ramazan
ramazan

بهترین سبد غذایی برای پسر دار شدن

مجموعه : زنان و زایمان
بهترین سبد غذایی برای پسر دار شدن

بهترین سبد غذایی برای پسر دار شدن

معین کردن جنس فرزند، از قدیم الایام برای انسان ها یکی از جنجالی ترین چالش ها بوده است و باید دانست که این تعیین، بنابر خواست خدا خواهد بود و ما هر چه قدر هم تلاش کنیم در آخر آنچه خدا برای ما مصلحت بداند همان را اجرا می کند ولی در این بین ما هم باید تلاش خود را در جهت رسیدن به خواسته های خودمان انجام بدهیم ولی به هرنتیجه ای که رسیدیم از آن راضی باشیم. در این قسمت به طور کلی در رابطه با مواد غذایی و خوراکی های گیاهی و طب سنتی برای پسردارشدن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مواد غذایی و تغذیه مناسب پسردار شدن

به عقیده ی پزشکان مصرف کلسیم برای کسانی که فرزند پسر می خواند بایستی کاهش و مصرف مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم افزایش یابد. مادرانی که نوزاد پسر به دنیا آوردند، در هنگام بارداری و پیش از آن از مواد غذایی حاوی پتاسیم، ویتامین های C ،E و B12 استفاده کرده اند.

برای شروع رژیم پسردار شدن باید:

برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.
در رابطه با تغذیه و خوراکی هایی که موجب پسرشدن بچه می شوند پاسخ را به دو بخش طب سنتی و خوراکی های طبیعی تقسیم کرده ایم که با معرفی میوه های مفید برای تعیین جنسیت جنین پسر آغاز می کنیم.

میوه هایی برای پسردار شدن

میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:
مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،
میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.
از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

تاثیر مادر در تعیین جنسیت فرزند:

محیط بدن مادر از جهت اسیدی یا قلیایی بودن تاثیرات بالقوه ای در جنسیت فرزند دارد اما توضیحات بیشتر؛
اگر محیط واژن، در زمان لقاح(Fertilization) کروموزوم ها قلیایی باشد، جنسیت فرزند به سمت پسر بودن کشیده می شود و در صورتی که محیط واژن اسیدی باشد، فرزند به سمت دختر بودن می رود.

برای پسردار شدن، واژن خود را قلیایی کنید: در صورتی که واژن خود را با جوش شیرین شست و شو بدهید، واژن خود را قلیایی کرده اید.

برای دختردار شدن، واژن خود را اسیدی کنید: اگر واژن خود را با آبلیمو شست و شو بدهید، واژن شما اسیدی خواهد شد.
البته باید دانست از اساسی ترین عواملی که می تواند شما را صاحب پسر یا دختر کند، زمان مقاربت شما است که باید مقاربت خود را با زمان تخمک گذاری به شکلی خاص تنظیم نمود.

پسر می خواهید؟

سعی کنید در روز تخمک گذاری(Ovulation) مقاربت و لقاح را صورت بدهید.( یعنی در چهاردهمین روز از عادت ماهیانه زن). در این تاریخ احتمال بارداری پسر خیلی بالاتر است.

به عبارت دقیق تر:
24 ساعت قبل از تخمک گذاری تا 12 ساعت بعد از آن نزدیکی را انجام دهید و پسردار شوید.

مواد غذایی که برای پسردار شدن باید بخوریم:

غذاهای شیرین و بدون کافئین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.
سعی کنید غذاهایتان را خوش نمک بخورید چرا که مصرف این دسته از غذاها با افزایش پتاسیم موجب تشدید شانس پسردار شدن می شود.
برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.
برای پسردار شدن وعده ی صبحانه را حتما میل کنید.

بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی(diet) پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد.
گندم یکی از مواد مغذی است که با پایین آوردن ph دستگاه تناسلی زن درصد پسردار شدن را افزایش می دهد.

اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:
انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی

1) خانم ها؛ چای اسطوخودوس نوش جان کنید.

شما با مصرف چای اسطوخودوس به منافع درمانی بسیاری می رسید و از جمله خواص آن، کمک به پسردار شدن شما می باشد. اگر بتوانید چای اسطوخودوس را همراه با رزماری مصرف کنید خیلی بهتر است.

روش های استفاده از اسطوخودوس:
* شما می توانید قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس نوش جان کنید.
* روغن اسطوخودوس یا کرمی که در ترکیب خود اسطوخودوس دارد را به پایین شکم خودتان بمالید تا محیط بدن خود را قلیایی کنید.

2) مصرف زنجبیل برای خانم های سرد مزاج.

اگر از طبعی سرد برخوردار هستید حتما زنجبیل را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و روش های مختلف مصرف آنرا در مقاله خواص زنجبیل کامل توضیح دادیم … .

3) مادران؛ لیمو خوب بخورید.

باوری که شاید عموم مردم دارند آن است لیمو میوه ای است که بدن را اسیدی می کند ولی این باور خطاست. شما با خوردن لیمو، محیط بدن خود را قلیایی کرده اید و در نتیجه احتمال پسردار شدن خود را افزایش داده اید.
بهترین روش مصرف لیمو آن است که لیمونادی تازه و بدون شکر تهیه کنید.

هشدار: توجه کنید که هرگز لیمو را با شکر مصرف نکنید زیرا این ترکیب بدن شما را اسیدی می کند و دختر دار می شوید.

4) پدران؛ قهوه مهم است.

آقایون سعی کنید حتما قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه مرغوب نوش جان کنید که خواص قهوه موجب افزایش و فعال تر شدن اسپرمy می شود و در نتیجه احتمال پسردار شدن شما بالا می رود.

5) مادران؛ آب فراموش نشود.

مبتنی بر آنچه در طب سنتی گفته شده است اگر زوجین می خواهند پسردار شوند پس خانم ها نباید اجازه بدهند که آب بدنشان کم بشود. لذا آب زیاد مصرف کنید و اجازه ندهید که آب بدن شما کم شود.

برای پسردار شدن این خوراکی ها و مواد غذایی را نخورید:

غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:
پیاز – کرفس – مائ الشعیر – لبنیات -گوشت سفید – غذاهای دریایی

توصیه های طب سنتی برای پسردار شدن
از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید. در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

داروهای گیاهی برای پسردار شدن

پودر پسر: متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک، بنفشه و 30 نوع گیاه دارویی
پنج عرق گرم: شامل عرق میخک، دارچین، زنجبیل و دو نوع عرق دیگر
معجون 110: مقوی قوه باء و تقویت کننده اسپرم (همچنین مفید در زودانزالی و تقویت قوای جنسی مرد)
دان فلفل: بعد از هر وعده غذایی 2-3 عدد باید میل شود (هم اقا، هم خانم)
حلوای گرم: محصول شرکت شفا کردستان

8 نکته اساسی برای پسردار شدن زن و شوهر ها

1) خانم ها؛ سعی کنید روزی یک انار ترش را به همراه پرده‌های نازک روی دانه‌ های آن نوش جان کنید این کار برای بارداری پسر مفید است

2) آقایون؛ یک روز در میان خاگینه مصرف کنید. خاگینه را باید به این صورت پخت که دو عدد تخم مرغ را ترکیب می کنید و پیازی سفید و رنده شده را به آن اضافه می کنید و در آخر هم روغن زیتونی خوردنی و مرغوب را به آنها می افزاییم و حالا این ترکیب را با حرارتی معمولی آماده کنید و نوش جان کنید.

3) خانم ها و آقایان؛ باید دقت کنید که در فرآیند مقاربت، خانم ها زودتر از آقایان به انزال برسند.

4) خانم ها و آقایان؛ سعی کنید به شکل منظم هفته ای یک مرتبه نزدیکی داشته باشید و خیلی بهتر است که این مقاربت در یکی از شب های دوشنبه یا سه‌شنبه یا پنج‌شنبه و یا جمعه انجام بشود و حتی الامکان سعی کنید نزدیک به اذان صبح صورت گیرد. هشدار: مقاربت شما نباید در شب اول و آخر و همچنین نیمه ماه قمری صورت بگیرد.

5) خانم ها؛ در اول و آخر غذای خودتان نمک(Salt) خوراکی میل کنید (نمک دریا یا پودر سنگ نمک).

* هشدار: در مصرف نمک زیاده روی نکنید و در یک شبانه روز نباید بیش از 4گرم نمک مصرف کنید.

6) زن و شوهر های عزیز؛ در برنامه غذایی خود، غذاهایی را انتخاب کنید که از پتاسیم، سدیم و فسفر خوبی برخوردار باشند که به عنوان نمونه به خوراکی هایی همچون؛ حلوا خرمایی (ترکیبی از ارده و خرما)، عرق کاسنی(Chicory sweat)، کاهو، جعفری، سکنجبیل، خاویار، میگو و … .

7) توصیه اول در برنامه غذایی زن و شوهر ها؛ صبح ها سعی کنید عسل طبیعی را همراه با آویشن میل کنید. یا اینکه می توانید عسل طبیعی کوهی را با مخلوطی از شیر تازه گاو نوش جان کنید.

8) توصیه دوم در برنامه غذایی زن و شوهر ها؛ بعد از هر وعده غذایی بسیار مناسب است که یک سیب رسیده شیرین میل کنید و آقایان هم سعی کنند 2هفته قبل از مقاربت و نزدیکی، روزانه 2عدد میوه شاه بلوط مصرف کنند.

The best food basket for having a boy

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان