ramazan
ramazan

خواص و معانی جالب و پنهانی انواع بوسه

مجموعه : جالب ترین ها
خواص و معانی جالب و پنهانی انواع بوسه

می بوسم ذره ذره وجودت را که با هر بوسه جانی دوباره می گیرم 👄👄

 

 

خواص و معانی جالب و پنهانی انواع بوسه

بوسیدن(Kiss یک نوع ابراز علاقه و عشق به طرف مقابلمان است از بوسه عاشقانه بر لب ها گرفته تا بوسه های احترام آمیز بر دستان پدر و مادر، همه عشق را تداعی میکنند. بوسیدن انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن معنی جالب و پنهانی دارد که ممکن است اکثرا از آن بی خبر باشند. در این بخش نازوب برای شما عزیزان معانی و خواص انواع بوسه را جمع آوری کرده است امیدوارم از خواندن این مطالب لذت ببرید.

1. معنی بوسه گونه

این نشانه‌ی محبت است که می‌تواند علامت هر چیزی از همراهی دوستانه گرفته تا علاقه‌ی عاشقانه باشد. بوسه‌ای بر گونه در پایان قرار عاشقانه علامت کشش است و نشان می‌دهد فرد از مصاحبت شما لذت برده‌است. یک خانم معمولا با متمایل کردن صورتش به شما پذیرندگی خود را به این نوع بوسه نشان می‌دهد.

2. معنی بوسه‌ پیشانی

این می‌تواند کاری باشد که یک دوست در زمان‌های پریشانی برای آرام کردن شما انجام می‌دهد، اما اگر فردی که شما را به شیوه‌های نزدیک‌تر بوسیده‌است، بر پیشانی‌تان بوسه می‌زند، بهتر است فرض کنید که جذابیت شما برای او دارد به سطحی عمیق‌تر می‌رسد.

بوسه بر پیشانی به علاوه‌ی بوسه‌ی دهان یعنی احساساتی قوی درباره‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه در این فرد در حال شکل‌گیری است. این عمل ویژه نشان می‌دهد بوسه‌دهنده حس می‌کند باید از شما حفاظت کند و عمیقا به شما اهمیت می‌دهد.

3. معنی بوسه نرمه‌ی گوش

بوسیدن نرمه‌ی گوش یک ژست جنسی است. گوش عضوی بسیار مهم در بدن است که مخصوص شریک عشقی نزدیک است. عموما دوستان نرمه‌ی گوش یک‌دیگر را نمی‌بوسند، بنابراین اگر کسی که گمان می‌کنید به شما علاقه دارد، چنین بوسه‌ای نثارتان کرد، با خیال راحت تصور کنید شدیدا مجذوب شما است.

4. معنی بوسه فرانسوی ( معنی بوسه از لب یا لب خوردن )

یقینا بوسه‌ فرانسوی مخصوص آدم‌هایی است که جذب‌شان شده‌اید، و یکی از جنسی‌ترین ژست‌های ممکن است. این علامت حاکی از نزدیکی و نیز کمی صمیمیت شهوانی است.

عمل بوسه‌ی فرانسوی با دهان باز مخصوص آدم‌هایی است که شدیدا به سوی شما کشیده شده‌اند، کسی که دوست دارید رابطه‌تان با او جدی‌تر شود، چه از نظر عاطفی چه جسمانی.
بوسیدن فرانسوی چیزی نیست که عجولانه سراغ آن بروید، بلکه باید به‌تدریج پی آن بروید، و اول به علامت‌های شریک عشقی‌تان و چگونگی واکنش‌های او به بوسه‌های ساده با دهان بسته توجه زیادی بکنید.

5. معنی بوسه اسکیمویی

یک بوسه‌ی اسکیمویی با مالیدن بینی شما به بینی فرد مقابل‌تان انجام می‌شود. این فراتر از یک ژست دوستانه است و علامت محبت جدی است. یک فرد تنها در صورتی این کار را می‌کند که درباره‌ی شریک عشقی‌اش هیچ تردیدی نداشته‌باشد.

این اقدام نشان می‌دهد یک فرد مجذوب شما شده‌است و این فراتر از مجذوبیتی افلاطونی و جنسی است. شریک‌های عاطفی طولانی‌مدت اغلب از این بوسه استفاده می‌کنند تا عشق‌شان را نشان دهند‌، اما اگر شریک‌عشقی جدید این کار را برایتان بکند، می‌تواند به این معنی باشد که شما را به عنوان یک همسر احتمالی جدی قلمداد می‌کند.

6. معنی بوسه غافلگیرکننده

اگر فردی شما را با یک بوسیدن غافلگیر کند، بهتر است فرض کنید او با شما راحت است. آدم‌ها با کسی که درباره‌ی او مطمئن نیستند یا هنوز در حال شناختن و تحلیل او هستند، این کار را نمی‌کنند. بوسه‌ی غافل‌گیر‌کننده حاکی از فوران آنی محبت است و یعنی آن فرد شما را به‌طور مقاومت‌ناپذیری جذاب و خواستنی می‌بیند.

7. معنی بوسه نرم و طولانی ( لب گرفتن نرم)

هرچند بوسه فرانسوی نشان‌دهنده‌ی جذابیت شدید است، اما بوسیدن نرم و طولانی لب ها علامت عشق‌ورزی شیرین و ملایم است.
اگر شریک عشقی‌تان بوسه ملایمی بر لب‌هایتان بزند، یعنی اندازه‌ی کافی اهمیت می‌دهد که وقت بگذارد، محبت‌اش را کاملا ابراز کند، و به شما حس محبوب بودن بدهد. این کاری است شما فقط برای فردی که انجام می‌دهید که در ذهن‌تان زیاد به او فکر می‌کنید، چون این بوسه مستلزم اندیشه و قصد است، نه عجله.

بوسه هرگز بدون نوعی معنی یا قصد انجام نمی‌شود. حالا که ما چند نوع بوسیدن را برای شما رمزگشایی کرده‌ایم، باید به خوبی بتوانید نشانه‌های پنهان عشق را بخوانید و درباره‌ی کسی که به شما توجه می‌کند چیزهای بیش‌تری بدانید.

8. معنی بوسه روی دست

در این نوع بوسه شما دست طرف مقابل‌تان را با انگشت‌های‌تان نگه می‌دارید و پشت دست او را می‌بوسید. این نوع بوسه بسیار محترمانه و مودبانه است و علاقه‌ی شما را به طرف مقابل نشان می‌دهد.

9. معنی بوسه مرد عنکبوتی (اسپایدرمن)

چنان‌چه از نام آن پیداست، این یک بوسه‌ی وارونه است. این نوع بوسه راهی جسورانه و روشن برای نشان دادن صمیمیت میان زوج است.

10. معنی بوسه طولانی ( لب گرفتن طولانی)

این نوع بوسه شامل بوسیدن لب‌ها به مدت طولانی می‌شود. بوسه‌ی طولانی نشان‌دهنده‌ی یک عشق تازه است که در آن، هیجان شروع رابطه سبب می‌شود که مدت طولانی‌تری یکدیگر را ببوسید.

11. معنی بوسه با به جا گذاشتن اثر

آیا این بچه تخس به نظر می‌رسد یا بوسه‌ی روی صورت‌اش است که بامزه است؟ بوسه‌ای که اثر آن به جای می‌ماند بوسه‌ای شوخی‌آمیز است و زمانی رخ می‌دهد که دختر فقط برای این‌که ردی روی صورت پسر به جا بگذارد، رژ لب می‌زند.

12. معنی بوسه مارمولکی ( زبان خوردن)

بوسه‌ی مارمولکی زمانی است که دو طرف برای بوسیدن هم فقط از زبان‌شان استفاده می‌کنند و لب‌ها هیچ نقشی در این میان ندارند. زبان به این طرف و آن طرف حرکت می‌کند. چنان‌چه مشخص است این نوع بوسه بین‌ زوج‌های خیلی صمیمی اتفاق می‌افتد و نشانی است بر این‌که چه‌قدر این دو نسبت به هم مهر و محبت دارند و چه رابطه‌ی پرعاطفه‌ای دارند.

13. معنی بوسه صوری

این نوع بوسه معمولا در فیلم‌های سینمایی فرانسوی دیده می‌شود. بوسه‌ی صوری به این صورت است که شخص کلمه‌ی‌ “موآ” (mwuah) را نزدیک به گونه‌ی طرف مقابل تلفظ می‌کند بدون این‌که واقعا بوسه‌ای رخ بدهد. این نوع بوسه همچنین به عنوان شکلی از سلام دادن بین دوستان و اقوام انجام می‌شود و در واقع ژستی دوستانه و غیر رمانتیک است.

14. معنی بوسه‌ یک فرشته

بوسه‌ی یک فرشته اغلب میان دو نفر که عمیقا عاشق همدیگر هستند رخ می‌دهد و نشانه‌ای از محبت و عاطفه‌ی عمیق آنها نسبت به یکدیگر است. بوسه‌ی فرشته با نهادن بوسه‌ای نرم روی پلک طرف مقابل شکل می‌گیرد. این نوع بوسه بین پدر یا مادر و فرزندشان، بین زن و شوهر و غیره صورت می‌گیرد.

15. معنی بوسه از فک

این بوسه بین دو فردی که خیلی به هم نزدیک هستند رخ می‌دهد. بوسه از فک بوسه‌ای ملایم و آرام است که اشاراتی حاکی از شهوانیت به طرف مقابل می‌فرستد.

16. معنی بوسه شیطنت آمیز( بوسه بدن)

این نوع بوسه زمانی است که دو طرف یک پیش‌نوازش طولانی قبل از رابطه‌ی جنسی دارند. در این مدل، یکی از زوجین با لب‌هایش سر به سر طرف مقابل می‌گذارد و از بالا تا پایین بدن او را با بوسه طی می‌کند. این نوع بوسه برای زوج‌هایی است که همه‌ چیز را آرام و همراه با شیطنت دوست دارند.

17. معنی بوسه‌ی تند و سطحی

بوسه‌ی تند و سطحی که بیش‌تر به عنوان بوسه‌ی فوری شناخته شده، بوسه‌ای است بین زوجی که عشقی پابرجا و بالغ دارند. این بوسه‌ی واقعا کوتاه نشان‌دهنده‌ی لایه‌لایه‌ی عشقی است که آنها نسبت به هم دارند.

فواید بوسیدن

1. سوختن کالری از فواید بوسیدن است

بنابر مطالعات مختلف، سوزاندن کالری در هر نقطه از 2 تا 6 کالری در هر دقیقه است. یک تردمیل راه حل کامل نیست اما قفل کردن لب ها برای یک ساعت ممکن است نیمی از تعداد انگشت شماری از شکلات یا نیم لیوان شراب را بسوزاند.

2. فواید بوسیدن برای سلامتی دهان و دندان

به گفته مارک بورن، بنیانگذار و نویسنده، بوسیدن از سلامت دهان و دندان و بهداشت دهان و دندان به چندین روش پشتیبانی می کند. بر طبق گفته دکتر Burhenne، یکی از این موارد این است که بوسیدن یکی از روش ها برای به اشتراک گذاشتن یک میکروبیتای خوب است. او می گوید: “اگر میکروبیوم دهان و دندان شما چندان سالم نیست، تبادل بزاق با یک شریک که دارای میکروبیوم سالم است ممکن است برای بهبود سلامتی شما مفید باشد.”

3. فواید بوسیدن در تقویت عضلات صورت

ممکن است در طول گذشت زمان عضلات صورت شما افت پیدا کنند و حتی دچار سلولیت صورت شوید اما تمرینی را که دهان شما در طول بوسیدن انجام می دهد، دست کم نگیرید. محققان می گویند شما 30 عضله را در حالی که عمل بوسیدن را انجام می دهید، استفاده خواهید کرد و این به شما کمک می کند تا گونه های خود را سفت و محکم نگه دارید.

4. بوسیدن به طور طبیعی شما را آرام می کند

گزارش های علمی می گوید که بوسیدن سطوح اکسی توسین، مواد شیمیایی آرام بخش طبیعی بدن را افزایش می دهد. همچنین اندورفین ها، مواد شیمیایی حساس بدن را افزایش می دهد. جابجایی جوش نیز باعث افزایش دوپامین می شود که به احساس وابستگی عاشقانه کمک می کند.

5. بوسیدن کمک می کند بهترین جفت را انتخاب کنید

انسان شناسی هلن فیشر بوسیدن را به عنوان «ابزار ارزیابی همسر» توصیف می کند. بخش زیادی از مغز، به دریافت احساسات از اطراف لب ها، گونه ها، زبان و بینی می پردازد. از 12 اعصاب جمجمه، پنج عصب از آنها اطلاعات را از اطراف دهان جمع آوری می کنند.

این خصیصه ساخته شده است تا حساس ترین احساسات را بدست آورید، طعم و بوی پیچیده ترین حس ها و لمس و درجه حرارت را درک کنید و هنگامی که شما کسی را بوسیدید، واقعا می توانید آنها را ببینید و آنها را احساس کنید. بنابراین بوسیدن فقط یک بوسیدن عادی نیست این یک معرفی عمیق است که شما چه چیزی هستید، چه چیزی می خواهید و چه چیزی می توانید بگویید.

6. فواید بوسیدن در کاهش استرس

پس از یک روز طولانی و شدید، هیچ چیز مانند یک بوسه خوب وجود ندارد. علاوه بر آزاد شدن هورمون آرام بخش اکسی توسین، بوسیدن همچنین به کاهش هورمون استرس کورتیزول مرتبط است. همچنین می تواند سطح سروتونین را افزایش دهد که منجر به احساس آرامش و رضایت می شود.

7. مزایای بوسیدن در تسکین سردرد

یک بوسه ساده می تواند سردرد را کاهش دهد، ممکن است چیزی شبیه به یک درمان پلاسبو باشد، اما کاملا درست است! به دلیل افزایش جریان خون که بوسیدن تولید می کند، می تواند تیر کشیدن، سردرد، و گرفتگی قاعدگی را نیز کاهش دهد. علاوه بر این، از آنجا که بوسیدن باعث کاهش استرسی می شود که به علت سردرد ناشی می شود.

8. بوسیدن در کاهش فشار خون موثر است

ممکن است متوجه شده باشید که بوسیدن باعث پمپاژ قلب شما می شود و این چیز خوبی است. آندریا دمیرجین نویسنده می گوید: اگر می خواستم در مورد یکی از شیرین ترین لذت های زندگی را نام ببرم بوسیدن را انتخاب می کردم، افزایش ضربان قلب شما باعث باز شدن رگ های خونی شما می شود، مقدار زیادی از خون به ارگان های خود را دریافت و کمک به کاهش فشار خون شما می کند. به علاوه سطح پایین کورتیزول هورمون استرس، که ما قبلا گفتیم توسط بوسه کاهش می یابد که مرتبط با فشار خون پایین است.

9. فواید بوسیدن در بهبود علائم آلرژی

یک مطالعه نشان می دهد بوسیدن می تواند به کاهش واکنش های آلرژیک کمک کند. محققان در بیماران با دو نوع آلرژی ( آلرژی پوست و حساسیت بینی ) قبل و بعد از بوسیدن شریک زندگی خود را برای 30 دقیقه این امر را مشاهده کردند. پس از بوسیدن، بیماران کمتر علائم واکنش آلرژیک را دیدند.

Interesting and hidden properties and meanings of different types of kisses


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان