ramazan
ramazan

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

روش لیفت شکم و 3ک30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

داشتن شکمی صاف و تخت Having a flat stomach آرزوی هر خانمی است و بعضی از افراد به دلیل داشتن شکم اعتماد به نفس ندارند و برای صاف کردن شکمشان ورزش های طولانی مدت و سختی را انجام میدهند و در آخر آن نتیجه ای که باید بگیرند را نمیگیرند. لیفت کردن شکم Abdominal lift هم یکی ار روش ها است که پوست شکم را میکشند. در این بخش از نازوب درباره لیفت شکم برایتان مفصل توضیح داده ایم با ما همراه باشید.

 

لیفت شکم چیست؟

 

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

 

داشتن شکمی صاف و به اصطلاح ورزشی آرزوی بسیاری از افراد است. ورزش های سخت برای رسیدن به شکمی خوش فرم بسیار زمان بر بوده و اگر اصولی صورت نپذیرد گاه با صدمات جدی همراه می باشد.

رژیم غذایی برای تمامی افراد امکان پذیر نخواهد بود و کاهش وزن افراطی با صدمات جدی ریزش مو و عدم کیفیت پوست همراه می باشد. پس از بارداری نیز، افتادگی شکم امری طبیعی بوده و گاه بازگرداندن آن به حالت اول بسیار دشوار است.

یکی از روش های جدید و بسیار روتین برای رفع افتادگی و چربی های اضافی است. در این روش پوست شل شده ای که زاویه ای به سمت پایین دارد کشیده شده و میزان اضافه آن برداشته می شود.

در کشیدن پوست شکم، ناف نیاز به کاشت در منطقه ای جدید دارد. در قسمت باز شده برای ماهیچه ها می بایست از روش های بازدگرداننده استفاده شود.

دقت نمایید کشیدن پوست شکم به معنی کم کردن وزن نیست.

این روش برای افرادی است که در افتادگی پوست شکم خود رنج می برند. خط بخیه افقی ناشی از این روش کم رنگ بوده و محسوس نمی باشد. پس از انجام کشیدن پوست شکم میزان کمی عفونت، زخم، و تورم و کبودی Infection, sores, and swelling and bruising دیده می شود که به زودی رفع خواهد شد.

 

لیفت شکم بدون جراحی

عمل لیفت شکم می تواند به روش بدون جراحی نیز انجام شود. در این روش برای رفع افتادگی پوست و شل شدن آن، در جلسه ی اول حرارت در ناحیه ی مورد نظر سبب می شود تا کلاژن های موجود در ناحیه ی شکم جمع شوند. این روش کشیدن پوست شکم به صورت ماهانه با توجه به وضعیت شلی پوست نیاز به مراجعه و بررسی دارد اما به طور کلی، ظرف 3 هفته پوست به حالت سفت خود در می آید.

قرمزی که در ناحیه ی مورد نظر ایجاد می شود پس از مدتی رفع می شود. این روش از کشیدن پوست شکم نسبت به حالت با جراحی آن کم خطر تر و ساده تر است. توجه کنید که برای افتادگی های گسترده پوست، لازم است تا روش جراحی لیفت پوست را انجام دهید.

 

کرم لیفت پوست شکم

در بازار شاهد انواع و اقسام کرم های لیفت هستیم. برخی بر این باور اند که چون کرم عمیق وارد پوست نمی شود تاثیر چندانی ندارد؛ ولیکن باید گفته شود که کرم هایی که باعث تولید کلاژن می شوند تا حدودی موثر هستند. لازم به ذکر است در این روش باید چین و چروک کم باشد که با تولید کلاژن از بین بروند و برای افرادی که پوست شکمشان چروک های عمیق دارد این روش اغلب پاسخگو نمی باشد.

 

عمل لیفت پوست شکم

مدت زمان جراحی حدودا 2 تا 5 ساعت است البته بنابر شرایط می تواند کمتر هم باشد. در جراحی لیفت، پوست شکم از عضلات زیرین جدا می شود سپس اگر ضعف یا پارگی در عضلات زیرین وجود داشته باشد، رفع می شود.پس از آن پوست اضافه برش داده می شود.

در روش مینی لیفت هم با محدودیت های خاص 7هست.پس از پایان یافتن جراحی، زخم ها با گیره های مخصوصی بسته،و سپس پانسمان می شود. در انتها با لوله هایی به نام درن یا زهکشی زخم، مایع اضافی ایجاد شده به علت جراحی در ناحیه شکم، تخلیه می شود.

 

لیفت پوست شکم با لیزر

همانطور که می دانید عمل لیفت در ابتدا برای صورت انجام می شد اما کم کم با پیشرفت علم از این روش برای قسمت های دیگری مانند شکم نیز مورد استفاده قرار گرفت. لیفت شکم با استفاده از لیزر نیز یک روش با قدرت تهاجمی کم محسوب می شود که می توان با استفاده از آن چین و چروک های اضافی دور شکم را برداشت.

در این روش با استفاده از اشعه لیزر لایه های عمیق پوست شکم Laser rays deep layers of the abdominal skin را گرم می کنند. سپس پزشک می بایست بافت های نرم را جدا کند و بعد ازآن دوباره با کمک اشعه پوست را تحریک می کند تا کلاژن تولید کند. کلاژن ها موجب می شود تا خطوط و چین و چروک های موجود را پر کند و از بین ببرد.

در این روش آن قسمت هایی از شکم که دارای چربی های اضافی می باشند را با استفاده از انرژی لیزر بر می دارند. ناگفته نمانند که در حین انجام این عمل به بافت های اطراف هیچ آسیبی وارد نمی شود.

گرمایی که از انرژی لیزر حاصل می شود، سبب تولید کلاژن شده و در نتیجه پوست کشیده می شود و چروک های موجود حذف می شوند. برخی از پزشکان توصیه می کنند که می توان برای از بین بردن چربی های اضافی این روش را با لیپوماتیک ترکیب کرد. یکی از مزیت های استفاده از روش لیزر این است که پس از آن هیچ اسکار یا زخمی باقی نمی ماند.

 

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

 

عوارض لیفت شکم

• در صورتی که لیفت همراه با عمل جراحی باشد ممکن است کبودی و ورم و قرمزی در ناحیه برش وجود داشته باشد.

• به وجود آمدن عفونت در ناحیه زخم یا خونریزی

• لخته شدن خون و حرکت در بدن Blood clots and movement in the body

• باز شدن بخیه ها و گسترده شدن زخم

 

توصیه های قبل و بعد از کشیدن پوست شکم

دقت نمایید که اگر دارو های انعقاد خون استفاده می نمایید می بایست چند روز قبل از انجام کشیدن پوست شکم با پزشک خود مشورت نمایید.

افرادی که از نیکوتین و یا الکل استفاده می نمایند می بایست مصرف خود را یک ماه قبل از تاریخ عمل قطع نمایند. استراحت جسمی و روحی قبل از لیفت شکم ضروری است.

استفاده از گن شکم پس از کشیدن پوست شکم امری ضروری بوده و معمولاً می بایست تا ۲ ماه ادامه دار باشد.
فعالیت های ورزشی و شنا پس از کشیدن پوست شکم می بایست قطع شود و زمان این موضوع به تجویز پزشک بستگی دارد. حمام های آفتاب از دیگر مسائلی است که پس از جراحی زیبایی شکم می بایست قطع شود.

 

نکاتی پس از عمل لیفت پوست شکم

• چند روز اول مقداری درد و ورم وجود دارد که کاملا طبیعی است و در صورتی که درد زیاد و غیر قابل تحمل است به پزشک مراجعه کرده تا برایتان مسکن تجویز کند.

• بهتر است در روزهای اول صاف راه نروید و به صورت خمیده راه بروید.

• اگر بخیه ها قابل جذب نباشند پس از 10 الی 12 روز کشیده می شوند. در این فاصله محل زخم و بخیه ها را مرتب شست و شو داده و تمیز نگه دارید.

• بعد از جراحی لیفت پوست شکم حداقل به مدت 5 روز شکم بند ببندید ولیکن بهتر است تا دو ماه این پروسه(شکم بند بستن) ادامه پیدا کند.

• به مدت 8 تا 10 هفته از ورزش های سنگین از جمله شنا خودداری کنید البته لازم به ذکر است اگر درد کاملا رفع شده باشد، می توان با در صورت مشورت با پزشک ورزش کرد.

• به مدت 12 هفته از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده نشود.

• جایی که برش داده می شود به مدت 3 تا 6 ماه برجسته است ولی قبل از یک سال این برجستگی رفع خواهد شد.

 

ریسک های لیفت

ریسک هایی که در این جراحی وجود دارد زیاد نیست البته اگر جراحی تحت نظر دکتر متخصصی با تجربه و دانا باشد. در صورتی که این جراحی توسط پزشکی بی تجربه انجام شود امکان بروز مشکلات و عوارضی همچون آمبولی، تورم، کبودی، خونریزی، عفونت، خطر ترومبوز، باز شدن زخم همراه با پهن شدن خط بخیه می تواند از ریسک های این عمل جراحی باشد.

 

چه کسانی مناسب لیفت شکم هستند؟

این عمل بخصوص در دو گروه افراد مفید است یکی در مورد افرادی که کاهش وزن شدید داشته اند، دسته ی دیگر خانم هایی که بدنبال چند بار حاملگی دچار شلی و آویزان شدن عظلات و بافت های جدار شکم شده اند. با این عمل تا حدودی از کمر درد های این افراد کاسته میشود. اگر در جدار شکم فتق وجود داشته باشد می توان ضمن انجام این عمل لیفت شکم فتق جدار شکم را نیز جراحی و ترمیم کرد.

کسانی که برای انجام این عمل جراحی زیبایی شکم لیفت شکم مناسب می باشند باید شرایط زیر را دارا باشند:

• سیگاری نباشند.

• دارای وزن ثابت باشند.

• قصد بارداری در آینده را نداشته باشند.

• سابقه بارداری و زایمان متعدد داشته باشد.

• دارای انتظارات واقع بینانه از نتایج جراحی باشند.

• به دلیل افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده باشد.

از نظر جسمی در سلامت کامل باشند. بیماری هایی مانند امراض قلبی، دیابت یا آسم خطر جراحی را افزایش می دهد.
حتما در بررسی این بیماران باید بیماری های زمینه ای از جمله دیابت، مصرف داروهای مختلف، تعداد حاملگی ها، سابقه جراحی های قبلی شکم، تغییرات وزن، سابقه فتق های جدار شکم، مصرف سیگار و تنباکو از بیمار سوال شود و مد نظر پزشک قرار بگیرد.

 

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل

 

 

چه کسانی نمی توانند لیفت شکم و پهلو انجام دهند؟

افراد چاق کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی لیفتینگ شکم نیستند. برش جراحی که برای این عمل انتخاب می شود به صورت عرضی در پایین شکم است. ولی در برخی موارد کمتر به دلیل افزایش و شلی شدید پوست در پهلو ها Severe sagging skin on the sides ممکن است به برش عمودی در وسط شکم نیاز باشد.

موارد نسبی منع انجام آبدومینوپلاستی عبارتند از:

• دیابت

• سوء تغذیه

• مصرف سیگار

• اختلال ایمنی

• اختلالات ترمیم زخم

• اختلال عملکرد روده یا مثانه

• مصرف دارو های ضد انعقادی

• نارسایی وریدی یا لنفادم اندام تحتانی

• تاریخچه قابل توجه لخته شدن در رویداد های عمقی پا یا ریه

• بیماری هایی مانند انسداد مزمن ریه، نارسایی کلیه و کم خونی

افرادی که به دنبال کاهش وزن بیشتری هستند و کاندید جراحی ابدومینوپلاستی می شوند باید ۶ الی ۱۲ ماه از زمان ثابت ماندن وزن آنها گذشته باشد تا کمبود های تغذیه ای و نقاص موجود در ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های ضروری بدن که بخاطر جراحی های چاقی یا رژیم های شدید ایجاد می شود اصلاح گردد.
در غیر این صورت ترمیم زخم محل عمل این افراد با اشکال رو به رو می شود.

 

مراقبت های عمل لیفت شکم

• توجه داشته باشید که پس از به دنیا آوردن فرزند تان اقدام به این عمل نمایید و از انجام آن قبل از باردار شدن خودداری نمائید.

• حداقل 2 هفته قبل از انجام جراحی از استعمال دخانیات اجتناب نمائید.

• به مدت 1 الی 2 هفته از مصرف ویتامین ها و آسپرین خودداری نمائید.

• در جریان قرار دادن متخصص جراح از دیگر بیماری ها و یا مشکلات جسمانی

 

آبدومینوپلاستی چیست؟

آبدومینوپلاستی یکی از قدرتمند ترین و موثرترین عمل های جراحی The most powerful and effective surgeries میباشد که با خارج کردن توده چربی و پوست اضافه‌ی شکم. باعث سفت شدن شلی و افتادگی پوست میشود.

 

مزایای جراحی آبدومینوپلاستی

• کاهش خونريزي

• شکل دهی بهتر شکم

• افزایش عملکرد عضلات شکمی

• اصلاح مشکلات و نقص های شکم

• ميزان عوارض بعد از عمل در اين روش کمتر است

• احتمال اضافه آمدن پوست در روش جراحی ابدو بسيار کم است

 

آیا بعد از عمل ابدومنیوپلاستی می توان باردار شد

جراحی ابدومینوپلاستی به منظور جراحی برای لاغری انجام میشود. ابدومینوپلاستی مانعی برای بارداری ندارد و هیچ اثری بر بارداری و جنین نخواهد داشت، ولی بارداری بعد از جراحی شکم می تواند ظاهر شکم را دوباره به حالت قبل بازگرداند.

 

آموزش تصویری لیفت و بالا کشیدن سینه در خانه

لیفت با نخ سیلوئت چیست ؟ جدیدترین راه جوانی بدون جراحی

ابرو لیفت با لمینت چیست و چه تفاوتی دارد

سن مناسب برای لیفتینگ

لیفتینگ چیست و چه عوارضی دارد

 

Abdominal lift method and 3K30 female limbs + postoperative care

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان