گریه های ابراهیم اشرفی برای ماهچهره همسرش/ فیلم خاکسپاری

گریه های ابراهیم اشرفی برای ماهچهره همسرش/ فیلم خاکسپاری

از عمق وجودم برای ابراهیم اشرفی، پسرش و خانواده های ماه چهره عزیز آرزوی صبر جمیل می کنم غم از دست دادن گوهری همچون ماهچهره خلیلی واقعا سخت و طاقت فرساست. روحش شاد و یادش گرامی.
عزادار شدن ابراهیم اشرفی فیلمبردار توانمند و موفق سینما و تلوزیون. فیلم مراسم خاکسپاری مرحومه ماهچهره و پاره ای توضیحات از لحظه های پایانی همسر عزیزش.

 

گریه های ابراهیم اشرفی برای همسرش/ فیلم خاکسپاری

 

ابراهیم اشرفی در دنیای فرهنگ و هنر مدیر فیلمبردار و به عنوان فیلمبردار فعالیت دارد. وی زاده ی 13 دی 1352در تهران، است. از جمله کارهای او می توان به فیلم های سینمایی شب بیرون – تنها در چند دقیقه سکوت و … اشاره کرد.

 

گریه های ابراهیم اشرفی برای همسرش/ فیلم خاکسپاری

 

و اما مرحومه ماه چهره خلیلی متولد 25 دیماه 1355 تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت.

 

گریه های ابراهیم اشرفی برای همسرش/ فیلم خاکسپاری

 

اما دوره فعالیت های درخشان و زندگی این چهره زیبا بسیار کوتاه بود و روز 17 مرداد سال 99 بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت. به همین منظور فیلم کوتاهی از مراسم خاکسپاری این عزیز، گریه های همسرش ابراهیم اشرفی و پاره ای توضیحات از زمان قبل آسمانی شدن ماهچهره خلیلی بیان می کند.
از حسن انتخاب شما خرسندیم.

Ebrahim Ashrafi cries for his wife / Funeral movie

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان