ramazan
ramazan

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

مجموعه : جالب ترین ها
تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

مدرن، جالب، شگفت انگیز، هوشمندترین، و The most different school متفاوت ترین مدرسه جهان در سوئد و دیگر مدارسی که با معماری های عجیب و دیدنی جهان در این بخش مشاهده می کنید. آیا ایران را هم می توان جزئی از این کشورهای پیشرفته بامدارس مدرن نام برد؟ در پایان این بخش تامل برانگیز نمونه ای از مدرسه ی نمونه و مدرن ایران را نیز شاهد هستید. از حسن انتخاب شما عزیزان خرسندیم.

 

پیشرفته ترین مدرسه جهان در سوئد

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

در کشور سوئد مدرسه ای به نام ویترا با عجیب و جالب ترین متد آموزشی تربیتی که بیشتر شبیه به هتل 5 ستاره است. در این بخش جذاب و دانستنی نگاهی داریم به جزئیات بیشتر تنها مدرسه مدرن در جهان و دیگر مدارسی که در کشورهای معروف خاص ترین معماری را دارند.

 

در این مدرسه دانش آموزان آزادند تا هر طور میخواهند از فضای آموزشی استفاده کننده و آزادی تام دارند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مدارس سوئد برای تمام کودکانی است که در سوئد زندگی می کنند. مدارس باید امن باشند و آرامش لازم را برای این که همه در مدرسه ها احساس راحتی بکنند داشته باشد. این بخش به اطلاعات مربوط به کلاس های آمادگی، دوره ابتدایی و دبیرستان در سوئد می پردازد.

تحصیلات باید هم به دانش آموزان علم بیاموزد و هم علاقه آموختن و یادگیری در طول زندگی را در آنان بوجود بیاورد. برای دست یافتن به دانشی که برای تحصیلات در سطوح مختلف مشخص شده شاگردان احتیاج به راهنمایی و انگیزه آفرینی آموزگاران خود دارند. هر شاگردی باید با توجه به امکانات و اهداف خود تا آنجایی که ممکن است پیشرفت کند و این شامل شاگردانی که توان یادگیری بالاتری دارند و راحت تر از دیگر محصلان به الزامات آموزشی هر سطح دست می یابند هم می شود.

تحصیلات باید بر اساس دمکراسی و احترام به حقوق بشر پایه گذاری شوند. تمام دانش آموزان حق دارند که بدون توجه به جنسیت، عقیده، معلویت، گرایش جنسی، قومیت، دین، سن و محل سکونت از آموزشی برابر برخوردار باشند. همه شاگردان در یک مدرسه مهم هستند و هنگام برنامه ریزی فعالیت های یک مدرسه باید تمرکز بر دانش آموزان بوده و منافع آموزشی و اجتماعی همه آنان مد نظر باشد. کودکان، محصلان و بزرگسالان باید با همکاری و همفکری در مورد مقررات مشترک جهت ایجاد یک محیط کاری مطلوب به توافق برسند.

 

نکته جالب دیگر این مدرسه این است که هیچ سطح تحصیلی مثل دبستان یا دبیرستان وجود ندارد.!

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

آموزش باید با نیاز هر دانش آموزی وفق داده شود تا آنان بتوانند حداکتر دانش را از مدرسه کسب نمایند. شاگردانی که زبان مادریشان سوئدی نیست حق شرکت در کلاس های زبان مادری و دریافت کمک درسی به زبان مادری و یا زبانی که در آن قوی تر هستند را دارند.

مدرسه جایی است برای همه کمونی که در آن زندگی می کنید باید در باره مدارس موجود در کمون اطلاع رسانی کند. شما می توانید مدرسه ای را که برای تحصیل فرزندتان در نظر گرفته اید به اطلاع مسئولان برسانید. در این سایت می توانید مدارس موجود در نزدیکی خود را ببینید و آنان را با هم مقایسه کنید. در ضمن شما می توانید در مورد نحوه انتخاب مدرسه در اینجا بیشتر بخوانید و یا از کمون خود بپرسید. تمام مدارس رایگان هستند.
اگر خانواده شما تازه به سوئد آمده است

فلسفه این مدرسه این است که کودکان دارای قدرت آفرینندگی هستند و ایده های آنها بسیار مهم است و بسیاری از شرکت ها مانند گوگل از ایده های همین کودکان استفاده می کند!

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

برای شاگردانی که تازه به سوئد آمده اند مدرسه یک بررسی در مورد تحصیلات قبلی، دانش، تجربیات و علاقه مندی های آنان انجام می دهد. یک مترجم می تواند هنگام این بررسی حضور داشته باشد اما او بی طرف بوده و بر روی نتیجه این بررسی تاثیری نخواهد گذاشت. اگر فرزند شما بالای هفت سال است این بررسی هر چه زودتر باید انجام شود. اگر فرزند شما هفت ساله است و مدرسه را در پائیز سالی که هفت ساله شده شروع کرده، مدیر تصمیم می گیرد که او از چه کلاسی شروع کند.
مدرسه مایل به همکاری با شماست

شما به عنوان پدرو مادر و یا سرپرست مسئولیت رفتن فرزند خود به مدرسه را بر عهده دارید. مدرسه شما را از وضعیت تحصیل فرزندتان مطلع خواهد نمود و از شما برای ملاقات با معلمان و دیگر اولیا دعوت خواهد کرد. مهم است که به اطلاعاتی که دریافت می کنید توجه نمائید و در جلسات شرکت کنید. همیشه یکی از معلمان مسئولیت فرزند شما را در مدرسه بر ععهده دارد. اگر پرسشی دارید با معلم فرزند خود تماس بگیرید.

تدریس و یک روز درسی

شاگردان از دوشنبه تا جمعه به مدرسه می روند. آنان معمولا چندین معلم را در طی روز می بینند. نحوه کار مدارس مختلف با شاگردان می تواند متفاوت باشد و آنان کتاب هایی را برای تدریس انتخاب می کنند که مناسب روش کار آنان باشد.

معلم مسئول محتوای تدریس است و به شاگردان یاد می دهد تا روش های مختلف را در کاری که در مدرسه انجام می دهند امتحان کنند. این مثلا می تواند به این معنی باشد که معلم به کلاس درس می دهد، اما شاگردان هم می توانند خود به طور مستقل درس بخوانند. گاهی معلم و دانش آموزان از محل های مختلف کاری خارج از مدرسه بازدید می کنند. دانش آموزان در یک روز درسی هم به صورت تئوری و هم عملی چیزهای جدید می آموزند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

Skolmat i skolan

شاگردان باید بتوانند از تجربیات و علاقه مندی های خود در هنگام تحصیل استفاده کنند. شاگردان همچنین یاد می گیرند که منتقدانه فکر کنند، سئوال کنند و روش های مختلف نگاه به اطراف خود را بیامورند. شاگردان به طور عمده در مدرسه تکالیف خود را انجام می دهند. در بسیاری از مدارس دانش آموزان تکلیف هایی هم برای بعد از ساعات درسی می گیرند. محصلان هر روز نهار رایگان دریافت می کنند. در بسیاری از مدارس غذاهای مختلف برای انتخاب وجود دارد. اگر فرزند شما احتیاج به غذای خاصی دارد در این مورد با مدرسه صحبت کنید.

برنامه تحصیلی فردی

دانش آموزان تازه وارد در کلاس هاس 7 تا 9 و همه محصلان دبیرستانی باید یک برنامه تحصیلی فردی داشته باشند. این برنامه در تمام مدت تحصیل با دانش آموز خواهد بود و در صورت نیاز تغییر داده خواهد شد. معمولا یک معلم همراه با دانش آموز این برنامه را تنظیم می کند، اما این که مدرسه این برنامه تحصیلی را با همراهی دانش آموز تنظیم کند از مسئولت های مدیر مدرسه است.

ارزیابی و یاد گیری

طی مدت تحصیل معلم برای دانش آموزان شرح می دهد که آنان چه کار هایی را باید انجام دهند تا با توجه به آنچه تاکنون آموخته اند در تحصیلات خود موفق باشند. معلم ، خود شاگرد و سایر دانش آموزان می توانند با بیان نظرات خود به پیشرفت محصلان در یادگیری آنان کمک کنند.

جلسه ارزیابی پیشرفت تحصیلی

حد اقل یک بار در هر نیمسال تحصیلی معلم باید دانش آموز و سرپرستان وی، در صورتی که شاگرد صغیر باشد، را برای ارزیابی تحصیلات او و همچنین نظرات او در باره رضایت از مدرسه ملاقات کند. این جلسات “گفتگو برای بررسی پیشرفت” (Utvecklingssamtal) نامیده می شود. برای دانش آموزان دوره پیش دبستانی این جلسات حد اقل یک بار در سال انجام می شوند. هدف از این گفتگو ارائه تصویری درست از پیشرفت های تحصیلی و اجتماعی دانش آموز است.

در این جلسه در باره این صحبت می شود که مدرسه چگونه می تواند در پیشرفت و آموزش دانش آموز به او کمک کند. این گفتگو به دانش آموز و سرپرستان وی هم این امکان را می دهد که در تحصیلات او تاثیرگذار و مسئولیت پذیر باشند. در اینجا از جمله در باره نیازهای احتمالی شاگرد برای تغییرات لازم و نیززمینه هایی که او در آنها احتیاج به کمک دارد صحبت می شود.

انطباق دادن و کمک

شاگردانی که ممکن است به اهداف آموزشی دست نیابند و یا مشکلات دیگری دارند حق دارند از مدرسه کمک های فوق العاده دریافت کنند. راهنمایی و انگیزه آفرینی حق تمام دانش آموزان است تا بدینوسیله بتوانند دانش خود را تا حد اکثر ممکن افزایش دهند و در صورت نیاز کمک دریافت کنند.

از جمله کمک های ویژه و انطباقات می توان از توضیحات واضح تر، تمرینات بیشتر و یا کمک برای درک متون نام برد. شاگردانی که سریع تر به اهداف آموزشی مشخص شده می رسند نیز باید با چالش های جدید در سطوح مناسب روبرو شوند تا بر دانش خود بیافزایند و در راه پیشرفت بیشتر گام بردارند.
ارزیابی و نمره

شما و فرزندتان باید بطور مداوم در مورد تحصیلات او اطلاعات دریافت نمایید. از کلاس اول تا پنجم معلم در مورد هر ماده درسی تنها نظر خود را می دهد. این به این منظور است که شما به عنوان سرپرست و همچنین فرزندتان از وضعیت تحصیل او در مدرسه آگاهی پیدا کنید. از سال ششم، بعد از هر نیم سال تحصیلی به شاگردان نمره داده می شود. هنگام نمره دادن معلم ارزیابی خود را بر اساس آنچه که دانش آموز در طول ترم نشان داده انجام می دهد. کارنامه پایانی موقعی داده می شود که در پایان سال نهم دانش آموز تمام مواد درسی موجود در دوره ابتدایی را گذرانده باشد. کارنامه نهایی برای تقاضا برای تحصیل در دبیرستان استفاده می شود.

نمره ها در شش درجه A تا F هستند. A تا E نمره های قبولی هستند و F به معنی عدم قبولی در یک ماده درسی است. نمره F در مدارس ابتدایی و دبیرستان ویژه کم توانان ذهنی استفاده نمی شود. متون مربوط به مدارس ابتدایی و دبیرستان ویژه کم توانان ذهنی را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.
زبان مادری و زبان سوئدی به عنوان زبان دوم

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

Dekorationsbild modersmålsundervisning

زبان مادری برای توسعه زبان کودکان ، هویت ، شخصیت و رشد اندیشه آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است. یادگیری زبان مادری، فراگرفتن زبان های دیگر و یادگیری را به طور کلی آسان تر می کند. مدرسه وظیفه دارد که آموزش را به نحوی برنامه ریزی و اداره کند که امکان رشد زبانی (هم زبان مادری و هم زبان سوئدی) و درسی کودکان وجود داشته باشد.

آموزش زبان مادری

شاگردانی که زبان مادری آن ها سوئدی نیست حق برخورداری از آموزش زبان مادری را دارند. توانایی در زبان مادری، پیشرفت در زبان وهمچنین یادگیری مواد درسی دیگر را هم آسان تر می کند. اگر می خواهید که فرزندتان در کلاس های زبان مادری شرکت کند باید این را تقاضا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش تقاضا و شرایط آن با مدرسه تماس بگیرید.

کمک درسی به زبان مادری

اگر دانش آموزی نیاز به کمک درسی به زبان مادری خود داشته باشد باید آن را دریافت کند. این تنها شامل شاگردانی که به تازگی به سوئد آمده اند نمی شود.

محصلانی که تازه به سوئد آمده اند باید کمک درسی را به زبان آموزشی که بیش از همه بر آن تسلط دارند دریافت نمایند. برای مثال شاگردان تازه واردی هستند که مدت زیادی در فرار بوده اند و در مدرسه ای خارج از کشور خود تحصیل کرده اند و به زبانی غیر از زبان مادری خود آموزش دیده اند.

این دانش آموزان ممکن است که برای یادگیری، زبان دوم را بیشتردرخود تقویت کرده باشند. کمک درسی به زبان مادری هم به پیشرفت دانش آموز در مواد درسی و هم در زبان سوئدی کمک می کند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

سوئدی به عنوان زبان دوم

هدف تدریس سوئدی به عنوان زبان دوم این است که توانایی گفتاری و نوشتاری دانش آموزان در این زبان را افزایش دهد تا آنان بتوانند منظور خود را در زمینه ها و با اهداف مختلف بیان کنند. شرکت در این کلاس ها باید پیشرفت دانش آموز در زبان سوئدی برای تفکر، برقراری ارتباط و یادگیری ممکن سازد.

دانش آموز باید بتواند به زبان خود اعتماد کند. این آموزش باید به دانش آموز امکان آن را بدهد که به زبان سوئدی در سطح زبانی که خود او در آن قرار دارد ارتباط برقرار کند، اما لازم نیست که تمام جزئیات زبان بدون اشکال باشد. مدیر مدرسه تصمیم می گیرد که آیا شاگردی احتیاج به شرکت در کلاس های سوئدی به عنوان زبان دوم دارد یا نه.

مدرسه ابتدایی و دبیرستان شرایط متفاوتی برای شرکت دانش آموزان در کلاس های زبان سوئدی به عنوان زبان دوم دارند. برای این که شاگردی بتواند در مدرسه ابتدایی در کلاس های زبان سوئدی به عنوان زبان دوم شرکت کند شاگرد باید:

زبان دیگری به جز سوئدی زبان مادریش باشد، یا زبان مادری شاگرد سوئدی باشد اما او در خارج از سوئد به مدرسه رفته باشد ، یا شاگرد مهاجر باشد و به زبان سوئدی با سرپرست خود صحبت کند.

شاگرد باید در ضمن احتیاج به آموزش زبان سوئدی داشته باشد. شاگردان دبیرستانی که زبان مادری دیگری به جز سوئدی دا رند می توانند درس سوئدی به عنوان زبان دوم را به جای سوئدی و به عنوان یک ماده درسی در دبیرستان بخوانند.

کلاس های آماده سازی

برای فرا گیری هر چه سریع تر زبان سوئدی شاگردانی که تازه به سوئد آمده اند می توانند همزمان با تحصیل عادی خود، در کلاس های آماده سازی شرکت کنند. در کلاس های آماده سازی شاگردان مواد درسی همان سال تحصیلی را می خوانند. دانش آموزان حداکثر دو سال به کلاس های آماده سازی می روند. هدف این است که شاگردان در اسرع وقت تمام درس ها را بصورت عادی بخوانند. مدیر تصمیم می گیرد که شاگردان در چه زمانی دیگر نیازی به شرکت در کلاس های آماده ساز ندارند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مشاوره تحصیلی و حرفه ای

همه شاگردان در تمام مدارس، به استثنای مهد کودک و کلاس های آمادگی حق دسترسی به مشاور تحصیلی و حرفه ای دارند. مشاور تحصیلی و حرفه ای باید به طور مداوم کمک، اطلاعات و راهنمایی خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا آنان بتوانند با توجه به گزینه های مختلف پیش رو به انتخاب نهایی خود برسند. یک پیش شرط برای این منظور کسب اطلاعات در مورد نظام آموزشی، اشتغال و بازار کار است. از همین رو مشاور تحصیلی و حرفه ای نقشی مهم در برنامه ریزی دانش آموزان برای آینده دارد.

خانه اوقات فراغت (Fritidshem)

خانه اوقات فراغت باید به توسعه فکری دانش آموزان کمک کند و مکملی باشد برای کلاس های مدرسه و پیش دبستانی. خانه اوقات فراغت باید با پرداختن به زبان، خلاقیت، طبیعت و فعالیت های بدنی اوقات فراغتی با معنی به شاگردان ارائه دهد. دانش آموزان تا ترم بهار سالی که سیزده ساله می شوند می توانند قبل و یا بعد از ساعات درسی و همچنین بعد از تعطیلی مدارس به خانه اوقات فراغت بروند. این امر اشتغال و یا تحصیل پدر و مادران را آسان تر می کند. خانه اوقات فراغت معمولا در ساختمان مدرسه ای که شاگرد در آن درس می خواند و یا در نزدیکی آن قرار دارد.

امنیت و سلامتی

مدرسه باید امن باشد و آرامش لازم را برای کار در آن محیط و رضایت از آن بوجود بیاورد. شاگردان و کارمندان با هم به طور فعالانه تلاش می کنند تا همه در مدرسه احساس امنیت کرده و با احترام با هم برخورد کنند. کودکان، محصلان و بزرگسالان باید با کمک همدیگر در مورد یک محیط کاری خوب به توافق برسند.

هیچ کس نباید مورد برخوردهای توهین آمیز قرار بگیرد. به همین خاطر مدرسه باید در مقابل این موضوع روش های برخورد و برنامه های خاص خود را داشته باشد. اگر فردی برخوردی ناخوشایند با فرزند شما در مدرسه دارد، در وحله اول با کارمندان مدرسه تماس بگیرید.

اگر این موضوع ادامه پیدا کرد می توانید با کمون و یا مالک مدرسه، اگر مدرسه مستقل باشد، تماس بگیرید. آنان وظیفه دارند در مورد این موضوع تحقیقات کنند و در صورت لزوم در مورد آن وضعیت اقدام نمایند. در صورت ادامه نارضایتی می توانید با اداره بازرسی مدارس (Skolinspektionen) تماس بگیرید.

سلامتی دانش آموزان

مدرسه برای سلامتی دانش آموزان به صورت پیشگیرانه کار می کند. برای این منظور در هر مدرسه ای باید یک تیم بهداشتی متشکل از پرستار، پزشک مدرسه، روانشناس، مشاور اجتماعی و پرسنل با مهارت های ویژه آموزشی در دسترس باشد. از کلاس آمادگی تا کلاس نهم حد اقل سه بار سلامتی دانش آموزان کنترل می شود. پرستار مدرسه می تواند مراقبت های ساده درمانی را در ساعات مدرسه انجام دهد اما اگر فرزند شما بیمار است و یا نیاز به درمان های دیگر دارد باید به مراکز بهداشتی خارج از مدرسه مراجعه کنید.

اگر شاگردی در وضعیتی نامناسب بسر می برد مدرسه باید گزارش دهد

وضعیت بد می تواند برای مثال این باشد که کودک به دلیل عدم مراقبت مناسب و یا خشونت در خانه ویا مدرسه احساس خوبی نداشته باشد. اگر مدرسه گمان کند که فرزند شما در چنین وضعیتی قرار دارد باید آن را به دفتر خدمات اجتماعی گزارش دهد. مسئولیت این که همه کودکان و نوجوانان در کمون زندگی امنی داشته باشند بر عهده دفتر خدمات اجتماعی است.

وقتی گزارشی به دفتر خدمات اجتماعی می رسد آنان معمولا ترجیح می دهند که با مدرسه و خانواده تماس بگیرند و با کمک آن ها به یک راه حل خوب برسند.

ممکن است که دفتر خدمات اجتماعی پس از تحقیقات خود به این نتیجه برسد که اقدامی برای آن وضعیت لازم نیست، اما این به این معنی نیست که فرد گزارش دهنده اشتباهی مرتکب شده است. تمام کارکنان یک مدرسه وظیفه دارند که در صورت شک کردن به این که وضعیت دانش آموزی نامناسب است آن را گزارش دهند حتی اگر بعد از آن مشخص شود که حال کودک خوب است و موردی برای نگرانی وجود ندارد.

و این همه نمونه ای از مدرسه مدرن ایران 😢😢😢😢🙍

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

خاص ترین مدارس دنیا با معماری عجیب و دیدنی

مدرسه ابتدایی نانیانگ در سنگاپور

رنگ در معماری بنا‌ها تاثیر بسیاری دارد و تحقیقات متعددی در این حوزه انجام شده است تا تاثیر رنگ‌ها و عوامل محرک و انگیزشی آن‌ها در فعالیت‌ها بررسی شود؛ در ایالات متحده استفاده از رنگ بسیار محافظه کارانه انجام می‌شود و تصور بر این است که نباید بیش از حد رنگ‌های روشن در مدارس به کار گرفته شود چرا که باعث تمرکز نداشتن دانش آموزان در کلاس درس خواهد شد، اما در اروپا شرایط برعکس است و مدارسی با انواع رنگ‌ها مشاهده می‌کنیم؛ این مدارس فوق العاده به بهبود محیط یادگیری کمک می‌کنند واین حوزه اطلاعات خود را بالا ببریم و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مهدکودک فوجی در ژاپن

یادگیری در محیط باز و محیط بسته از اهمیت بسزایی برخوردار است و معلمان کارآمد به طور جدی این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهند؛ آن‌ها از دانش آموزان می‌خواهند تا نسبت به محیط اطراف خود هوشیار باشند.

مهارت‌های حرکتی و فعالیت‌های دسته جمعی به فضای بزرگتری نیاز دارد که البته در مناطق کوچک فضای باز بیشتری وجود دارد و می‌توان از این ظرفیت برای یادگیری و ایجاد یک قلمرو خصوصی آموزشی استفاده کرد در چنین شرایطی معلم می‌تواند فرصت یادگیری در فضای سربسته یا آزاد را برای دانش‌آموزان در طول یکبار در روز فراهم کند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

دبیرستانی در لس آنجلس آمریکا

امروزه یک روش برای آموزش به همه دانش آموزان جواب نمی‌دهد و بیشتر به دنبال فضا‌های متمایز آموزشی برای بهبود یادگیری هستیم تا این فرآیند به طور موثر انجام شود.

نمونه از تطبیق شرایط با فضای آموزشی ایجاد باغ‌های عمودی در مدرسه است که یک معلم در برونکس مدارس به فضا‌های آموزشی کوچک مراجعه می‌کنند و به آن‌ها کمک کرده تا روش‌های توسعه فضای سبز در محیط آموزشی خود را در دستور کار داشته باشند و اینگونه ارتباط بین جامعه و مدرسه بهبود خواهد یافت.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مدرسه ابتدایی رولدن در اسپانیا

با وجود اینترنت و جهانی شدن، اصول طراحی مدارس به طور گسترده‌ای در سراسر جهان قابل دسترسی است، اما همیشه به طراحی یک فضای ویژه در ذهن نیاز داریم که با توجه به تفاوت‌های منطقه‌ای ماهیت و محتوای مناسب برای موفقیت در یادگیری ایجاد می‌کنند.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مدرسه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در گلاسگو اسکاتلند

آنچه که باید واقعا یاد بگیریم الگوبرداری از نمونه مدارس موفق برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه است که مدارس برتر این نمونه موفقیت‌های خوبی را کسب کردند در واقع باید به این موضوع توجه شود که فضایی برای یادگیری کودکان با نیاز‌های ویژه ایجاد کرده باشیم.

 

تصاویر تامل برانگیز پیشرفته ترین مدرسه جهان!

 

مدرسه‌ای در کالیفرنیا آمریکا

مدارس با طراحی موفق و در مرکز شهر به گونه‌ای ساماندهی می‌شوند که بخش‌های خاصی از مدرسه مانند سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه برای استفاده عموم به راحتی قابل دسترس باشد.

با مطالعه این بخش به فجیع ترین بخش مهم آموزشی کشورمان پی می بریم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان