ramazan
ramazan

تقویت میل جنسی با 12 خوراکی لذت بخش

تقویت میل جنسی با 12 خوراکی لذت بخش

تقویت میل جنسی؛مهم ترین معضل بیشتر افراد سستی و بی رغبتی به Sexual desire میل جنسی و سک س است در این مقاله پزشکی علمی و سلامتی به 12 خوراکی بسیار تاثیر گذار برای افزایش میل جنسی اشاره می کنیم خوراکی های دم دست و ارزان که به سلامت جسم و روح شما کمک زیادی میکند.

 

غذاها و ترکیبات غذایی که به افزایش جریان خون منطقه لگن کمک کنند، می توانند به افزایش قوای جنسی کمک کنند. همچنین غذاهایی که روی سطح سروتونین(Serotonin) و دوپامین(Dopamine) مغز موثر هستند نیز روی افزایش قوای جنسی تاثیر دارند که در اینجا به 12 ماده غذایی اشاره شده است.

 

افزایش قوای جنسی با این 12 ماده غذایی

1. کرفس

احتمالا باورتان نشود ولی این سبزی یکی از برترین خوراکی ها جهت تقویت قوای جنسی(Sexual powers) است. برای این که سرشار از آندروژن میباشد . آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح ميشود و در فعالیت جنسی نقش دارد. بهتر است کرفس را خام
میل کنید.

2. موز

موز دارای آنزیم بروملین( Bromelain) است. دانشمندان معتقد هستند این آنزیم میتواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. همچنین موز میزان زيادي پتاسیم و انواع ویتامین B مانند ریبوفلاوین در خود دارد که به بالا رفتن ميزان انرژی در بدن کمک ميکند

3. بادام

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. در واقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی براي ساخته شدن هورمون های مردانه اند. همچنین بوی بادام، یک رایحه ارامش بخش است که میتواند در Reducing stress کاهش استرس مؤثر باشد. بهتر است بادام را بو نداده و بدون نمک و شکر میل کنید.

4. جگر

یک منبع فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که میتواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. درصورتی که تنها میزان اندکی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی بهره مند خواهید بود.

5. شکلات قهوه ای

شکلات سیاه یا قهوه ای (70% یا بیشتر کاکائو) موجب افزایش سطح سروتونین و دوپامین مغزی می شود، این دو ناقل عصبی باعث انتقال بهتر سیگنال ها شده و شادابی به همراه داشته، سطح استرس را کاهش می دهند. نظریه دیگر این است که کاکائو موجب افزایش جریان خون و شل شدن عروق می شود – خون بیشتری به لگن و ناحیه معین می فرستد. به هر دلیلی که فکر کنید، شکولات قهوه ای محتوای 70% یا بیشتر کاکائو و بدون شکر یک ماده غذایی سالم و مفید است.

6. فلفل

هر چه فلفل تندتری باشد، بهتر است. فلفل قرمز متابولیسم(metabolism) را تسریع می کند، ترشح اندروفین ها را بهبود می بخشد، موجب تعریق می شود، ضربان قلب را زیاد می کند. این خواص موجب رساندن خون بیشتر به ناحیه مورد نظر می شود. پس نتیجه بهتر خواهد بود! فقط مواظب باشید که بعد از خوردن فلفل دست های خود را خوب بشویید، چون مقداری از ماده تند فلفل روی دستان شما خواهد ماند.

 

7. چای سبز

رمز شبی خوب نوشیدن یک فنجان چای سبز است که آرامش را حکمفرما می کند. چای سبز سرشار از ترکیبی است به نام کاتشین (catechins) که مشخص شده چربی های شکم را می سوزاند و ظرفیت کبدی برای تبدیل چربی به انرژی را زیاد می کند.

اما تنها این نیست، کاتشین میل جنسی را از طریق افزایش جریان خون ناحیه لگن افزایش می دهد. همچنین کاتشین موجب می شود سلول های دیواره عروقی نیتریک اکسید آزاد کنند، نیتریک اکسید سایز عروق خونی را افزایش می دهد، که حاصلش بهبود جریان خون است. چای سبز در کاهش وزن موثر است. در مطالعه ای، گروه کنترل که هفت روز چای مسهل خورده بودند، نسبت به گروه کنترل 10 پوند بیشتر وزن کم کردند.

 

8. زنجبیل

اگر غذاهای تند و آتشین دوست داشته باشید، شب آتشینی نیز خواهید داشت: شیرین و تند. زنجبیل یکی دیگر از غذاهای کمک کننده به جریان خون لگن و بهبود سلامتی شریان ها است. در ژورنال بین المللی کاردیولوژی نوشته است: مصرف یک قاشق زنجبیل چند بار در هفته موجب بهبود سلامتی قلب می شود. بنابراین سعی کنید سوشی و زنجبیل را این هفته فراموش نکنید. فقط همه زنجبیل را تا آخر بخورید.

تقویت میل جنسی با 12 خوراکی لذت بخش

 

9. اسفناج

خوردن اسفناج باعث افزایش جریان خون ناحیه مورد نظر می شود. اسفناج سرشار از منیزیم و مواد معدنی دیگری است که التهاب عروق خونی لگن را کاهش داده و جریان خون لگن را افزایش می دهد. افزایش جریان خون موجب خونرسانی بیشتر به اندام تحانی می شود، کاری که داروهای شیمیایی مثل ویاگرا انجام می دهد. افزایش خون لگن یعنی افزایش قوای جنسی به شیوه ای سالم. این سبزی موجب ارگاسم بهتر زنان و نعوظ طبیعی و تدریجی مردان می شود.

 

10. آب انار

در مقاله ای که جدیدا در ژورنال بین المللی تحقیقات ناتوانی چاپ شده است، مشخص شده که آب انار دارای اثرات مثبتی بر درمان ناتوانی نعوظ است. انار حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که از جریان خون حمایت می کنند. فقط مواظب سطح قند مصرفی و وزن خود باشید. یک فنجان انار دارای 31 گرم قند است.

 

11. زغال لخته

دانشگاه هاروارد در مطالعه ای مشخص کرد که زغال لخته حاوی مقادیر زیادی فلاونید است که ریسک اختلالات نعوظی را در مردان کاهش می دهد. شش نوع خاص فلاونید در این میوه هست که بخصوص آنتوسیانین ها، فلاونون ها و فلاون ها از همه بیشتر در پیشگیری از اختلال نعوظی فعلایت دارند.

 

12. جو

غذاهایی که از جو درست می شوند حاوی مقادیر زیادی ال-آرژنین هستند، اسید آمینه ای که معمولا برای درمان اختلالات نعوظی استفاده می شود. جوی کامل سبوس دار به پایین آوردن سطح کلسترول خون کمک می کند. هرچه سطح کلسترول خون پایین تر باشد، نعوظ بهتر و انزال دیرتر رخ می دهد. پس سطح کلسترول خود را پایین نگهدارید.

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

تازه ترین مطالب جنسی/ انواع پوزیشن و اسرار 3 ک ث

فتیش جنسی چیست بازیگری جنسی دختران و پسران 18+

Increase your sexual potency by eating these 12 foods

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان