج تیلور را هم درنظر بگیریم می‌توانیم بگوییم که چشم‌های زیبا می‌تواند قلب زن را شکسته و در نهایت قلب او را از تپش بازدارد.

 

7. مردی که در برابر ویروس ایدز ایمن بود

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

استیو کرون یک جهش ژنتیکی عجیب داشت که باعث می‌شد در برابر ایدز مقاوم باشد. او یک مرد همجنسگرا بود که در زمان گسترش ویروس ایدز زندگی می‌کرد. او از بیرون یک مرد خوشبخت به نظر می‌رسید. زیرا در حالی که این ویروس اغلب افراد را از بین می‌برد او همچنان سالم بود. اما او مجبور بود شاهد مرگ افرادی که دوست دارد باشد. او درباره تجربه‌اش چنین می‌گوید:

زندگی با عذاب ابدی دشوار است. هر سال عده‌ای را از دست می‌دهی، شش نفر، هفت نفر… سخت است که در جوانی دوستانت را از دست بدهی و تا مدت زمان طولانی با مرگ دیگران مواجه شوی.

کرون نزد پزشکان مختلف رفت و از آن‌ها خواست شرایط او را بسنجند و ببینند چرا او زنده مانده است. پزشکان متوجه شدند در او یک جهش ژنتیکی رخ داده که باعث شده در برابر ایدز مقاوم باشد، اما نمی‌توانستند آن را تغییر دهند. حتی نمی‌توانستند با کمک شرایط کرون به دیگران کمک کنند.

در نهایت کرون دیگر نتوانست با مشاهده مرگ دوستانش تاب بیاورد. او در سن ۶۶ سالگی تصمیم گرفت به آن‌ها ملحق شود. استیو کرون خودکشی کرد.

8. زنی با قدرت شنوایی ابرقهرمانی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

جاستین میچل زمانی که یک زن ۳۹ ساله بود توانایی شنوایی خارق العاده خود را به دست آورد. تغییرات به وجود آمده در مجرای گوش او قدرت شنوایی‌اش را چند برابر کرد. او همانند سوپرمن بود با این تفاوت که شرایط ویژه‌ای داشت. اما به گفته میچل قدرت شنوایی می‌تواند زندگی را به بدبختی تبدیل کند. قدرت شنوایی او آنقدر زیاد بود که می‌توانست صدای حرکت مردمک چشم اش را بشنود. او می‌گفت حرکت مردم چشم همانند صدای سمباده روی چوب است.

زمانی که چنین صدایی آنقدر عذاب آور باشد، مسلماً صداهای دیگر وحشتناک‌تر خواهند بود. او صدای ضربان قلب خود را مانند صدای درام می‌شنید. صدای ماشین قهوه ساز برایش غیرقابل تحمل بود، حتی صدای خودش را هم نمی‌توانست تحمل کند.

در نهایت میچل با یک عمل جراحی از شر این صداها خلاص شد. البته این عمل بسیار دشوار بود زیرا پزشکان یا باید جمجمه او را باز کرده و مغزش را عمل می‌کردند یا مجرای گوشش را با ماهیچه‌های بیشتر پر می‌کردند، اما میچل هر عملی را می‌توانست تحمل کند تا فقط بتواند بدون ناراحتی زندگی کند.

9. مردی با هوش ابرقهرمانی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

دنیل تامت مغز فوق العاده ای دارد. او می‌تواند اعداد و ارقام مختلف را به ذهن سپرده و با سرعت باورنکردنی به زبان‌های مختلف مسلط شود. برای مثال، پس از یک هفته آموزش زبان ایسلندی توانست در یک مصاحبه به زبان ایسلندی بدون نقص صحبت کند. اما این توانایی تا زمانی جالب است که کل زندگی در حفظ اعداد و ارقام خلاصه شده باشد. اما سندرم آسپرگر و ذهن منطقی او باعث شده بسیاری از مسائل ماورایی برای او غیرقابل درک باشد.

تامت می‌گوید، “ذهن من همه چیز را به اجزای قابل درک تقسیم می‌کند. بنابراین چیزهای انتزاعی و غیرمنطقی را درک نمی‌کنم.”

چیزهایی مانند قرار دادن دی وی دی، صدا کردن تاکسی یا انجام معادلات جبر، که اعداد برای نشان دادن ناشناخته‌ها به کار می‌رود، برای او گیج کننده است. و تمرکز او آنقدر سریع بهم می‌خورد که نمی‌تواند رانندگی کند. اما بزرگ‌ترین چالش او درک این است که چرا اعمال دیگران از نظر علمی منطقی نیست. احساسات برای او بسیار گیج کننده و بی معنی هستند.

تامت می‌گوید زمانی که در اجرای مرد بارانی وگاس شرکت کرد باید نمایش دروغین از شادی را نشان می‌داد. او اصلاً معنای شادی را درک نمی‌کرد اما باید به دیگران این را نشان می‌داد. او می‌دانست دیگران چنین انتظاری دارند.

 

10. مردی که از چیزی نمی‌ترسد

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

جردی سرنیک از چیزی نمی‌ترسد. او حتی ترس را به عنوان یکی از گزینه‌هایش هم در نظر نمی‌گیرد. زیرا پس از دو جراحی برای درمان نشانگان کوشینگ، غده‌های ترشح کننده آدرنالین برداشته شد. بنابراین او از نظر فیزیکی نمی‌تواند بترسد. عدم ترس در زندگی او فوایدی داشته است. سرنیک بدون هیچگونه ترس و اضطراب از هواپیما پرید. و این کار را اغلب انجام می‌دهد. یا با استفاده از این توانایی بدلکاری کرده و از پول آن به خیریه کمک می‌کند.

اما پریدن از هواپیما همان حسی را که به ما می‌دهد به او نمی‌دهد. او می‌گوید زمانی که با خانواده رولرکوستر سوار می‌شود همان حسی را دارد که حین نشستن روی صندلی آشپزخانه تجربه می‌کند.

البته به این معنی نیست که او چیزی تجربه نمی‌کند. سرنیک یک حس را تجربه می‌کند: درد مداوم و پایان ناپذیر. او همچنان از نشانگان کوشینگ رنج می‌برد که باعث آرتروز استخوان‌هایش شده است. او با نداشتن آدرنالین هورمون‌های طبیعی تسکین دهنده را نیز ندارد، بنابراین چند برابر دیگران درد را احساس می‌کند.

11. بیماری عجیب برد پیت

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

براستی بیماری عجیب برد پیت چیست؟

این روز‌ها اخبار هنرمندان دنیا پر شده از خبر‌های حاشیه زندگی برد پیت. آقای بازیگر چند وقتی است که پشت هم بد می‌آورد. آن از احتمال ابتلا به سرطان زنش و این هم از خودش که دارد با یک بیماری عجیب و غریب می‌سوزد و می‌سازد. برد پیت هفته گذشته بعد از مدت‌ها اعتراف کرد که بیماری روانی عجیبی دارد و مردم باید او را به خاطر واکنش‌های خاص‌اش ببخشند. البته این وسط نوع بیماری خاص آقای بازیگر بیشتر از هر چیزی سروصدا راه انداخت. او مبتلا به اختلالی است که فقط دو درصد مردم دنیا ممکن است به آن دچار باشند؛ اختلال کوری چهره!

کار به جایی رسیده بود که داشت اعتبارش را از دست می‌داد. برای همین در مصاحبه با مجله اسکوایر قضیه را برای مردم توضیح داد و خیال خودش را راحت کرد: «من می‌دانم که خیلی از مردم از من متنفرند برای اینکه فکر می‌کنند من آدم مغرور و گنده دماغی هستم و نمی‌خواهم جواب سلامشان را بدهم.

آنها رفتار من را به حساب بی‌احترامی می‌گذارند. اما داستان این است که من همه تلاشم را برای شناسایی آنها می‌کنم ولی گاهی واقعاً نمی‌توانم کسی را از روی چهره‌اش بشناسم.

اینجاست که دیگر به یک آدم مغرور و بی‌ادب تبدیل می‌شوم. زمانی این راز من بود اما حالا می‌گویم که من واقعاً نمی‌توانم چهره کسی را تشخیص بدهم!» اعتراض بازیگر هالیوود عجیب بود و از آن عجیب‌تر واکنش طرفداران و منتقدانش. آنهایی که کشته مرده بازی‌های او هستند، این روز‌ها در هالیوود نگران نشسته‌اند که مبادا آن روز کذایی برسد و آقای بازیگر حتی دیگر قیافه خودش را هم نشناسد.

منتقدانش هم این اعتراض عجیب را به حساب بازار گرمی گذاشته‌اند و می‌گویند او فقط برای اینکه همسرش احساس غم و اندوه نکند، دارد به خودش چنین انگ بزرگی می‌چسباند! البته بعد از مصاحبه یکی از عصب‌شناس‌های معروف آمریکا از برد پیت دعوت کرد تا برای تشخیص بیماری‌اش از مغز او تصویر‌برداری کند. به این ترتیب دیر یا زود ته قضیه کوری چهره آقای بازیگر هم رو می‌شود اما این وسط شاید بشود کوری چهره برد پیت را ساختگی دانست

 

12- Ben Underwood- بتمن واقعی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

والدین این پسر با توانایی عجیب در سن 2 سالگی واقعی با تشخیص بیماری رتینوبلاستوما نوعی سرطان چشمی توسط پزشک متوجه شدند که خیلی زود فرزندشان نابینا خواهد شد ، او بینایی هر دو چشم خود را در اوایل نوجوانی از دست داد . در سن 5 سالگی شروع به ایجاد ارتباط با دنیای اطراف از طریق موسیقی و صدا کرد و کم کم با کمک ایجاد صداهای کوتاه با زبانش با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کرد دقیقا مثل خفاش ها که این کار را برای پژواک انجام می دهند. نابینایی بن مانعی برای او نبود و او همواره به فعالیت ها و بازی های مورد علاقه اش مثل خود ویدیوگیم، دوچرخه، اسکیت و بالا رفتن از درخت را ادامه می داد تا اینکه در سن 16 سالگی براثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

13- Wim Hof – مرد برفی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب و غریب که سرما حس نمی کند
این مرد که بدون لباس و تنها با یک شلوارک به قله کوه کلیمانجارو آن هم در سردترین روزهای زمستان صعود کرد می تواند به راحتی سرما را تحمل کرده و رکوردی به نام خود در کتاب گینس ثبت کند.

14-Rajmohan Nair – مرد الکتریکی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب با توانایی تحمل میزان زیادی برق داخل بدنش
از لقب او پیداست که بدنش هیچ مشکلی با برق و جریان الکتریسیته ندارد و همانطور که در تصویر مربوط به او مشاهده می کنید می تواند مقدار زیادی انرژی برق را در بدن خود تحمل کند.

 

15- . Jyothi Raj- مرد عنکبوتی هند

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب یا یک Spider Man مرد عنکبوتی کوهنورد
او که توانایی صعود از قله های سنگی بدون استفاده از هیچ ابزار و محافظی را دارد این عنوان را از آن خود کرده ، جالب ترین بخش توانایی او صعود و بالا رفتن از کوه به جهت برعکس است یعنی به صورت عقب عقب رفتن از کوه بازهم بدون هیچ ابزار و نگهدارنده ای است. این مرد جوان بلندترین کوه کارناتاکا را به صورت حرکت به جهت مخالف خود فتح کرده است.

16– Tom Cridland – پادشاه شکنجه

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب که هیچ دردی احساس نمی کند
از خوردن آتش تا قورت دادن شمشیر تنها بخش از اجراهای غیرقابل باور این مرد بوده ، مردی که هیچ دردی احساس نمی کرد و به راحتی بدترین آسیب ها را به بدن خود وارد می نمود.

17- Tibetan Monks – تغییر دهنده درجه حرارت بدن

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب با توانایی بالا بردن درجه حرارت بدن با مدیتیشن
این راهب تبتی با روش مدیتیشن درجه حرارت بدن خود را تغییر می دهد ، تغییری قابل توجه که بارها و بارها توسط ابزارآلات مخصوص پزشکی اندازه گیری و بررسی شد.

18-Master Zhou – جواهر چین

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب و غریب با توانایی ایستادن روی یک ورق نازک کاغذ
اینکه چرا نام این استاد ورزش های رزمی را جواهر چین گذاشته اند مطمئنا به دلیل توانایی فرا انسانی اش بوده ؛ شگفت انگیز واقعی با دستانش حرارتی نزدیک به حرارت نقطه جوش تولید می کرده . یکی دیگر از توانایی های این مرد ایستادن روی لبه ی یک ورقه نازک کاغذ است.

19- Michel Lotito – مردی که هواپیما می خورد

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب همه چی خوار
این مرد که “آقای همه چیز خور” مشهور است ، مرد فرانسوی که هر چیزی را می توانست بخورد مثل لاستیک، فلز و شیشه. بزرگ ترین که غذای او که خوردنش دو سال طول کشید یک هواپیما بود و سرانجام در 57 سالگی به مرگ طبیعی فوت کرد.

20- Isao Machii سوپر سامورایی دنیای مدرن

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

مرد جوان با رکوردهای بسیار در کتاب گینس از قبیل دو نیم کردن گلوله ای که با سرعت 200 مایل در ساعت درحال حرکت بود و بریدن توپ تنیسی که با سرعت 708 کیلومتر در ساعت به سمت او می آمد با ابزاری به نام شمشیر مخصوصش.

 

21- Daniel Browning Smith – مرد لاستیکی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

مرد لاستیکی انسان عجیب با نوعی سندرم
این مرد جوان بندباز، مجری تلویزیون، کمدین و بدلکار آمریکایی انعطاف پذیرترین انسان دنیاست که نامش در 7رکوردجهانی گینس ثبت شده است. قدرت فرا واقعی او از سندروم هایپرموبایل که یک مشکل ژنتیکی است نشات می گیرد.

22- Rathakrishna Velu – پادشاه دندان!

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

انسان عجیب که می تواند با دندان قطار چند تنی را بکشد
قدرت باورنکردنی دندان های این مرد را کارشناسان گینس زمانی باور کردند که او توانست قطاری با وزن حدود 297 تن تا فاصله 2.8 متری بکشد.

23- Liew Thon Lin – مرد اهنربایی

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

این مرد چینی قادر است تمام اشیاء فلزی را به بدن خود بچسباند و با استفاده از این قدرت توانسته یک خودرو را به حرکت درآورد. مطالعات متوجه شده اند که بدن او در واقع میدان مغناطیسی را نشان نمی دهد، اما پوست او میزان بسیار زیادی اصطکاک را در خود دارد که سطح اصطکاک بالای بدن این شخص باعث قدرت جذب فلزات می شود.

24- Hai Ngoc – مردی که هرگز نمی خوابد

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

عکس انسان عجیبی که هرگز نمی خوابد
مشکل یا Strange ability توانایی عجیب و زندگی طبیعی این مرد بدون خواب برای پزشکان جای سوال دارد ، این مرد ویتنامی 43 ساله با مشکل عجیب بی خوابی متولد شده است هرگز نخوابیده است اما با این وجود وضعیت ذهنی نرمال دارد و مانند دیگران زندگی می کند.

25- دونده آب ها (Shi Liliang)

 

عجیب ترین دختر دنیا و تنها زن زیبای جهش یافته جهان+ تصاویر

 

تصویر دویدن روی آب توسط یکی دیگر از انسان های عجیب
راه رفتن روی آب ها برای شی لیلیانگ جادو نیست. این راهب شائولین 125 متر روی آب راه رفته و در سال 2015 رکورد ثبت کرده است.

این هم آرشیوی از عجیب ترین مخلوقات زمین. شگفت انگیز ترین مردان و زنان جهان.

 

The strangest girl in the world and the only beautiful mutant woman in the world + pictures

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان