ramazan
ramazan

6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

مجموعه : لباس بچه گانه
6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

ممکن است با خودتان فکر کنید خرید لباس بچگانه دخترانه که کاری ندارد؛ اما واقعیت این است که همین کار به ظاهر ساده نکات و ریزه کاری‌های زیادی دارد که باید در نظر داشته باشید. نکاتی که ممکن است تا به حال به فکرتان خطور نکرده باشد. در این مقاله ما هشتنکته طلایی قبل از انتخاب طرح و رنگ لباس دختر بچه‌ها را به شما آموزش می‌دهیم؛ نکاتی که نشان می‌دهند دنیای مد و لباس درباره بچه‌ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

⦁ رنگ‌های شاد انتخاب کنید
یکی از مهم‌ترین نکاتی که موقع انتخاب مدل جدید لباس دخترانه بچه گانه باید به آن توجه کنید؛ مسئله انتخاب رنگ است. به خاطر داشته باشید دنیای بچه‌ها باید شاد و رنگی باشد تا هم بتواند خاطره‌های خوبی برای آن‌ها به یادگار بگذارد و هم از کودکی چشم آن‌ها را به رنگ‌های شاد عادت دهد. بنابراین وقتی می‌خواهید برای دختر کوچولویتان لباس انتخاب کنید، سراغ رنگ‌های شاد بروید تا روحیه فرزندتان شاد بماند.

 

6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

 

⦁ رنگ‌های مناسب برای بچه‌های بیش فعال و آرام
یکی دیگر از نکاتی که خوب است موقع انتخاب رنگ لباس به آن دقت کنید؛ نوع روحیه فرزندتان است. به خاطر داشته باشید رنگ‌ها می‌توانند تاثیرات شدیدی روی روحیه داشته باشید. آزمایش‌های نشان داده‌اند رنگ‌هایی مثل زرد و قرمز می‌توانند سرعت عمل را بالا ببرند؛ در حالی که آبی ملایم می‌تواند باعث آرام بیشتر و پایین آمدن سرعت عمل شود.

از این ترفند برای تعدیل روحیه فرزندتان استفاده کنید. اگر دخترتان بیش فعال است و استراحت کردن را بلد نیست؛ به جای استفاده از رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد، نارنجی و سرخابی سراغ طیف‌های ملایم آبی، سبز و صورتی بروید تا آرامش بیشتری را به او منتقل کنید.

برعکس این قضیه هم صدق می‌کند؛ اگر فرزندتان بیش از اندازه آرام است و دوست دارید کمی تحرک بیشتری داشته باشد؛ موقع انتخاب لباس‌هایش سراغ رنگ‌های تند و پر انرژی بروید.

 

⦁ پالت بسازید

ترکیب رنگ‌ها را یاد بگیرید و از کودکی به فرزندتان هم یاد دهید. داشتن سلیقه فارغ از جنسیت برای تمام بچه‌ها لازم است و یکی از مواردی که می‌تواند باعث شود سلیقه بچه‌ها بهتر شود، اصول ترکیب رنگ است.

این آموزش را از لباس‌های بچه‌ها شروع کنید. وقتی شما بتوانید رنگ‌های زیبا را در بلوز و دامن، بلوز و شلوارک و پیراهن فرزندتان کنار هم بنشانید، بچه‌ها ناخودآگاه از کودکی یاد می‌گیرند چطور با رنگ‌ها بازی کنند و از ترکیب کردنشان با هم لذت ببرند.

 

6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

 

⦁ کارتون مورد علاقه
دنیای فانتزی مورد علاقه دخترتان را بشناسید و برای ساختن آن تلاش کنید. ببینید کدام کارتون را صد بار تا به حال دیده است و کدام شخصیت‌های داستانی در بازی‌های روزمره‌اش جا دارند. همین نکته می‌تواند موقع خرید لباس دخترانه به انتخاب مدل مناسب لباس برای دخترتان کمک کند.

در حال حاضر محبوب‌ترین و جدیدترین شخصیت‌های داستانی برای بچه‌ها السا و آنا در انیمیشن جدید فروزن هستند که در پارچه لباس‌های بچه گانه هم تجلی پیدا کرده‌اند! بنابراین وقتی قصد دارید یک طرح زیبا و شیک برای فرزندتان انتخاب کنید، خرید لباس‌هایی با طرح مورد علاقه او را به خاطر داشته باشید و برای ساخت دنیای فانتزی او چیزی کم نگذارید. بالاخره هر کسی یک بار بیشتر بچگی نمی‌کند.

 

⦁ لباس‌های مختلف را امتحان کنید
درست است که وقتی اسم لباس دخترانه می‌آید، بیشتر دختر بچه‌ها عشق‌شان به پیراهن دخترانه را نشان می‌دهند؛ اما انواع مدل‌های متنوع لباس وجود دارد که می‌توانید برای دخترتان تهیه کنید.

پیراهن های بچه گانه به عنوان لباس مجلسی دخترانه در نظر گرفته می‌شود؛ اما لباس‌های بچه گانه با مدل‌های زیادی هستند که می‌توانید برای فرزندتان تهیه کنید. به ویژه لباس‌های تابستانه شامل انواع بلوز، تاپ، شلوارک، دامن و سرهمی‌ها هستند که دنیایی از تنوع را به فرزندتان هدیه می‌دهند.

 

6+1 قدم مهم قبل از انتخاب طرح و رنگ مناسب لباس برای دختر بچه های کوچک

 

⦁ اهمیت انتخاب اکسسوری

استفاده از اکسسوری‌ها را برای دخترتان فراموش نکنید. اکسسوری‌هایی مثل کلاه، کمربند، کیف، زیورآلات بخش‌های جدا نشدنی استایل دختربچه‎‌ها هستند که هر کدام می‌توانند به یک استایل آن‌ها اضافه شوند.

می‌توانید یک کمربند را به پیراهن آزاد تابستانی‌اش اضافه کنید، یک کلاه حصیری را به سرهمی او بیفزایید و کیف کوچک بامزه‌ای را با بلوز و دامن یا پیراهنش همراه کنید. اکسسوری‌ها می‌توانند لباس‌های معمولی را شیک‌تر کنند و به آن‌ها زرق و برق ببخشند. بنابراین برای ایجاد تنوع گزینه‌های ایده‌آلی هستند که می‌توانید در نظر داشته باشید.

 

⦁ کدام طرح پارچه بهترین است؟
اصلی‌ترین طرح‌های پارچه‌ای خال خالی، راه راه و گل‌دار هستند. درست است که بزرگترها می‌توانند به راحتی از هر سه طرح استفاده کنند؛ اما برای دختر بچه‌ها بهتر است اولویت بندی داشته باشید و اولویتتان به ترتیب گل‌دار، خال خالی و راه راه باشد.

به خاطر داشته باشید پارچه‌هایی با طرح‌های خطوط معمولا جدیت بیشتری دارند و پارچه‌هایی با طرح‌های منحنی انعطاف بیشتری نشان می‌دهند؛ بنابراین لباس‌های خال‌خالی و گل‌دار برای بچه‌ها به مراتب کارکرد بهتری خواهند داشت و تاثیر بهتری روی روحیه آن‌ها خواهند گذاشت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان