ramazan
ramazan

تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

ممکن است در طول شبانه روز خواب هایی ببینیم که در آن تخمه، گردو و کشمش Seeds, walnuts and raisins هست و به دنبال تعبیرشان باشیم در این بخش از نازوب علاوه بر تعبیر و تفسیر این سه خوراکی مقوی، خاصیتشان را هم گفته ایم با ما همراه باشید.

تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

خواص درمانی تخمه آفتابگردان

۱- باعث کاهش فشار خون می‌شود.

۲- جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول مضر خون و تنظیم کننده فشار خون از فواید این گیاه است.

۳- با مصرف روزانه از تخمه آفتابگردان به رفع لاغری خود کمک کنید.

۴- در درمان آرتریت روماتوئید، التهاب مفصل و استخوان‌ها نقش مهمی دارد.

۵- عدم ریزش مکرر مو و افزایش رشد چند برابری مو‌ها

 

فواید دارویی و درمانی مغز گردو برای بدن

جنین و زنان باردار

گردو غنی از مواد معدنی ضروری از جمله پروتئین، فیبر، کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و پتاسیم می باشد که برای رشد جنین و تامین انرژی و مواد مغذی مورد نیاز زنان در دوران بارداری مفید می باشد.
منگنز وجود در گردو یک ماده مهم برای رشد مغز، بافت ها و عضلات Tissues and muscles جنین می باشد.

 

 مردان

مصرف روزانه گردو باعث افزایش کیفیت مایع منی، افزایش قدرت، تحرک و مورفولوژی اسپرم در مردان شده، قدرت باروری را افزایش می دهد و به درمان ناتوانی جنسی در آقایان کمک می کند.

 

 تقویت حافظه و تمرکز

متخصصان می گویند که خوردن روزانه گردو باعث تقویت حافظه شده و خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش می دهد؛ تحقیقات در دانشگاه کراچی نشان داده که مقادیر بالای اسید های چرب امگا 3 و ویتامین E موجود در گردو به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک کرده و خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهند.

 

نوزادان و کودکان

بسیاری از متخصصان سلامت توصیه می کنند که گردو را به عنوان تقویت کننده مغز به رژیم غذایی نوزادان و کودکان خود اضافه کنید.
مغز گردو غنی از اسید های چرب امگا 3 است که به درمان اختلالات رفتاری و بیش فعالی کودکان کمک می کند.

 

خاصیت کشمش

1- کشمش دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و از تخریب سلولی جلوگیری می کند.

2- کشمش برای سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان نقش مهمی را بر عهده دارد، به همین دلیل مصرف آن برای زنان قبل از یائسگی بسیار مفید است.

3- منبع خوب ویتامین D و هورمون استروژن می باشد.

4- کشمش منبع خوب ویتامین ها و عناصر مغذی بدن می باشد. عناصر و ویتامین هایی همچون آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B در کشمش موجود است.

 

دیدن تخمه در خواب چه تعبیری دارد؟

 

تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

 

تعبیر خواب تخمه به روایت محمد بن سیرین

• اگر بیند او را تخمه است، دلیل که مال زنی خورد و فساد کند و باید که از آن گناه توبه کند، تا از عقوبت حق تعالی نجات یابد و عقیده معبران آن است که تخمه در خواب دیدن، در آن خیر نباشد.

 

تعبیر خواب تخمه به روایت امام صادق(ع)

• دیدن تخمه درخواب بر چهار وجه است.

1. مال ربا

2. فساد

3. مال حرام

4. متابعت هوای نفس

 

تعبیر خواب تخمه به روایت شیخ طوسی

• گر ببینی که از مغازه یا فروشگاهی در حال خرید هستی به نشانه ی آن است که شخصی برای خواستگاری امدن شما خودش را اماده میکند و اگر در حال فروختن باشید به نشانه ی آن است که رابطه ای صمیمی و عمیق میان یکی از اعضای خانواده تان بخاطر دخالت های بیجا و یا اتفاقات دیگر به هم میخورد.

 

تعبیر خواب تخمه به روایت منوچهر مطیعی

• تخمه و تخمه شکستن در بيداري يک نوع تفنن و سرگرمي است اما در خواب نشان ارتکاب گناه و اعمال غير مجاز است.

• چنانچه در خواب ببينيد که تخمه مي خواهيد نشان آنست که خود را با موردي سرگرم مي نماييد که مطلوب و پسنديده نيست مثل قمار، شرابخواري، اعتياد و معاشرت هاي بد Bad associations. خود شما ممکن است آن را بپسنديد اما اجتماع نمي پسندد و تخمه گوياي اين قبيل کارهاست.

• گرفتن يا خريدن تخمه گوياي اينست که خود خواب بيننده مشتاقانه اين کارها را مي کند.

• اگر کسي به شما تخمه تعارف کرد شما را به کار خلاف دعوت مي کند. تخمه مال حرام و غير مشروع نيز هست و اگر مقدار زيادي تخمه داشتيد خواب شما خبر مي دهد که به پولي مشکوک و حرام دسترسي مي يابيد.

• تخمه بو نداده در صورتي که نشکنيد خير و برکت است.

• اگر در خواب ديديد که تخمه هندوانه، يا کدو يا آفتاب گردان داريد خواب شما مي گويد خبري به شما مي رسد که به وسيله آن خود شما مي توانيد منبع خير و برکت باشيد.

• آنچنان که اگر تخمه بو نداده را در زمين بکارند سبز مي شود و بار مي دهد.

 

تعبیر خواب تخمه به روایت علی لطفی

• دیدن تخم گل آفتاب (آفتابگردان) برای مردان خوب نیست و میتواند باعث به بار آمدن مصیبت و یا دعوایی باشد که بین دختر و پسر یا مرد و زن صورت میگرد،

• اگر مردی ببیند در حال شکستن و یا میل کردن تخم افتابگردان است تعبیر این است که دل عزیزی را خواهد شکست یا با رفتار نسنجید و نا به جای خود باعث می شود دلی برنجد یا کسی از او خرده به دل بگیرد

 

تعبیر خواب گردو

 

تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

 

• تعبیر خواب گردو از حضرت یوسف:

از نظر ایشان چون گردو پوستی سخت و سفت دارد و مغز آن درون این محفظه سخت قرار دارد دیدن خواب گردو، می تواند نشان دهنده کسب روزی باشد که سخت به دست می آید و احتمالا دچار سختی هایی در مسیر کسب روزی حلال خواهید شد. تعبیر خواب درخت گردو از حضرت یوسف، هم اشاره به فرد خسیسی دارد که مالش را به سختی خرج می کند.همچنین دیدن تعبیر خواب مغز گردو از حضرت یوسف، به همین معنای کسب روزی،همسر، یا نیازی حیاتی به صورت دشوار می باشد.

 

• تعبیر به روایت ابن سیرین:

خواب درخت گردو، نشان از مال و اموالی است که به سختی به دست می آید.

 

• تعبیر به روایت حضرت دانیال نبی:

از نظر ایشان تعبیر خواب درخت گردو، مرد غریبه ای است که نسبت به خانواده خود بخشنده است،با این حال اگر فردی خواب ببیند بالای یک درخت گردو رفته است تعبیرش این است که با چنین شخصی آشنا خواهد شد.

 

• تعبیر به روایت مغربی:

اگر در خواب گردو، مشاهده کردی، داری نشان از این است که از شخص خسیسی به تو منغعت خواهد رسید حال اگر تعداد گردو ها بیشتر باشد نشان از خصومت و دشمنی است.

 

• تعبیر به روایت آنلی بیتون:

دیدن خواب گردو، در لا به لای برگ ها نشان از این است که ممکن است شما در شغل خود شکست بخورید. اگر شخصی در خواب گردو، ببیند گردویی که می شکند خراب است نشان از این است که با سپری شدن مشکلات پیروزی دل انگیزی به دست خواهد آورد.

اگر شخصی در خواب گردو، ببیند دارد از پای درخت گردو،گردو جمع می کند نشان از این است که فرد خواب بیننده مورد لطف و محبت معشوق خود قرار خواهد گرفت و ممکن است کار هایی موفقیت آمیز انجام دهد. بنا بر آنچه از تعبیر خواب درخت گردو، متوجه شدیم، در خواب بستگی به نوع خواب شما دارد،اما در کل خواب تعبیر گردو، اشاره به مال،عشق،خساست،شکست،موفقیت و پیروزی دارد.

 

• منوچهر مطیعی تهرانی:

تعبیر خواب گردویی، که با پوست می باشد با گردویی که بدون پوست می باشد بسیار متفاوت است، در ابتدا گردویی که با پوست می باشد به این معناست که پول و ثروتی حرام Forbidden wealth با با علم به آن استفاده کنید مانند پوست گردویی که دست مصرف کننده را به سیاه و چرکین تبدیل می کند، به طور کل گردوهایی که با پوست باشند یعنی لذت، شهوت و یا پولی که با دروغ و فریب به دست آمده و گناهش برای شما باقی بماند.

اگر در خواب گردو، ببیند که آن را به صورت با پوست میل می کنید؛ به آن معناست که نه آن ثروت ماندنی است و نه لذت فقط زود گذر است.
اگر در خواب مشاهده کنید که از آن مصرف نکردید و آن را بخشیدید یا دور انداختید به آن معناست که از این گناه، با ایمان دوری می جوید و گرفتار آن نمی شوید.

 

تعبیر خواب کشمش

 

تعبیر و تفسیر دیدن کشمش، گردو و تخمه در خواب

 

تعبير خواب کشمش به روايت امام صادق(ع)

دیدن کشمش درخواب بر سه وجه است.

اول: منفعت.

دوم: مال حلال.

سوم: کسب و معیشت.

 

تعبير خواب کشمش به روايت محمد ابن سیرین

اگر بیند کشمش داشت و بخورد، دلیل است به قدر آن منفعت بیند. اگر بیند کشمش به کسی داد، دلیل است راحتی به وی رساند.

تعبير خواب کشمش به روايت اب‍راه‍ی‍م‌ ک‍رم‍ان‍ی

اگر درخواب بیند کشمش به خروار درخانه بود، دلیل است مال تمام حاصل نماید.

 

تعبير خواب کشمش به روايت لوک اویتنهاو

کشمش: دعوا در همسایگی

 

تعبير خواب کشمش به روايت یوسف نبی(ع)

دیدن میوه هائی خشک چون مویزو کشمش و مانند آن نیکوئی باشد دوستان در حق او گویند

 

تعبير خواب کشمش به روايت خالد بن علی بن محد العنبری

دیدن کشمش در خواب، به رزقی سودمند Useful sustenance دلالت دارد.

 

کشمش چه خواصی دارد + انواع کشمش.

فواید گردو در دوران حاملگی

خواص انواع تخمه (عکس)

اگه خیلی تخمه دوست داری بخوان!

 

What is the interpretation of seeing raisins, walnuts and seeds in a dream

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان