حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

اندام زیبا و داشتن استایل شیک و ایده آل یکی از مهم ترین معیارهای شخصیتی هر فرد می تواند باشد. Beautiful body and having a stylish style انجام حرکات ورزشی چه در باشگاه چه در خانه به طور مرتب و روتین علاوه بر شادابی و استایل زیبا شما را خیلی از آنچه هستید جوانتر نگه می دارد پس در هر مکان و زمان ورزش و Body fitness فیتنس بدن را فراموش نکنید.
آرشیو بهترین تصاویر حرکات ورشی برای کمر باریک شدن، سفت شدن سینه ها، تخت و صاف شدن شکم، خوش فرم شدن ران ها و بازوها. به تعداد حرکات و ست های ذکر شده در تصاویر برای رسیدن به نتیجه دلخواه حتما توجه داشته باشید.

 

چکیده ای از فیتنس بدانید

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

سپس حرکات تصویری کمر باریک شدن، صاف و تخت شدن شکم به خصوص 4 سانت زیر شکم، خوش فرم شدن باسن، رفع چربی های بازو، قوی و خوش فرم شدم ران ها و معرفی بهترین خوراکی ها برای رفع چربی های کمر، پهلو، شکم.

آمادگی جسمانی به معنای تندرستی و سلامت جسم و خوش اندام شدن را فیتنس می گویند. در واقع فیتنس توانایی انجام هر گونه ورزش ، حرفه، شغل و فعالیت های روزمره است. آمادگی جسمانی معمولا از طریق تغذیه مناسب، ورزش های فیزیکی با شدت متوسط و استراحت کافی حاصل می شود.

پیش از شروع انقلاب صنعتی، فیتنس به صورت توانایی انجام فعالیت‌ های روزانه بدون خستگی تعریف شده بود، اما با ماشینی شدن و تغییراتی در سبک زندگی اکنون تناسب اندام معیار توانایی بدن در عملکرد فعالیت‌های کاری و اوقات فراغت، سالم بودن، مقاومت در برابر بیماری های ناشی از کم تحرکی است.

 

ورزش فیتنس هوازی چیست ؟

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

ورزش های فیتنس هوازیورزش های فیتنس هوازی

آمادگی جسمانی سیستم قلب و عروق با استفاده از حداکثر میزان مصرف اکسیژن ( VO2 = میزان اکسیژنی که بدن انسان جذب و استفاده می کند ) اندازه گیری می شود. ورزش های هوازی که آمادگی جسمانی مربوط به سیستم قلب و عروق را بهبود می بخشند ، شامل حرکاتی بوده که ضربان قلب را برای افزایش میزان مصرف اکسیژن بدن بالا می برند. ورزش های هوازی به افزایش استقامت بدن کمک می کنند.

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

رایج ترین تمرینات هوازی

آهسته دویدن = دویدن با سرعتی آرام و ثابت. این نوع ورزش برای حفظ وزن بسیار ایده آل است.
الپتیکال = در اجرای این تمرین از یک دستگاه ثابت استفاده می کنید که می توانید به راحتی روی آن راه بروید و یا بدون وارد کردن استرس بر روی مفاصل ، بدوید. این نوع ورزش برای افرادی که مشکلاتی در زانو و مچ و مفصل ران دارند بسیار مناسب است.
پیاده روی = حرکت با سرعت نسبتا منظم برای مسافت های کوتاه ، متوسط یا طولانی.
استفاده از تردمیل = تردمیل ها دارای تنظیمات متفاوتی هستند. ابتدا سعی کنید آهسته بدوید و بدنتان را گرم کنید سپس به مدت سه دقیقه راه بروید و سه دقیقه بدوید.

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

شنا = در این حرکت فیتنس از دست و پایتان برای حرکت به سمت جلو و عقب استفاده می کنید. این حرکت برای کل عضلات بدن بسیار ایده آل بوده و برای افرادی که به دنبال تقویت عضلات نیم تنه و بهبود وضعیت قلب و عروق هستند ، مناسب است.
دوچرخه سواری = در دوچرخه سواری معمولا مسافت های طولانی تری نسبت به پیاده روی یا دویدن می پیمایید. در این حرکت فشار کمی بر روی مفاصل وارد شده که منجر به افزایش قدرت عضلات پا می گردد.
با حداکثر سرعت دویدن = دویدن در مسافت های کوتاه با حداکثر سرعت ممکن.

 

ورزش فیتنس بی هوازی چیست

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

ورزش های بی هوازی در مدت زمان های کوتاه با حداکثر شدت انجام می شوند. نحوه تنفس و ضربان قلب شما در ورزش های بی هوازی نسبت به ورزش های هوازی متفاوت است. اکسیژن منبع اصلی انرژی شما در طول تمرینات هوازی است ، در حالی که در طول ورزش بی هوازی بدن شما به انرژی فوری نیاز دارد و بیشتر بر منابع انرژی ذخیره شده ( تا اکسیژن ) تکیه می کند.

رایج ترین ورزش های بی هوازی

وزنه برداری
پرش ( با طناب )
ورزش هایی مثل فوتبال ، بسکتبال ، تنیس
Kettlebell ( تمرینات با وزنه )
تمرینات تناوبی با شدت بالا

بهترین خوراکی ها برای رفع چربی های سلولیت، چربی های احشایی و داشتن اندامی خوش فرم

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

گریپ فروت میل کنید و کمر باریک شوید

روزتان را با گریپ فروت آغاز کنید. گریپ فروت مزایای بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. یک لیوان آب گریپ فروت که با آب ترکیب شده است می تواند به افزایش سطح ویتامین C کمک کند.این میوه یک کاهنده اشتهاست و در مقابل سایر مواد و میوه‌ها عملکرد بسیار خوبی در کاهش اشتها خواهد داشت.

گفته می‌شود که بوی آن نیز می‌تواند حس گرسنگی را کاهش دهد و همین امر برای کاهش وزن مفید خواهد بود. مقادیر زیادی از فیبر موجود در آن می‌تواند گرسنگی را کمتر کند و از بروز حس گرسنگی کاذب در افراد چاق جلوگیری خواهد کرد.

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

با سوپ لاغر شوید

محققان تغذیه در پژوهش های اخیرشان اعلام کردند که نوشیدن یک کاسه سوپ کم کالری قبل از شروع وعده ناهار و شام میتواند تاثیر شگفت انگیزی در تناسب اندامتان داشته باشد برای دیدن دستور پخت یک مدل سوپ رژیمی کم کالری و چربی سوز اینجا کلیک کنید.

باشکلات تلخ شکمتان را تخت کنید

تحقیقات نشان داده شکلات تلخی که حاوی7درصد کاکائو یا بیشتر باشد سرشار از فلاونوئیدهای شکم صاف‌کن است که میزان چربی‌سوزی را افزایش داده و شکم را تخت می‌کند.

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

شکمی صاف با بروکلی

تنها مصرف ۲۲۶ گرم از اين خوراکی فوق‌العاده مغذی، روزی ۴ گرم الياف و بيش از ميزان لازم ويتامين ث وارد بدن می‌کند. بنا به گزارش مجله معتبر ژورنال تغذيه، هرچه ويتامين ث در بدن بیش تر باشد به سوخت چربی بیشتر کمک می کند.

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

کنترل رژیم با تخم مرغ

تخم‌مرغ‌ها منبع خوبی از پروتئین هستند و حاوی آمینواسیدهایی است که بدن برای ساختن همه چیز از فیبرهای مولکولی تا مواد شیمیایی مغز به آنها نیاز دارد . egg تخم‌مرغ غذایی خیلی خوب برای وعده صبحانه می‌باشد و باعث می‌شود در طول روز کمتر احساس گرسنگی کرده در نتیجه نیازتان به خوردن میان وعده را کاهش می‌دهد.

 

آووکادو را فراموش نکنید

تحقیقات نشان داده است که افرادی که بیشتر آووکادو مصرف می کنند شاخص توده بدنی پایین تر، دور کمر باریک تر و کلسترول مضر کمتری دارند. همچنین مصرف آووکادو خطر ابتلا به سندرم های متابولیک را کاهش می دهد.از نشانه های سندرم های متابولیک می توان به فشار خون بالا، تری گلیسیرید بالا و قند خون بالا را نام برد.علاوه بر چربی های سالمی که در این ماده وجود دارد، آواکادو منبع خوبی از فیبر است و و یکی از بهترین مواد غذایی برای جلوگیری از گرسنگی است.

 

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

شیر کم چرب بنوشید
کلسیم چربی ها را از بین می برد. فقط یادتان باشد که لبنیات کم چرب یا بدون چرب مصرف کنید.

آجیلی که لاغر میکند

اغلب افراد بر این تصورند آجیل یک خوراکی چاق کننده است و بنابراین با وجود خواص بیشماری که دارد عطایش را به لقایش میبخشند اما دانشمندان میگویند افرادی که هر روز مقداری آجیل مصرف می کنند، در خطر افزایش وزن هم قرار نمی گیرند.

تحقیقات نشان داده است که مصرف آجیل به جای چوب شور به عنوان یک رژیم کم کالری می تواند به کاهش وزن کمک کند. گرچه آجیل ها کالری بالایی دارند اما بعد از خوردن آنها احساس سیری می کنید و غذای کمتری می خورید. علاوه بر این بدن ما همه انرژی که در آجیل ها هست را جذب نمی کند و به همین علت سبب افزایش وزن نمی شوند.

 

ماهی و غذاهی دریایی

بدن شما هنگام هضم پروتئین کالری بیشتری نسبت به کربوهیدرات و چربی می سوزاند. اگر می خواهید چربی اشباع شده کمتری دریافت کنید، ماهی بخورید. سالمون و FISH ماهی تن انتخاب های خوبی هستند. این مواد حاوی امگا 3، از استرس که خود عامل چربی شکم است، جلوگیری می کنند.

 

حرکات اصلی و خوراکی های کمر باریک شدن +فیتنس کامل بدن

 

آب فراوان بنوشید

برای داشتن شکمی تخت نوشیدن آب را فراموش نکنید. هنگامیکه شما آب می‌نوشید باعث می‌شود بدن، تعادل مناسب مایعات را حفظ کند و از نگهداری آب (عامل پف کردگی شکم) جلوگیری کند. همچنین شما احساس می‌کنید تمایل به غذا خوردنتان کم شده است.

آب نیز چربی را برای تولید انژری می‌شکند و مواد غذایی به سمت عضلات شما حرکت کرده و باعث حفظ متابولیسم می‌شود. اضافه کردن برش‌های لیمو، پرتقال یا خیار به آب طعم آن را بهتر می‌کند و همچنین می‌توانید سبزیجاتی مانند نعنا به آب اضافه کنید و برای خودتا دیتاکس تهیه کنید.

 

کره بادام زمینی

شاید هیچگاه فکرش را هم نمیکردید که کره بادام زمین خوشمزه شکمتان را جمع کند. کره بادام زمینی سرشار از نياسين (ویتامین ب3) است، ویتامینی که هضم غذا را سرعت می بخشد و چربی شکم را نیز از بین می برد. فقط باید مراقب مقدار مصرفی آن باشید.

از آنجا که این ماده چربی زیادی دارد، مصرف تنها 2 قاشق غذاخوری از آن در روز توصیه می شود. تا جایی که می توانید کره بادام زمینی خانگی مصرف کنید زیرا در کره های بادام زمینی که در بازار به فروش می رسند، شکر اضافه شده است.

 

با کمی اراده، انجام حرکات ذکر شده در این بخش و دیگر بخش های تناسب اندام مجله تفریحی نازوب خیلی راحت تر از آنچه که فکر کنید اندامی زیبا و خوش استایل دارید تنها اراده و تکرار تمرین ها لازمه رسیدن به اندامی خوش فرم است.

 

اندام زیبا با رژیم غذایی اصولی و 12 میان وعده رژیمی

دختر زیبایی که با اندامش پسران را حشری می کند | تصاویر

فرمول و روش محاسبه وزن و قد ایده آل / اندامی زیبا با BMI

مدت زمان پیاده روی برای کاهش 5 کیلو وزن | اندام زیبا و ایده آل

کمر باریک شدن در 10 دقیقه + کلیپ و آموزش تصویری

 

The main movements and feedings of the waist are narrowing + full fitness of the body

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان