فال تاروت کائنات و اوراکل پیام فرشتگان آسمانی هفته 2 آبان

فال تاروت کائنات و اوراکل پیام فرشتگان آسمانی هفته 2 آبان

گیرم به فال نیک بگیرم بهار را

  چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟

تقویم چارفصل دلم را ورق زدم 

آن برگ‌های سبزِِ سرآغاز سال کو؟

 

فرازی به آینده با فالدونی هفتگی مجله تفریحی سرگرمی ناز وب.

 

فال هفتگی تاروت دومین هفته آبان ماه

 

تاروت کائنات متولدین فروردین

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس می کنی تغییر مخرب و ویران کننده ای را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که مصیبت بار خواهد بود. نیاز به شناسایی این چنین مشکلاتی داری که می تواند منجر به ایجاد مسیرهای جدید در زندگی ات شود که هرگز امکان بوجود آمدن آن ها را هم در خواب نمی بینی، بطور ناخود آگاه خواستار تغییراتی هستی، اما اغلب موضوع آن طور نیست که انتظارش را داری، در ارتباط با اموالت با مشکلاتی روبرو هستی یا اگر به فکر خرید یک دارایی جدید یا نقل و انتقال خانه هستی اقدامات تو با مشکل روبرو خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه می خواهی شاد بودن است و در جستجوی چیزی هستی که برایت خوشبختی به همراه خواهد آورد. نیاز به یک شروع جدید داری اما احساس می کنی مطمئن به چیزی که می خواهی یا جایی که می خواهی بروی نیستی. به صورت رمانتیک احساسات خود را با یکدیگر ترکیب کرده ای، بخشی از آن قلباً خواستار ایجاد ی رابطه و بخشی از آن می خواهد که مانع ایجاد رابطه شود. بنابراین چنانچه رابطه ای را برقرار کرده ای که به شما قدرت می دهد، ادامه بده و در غیر اینصورت زمان تغییر آن است.

ترس‌های شما؟

آیا تو بهترین مشاور خودت هستی؟ شاید در این لحظه از زمان نباشی، نگران هستی که ارزش خودت را پایین بیاوری و با چیزی موافقت کنی که اخلاقاً احساس نمی کنی که با آن راحت باشی؛ برای مثال ممکن است واقعاً تمایل به ازدواج داشته باشی اما پیشنهاد این است که بگذار همین طور باهم باشیم. ممکن است به فکر یک شغل یا فرصت کاری هستی اما سوال این است که این فکر چقدر اصولی است، به دنبال مشاوره از کسی که بعنوان یک آموزگار، روحانی، والدین یا هر کسی که برایش احترام قائل هستی باش، آن ها خوشحال خواهند شد که به تو کمک کنند.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعضی اوقات تغییر مخرب غیر قابل پیش بینی و آن قدر درد آور است که به نظر نمی رسید، با پشت سر گذاردن ان ها انسانی قوی تر و بهتر می شویم. اهمیتی ندارد که بعضی از چیزها چقدر مخرب هستند یا شما احساس می کنی که زندگی بر علیه تو است. ارزیابی مجدد از امور داشته باش و امیدوار باش، اغلب یک مسیر جدید می تواند فرصت تازه ای ایجاد کند که هرگز خواب آن را هم ندیده ای، اگر به فکر نقل و انتقال خانه هستی، با مشکلاتی در این خصوص برخورد خواهی کرد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

آیا از یک رابطه نا خوشایند یا احساس تنهایی زیاد در سکوت رنج می بری؟ آیا شهامت تصمیم گیری مناسبی که واقعاً می دانی باید گرفته شود، داری؟ شما یک احساس قوی وظیفه شناسی داری، اما خوشبخت هستی؟ یک تصمیم مشکل وجود دارد که باید بگیری. شجاع باش و به خوشبختی مورد نظر دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه:

زمان امتحان کردن تمام عوامل، پایان دادن به یک دوره یا مرحله زندگی تان و فرصت های کاملاً جدید است. یک فرصت بوجود خواهد آمد که نباید از آن فرصت چشم پوشی کرد، ممکن است برای دستیابی به آن سخت و با مشکلات باشد، اما زندگی تان را تغییر خواهد داد و بهتر خواهد کرد از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد. اتفاقات سریع بوجود می آیند و نتیجه زودتر از آنچه که انتظار داری حاصل خواهد شد.

 

تاروت کائنات متولدین اردیبهشت

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

شاید احساس می کنید هر آنچه را که شناخته اید در حال از بین رفتن است. تغییرات و آشفتگی های غیر منتظره، آخر یک کار، آخر یک هدف، طلاق یا آخر یک رابطه، دوباره از یک غم یا ترس از غم به حالت اول در می آید. سعی کن خیلی نگران نباشی، این مرحله پایان های مطلق خبر از یک شروع کاملاً نو، یک دوره دگرگونی مهم می دهد

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

ترس‌های شما؟

مثل همیشه، ترس ما را عقب نگه می دارد و اغلب منجر به از دست دادن فرصت ها می شود. تسلیم نشو یا در این بازی زندگی تغییر مسیر بده چون نتیجه تاخیر انداختن ها را تجربه کرده ای. ایمان داشته باش و به دنیا اطمینان کن، به نتایج موفقیت آمیزی که می خواهی میرسی.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شما به خود متکی هستید و با ظرفیت تراز اینکه مردم یا حوادث برای رسیدن به اهداف خود تاثیر بگذارند، حمایت و راهنمایی از جانب پدر، شوهر،شریک یا مردی بزرگ در زندگی ات با اهمیت است، از آنها در خواست کمک کن.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

حقیقتاً الان زمان پر حاصل و مناسبی برایت است، اگر به فکر داشتن یک بچه، ایجاد یک شغل جدید یا فرصت کاری یا شروع یک پروژه خلاق هستی، وقت را غنیمت بشمار. نشانه های ملکه حکایت از فراوانی، لذت، خوشی و اطمینان خاطر در فعالیت های آتی برایت دارد.

 

تاروت کائنات متولدین خرداد

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

در این زمان ممکن است احساس تنهایی کنی یا یک دوره بررسی افکارت را طی می کنی. چنانچه سعی می کنی جوابی برای سوالات خود پیدا کنی، موفق خواهی شد. الان زمان صبر و شکیبایی است. اگر مریضی داشته ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه الان می خواهی یک نتیجه درست و منصفانه در خصوص موضوعات کاری و روابط تان است. احساس می کنی حق با شماست و هر تصمیم یا موافقت نامه ای که منعقد شود باید به نفع شما باشد.

ترس‌های شما؟

دروغ و نا امنی احتمالا در زندگی تو در این زمان خیلی زیاد دیده می شود. از اینکه مورد فریب قرار نگیری ترس داری و احساس می کنی که درست هدایت نشدی. به غرایز درونی خود اعتماد کن و بگذار این غرایز بجای کسانی که ظاهر فریبکارانه دارند راهنمای تو باشند، آن ها صرفا به فکر منافع خود هستند. هیجانات شدید تو، آب را گل آلود کرده، برگرد و سعی کن فکر خود را بکار گیری، ماه واقعاً برای روشن کردن راه است و نگران نباش عاقبت همه کارها روبراه خواهد شد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

یک کمک در دسترس است، فقط باید آن را در خواست کنی، چنانچه در خصوص یک تصمیم درست نگران هستی، کسی هست که می تواند اخلاقاً تو را کمک کند. می توانید یک مشاوره عقلانی و مطمئن از یک معلم، روحانی یا والدین یا کسی که احترام زیادی برای او قائل هستی داشته باشی، آن ها بیش از آن چه که تو فکر می کنی تمایل به کمک کردن به تو دارند.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه:

الان برای شما زمان انجام دادن عمل مثبت با پتانسیل بالا است؛ شما کاملاً به خودت ایمان داری و احساس قدرت زیادی می کنید، الان زمانی است که باید خودت را به درستی نشان دهی که خمیر مایه تو چیست! به توانایی دست پیدا خواهی کرد که روی پای خود بایستی و ساحر یک نشانه عالی برای موفقیت تو می باشد.

 

تاروت کائنات متولدین تیر

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس نا رضایتی یا بی قراری می کنی و احساس می کنی نیاز به تغییر در زندگی ات، یک راه جدید، شاید حتی یک ریسک کردن داری. زمان خوش بینی و اخذ تصمیمات مهم است، تاثیر گذاری های غیر منتظره می تواند اثر زیادی برتصمیم گیری است داشته باشد. از خودت بپرس، آیا آنچه که می خواهی واقعاً همان چیزی است که برایت مناسب است.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت های می گویند آن چه که بیش از همه می خواهی، دانستن انجام کار، همچنین داشتن یک دوست و یا کسی که به تو عشق ورزد چون در این زمان قدری احساس تنهایی و گوشه گیری می کنی، شاید احساس خستگی و نیاز به استراحت داری، اگر مریضی داشته ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

ترس‌های شما؟

شما از اینکه تنها هستی و برای خودت ز ندگی می کنی می ترسی، نمی دانی که چه کار می خواهی بکنی، عجله نکن و آرام باش، به موقع به جواب خواهی رسید. علائم مرد پارسا نشان دهنده خطر در اخذ تصمیم های عجولانه است. بنابراین سعی کن بیش از حد به خود استرس وارد نکنی و چنانچه بیماری داشته ای الان وقت استراحت و تجدید قوا است.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تمام خطوط در تلفن شما در تبادل حس ششم شما باز هستند و هیچ راهنمایی بهتر از حس ششم شما وجود ندارد. گوش کن، گوش کن و رازی را که می خواهی فاش شود در آینده در اختیارت قرار خواهد گرفت.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

زندگی به نظرت بی قرار و پراز رقابت است و فکر می کنی برایت خیلی مشکل است که به هدف هایت برسی، ممکن است یک رقیب در عشق یا در کارت داشته باشی و اگر چنین است، این سوال را بکن که آن شخص یا آن موقعیت واقعاً وجود داره، الان زمان آرامش داشتن و صبور بودن است. به زودی دوباره عادی بودن زندگی را حس خواهید کرد.

نتیجه:

موفقیت، احساس رضایت و رسیدن به هدف در دسترس تو خواهد بود، نتیجه موفقیت آمیز در مقابل مخاطرات خواهید داشت. از رابطه تان احساس رضایت خواهید داشت و برای کوشش هایت پاداش خواهی گرفت. در اوج حوادث قرار داری و این نشانه ای از رسیدن به ثروت و آگاهی معنوی بزرگتر می باشد. ممکن است در انتخاب خود آن خانه رویایی را بخری یا در رابطه ای که بطور غیر منتظره به تو پیشنهاد می شود احساس رضایت خواهید کرد، از داشتن آن ها لذت ببر.

 

تاروت کائنات متولدین مرداد

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

الان حس می کنی که همه چیز به پایان رسیده، حداقل یک مرحله خاص برای زندگی شما است. شما باید همه چیز را محاسبه کنی، نگاه کن از اینجا کجا می خواهی بروی. این پایان چیزی نیست که شما پشیمان باشی بلکه می تواند برای رسیدن به شادمانی باشد. بزودی از پاداش هایی که برای کوشش های گذشته تان دریافت می دارید شادمان خواهید شد. همان طور که برای هر دوره ای یک پایان است، بسیاری از موقعیت ها خودشان را نشان خواهند داد و انتخابی که خواهید کرد مشکلاتی را در بر خواهد داشت که می تواند زندگی شما را به شدت تغییر دهد. هر مشکل قانونی که داشته باشی رای به نفع شما صادر خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟

از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

یک آروزی تو تحقق می یابد، الان زمان پس از یک دوره تلاش و دردسرهایی که داشته ای زمان خوش شانسی و اقبال است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق زیادی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید یک شغل یک کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه:

الان برای شما زمان انجام دادن عمل مثبت با پتانسیل بالا است؛ شما کاملاً به خودت ایمان داری و احساس قدرت زیادی می کنید، الان زمانی است که باید خودت را به درستی نشان دهی که خمیر مایه تو چیست! به توانایی دست پیدا خواهی کرد که روی پای خود بایستی و ساحر یک نشانه عالی برای موفقیت تو می باشد.

 

تاروت کائنات متولدین شهریور

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس می کنی به یک نظم و تعادل در زندگی نیاز داری و واقعاً در حال رسیدن به این آرامش هستی، چنانچه نظیر از هم پاشیدن یک رابطه یا مشکلات مالی داشته ای، مجدداً آرامش برقرار خواهد شد. به هر حال چنانچه هنوز مشکلاتی را تجربه می کنی، الان زمان آرامش، کنترل مراقبت و صبوری است، به زودی حس خواهی کرد که زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟

ترس داری که دنیای تو به هم میریزد، تغییرات ناگهانی و قطع رابطه ای را تجربه می کنی که نمیدانی چه کار بکنی، شاید بطور ناخود آگاه انتظار راه حلی را داری اما نمیدانی سرانجام کار به کجا می انجامد. این تغییر را بعنوان یک فرصت برای شروع تازه در نظر بگیر. اگر بفکر خرید یک دارایی یا نقل مکان هستی اقدامات تو خنثی می شود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

انتظار موفقیت و دسترسی به اهدافت داری، الان زمان تکمیل کردن موقعیت هایت است. شما در زندگی به پدر، شوهر، همسر و یا مرد بزرگی اعتماد کرده ای، آنها برای شما پیروزی آفرین خواهند بود. اگر قربانی یک فرد بدخواه شده ای نگران نباش، سرانجام شما پیروز خواهید شد.

 

تاروت کائنات متولدین مهر

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس نا رضایتی یا بی قراری می کنی و احساس می کنی نیاز به تغییر در زندگی ات، یک راه جدید، شاید حتی یک ریسک کردن داری. زمان خوش بینی و اخذ تصمیمات مهم است، تاثیر گذاری های غیر منتظره می تواند اثر زیادی برتصمیم گیری است داشته باشد. از خودت بپرس، آیا آنچه که می خواهی واقعاً همان چیزی است که برایت مناسب است.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند آنچه که شما بیش ازهمه در این لحظه می خواهید یک تغییر مطلق است،تا آنچه را دیگر نمی خواهید به پایان برسد و یک چیز جدیدی را شروع کنید. تمایل دارید شغلتان یا زندگی عاشقانه تان، شاید تمام سبک زندگی تان را بطور کلی تغییر دهید. به هر حال این چنین تغییراتی می تواند فاجعه آمیز باشد، می تواند همه آن ها را در بر بگیرد و فقط شما را از نظر عقلانی و تجربه رشد دهد.

ترس‌های شما؟

از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

شما در معرض خطر انجام کاری با عجله، بی صبر و با عصبانیت هستید. الان زمان کار غیر عقلانی و رفتار عجولانه نیست. بدخلق نباش (اگر جوان هستی) یا گستاخ و عصبانی نباش (اگر پا به سن گذاشته ای). سعی کن آرام باشی و بگذار عصبانیتت از بین برود. صبر کن و با آرامش تصمیم بگیر. علائم مرد پارسا نشان دهنده اعلام خطر است که تصمیمات عجولانه نگیری.

نتیجه:

قدرت دانستن تو در سطح بالایی قرار دارد، فقط به دقت گوش کردن و اطمینان کردن کامل می تواند قدرت شما را بالاتر ببرد. این کار را انجام بدهد و در نتیجه تصمیمات قوی، روشن و با اعتماد به نفس خواهید گرفت. در زندگی انعطاف پذیر باش و منتظر نتایج نوید بخش باش.

 

تاورت کائنات متولدین آبان

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس می کنی تغییر مخرب و ویران کننده ای را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که مصیبت بار خواهد بود. نیاز به شناسایی این چنین مشکلاتی داری که می تواند منجر به ایجاد مسیرهای جدید در زندگی ات شود

 

که هرگز امکان بوجود آمدن آن ها را هم در خواب نمی بینی، بطور ناخود آگاه خواستار تغییراتی هستی، اما اغلب موضوع آن طور نیست که انتظارش را داری، در ارتباط با اموالت با مشکلاتی روبرو هستی یا اگر به فکر خرید یک دارایی جدید یا نقل و انتقال خانه هستی اقدامات تو با مشکل روبرو خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟

از اینکه تصمیم اشتباهی بگیری می ترسی، یک اعلان خطر وجود داره که اعمال عجولانه و احمقانه منجر به مشکلات جدی شود. شاید احساس می کنی تسلط بر موقعیت یا امور شخصی و کارهایت نداری، احساس می کنی در تمام کردن کار ناتوانی یا در جا می زنی و از نتایج تصمیمات خود می ترسی. شاید عمیقاً میدانی آنچه را که می خواهی واقعاً چیز خوبی نیست.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شما به خود متکی هستید و با ظرفیت تراز اینکه مردم یا حوادث برای رسیدن به اهداف خود تاثیر بگذارند، حمایت و راهنمایی از جانب پدر، شوهر،شریک یا مردی بزرگ در زندگی ات با اهمیت است، از آنها در خواست کمک کن.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

در این زمان عشق در زندگی ات وارد می شود، حتی اگر نتوانی ببینی که از کجا خواهد آمد. اگر شما برای خودت زندگی می کنی یک عشق به زودی در زندگی ات وارد خواهد شد. اگر در یک رابطه نا موفق هستی، انتخابی داری که باید تصمیم بگیری، به حرف دلت عمل کن، ریسک کن، خوشبختی بزرگ تر در پیش رویت داری.

 

تاروت کائنات متولدین آذر

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

خیلی از قدرت زنان در حدود حس ششم و هوشیاری در یک سطح روحی و روانی آگاهی داری. به دنبال راهنمایی و پیدا کردن پاسخ هستی، می خواهی رازی فاش شود.

تمایل داری یک فرد دانا راهنمایت باشد تا کمکت کند که به سوالات تو پاسخ داده شود و حس ششم تو نیز همین را می گوید. اگر مذکر هستی، علائم ظاهر ملکه کشیش را نشان می دهد که یک زن در زندگی ات هست که به او خیلی توجه داری و به درستی از او الهام می گیری.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

ترس‌های شما؟

احساس ناامنی می کنی، شاید نگرانی مالی داشته باشی، بعنوان والدین می توانی این نگرانی را در خصوص فرزندانت داشته باشی یا شاید این نگرانی مربوط به حاملگی ناخواسته است. افرادی اطراف شما هستند که تو را دوست دارند و مراقب تو هستند، تو را حمایت خواهند کرد. سعی نکن بیش از اندازه تحت حمایت آنها باشی و از کسی باج خواهی نکن که به نفع تو نخواهد بود.
برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

موفقیت، احساس رضایت داشتن و به هدف رسیدن دور از دسترس نیست. در مقابل خطرات موفق خواهید شد. از رابطه ای که در پیش داری راضی خواهید شد.

برای کوشش هایت پاداش می گیری. در اوج حوادث قرار داری اما این وضعیت نشانه ای برای رسیدن به ثروت و آگاهی معنوی بزرگتر است. ممکن است یک خانه رویایی را بخری و یا یک رابطه ای که غیر منتظره برایت است به ت پیشنهاد شود، از آن لذت خواهی برد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

با وجود این که پریشان هستی یا می ترسی و به اضطراب های خودت اجازه داده ای که باعث شکست تو شوند، اطمینان داشته باش که عاقبت موفق خواهی شد. ممکن است کارها سخت یا پریشان کننده باشند اما از میدان در نرو؛ واقعاً برای تو همین طور است. اگر یک موضوع سری وجود دارد، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است و به ما کمک می کند تا فکر خود را باز کنیم و فرصت های جدید و غیر منتظره بوجود آوریم.

 

تاروت کائنات متولدین دی

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد. شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند در این زمان تمایل به داشتن آسایش، امنیت و شادمانی داری و ممکن است نیاز به حمایت های انگیزه ای و ایجاد اطمینان داشته باشی، چنانچه به فکر داشتن یک بچه هستی این خواسته با قدرت وجود دارد، شاید هم اکنون حامله باشی و قدری نگرانی داری، اگر مذکر هستی، به فکر پدر شدن هستی و نگرانی هایی نیز داری. کارها نیکو خواهند شد، فقط بدان که دوستت دارند و افراد دور و برت از تو مراقبت خواهند کرد.

ترس‌های شما؟

می ترسی که همه چیز در حال بدتر شدن برای تو باشد، شاید این موضوع را در یک دوره بدشانسی تجربه می کنی. بایستی به اکثر چیزهایی که از آن می ترسیم هرگز اتفاق نمی افتند اعتماد کنیم، همان طور که چرخ ثروت بر علیه تو در حال گردش است. این چرخ طبیعتاً طبق میل تو خواهد چرخید و برایت خوش شانسی هم به همراه دارد. این مرحله مشکل نیز گذر خواهد کرد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بطور ذاتی عجول نیستی، برای آرامش و عکس العمل با فکر هستی. به قدرت درونی و عقلت متکی هستی تا تو را در مشکلاتت یاری دهند. این یک نیروی شفادهنده مهمی است، چنانچه کاملاً نمی دانی چه کار کنی، به موقع پی خواهی برد. علائم مرد پارسا نشان دهنده اخطار در عدم اتخاذ تصمیمات عجولانه است و اگر دچار بیماری شده ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

اگر شما اجازه دهید ترس مانع بدست آوردن یک شانس یا یک موقعیت شود، پس شما بازنده خواهید بود. از فرصت ها، تصمیم، شغل و یا رابطه جدید چشم پوشی نکن، این وضعیت ها می تواند موجب تغییر و بهتر شدن زندگی تان شود. زمانی که این تغییرات حیاتی هستند از پذیرش تغییر مضایقه نکن، ترس را حس کن ولی به هر حال انجام اش بده. نتایج خوب ممکن است با تأخیر باشد، به هر حال الان زمان یک عمل مثبت است نه یک حالت انفعال.

نتیجه:

عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

تاروت کائنات متولدین بهمن

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

شاید احساس می کنید هر آنچه را که شناخته اید در حال از بین رفتن است. تغییرات و آشفتگی های غیر منتظره، آخر یک کار، آخر یک هدف، طلاق یا آخر یک رابطه، دوباره از یک غم یا ترس از غم به حالت اول در می آید. سعی کن خیلی نگران نباشی، این مرحله پایان های مطلق خبر از یک شروع کاملاً نو، یک دوره دگرگونی مهم می دهد

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند که بیشترین چیزی که می خواهی، موفقیت، برنده بون و تسلیم نشدن است. شما در اکثر کارها موفق و درست اندیش هستی و اگر کاملا به موفقیتی که می خواهی دست پیدا نکردی، به آن موفقیت می رسی، الان زمان حرکت و تغییر است. انتظار یک مسافرت در رابطه با کار داری و اگر به فکر ماشینی که می خواهی داشته باشی، آن را خواهید خرید.

ترس‌های شما؟

می ترسی این دوره صلح و صفا که در روابط یا زندگیتان است بطور کلی برای همیشه وجود نداشته باشد، شاید از یک رقیب می ترسی که باعث ناسازگاری بشه و یا هم اکنون وجود داره و تهدید می کند که صلح و آرامشی که از آن لذت می بری برهم بزند، عمر هر دعوایی کوتاه خواهد بود، بنابراین فقط سعی کن از لحظه های زندگی ات لذت ببری. اگر زندگی برایت لذت بخش و آرام نیست، ممکن است ترس داشته باشی دیگر صلح و صفا در زندگی ات وجود نخواهد داشت. شجاع و صبور باش، بزودی حس خواهید کرد که زندگی عادی خواهد بود.
برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

زمانی که یک عامل بالقوه، یک موقعیت جدید، یک پروژه جدید، یک تصمیم یا رابطه ای بوجود می آید نبایستی از دست بدهی، از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد، اتفاقات سریع بوجود می آیند و نتیجه زودتر از آنچه که انتظار داری حاصل خواهد شد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه:

در زمان خود خواهی فهمید که چه تصمیمی برای چه شخصی درست است و چه تصمیمی نباید گرفته شود. الان زمان عبور از یک مرحله زندگی به مرحله دیگر است. ممکن است انتخاب سختی در پیش داشته باشی و ایثار کردن هرگز ساده نیست، اما تو به دنبال حقیقت و کمال هستی و زیاد به مال دنیا دل نبند یا مردم را به هر دلیل معطل خودت نگذار، همه چیز به دلخواه شما در خواهد آمد.

 

تاروت کائنات متولدین اسفند

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟

می خواهی یک عشق یا عشق جدیدی در زندگی باشد و یک رابطه جدید برقرار کنی. حتی اگر بفکر عشق هم نیستی، از اینکه در این مسیر قرار خواهید گرفت تعجب خواهی کرد. اگر با یک انتخاب مواجه شدی، این موضوع امر مهمی است که می تواند ادامه زندگی ات را تحت تاثیر قرار دهد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟

کارت ها می گویند آنچه که در این لحظه بیش از همه می خواهی این است که بدانی چه انتخابی درست است. به راهت ادامه می دهی یا ریسک می کنی، ریسک ایجاد هیجان و تغییر می کند و ماندن همان طور که تو ایستاده ای خوب می دانی که چه چیزی باید پیشنهاد شود. جرأت عاشق شدن داشت باش، جرأت زندگی کردن داشته باش

ترس‌های شما؟

ترس داری که دنیای تو به هم بریزد، تغییرات ناگهانی که نمیدانی چه کار بکنی، شاید بطور ناخود آگاه انتظار راه حلی را داری اما نمیدانی سرانجام کار به کجا می انجامد. این تغییر را بعنوان یک فرصت برای شروع تازه در نظر بگیر. اگر بفکر خرید یک دارایی یا نقل مکان هستی اقدامات تو خنثی می شود.که تنها ترس های شما را نشان می دهد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

چنانچه به فکر یک کار تجاری جدید یا ایجاد یک رابطه هستی، ایمان و اعتماد به نفس پیدا خواهی کرد تا آن را تبدیل به یک موفقیت نمایی. شاید ترفیعی در کارت بگیری یا حقوقت افزایش یابد و یک احساس قوی به تو می گوید که اگر برای خودت کار کنی، اعتقاد داری در آن کار موفق خواهی بود. در این راه قدم بگذار و موفق خواهی شد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟

به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه:

الان یک زمان خوش شانسی و اقبال پس از یک دوره تلاش و دردسرها است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق جدیدی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضو عشقی جدید، یک شغل یا کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنی.

 

فال فرشتگان یا اوراکل پیام های فرشتگان الهی برای متولدین هر ماه در هفته دوم آبان ماه فصل زیبای پاییز

 

 

اوراکل فروردین
فرشته بریدجت Bridgette

مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

 

اوراکل اردیهبشت
فرشته آکاشا Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

 

اوراکل خرداد
فرشته دانیل Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

 

اوراکل تیر
فرشته آزور Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

 

اوراکل مرداد
فرشته آکاشا Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

 

اوراکل شهریور
فرشته لیلا Leila

مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

 

اوراکل مهر
فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

 

اوراکل آبان
فرشته سارنا sarena

من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

 

اوراکل آذر
فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

 

اوراکل دی
فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و inner peace آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

اوراکل بهمن
فرشته دانیل Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

 

اوراکل اسفند
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی Meditation (مدیتیشن) گسترش یابد.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان