ramazan
ramazan

فیلم کاملا متفاوت مراسم هفتمین روز آسمانی شدن ماهچهره

فیلم کاملا متفاوت مراسم هفتمین روز آسمانی شدن ماهچهره

ماهچهره خیلی شوق زندگی داشت. روحت همواره قرین رحمت الهی. ماه چهره همیشه Smiling خندان و Heart قلب رئوفش هیچگاه از یاد و خاطره ها حذف نمی شود. مرگ یک حقیقتی است که هر لحظه با ما همراه است. اما چقدر زیباست وقتی نگرش و پذیرش مرگ برای افرادی همچون ماهچهره متفاوت باشد. سفید پوشیدن و شاد بودن برای آسمانی شدن عزیزانمان درک بالایی می خواهد. 

 

زندگی یک وظیفه ی تمام نشدنی است

 

فیلم مراسم هفتمین روز آسمانی شدن ماهچهره

 

دل نوشته: در کودکی زندگی و مرگ برایم معنایی نداشت مثل تمام کودکان این روزهای غربت زده. هر چه بزرگتر شدم علامت سوالی به بزرگی پهنای زمین ذهن و روحم را درگیر می کند که: خدایا هر آن چه گفته شد تنها شنیده ام! پروردگارا چطور عمری جسم و روحم اجین با هم روزی می رسد که برایش هیچ فرقی ندارد چه کسی هستی! مشهور، غریب، زیبا، زشت، خوب یا بد … جسمی که بیرحمانه به خاک سپرده می شود و روح بی معرفت او را چگونه تنها میگذارد!! و به کجا پر می کشد خدایا از نو خواهانم هر آنچه که باید به عنوان یک انسان درک و بینش پیدا کنم و بفهمم، بفهمم آنچه که باید بفهمم را به من بفهمان.

خدایا آفریده نشدم تنها با خواب و خوراکی روزگار سپری کنم آنچه که باید بدانم را به من نشان بده من نمی توانم به واژه های غریب تفسیر شده دست بندگانت اکتفا کنم! خدایا از روح بیکران خودت از نور بی انتهای خودت در من بیشتر از این بدم! تا بفهمم و درک کنم چرا انسان آفریده شدم.

فیلمی متفاوت از مراسم هفتمین روز درگذشت عزیز و محبوبی چون مرحومه ماهچهره خلیلی بازیگر ایرانی ساکن لندن

ماهچهره جان روحت شاد و یادت گرامی.

 

A completely different video of the ceremony of the seventh day of the celestial face

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان