ramazan
ramazan

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

فرشتگان ورای زمان و مکان Angels beyond time and space هستند پس موجودی که جاودان است زمان و مکان برایش معنایی ندارد. و این که ما انسانها بر اساس وظیفه ای که فرشتگان دارند جنسبت می دهیم. این که ما انسانها بتوانیم به اندک رازی از خلقت این جهان پی ببریم معی انسان و آفرینش را می فهمیم.

باید بدانیم و باور کنیم که خلقت و نام هر چیزی که در این جهان به زبان آورده می شود بدون حکمت نیست و وجودی دارد که نامی از آن نیز برده شده است.

 

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

 

سعی کنید با ارتباط و خلوت کردن با خالق جهان و نیروهای فوق العاده ای که در اطراف ما هستند و ما نفس می کشیم اما قادر به درک و دیدن آن نیستیم به جزئی از این نیروهای ماورا پی ببریم آن وقت است که هر چیزی که جشمت می بیند با دیدی متفاوت شکر آن را بجا می آوری. می توانی با نیروهایی که دوستدار ما هستند و منتظر درخواست های ما هستند به هر آنچه که می خواهی برسی.

تفاوت در دیدگاه و باورهای انسان ها در جهان متفاوت است برخی این نیروها را کائنات نام می برند، برخی فرشتگان الهی، و برخی نیز اصلا باور ندارند!!

هدف مجله نازوب از ارائه این بخش آشنایی با فرشتگان مقرب این جهان هستی و کدهایی که آماده اند از 100 وجود ما بشنوند  نیروهای منفی که در اطراف ما هستندرا دفع کنند.

 

و اما….

به باور مسلمانان، دو فرشته روی شانه‌های راست و چپ هر انسان قرار دارند و کارهای خوب و بد او را ثبت می‌کنند. در فرهنگ مسیحیت، فرشته‌ها از انسان‌ها مراقبت می‌کنند. در بین یهودی‌ها، به منزله‌ی بندگان خدا هستند و فرامین او را روی زمین اجرا می‌کنند. فرشته‌ها در بسیاری از باورهای عامیانه نماد پاکی و خیرخواهی‌اند. می‌گویند با هر قطره باران یک فرشته روی زمین فرود می‌آید.

فرشتگان دو گروهند

 

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

 

فرشته های نگهبان و فرشته های مقرب یا همون ابر فرشته ها.

فرشته های نگهبان همونطور که از اسمشون پیداست وظیفه ی مرافبت و محافظت از ما رو به عهده دارند و این ربطی به اینکه ما آدم خوبی باشیم یا بد نداره اونها کارشونو انجام میدن. در کتاب فرشتگان دکتر دورین ویرچو می گه هر انسانی حداقل ۲ تا فرشته ی نگهبان داره یکی قدرتمند و بی باک برای اطمینان از اینکه رسالت خودمون رو در زندگی به سرانجام برسونیم و اون یکی خیلی لطیف تر که کارش آرامش و تسکین دادن ماست.

اما بعضی از افراد خیلی بیشتر از دو تا فرشته ی نگهبان دارند. اونایی که تجربه نزدیک به مرگ داشتند فرشته های نگهبان بیشتری دارند چون باید به اونا برای تنظیم با زندگی بعد از تجربه عالم دیگه کمک کنند و البته اگه خودمون یا یکی از بستگان یا دوستان خوب برای داشتن فرشته های بیشتر برای ما دعا کنند ، میتونیم تعداد بیشتری از اونها رو در اطرافمون داشته باشیم.احاطه شدن توسط تعداد زیادی فرشته میتونه منافع زیادی برای ما داشته باشه چون اونا مانند یک سپر از ما مراقبت میکنند.

 

فرشتگان مقرب:

فرشتگان مقرب مدیرانی هستند که بر کار فرشتگان نگهبان نظارت دارند که اینها جزء ۹ دسته فرشتگان هستند که شامل فرشتگان، فرشتگان مقرب، امیران، توانمندان، پارسایان، حاکمان، تاجداران، کروبیان و سرافین هستند.

از میان این گروه ها، فرشته های نگهبان و فرشته های مقرب بیشتر از همه در کار کمک به زمین و ساکنین آن هستند. در مقایسه با فرشته های نگهبان، فرشته های مقرب، بسیار بزرگ و قوی هستند و صدایی بلند دارند، اما بی نهایت مهربان و بدون منیت هستند. این موجودات غیر فیزیکی جنسیت ندارند اما مشخصاتی دارند که شخصیت یا انرژی زنانه یا مردانه به آنها میدهد. نام تمام فرشتگان مقربی که در اینجا ذکر میشود، پسوند “اِل” دارد به جز دو تا از آنها. “ئل” کلمه ای عبری است به معنای “از خدا”. آن دو استثناء پیامبران انجیلی بودند که زندگی های نمونه آنها سبب شد پس از زندگی انسانی، در زمره فرشتگان مقرب قرار گیرند. گاهی این فرشتگان مقرب، نامهای مختلف دارند، اما این نام هایی که ذکر میشود، معمول ترین نام های آنها هستند.

آریل “Ariel” به معنای شیر ماده خدا:

نور این فرشته صورتی کمرنگ است او در تأمین نیازهای مادی نظیر پول، سرپناه و اقلام مورد نیاز به ما کمک میکند. او همچنین در زمینه مسائل زیست محیطی، مراقبت از حیوانات و درمان آنها هم یاری می رساند. او با فرشته مقرب رافائل که حیوانات را درمان کرده و به آنها کمک میکند، همکاری دارد و از گروه فرشتگان “تاجداران” است. از نظر تاریخی او با پادشاه سلیمان در ارتباط است و نیز با گنوسی ها که اعتقاد داشتند آریل، بر بادها فرمان میراند.

 

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

 

عزرائیل “Azrael” به معنای کسی که خدا به او کمک میکند:

نور او به رنگ بژ(قهوه ای مایل به خاکستری)است او روح افراد فوت شده را به بهشت باز میگرداند و به ماتم زدگان کمک میکند و به کسانی که به سوگواران تسلی میدهند، کمک میکند. در یهودیت و اسلام، او را فرشته مرگ می نامند. او با فرشته مقرب رافائل و پادشاه سلیمان در ارتباط است.

شموئل “Chamuel” به معنای کسی که خدا را می بیند:

شموئل معمولا با نور سبزکمرنگ دیده می شوداونگرانی را برطرف میکند و صلح فردی و جهانی ایجاد میکند. در یافتن اشیاء، موقعیت ها و مردم یاری میرساند. او از گروه فرشتگان “قدرتمندان” است.

جبرئیل “Gabriel” به معنای پیامبر خدا:

نور این موجود عزیز زرد تیره است این فرشته به پیام آوران نظیر نویسندگان، معلمان، خبرنگاران و غیره کمک میکند. همچنین در بزرگ کردن فرزند، باردار شدن و پذیرش سرپرستی فرزند یاری میرساند.

هانیل “Haniel” به معنای شکوه خدا:

نور ایشان معمولا بهرنگ آبی خیلی کمرنگ مایل به سفید است او در هنگام عادات ماهانه و نیز در زمینه روشن ضمیری و نهان بینی کمک میکند. او با سیاره ماه و ونوس مرتبط است.

3 – با وظایف فرشتگان بزرگ آشنا شویم

جرمیل “Jeremiel” به معنای رحمت خدا:

نور این موجود لطیف بنفش مایل به سرخ است او با احساسات در ارتباط است. او کمک میکند که بر زندگی مان مرور و بازنگری داشته باشیم تا بتوانیم ببخشیم و برای تغییرات مثبت، طرحی بریزیم.

 

معرفی فرشتگان و وظایف آنها+ نحوه ارتباط گرفتن

 

جوفیل “Jofiel” به معنای زیبایی خدا:

جوفیل با نور صورتی (بنفش روشن) دیده می شود او شرایط منفی و پر آشوب را برطرف میکند و به افکار، خانه، دفتر و دیگر محیط ها زیبایی و نظم میدهد و انرژی منفی آن ها را از بین می برد. او را حامی هنرمندان می دانند و تورات او را برپا دارنده قانون الهی میداند.

متاترون “Metatron”:

ایشان با نور سبز با صورتی تیره دیده می شوند.او پیامبر انوخ بوده که پس از Life زندگی پارسا و مقدس خود در زمین، به فرشته تبدیل شده است. او مشکلات آموزشی و مسائل کودکان را برطرف میکند تا کودکانی بلورین و نیلی، (کودکان نابغه و روشن ضمیر) پرورش یابند. قبالا میگوید متاترون به موسی کمک کرد تا قوم یهود را از مصر به اسرائیل ببرد. در تلمود آمده که متاترون در بهشت مراقب بچه هاست و همچنین از کودکان زمین مراقبت میکند.

میخائیل “Michael” به معنای کسی که شبیه خداست:

نور این فرشته بنفش روشن(آبی کبالتی) است او ترس و شک ما را برطرف میکند، از ما حفاظت میکند و منفی ها را از بین می برد. او قویترین فرشته مقرب است و در انجیل، کتاب مقدس مسیحیان و دیگر کتب مقدس یهودی و اسلامی، کارهای قهرمانانه و حفاظتی به او نسبت داده میشود. او قدیس حامی مأموران پلیس است، زیرا او از هر کسی که او را فرا بخواند حفاظت کرده و به آن فرد دلیری و رشادت می بخشد. او به گروه فرشتگان “پرهیزگاران” تعلق دارد.

راگوئل “Raguel” به معنای دوست خدا:

سبز متمایل به آبی رنگی است که متعلق به راگوئل است او در همه روابط هماهنگی ایجاد میکند و به برطرف شدن سوء تفاهم ها کمک میکند. کتاب انوخ میگوید که او بر همه فرشتگان نظارت دارد تا ارتباط بین آنها هماهنگ باشد. می گویند که او به پیامبر انوخ کمک کرده تا عروج یابد و به فرشته مقرب، متاترون تبدیل شود.

رافائل “Raphael” به معنای کسی که درمان میکند:

سبز زمردین روشن مخصوص رافائل شفا بخش است .او دردها را درمان میکند و راهنمای درمانگران و کسانی است که میخواهند درمانگر شوند. او را قدیس حامی مسافران میدانند اما کار اصلی او درمان و کمک به کسانی است که درمان میکنند.

رازیل “Raziel” به معنای رازهای خدا:

رازیل فرشته ی رنگین کمانی است.او مسدودیت های فیزیکی و معنوی را از بین می برد و در زمینه تعبیر خواب و یادآوری خاطرات گذشته به ما کمک میکند. دانش قدیمی یهودی می گوید که او آنقدر نزدیک بارگاه الهی است که همه رازهای کیهان را می شنود و همه را در کتابی به نام “کتاب فرشته رازیل” نوشته است. و در افسانه ها آمده که او این کتاب را در هنگام خروج آدم از بهشت به او داده و نیز در زمان ساخت کشتی به نوح کمک کرده است.

سندالفون ” Sandalphone”:

فیروزه ای رنگ سندالفون است .او پیامبر ایلیا بوده که به فرشته مقرب تبدیل شده. او اهداف مختلفی را دنبال میکند مثل کمک به مردم برای رهایی از تمایلات خشمگینانه و رساندن دعاهای ما به خالق. بعلاوه او به موسیقیدان ها کمک میکند، بویژه کسانی که از موسیقی برای اهداف درمانی استفاده میکنند. چون او یکی از کسانی است که به فرشته مقرب تبدیل شده، او را برادر دوقلوی متاترون میدانند. دانش عبری کهن از هیبت عظیم او می گوید و موسی او را فرشته بلند می نامد.

اوریئل “Uriel” به معنای خدا نور است:

زرد کمرنگ مربوط به اورئیل عزیز نور خداست.او فرشته خرد و فلسفه است که ذهن ما را با بینش ها و ایده های جدید روشن میکند. در کتب مقدس یهودی، کارهای مختلفی به او نسبت داده میشود. او فرشته نور است. به گروه سرافین تعلق دارد که از میان ۹ گروه فرشتگان، از همه به خدا نزدیکتر است. میگویند او از وقوع سیل به نوح خبر داده و او را یکی از ۴ فرشته اصلی میدانند که عبارتند از میخائیل، جبرئیل و رافائل.

زادکیل “Zadkiel” به معنای درستکاری خدا:

آبی تیره نور این فرشته است .او در زمینه مشکلات حافظه و دیگر عملکردهای ذهنی کمک میکند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که زادکیل از کشته شدن فرزند ابراهیم به دست او جلوگیری کرد. قبلا زادکیل را همکار میخائیل میداند که در حفاظت در مقابل انرژی های منفی و پایین تر و رهایی از آنها کمک میکند.

فرشتگان مقرب به گروه خاصی از مردم تعلق ندارند، یعنی لزومی ندارد جزء گروه خاصی باشید تا بتوانید از آنها کمک بخواهید. از آنجا که این فرشتگان موجودات غیر فیزیکی لایتناهی هستند، میتوانند همزمان به هر کسی که از آنها کمک بخواهد، کمک کنند. آنها به خواست های شما پاسخ میدهند، چه به صورت کلام باشند، چه به صورت نوشته یا فکر. حتی میتوانید از آنها بخواهید که همیشه در کنار شما باشند و آنها خیلی خوشحال میشوند که چنین کنند.

در کتاب بحار از امام صادق (ع) روایت شده که فرمود: خداى عز و جل ملائکه را از نور آفریده است.

امام صادق (ع) می فرمایند: ملائکه آب و طعام نمى‏خورند، و ازدواج ندارند، و تنها با نسیم Arsh عرش، زنده ‏اند، و براى خداى عز و جل فرشتگانى است که تا روز قیامت یکسره در رکوع‏اند، و براى او فرشتگانى دیگر است که تا روز قیامت یکسره در سجده ‏اند”.

 

نحوه درخواست از فرشتگان

برای داشتن ارتباطی صمیمی با فرشتگان ابتدا باید باور کنید ذره ذره هوایی که نفس می کشیم وقادر به دیدن آن نیستیم همان نیروهای ماورایی هستند که این جهان را با تمام Surprise and greatness شگفتی و عظمت به گردش می آورند.

ابتدا چندین جلسه هر شب راس ساعت 10 شب در مکانی آرام ذهنتان را از مکان و زمان خاموش کنیدو سعی کنید به چیزی فکر نکنید. در سکوتی مطلق خودتان را تماما به خالق این جهان بسپارید

هنگامی که از این ارتباط احساس رضایتمندی گرفتید کف دستهایتان را به هم برسانید و بالا سرتان ببرید و از فرشتگان که هر کدام مامور به انجام کاری هستند ارتباط بگیرید و آنچه که می خواهید درخواست کنید.

 

خاص و معروف ترین اعداد جهان با معانی پنهانی و شفگت انگیز

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

فردا خاص ترین اعداد تقویم ایران+ توالی اعداد فرشتگان و کائنات



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان