ramazan
ramazan

ادعای عجیب و جنجالی پیرمرد 70 ساله خبرسازشد+ تصاویر

ادعای عجیب و جنجالی پیرمرد 70 ساله خبرسازشد+ تصاویر

70 سال غذا نخوردن این پیرمرد هندی همه رو حیرت زده کرد.

 

گاهی اوقات شده از شدت گرسنگی بی اعصاب و بد اخلاق Nervous and immoral میشویم یا حتی طاغت گرسنگی را نداریم و به اصطلاح میگوییم قندمان افتاده و لدن بی حال و بی جون میشود ولی اکنون در این بخش از نازوب برای شما عزیزان مطلب عجیبی اورده ام که با خواندنش حیرت زده میشوید. پیرمردی عجیب و حیرت آور که ادعا میکند 70 سال هیچ غذایی نخورده است. با ما همراه باشید.

 

دانشمندان ارتش هندوستان در حال مطالعه روی مرد 82 ساله هستند که ادعا می‌شود 70 سال است آب و غذا نخورده است.

پراهلاد جانی اکنون در یک بیمارستان در احمدآباد گرجارات نگهداری شده و توسط سازمان تحقیقات دفاعی هندوستان به شدت تحت نظر است.

او اکنون 6 روز است که در این مرکز و تحت نظارت شدید نگهداری می‌شود و پزشکان اعلام کردند بعد از این مدت بدن او هیچ نشانه ای از گرسنگی یا نیاز به آب نشان نداده است.

 

ادعای عجیب و جنجالی پیرمرد 70 ساله خبرسازشد+ تصاویر

 

ادعا شده است که این مرد از سن 7 سالگی خانه خود را ترک کرده و مانند یک انسان مقدس هندی زندگی کرده است.

به این انسان‌ ها اصطلاحات ‘breatharian’ گفته می‌شود که می‌توانند فقط با تکیه بر نیروی زندگی روحانی خود به زندگی ادامه دهند.

او معتقد است که یک الهه اکسیری را از سوراخی در سقف دهانش به بدن او می‌ریزد. این ادعا توسط یک پزشک هندی که مطالعاتی در مورد قابلیت‌های ماوراء طبیعی این افراد داشته است تائید شده است.

دانشمندان سازمان توسعه تحقیقات دفاعی هندوستان، هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌های بالستیک بین قاره ای و انواع جدیدی از بمب‌ها را می‌سازند.

آن‌ها معتقدند آقای پراهلاد می‌تواند به آن‌ها آموزش دهد که چگونه می‌توان در زمان‌های بحرانی بدون وجود غذا تا مدت‌های طولانی به زندگی ادامه داد.

دکتر ایلاواژاگان مدیر روان‌شناسی و علوم مرتبط موسسه دفاعی در این باره گفت: در صورتی که این ادعا تائید شود، یک کشف جدید در دنیای پزشکی خواهد بود.

 

 

ادعای عجیب و جنجالی پیرمرد 70 ساله خبرسازشد+ تصاویر

 

با کمک آن می‌توان جان انسان‌ها را در حین بلایای طبیعی نجات داد. ما می‌توانیم به انسان‌ها تکنیک‌هایی آموزش دهیم که در شرایط سخت و دشوار بدون آب و غذا به زندگی خود ادامه داده و نجات پیدا کنند.

تا کنون و بعد از گذشت 6 روز آقای پراهلاد به خوبی دوام آورده است و جالب این جاست که هیچ چیزی نیز از بدن او دفع نشده است. او کاملا سالم و سرحال است و هیچ نشانه از رخوت و بیحالی در او دیده نمی‌شود.

پزشکان تصمیم دارند نظارت خود را تا 15 روز دیگر ادامه دهند که در طی این مدت باید علائمی مانند از دست دادن ماهیچه‌ها، کم‌‌آبی شدید، کاهش وزن و از کار افتادن اندام های حیاتی بدن ظهور پیدا کند.

البته در هندوستان افرادی هستند که برای مدت‌های طولانی و تا 8 روز آب و غذا نمی‌خوردند و به اعمال مذهبی خود می‌پردازند. اکثر‌ انسان‌ها نمی‌توانند بدون غذا تا 50 روز دوام بیاورند. بیش‌ترین رکورد گرسنگی در جهان 74 روز بوده است.

 

ادعای عجیب و غریب امام جمعه تهران درباره ی تحریم ها!

چهره اولین زن جذاب پس از تابو شکنی های عجیب عربستان + تصاویر

تجاوز جنسی پزشک فاسد به دختران در سردخانه+ عکس و خبرهای داغ و عجیب

 

This old Indian man did not eat for 70 years and surprised everyone


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان