ramazan
ramazan

دوشنبه شروع شکایت انتخاباتی ترامپ

دوشنبه شروع شکایت انتخاباتی ترامپ

دوشنبه شروع شکایت انتخاباتی ترامپ

وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از ارائه شکایت به دادگاه خبر داد و گفت: این شکایت از روز دوشنبه آغاز می‌شود.
رودی جولیانی روز شنبه در حالی که بیشتر رسانه‌های آمریکایی جو بایدن نامزد حزب دموکرات(Democratic Party) را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا معرفی کردند، در پنسیلوانیا حضور یافت و این مطلب را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

وی مدعی شد که نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ بازرس انتخاباتی ترامپ از حق نظارت بر روند شمارش آرا محروم شدند.

وکیل شخصی ترامپ که پیش از این هم پیش‌بینی‌های او در جمع گروهک تروریستی منافقین(Hypocrites) موجب تمسخر شده بود، بار دیگر رای‌گیری پستی را زیر سوال برد و افزود: شک و تردیدهای زیادی وجود دارد. به طور ذاتی رای گیری پستی مستعد تقلب است.

وکیل ترامپ: شکایت انتخاباتی از دوشنبه آغاز می‌شود

جولیانی با این ادعا که تسلط ۶۰ ساله دموکرات‌ها در فیلادلفیا باعث تاریخ طولانی تقلب انتخاباتی شده است، اظهار کرد: به جای اینکه به بازرسان اجازه حضور در شمارش آرای پستی را بدهند، به هیچ بازرسی اجازه حضور ندادند.

وی مدعی شد دموکرات‌ها می‌توانستند در مرکز شمارش آرا، این برگه‌های پستی را به هر شکلی که بخواهند هک کنند و افزود: تک تک این آرا باید بازرسی شوند. آنها بازرسان را ۲ متر از مکان شمارش دور ساختند در حالیکه باید از نزدیک آرا را مشاهده می‌کردند.

البته وی اشاره نکرد که این اقدام به دلیل رعایت مقررات بهداشتی ناشی از همه‌گیری کرونا بوده است که غالب تیم انتخاباتی ترامپ قائل به رعایت آنها نبوده‌اند و جدیدترین آن، ابتلای مارک مدوز رئیس کارکنان کاخ سفید به کرونا در روز گذشته است.

وکیل شخصی ترامپ ادامه داد: خیلی ساده است، اگر چیزی برای پنهان کردن نداشته باشید، اجازه بازرسی خواهید داد. در این شهر، هیچ جمهوریخواهی اجازه دیدن برگه رای را نداشت.

جولیانی اضافه کرد: آنها از دور برگه‌ها را دیده‌اند که تعداد زیادی از آنها با یک خودکار و تقریبا با یک دست خط نوشته شده بودند. ما نمی‌توانیم بگوییم برای اینکه آنها را ندیده‌ایم.

وی با این ادعا که “این شهر تاریخ بد تقلب انتخاباتی دارد”، ادامه داد: در سراسر ایالت نزدیک به ۳۰۰ هزار برگه رای، حتی به رویت یک جمهوریخواه هم نرسیده است. در حالیکه رئیس جمهوری ۲ روز قبل جلوتر بود، ناگهان ناپدید شد.

Monday begins Trump election campaign

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان