ramazan
ramazan

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

آغاز سال میلادی 2021 ؛ The beginning of the year 2021 بر همه مسیحیان عزیز مبارک باد. با آغاز سال میلادی طالع بینی زودیاک چینی نیز با توجه به گردش ستاره ها و تفاسیری که از آن بیان می کنند وقایع هر سال را متناسب با خیوان همان سال پیشگویی می کنند. در این بخش از مجله تفریحی سرگرمی نازوب شما عزیزان را به خواندن فال وطالع بینی سال 2021-1400 دعوت می کنیم. سالی سرشار از سلامتی، شادی و کامروایی برایتان خواهانیم.

نازوب، به گفته منجمین با تجربه ما، در سال 2021 شما موفقیت های بسیاری را در زندگی شخصی و حرفه ای خود تجربه خواهید کرد. انتظار لحظاتی پر از شادی و همچنین برخی چالش ها و پیچ و تاب ها را داشته باشید. اما نگران نباشید. با طالع بینی ما، شما برای هر پیشامدی آماده خواهید بود. این طالع بینی بر اساس قواعد رسمی قدیمی که توسط ستاره شناسان یونانی در حدود سال های 200 پس از میلاد مورد استفاده قرار می گرفتند، آماده شده است.

 

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

 

در زمینه روابط احساسی:

طالع بینی 2021 به خصوص در نیمه اول سال، انرژی مثبت را نشان می دهد. ستاره ها در جهت مساعدت به روابط بلند مدت و کسانی که به دنبال همزاد خود هستند، قرار گرفته اند. بهترین فرصت برای یافتن فرد مورد نظر، در اواخر بهار و ماه های تابستان می باشد. بهتر است امسال عجله نکنید و روابطتان را عجولانه پیش نبرید. Astrology طالع بینی سال 2021 توصیه می کند صبر پیشه کنید تا سرنوشت خود را بیابید. با این کار به عشق قوی تری دست خواهید یافت.

 

در زمینه های کاری و حرفه ای:

طالع بینی سال 2021 پیشرفت و رشد فردی را وعده می دهد. اما هیچ چیز بدون تلاش بدست نمی آید، پس به خصوص در سال 2021، از ریسک و خطر کردن هراس نداشته باشید. پس از آنکه به افکار خود نظم بخشیده و اهداف خود را تعیین نمودید، به خوبی تشخیص خواهید داد که زمان مناسب برای قدم برداشتن به سمت خواسته هایتان به چه هنگام فرا رسیده است. طالع بینی امسال حتی برای کارگران سخت کوش نیز ترقی در زمینه کاری و شغلی شان را پیش بینی می کند.

هر سال به نام یک حیوان نامگذاری شده که امسال 1400 سال گاو است.

متولدین سال گاو

• سال 1292

• سال1304

• سال1316

• سال1328

• سال1340

• سال 1352

• سال 1366

• سال 1376

• سال 1388

• سال 1400

 

فال و طالع بینی سال 1400

متولدین سال گاو آرام و صبور، خجالتی و دقیق و دارای سبکی متعادل اند. گاو اهل تفکر است و تنهایی را می پسندد. میهن پرستی گاو بی نهایت است و می تواند هدف خود را با تعصب پیگیری کند.
حیوان سال 1400 نماد چیست

گاو متین و خوددار، کم رو، کند، وسواسی، منظّم و خاکسار است و هوشیاری ذاتی اش را پشت چهره ساده اش مخفی می کند. او به راحتی می تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند، که این خود بزرگترین برگ برنده او در زندگی است.

گاو بر خلاف ظاهر آرام خود، حیوانی یک دنده و نافرمان است و از این که کسی پایش را در کفش او بکند، بیزار است. او پیشرو و پیشواست و هیچ عاملی نمی تواند مانع او از این کار شود و از نوگرایی متنفر است؛ زیرا فکر می کند که نوگرایی، اصالت ها را نابود می کند.

زن متولد سال گاو

آشپز و کدبانویی برازنده و خوش لباس و به زنانگی خود بسیار پایبند است. زنان متولد سال گاو آرام و ملایم هستند. آنها هرگز تسلیم سرنوشت نخواهند شد و بندرت به فکر انتخاب گزینه دیگری هستند. این بدون شک به مبارزات زیادی در زندگی منجر می شود. اما مهم نیست که مبارزه برای چیست، آنها تا انتهای جاده ای که انتخاب می کنند قدم می زنند. با وجود این سرسختی ، آنها سریع فکر می کنند و واکنش نشان می دهند.

 

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

 

خصوصیات متولدین سال گاو

متولدین سال گاو صادق و جدی و کم حرف هستند و هرگز به دنبال ستایش و یا مرکز توجه بودن نیستند و مهربان هستند، منطقی فکر می کنند و رهبران بزرگی می شوند.

متولدین سال گاو، هیچ گاه خود را موظف به وفاداری به همسران خود نمی دانند؛ اما نظیر این حالت را از طرف مقابل تحمل نمی کنند و وفاداری همسر را یکی از حقوق خود می دانند! آنها از لحاظ احساسی، ممکن است وفادار و صادق باشند؛ اما برای این حالت خود، اهمیت زیادی قائل نیستند.

گاو اهل کار است و خانوده اش را بسیار دوست دارد و فرصتی برای درک رفتارهای بی معنا ندارد.

گاو در دوران سالخوردگی به مشکلات زیادی دچار می شود؛ اما اگر بتواند با مشکلات خود کنار بیاید و راه های عاقلانه ای برای حلِّ آنها بیاید، زندگی آرام و بی دردسری خواهد داشت.

سرانجام این که گاو متولد زمستان شادتر و راضی تر از گاو متولد تابستان است. زیرا در زمستان کارها کمتر است؛ اما گاو متولد تابستان باید با سر سختی در تمام طول سال به کار بپردازد.

مردان متولد سال گاو

مردان متولد سال گاو قابل اعتماد هستند. آنها تمام قلب خود را برای هر کاری که می کنند می گذارند. آنها نسبت به خانواده خود نیز احساس مسئولیت زیادی دارند. با این حال ، به دلیل اعتماد به نفس زیادشان، اجازه نمی دهند که کسی بر خلاف قوانین خود عمل کند. آنها فرزندان شما را به انتظارات زیاد نگاه می دارند ، حتی اگر ممکن است غیر واقعی باشد.

 

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

 

موارد خوش شانسی بخش برای متولدین سال گاو

رنگ ها: آبی ، زرد ، سبز
اعداد: 1 ، 4
گل: زنبق دره و بامبو خوش شانس

از چیزهای ناخوشایند برای متولدین سال گاو، قرمز و قهوه ای و اعداد 3 و 6 است.

مشاغل بهتر متولد سال گاو

کارگر مزرعه، کشاورز، مکانیک، صاحب تعمیر گاه، کارگر متخصص، کاردان فنی، صنعتگر، طراح و نقشه کش، مهندس معمار، عکاس، مسؤول پذیرش، پرستار، آشپز، آرایشگر، دندانساز، جراح، استوار، دیکتاتور و پلیس

چهره های مشهور متولد سال گاو

• ارسطو

• چارلی چاپین

• دانته

• آگوست رنوار

• ریچارد برتون

• یوهان سباستین

• کلمانسو

• ناپلئون

• پیترسلرز

• نهرو

• لویی سیزدهم

• ریچاردمارکیز دوپمپادور

رنگ های خوش شانس سال گاو

از آنجا که این یک سال فلزی است ، برای دومین سال متوالی ، رنگ سال 2021 سفید خواهد بود.

علاوه بر رنگ سفید ، ما رنگ های خوش شانس گاو را داریم: زرد و سبز ، رنگ هایی که در فنگ شویی موجب رونق و موفقیت می شوند.

برای افزایش شانس خود ، از لوازم جانبی فلزی استفاده کنید. در این سال ، هیچ رویداد انفجاری یا فاجعه ای رخ نخواهد داد ، بنابراین سال مناسبی برای بهبود اقتصادی یا ادغام است ، یک سال سرمایه گذاری بلند مدت (به ویژه برای ایجاد یک ذخیره برای سال های غیر تولیدی آینده).

سال گاو فلزی برای ایجاد نظم در زندگی خانوادگی نیز عالی است. از این گذشته ، اگر زندگی خانوادگی مسالمت آمیز باشد ، همه چیز حل می شود! بنابراین ، 2021 سالی است که همه مشکلات با نظم و انضباط حل می شود.

 

علائم زودیاک خوش شانس برای سال 2021 کدامند؟

 

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

 

آیا 2021 سال خوش شانسی شماست؟ شاید علامت زودیاک شما در بالای لیست علائم خوش شانس این سال خاص باشد.

موش: ایده آل ها و ارتباطات شخصی شما در این سال بسیار مهم خواهد بود. سال 2021 با انرژی خاصی برای آنها همراه است، زیرا خوش بینی آنها در اوج است.

مار: سال 2021 به مارها کمک خواهد کرد تا پاسخ شخصی ترین و عمیق ترین سوالات را پیدا کنند. خواسته های آنها در لحظه مناسب ، دقیقاً زمانی که بیشترین نیاز را داشته باشند، محقق می شوند. کسانی که تحت علامت مار متولد می شوند ، کمک قابل اعتمادی برای دوستانشان خواهند بود و حتی به اطرافیانشان نیز الهام می دهند.

اسب: رویاها ، آرزوها و ارتباطات شخصی در سال آینده برای شما ضروری است. سال 2021 شما را با انرژی خاصی پیدا خواهد کرد، با ایده های بسیاری که می خواهید آنها را عملی کنید و دوستان و افراد نزدیک شما بسیار مفید خواهند بود و به شما پیشنهاد می دهند در هر کاری که قصد انجام کار خود دارید از شما پشتیبانی کنند.

خوش بینی شما در سطح بالایی خواهد بود و شما اعتماد به نفس بیشتری دارید و به افراد دیگر ایمان بیشتری دارید، این ماده برای تحقق برنامه ها بسیار ضروری است. به آنچه سال گاو در همه سطوح به شما ارائه می دهد ایمان داشته باشید و اجازه ندهید چیزی شما را پایین بیاورد و مانع پرواز شما شود!

میمون: شاید اکنون این موضوع را باور نکنید، اما سال 2021 برای شما مهم است زیرا به شما کمک می کند پاسخ صمیمانه ترین و عمیق ترین سوالات را پیدا کنید. شما در یافتن تعادل و بهترین مسیر موفق خواهید شد. خواسته های شما در لحظه مناسب، دقیقاً درصورت نیاز به آن برآورده می شوند.

در طول سال 2021 ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد و بهترین راه حل ها را پیدا خواهید کرد. همچنین، شما واقعاً برای دوستانتان کمک خواهید کرد ، که با ارائه بهترین توصیه ها، آنها را دلگرم خواهید کرد.

خوک: در سال 2021 ، پول به سمت شما سرازیر خواهد شد. اگر می خواهید در چیز جدیدی سرمایه گذاری کنید، بدون شک پیش بروید. شناخته شده است که شما استراتژی را دوست دارید و گاهی اوقات قبل از تصمیم گیری خیلی فکر می کنید ، اما اکنون انرژی علامت گاو را در کنار خود دارید که هدایا و شانس زندگی را ارائه می دهد!

 

نمادهای خوش شانس در سال 2021:

 

اعداد خوش شانس: 7، 9، 12، 21، 34، 42

روز خوش شانس: روز 5، 9، 17 و 29 از هر ماه در تقویم چینی

ماه خوش شانس: 3،7 و 9 ماه قمری چینی

رنگهای خوش شانس: سفید، زرد و سبز

 

شغل و ثروت سال گاو فلزی:

پیشرفت شغلی، موفقیت در تجارت ، شکوفایی و سلامتی را برای همه علائم زودیاک به همراه دارد. سال گاو 2021 تحت تأثیر عنصر فلز قرار دارد، دقیقاً مانند سال موش 2020. امسال فرصت های جدید شغلی را پیش بینی می کند بنابراین اجازه ندهید اضطراب یا تفکر منفی بر شما تأثیر بگذارد.

کسانی که با علامت گاو به دنیا می آیند افراد مستقل و قدرتمندی هستند اما بسیار لجباز هستند. در طول سال ، ممکن است برخی از مشکلات برای اکثر علائم زودیاک چینی وجود داشته باشد، اما موفقیت و شانس برای کسانی که انعطاف پذیر و آماده هر چیز هستند آماده است.

در سال 2021، متولدین علامت زودیاک اژدها، تا زمانی که از فرصت های پیش آمده استفاده کنند، از سودهای کلان برخوردار می شوند. با این حال، آنها باید بسیار مراقب باشند و تا قبل از کنترل امور از فرصتها خارج نشوند.

بسیاری از متولدین ببر و خرگوش با کشف یک منبع درآمد جدید استقلال مالی پیدا می کنند.

بز به ایده های جدید مرتبط با دستاوردهای سریع و سازماندهی تجارت خود ادامه خواهد داد ، اهدافی که با موفقیت محقق می شوند.

 

طالع بینی سال 2021-1400/ حیوان سال و پیشگویی آن

 

عشق در سال گاو

در عشق ، یک سال افسانه ای در راه است! اگر به فکر تشکیل خانواده با شخصی هستید که در کنار خود دارید ، سال 2021 سال ایده آلی است. تمام ازدواج هایی که در سال گاو فلزی آغاز شده با دوام و خوشبختی است.

در صورتی که هنوز مجرد هستید،  برای دیدار با نیمه گمشده خود آماده شوید! میمون محرک و شیطان که توسط گرداب شور و احساسات گرفته شده است، ممکن است در انتخاب شریک مناسب برای یک رابطه پایدار موفق نشود.

بیاموزید که عاشقتر باشید، در رابطه با شریک زندگی خود بیشتر شرکت کنید، بیشتر به نیازهای او توجه کنید و کمی حساسیت بیشتری داشته باشید! یک حرکت ساده یا یک کلمه زیبا می تواند معجزه کند!

افراد متولد علامت بز باید در برابر انگیزه صرف هزینه زیاد برای جلب رضایت عزیزانشان مقاومت کنند ،آنها فکر می کنند با صرف هزینه می توانند عشق را به دست آورند. مهمترین درس آنها در سال 2021 این است که پول نمی تواند عشق واقعی را بخرد.

 

سلامتی در سال گاو فلزی

ببرها و میمون ها امسال با مشکلات جدی بهداشتی روبرو نخواهند شد. حتی اگر سرماخوردگی یا مسائل کوچک اتفاق بیفتد، آنها در سریعترین زمان ممکن برطرف می شوند. علاوه بر این، مشکل سلامتی از قبل یک پیشرفت عمده را به ثبت می رساند.

متولد اژدها کاملاً آشفته خواهد شد، به همین دلیل ممکن است در طول سال بارها خسته شود و با وضعیت وخیم سلامتی تنها یک قدم فاصله دارد، بنابراین باید بسیار مراقب باشند.

کار زیاد و بی خوابی می تواند از دلایل اصلی باشد.

 

لذت در قلب کسانی که به معجزه ی کریسمس اعتقاد دارند بازتاب می کند.
برای تو تمام صلح، لذت و عشق این فصل رو آرزو می کنم.
آغاز سال نو رو با سفیدی برف بر قلب پهناور و سپیدتان تقدیم می کنم. گروه تفریحی نازوب. آیلین مارنانی

 

Astrology-year-2021-1400-animal-year-prediction

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان