ramazan
ramazan

فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

نیم نگاه و  فرازی به آینده با فال و طالع بینی وبسایت ناز وب؛ مبحث اولیه و اساسی این بخش بالابردن Positive energies انرژی های مثبت در جهت والاترین خبرها و رویدادهای عالی و خوب. جمله ی انرژی بخش خدایا به تو ایمان دارم که هر لحظه و هر جا پشتیبان من هستی بهترین ها را برایم رقم بزن.

 

فال و طالع بینی هفته 4 خردادماه با کارتهای تاروت کائنات

 

 

 فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

 

فروردین

 

در این ماه احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.

در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

 

اردیبهشت

 

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌ روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌ تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌ تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌ توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد.

فعلا از این‌ که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌ قلبی شما می‌‌ خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌ جهت به کسی اطمینان نکنید.

 

 

خرداد

 

 این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان در می یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آنها را دریابید.

تلاش های خود را صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید. این که زندگی برای شما تکراری شده، جمله ای بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

 

 

تیر

 در این ماه بنظر میرسد شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمی پذیرد.
اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و به دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر این صورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است.

فال تاروت هفته سوم خرداد اوراکل، ورق احساسی

 

مرداد

 

گاهی مواقع مشکلات را نمی‌‌ توان در یک لحظه خاص حل کرد بنابراین باید موقتا حل آنها را به تعویق انداخت زیرا گذر زمان خود می‌‌ تواند تاثیرات خوبی بر روی آن مشکلات بگذارد و در نهایت اثر آنها را کم کند.

به زودی در یک مهمانی حضور خواهید داشت و با کسی در این مهمانی آشنا می‌‌ شوید که می‌‌ تواند روند زندگی شما را تغییر دهد. اگر واقعا به کاری که می‌‌ خواهید انجام دهید، ایمان دارید مدام تحت‌ تاثیر حرف‌های منفی دیگران قرار نگیرید و در رابطه با آن، با کسانی که شما را به انجام آن کار تشویق کرده‌اند مشورت کنید.

 

 

شهریور

 

در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

 

 

مهر

 

این ماه چیزی مثل یک تقسیم است. از یک طرف شما خود را در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روشها و مهارت های تازه و بهره گیری از برخی برخوردهای تصادفی و از از طرف دیگر تمایل شما به فاصله با دنیای پیرامون. اگر رابطه ای ایجاد شده باعث نگرانی شما میشود و ممکن است به چیزی که میخواهید در مورد آن به دقت تفکر کنید.

انتظار می رود که این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شما داشته باشد یعنی در زمانی که مهارتهای رهبری خود را شاهد هستید و و دوباره انرژی آن را در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم به سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق پیش خواهید رفت.

 

 

آبان

 

در مورد آنچه دردل دارید، با هر کسی سخن نگویید چرا که ممکن است با تجربیات ناکافی خود به شما پیشنهادی دهند و شما را در یک گرفتاری بزرگ بیندازند. امتحان سختی در پیش دارید و نتیجه این امتحان در زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

موفقیت در این امتحان، زیاد دور از دسترس نیست، لازمه آن تلاش و پشتکار خود شماست. پس دست روی دست نگذارید و تلاش کنید که روزهای روشن خوشی نزدیک است. اگر در فکر مسافرت و تفریح هستید آن را برای چند روزی به تعویق بیندازید.

 

 

آذر

 

 صبر کنید و تامل کنید همانطور که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم ” ان مع العسر یسرا” داریم و هم “فالله یحب الصابرین” شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد.

مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر تنها هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهایی که از- تن ها بلا خیزد دوران تنهایی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.

 

 

دی

 

بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی به خود استراحت بدهید و کمی از آرامش موجود لذت ببرید. موقعیتی برای‌تان پیش خواهد آمد که مجبور به قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوید. سعی کنید این کار را به دور از هرگونه سو گیری و پشتیبانی انجام دهید. نتیجه این قضاوت اثرات روحی برای شما به دنبال خواهد داشت.

با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود به ارمغان بیاورید. اتفاقاتی برای‌ تان خواهد افتاد که سعی کنید در این اتفاقات، اعتماد به نفس خودتان را به بوته آزمایش بگذارید و آن را بسنجید.

 

 

بهمن

 

بین شما و عده‌ای دیگر بر سر فعالیت‌های شغلی‌ تان توافقاتی ایجاد می‌‌ شود بنابراین تمام فکر و ذکر خود را معطوف این کار کنید و تا می‌‌ توانید از کارهای دیگر در حیطه شغلی، خودداری کنید.

با افراد مهمی رو‌ به‌ رو خواهید شد که آینده شغلی و اجتماعی شما را رقم خواهند زد. بعضی مواقع احساس تنهایی می‌‌‌ کنید و حس می‌‌ کنید که به حمایت دیگران احتیاج دارید. در این مواقع لازم است کمی غرور خود را بشکنید و از دوستان نزدیک و خانواده خود کمک بخواهید، مطمئنا کمک آنان به نفع شما خواهد بود.

 

اسفند

یک چوب دست
اقدام به تجارتی جدید، کار جدید، یک عضو جدید در خانواده. سند – حکم – ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی – تشکیل خانواده – شروع تجارت موفق
آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

 

فال هفتگی فرشتگان متولدین فصول سال هفته 4 خردادماه

 

فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

 

 فروردین
فرشته سارنا sarena
من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

 اردیبهشت
فرشته زانا Zanna
تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

 خرداد
فرشته یوونه Yvonne
تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

تیر
فرشته مرلینا Merlina
تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

 مرداد
فرشته دانیل Daniel
من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

 شهریور
فرشته آریل Arielle
تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

 

 مهر
فرشته دزیره Desiree
نه، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

 

 آبان
فرشته رایه Raye
در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 آذر
فرشته اپال Opal
فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 دی
فرشته لیلا Leila
مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

بهمن
فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette
برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن

 اسفند
فرشته بریدجت Bridgette
فرشتگان نگهبان تو هستند راحت نفس بکش و بدان که تو محافظت شده ای.

 

 

فال و طالع بینی قهوه برای متولدین 12 ماه سال با سه نشان نفش بسته کاپ قهوه

 

فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

 

 فروردین

نامه: خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.
آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.
دانه تسبیح: عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

 

 اردیبهشت

خط مستقیم کوتاه: زندگی آرام – خوش و متوسط
کفش: برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن، قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار
باد برن: دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی

 

خرداد

کتاب: گشایش در کارها – دوست صمیمی و وفادار و دانشمند هرگز اورا ترک نکنید. – تحصیل – تفکر
چتر نجات: برای موفقیت خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.
جاده: به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

 

تیر

انجیر: نشانه غم و غصه ای میباشد که طولانی نخواهد بود.
هوا پیما: مسافرت طولانی و دلپذیری خواهید داشت – نشانگر راه سریعی است به هدف – سفری ناگهانی – رو به راه شدن کارها – راه دور – خبر از مسافر
سنجاب: جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

 

مرداد

در Coffee mahjong فال قهوه شما دیده شد:
مربع: میراث و سود را توضیح می دهد – خانه تازه – سعادت – بشارت و شادی – شور عشق
اسب: نشانگر یک آرزو می باشد، به خصوص به مژده ای در مورد عشق اشاره می کند (فردی وارد زندگیتان می شود) تغییرات در وضع زندگی
پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.

 

شهریور

کاسه واژگون: درماندگی – فقر – گرفتاری مالی و به سختی روزی به دست آوردن.
کفش: برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن، قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار
نوزاد: رهایی از غصه های کوچک – آرامش خانواده

 

مهر

پرچم: ممکن است مشکلاتی در راه باشد. از صحنه خارج نشوید تا به نتیجه برسید.
بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید – طالع خوش
دود: گرفتاری – مشکلات – سختی

 

آبان

خط مستقیم بلند: زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات – مسافرتهای سودمند
اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.
ستاره: مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.

 

آذر

کاسه: رزق و روزی – وضعی مالی رو به بهبود
کلید: حل مشکلات – پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند – موفقیت همه جانبه- گشایش بخت – راه حلی برای مشکلات
خنجر: گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید.

 

دی

دیوار: مانع – دفاع از حریم – وضع و حالتان در good life زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.
نوزاد: رهایی از غصه های کوچک – آرامش خانواده
ماهی: موفقیت و شانس – گاهی خوشحالی کوتاه مدت – پول – سعادت

 

بهمن

تپه های منفرد: گرفتاری های موقت – دوستان ناباب
ستاره: مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.
دیوار: مانع – دفاع از حریم – وضع و حالتان در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

 اسفند
دست در دست بودن یک زن و مرد: ازدواج – مشارکت
آهو: همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

اتومبیل: دلیل بر آن باشد که سفری دور و دراز در پیش دارید.
عینک: افراد عاقل و روشن – روشن بینی و قضاوت صحیح و درست.

 

 

طالع بینی عاشقانه هفته چهارم خرداد

 

فال هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و عاشقانه هفته 4 خرداد

 

 فروردین
سرباز دل
از شخصی که تو را دوست دارد و تو نیز به او علاقه مندید یک تلفن عالی که در ارتباط با احساسات قلب شماست ، داری.

 

 اردیبهشت

سرباز خشت
ناکامی زودگذر – عدم موفقیت Success در کارها یا در شغل – به طول انجامیدن یک برنامه خاص برای رسیدن به هدف معین . حالت نا امیدی موقت از کار یا شخص.

 

خرداد

 ۵ دل
نوازش عاشقانه و در آغوش گرفتن یکدیگر.

 

 تیر

 ۲ خشت
یک تلفن عاشقانه به تو می شود ، یا با عشق خود مکالمه ای تلفنی داری.

 

 مرداد

 ۹دل
احساس موفقیت از یک موضوع عاشقانه ، شادی و موفقیت که از شخص مورد علاقه شما می رسد مورد محبت و عطوفت شخصی قرار میگیرید که او را دوست داری که سبب علاقه تو به او می شود.

 

 شهریور

 ۹ خشت
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع عاشقانه یا ازدواج از جانب فردی که او را عاشقانه دوست داری.

 

 مهر

 بی بی پیک
امتناع از تقاضای عاشقانه – امتناع از امر خواستگاری یا ازدواج

 

 آبان

 شاه دل
امروز با یک هدیه کوچک یارتان را شادمان کنید.آرزوی بزرگ در سر داری که به زودی مقدمات آن آماده می شود.

 

 آذر

 شاه خشت
داشتن رابطه ای عاشقانه و رمانتیک ، در آغوش گرفتن معشوق

 

 دی

 سرباز حاج
رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص- خواسته ای که داری به نتیجه مثبت خواهد رسید.

 

 بهمن

 تک خشت
کادو فوق العاده ای از یارتان هدیه خواهید گرفت. نامه یا پیامی از فردی که عاشقانه Romantic او را دوست داری به تو میرسد که خوشایند خواهد بود.

 

 اسفند

 تک خاج
قلب شخص مورد علاقه و فردی که به او عشق می ورزید به سوی تو است و قلب او به یاد تو می تپد اکنون در فکر تو است و به تو فکر می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان