فال تاروت کائنات و خبرهای عاشقانه با قهوه آبان ماه

فال تاروت کائنات و خبرهای عاشقانه با قهوه آبان ماه

تاروت کائنات و خبرهای عاشقانه با قهوه آبان ماه

 

فرا سوی زمان با فال و طالع بینی هفتگی مجله تفریحی سرگرمی نازوب. خوب اندیشیدن و نگرش خوب می تواند خیلی راحت از آنچه که فکر کنید سرنوشت شما را در مسیر بسیار عالی قرار دهد سعی کنید در لابلای روزمرگی هایتان کمی در خصوص نگرش و مثبت اندیشی مطالعه داشته باشید.

 

پیشگویی تاروت هفته 4 ابان ماه

 

 فروردین

این هفته اگر بتوانی افكار و احساساتت را كنترل کنی، نتیجه‌ای فوق العاده در انتظارت خواهد بود.

 

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 اردیبهشت
در این هفته اتفاقاتی می‌افتد كه موجب می‌شود تا تو به پاکی و درستی اهداف يك دوست يا يكی از نزديكان در مورد رابطه‌ات برسی.

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست.

برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند.

جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

خرداد
این هفته در مورد فردی زياد فكر خواهی کرد.

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است.

حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 تیر
به دليل شناخت و آگاهی كامل می‌توانی به درستی با طرف مقابل ارتباط برقرار كنی و اين موضوع تو را خوشحال و سر زنده می‌كند.

نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید.

اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید.

بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 مرداد

این هفته كينه و كدورت‌ها از بين می‌رود و روحت روشن و شاد می‌شود.

* هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 شهریور

شما در این هفته در مورد روابط عاطفیتان می‌توانید منتظر خبرها و اتفاقات خوبی باشید.

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 مهر
این هفته عهد و پیمان جدیدی بین شما و عشقتان صورت می‌گیرد و این عهد و پیمان از لحاظ عاطفی و احساسی به سود شما خواهد بود.

* شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند.

بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.
چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند. چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 آبان
هفته پایانی ابان ماه پیشرفت‌هایی هر چند کوچک در روابطتان رخ خواهد داد. همین پیشرفت‌ها حتماً مسائل مربوط به زندگی عاشقانه‌تان را در آینده بهبود خواهند بخشید.

 سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند.

بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند.

در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید.

در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 آذر

تا از احساست مطمئن نشده‌ای، بهتر است فعلاً رازت را آشکار نکنی و با هیچ‌کس در مورد احساساتت صحبت نكنی.

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست.

عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 دی

يک خوش شانسی عاطفی کوچک اما مؤثر در انتظار توست. شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد.

اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 بهمن
این هفته با کسی برخورد خواهی داشت كه تو را درک می‌کند و با او دردودل کرده و سبک خواهی شد.

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد.

می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 اسفند
چراغ يك رابطه روشن یا در حال روشن شدن است!از آن لذت ببرید. زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید.

در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

 

 

 فال قهوه با یک نشان داخل کاپ قهوه که به نیت متولدین هر ماه گرفته شده است

 

نمی توانم زیست بی تنفس هوایی که تو نقس می‌کشی
و خواندن کتاب‌هایی که تو می‌خوانی
و سفارش قهوه ای که تو سفارش می‌دهی
و شنیدن آهنگی که تو دوست داری
و دوست داشتن گل‌هایی که تو می‌خری

 

  قهوه فروردین

انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.

 

قهوه اردیبهشت

انجیر: نشانه غم و غصه ای میباشد که طولانی نخواهد بود.

 

قهوه خرداد

* شلوغی: شرکت در یک اجتماع

 

 قهوه تیر

* روباه: فردی حیله گر و فریبنده، نابکار و دروغگو، مواظب باشید.

 

 قهوه مرداد
:
 مربع: میراث و سود را توضیح می دهد – خانه تازه – سعادت – بشارت و شادی – شور عشق

 

 قهوه شهریور

 چرخ: چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.

 

قهوه مهر

تبر: با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

 

قهوه آبان

چادر: حجاب و پوشش است – جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.

 

 قهوه آذر

چراغ: کدبانوی منزل است – زندگی خوش و راحتی داشتن – آسایش.

 

  قهوه دی

گوسفند: زندگی آرام و بی دغدغه – خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود – به معنای نذر است.

 

قهوه بهمن

بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید – طالع خوش

 

قهوه اسفند

فرم تخم مرغی: بدست آوردن ثروت بسیار بزودی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان