رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

جنگل به سلطانش مینازه… ثبت احوال به متولدین اسفندش😉😝😊
یه اسفند ماهی از دلش یه انبار میسازه،حرفاش رو میریزه تو انبار و درش رو با کلید سکوت قفل میکنه😊

در این بخش از نازوب خصوصیات زن و مرد متولدین اسفند و همچنین رابطه عاطفی Born in March and also emotional relationship این ماه را خواهیم گفت با ما همراه باشید.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

 

مرد متولد اسفند ماه چه خصوصیاتی دارد؟

ماهی نماد این برج است. دو ماهی که در دو جهت متفاوت در حال شنا هستند نشانگر تنش های درونی متولدین اسفندماه است. مرد اسفند ماهی هرگز حد وسط ندارد It never has a middle ground، یا کاملا منفی است یا مثبت کامل، مرد متعصبی نبوده و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.

مردان متولد این ماه به طور ذاتی کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و به ویژه زنان مجذوب آنها می شوند.
سنگ خوش یمن برای متولدین اسفند ماه «سنگ قمر» است.

متولدین این ماه در بین رنگ ها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. پاییز فصل مورد علاقه مردان اسفندی است و از دیدن غروب پاییز به هیجان می آیند.

برخی از مردان متولد اسفند از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد در طالع خود سفر دریایی دارند.
بهترین روز هفته برای آنها روز پنج شنبه است و انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

 

برای جذب مرد اسفند ماهی باید …

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

حتما هفته ای دو سه بار به او ابراز علاقه کرده و بگویید که دوستش دارید. از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید. اگر در مسیر زندگی با مرد اسفند ماهی رو به رو شده و احتمال ازدواج شما به وجود آمد The possibility of your marriage arose، سخت مراقب باشید زیرا برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت.

حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است. هرگز او را با مردان دیگر مقایسه نکنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد، اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

 

مرد متولد اسفند در عشق

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود. حتی اگر خجالتی هم باشد. زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.
زیرا به عشق بی همتایش رسیده است.

مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

 

موقعیت شغلی مردان متولد اسفند ماه

شاید این مردان دارای همه امکاناتی باشند که ایده آل شما است و یا برعکس . منش زندگی به گونه ای است موقعیت های بی نظیر به طور مرتب رو در روی او قرار می گیرد ، اما اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و یا با تصمیمی راسخ خط بطلانی بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، بکشد. امامشکلی که وجوددارد این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود.

 

معایب مرد متولد اسفند ماه

گاهی حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را که نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد که کار اشتباهی انجام داده است. شاید این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش His simplicity and kindness باشد. مرد متولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است موجب سو تفاهم شود، با اولین کلماتی که به ذهنش خطور می کند منظور خود را بیان می کند.این رفتار او را حمل بر دهان لقی او ندانید. دهان لق کسی است که نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ کند، در حالی که او با قدرت تمام سرنگهدار است.

 

سرگرمی های مرد اسفند ماه

مر متولد اسفند ماه سرگرمی های عجیبی برای خود پیدا می کند. ممکن است به یوگا، نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و دیگر اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه می دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی های غیر عملی او می گردد.

 

شخصیت شناسی زنان و دختران اسفند ماهی

دختر متولد اسفند

گاهی اوقات این توهم در ذهن او به وجود می آید که در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، بسیار ناامید می شود ،این بر عهده شما است که او را متوجه کنید ذکاوت خارق العاده ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، وسایل دفاعی در دسترس او هستند و می تواند با اتکاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بکشد.

بسیار دودل و خجالتی است، اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند، تمام روابط او را با دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر وی را تهدید می کند که تمام عمر تنها بماند. سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک است و پیوسته از آن بیم دارد.

 

مادر متولد اسفند

از صمیم قلب و اعماق وجود به فرزندان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه ورود به بخش خاصی از قلب خود نمی دهد.بخش بزرگ قلب او متعلق به کودکانش است که کسی نمی تواند در آن نفوذ کند.

تفاوتی میان فرزندانش قائل نیست اما به آن کودکی که نسبت به بقیه قدری زشت تر، ضعیف تر و شکننده تر است،کمی بیشتر رسیدگی می کند.مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر کوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دخترنوجوان خود را درک نمی کند.

 

زن متولد اسفند ماه در زندگی

زن اسفند ماهی ترجیح می دهد که همسرش نان آور خانه باشد Let his wife be the breadwinner of the house و او کاری به مسایل مالی نداشته باشد و فقط خانم خانه باقی بماند.برای او اهمیتی ندارد که از کجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید، فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید.

اگر در مخارج خانه سهل انگاری می کند زیاد نگران نباشید چون همانطور که گفته شد تا آخر ماه کسری نخواهد آورد.
شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرد. سیاره نپتون لحظه ای چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه را به وی نشان می دهد.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

 

نقاط ضعف زن متولد اسفند

اسفندی ها افرادی هستند که توجهی به ظاهر ندارند و بیشتر به عمق مسئله دقت می کنند. آنها در هر چیزی نشانه ای می یابند اما گاهی عکس العمل های لازم را دریافت نمی کنند. از اینکه در برابر رنج و درد دیگران نمی توانند کار مفیدی انجام دهند به شدت ناراحت می شوند برای یک زندگی بهتر، متولدین این ماه باید توجه بیشتری به خودشان کنند، در غیر این صورت روزی می رسد که زندگی خودشان را فدای دیگران کرده اند.
اگر سعی کنید او را به خیال پردازی متهم کنید به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می کند و می گوید کاملاً اشتباه می کنید.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

روحیات جنسی دختران و زنان متولد اسفند

نسبت به زنان متولد ماه های دیگر بسیار رمانتیک و عاشق پیشه است اما به دلیل خجالتی بودن بهتر است موقعیت را شما برای او فراهم کنید. تا زمانی که شما با او ملایم و مهربان باشید مطمئن شوید عاشق شما خواهد ماند.

از میان زنان ماه های دیگر زن اسفن زن بسیار رمانتیک و عاشق پیشه ای است اما به دلیل شرمساری که دارند بهتر است موقعیت را شما برای او فراهم کنید تا زمانی که شما با او ملایم و مهربان باشید مطمئن شوید عاشق شما خواهد ماند.باید با صبر و حوصله با وی برخورد کنید مطمئن باشید که زن حشری را خواهید یافت .اکر مانند معشوق عاشق پیشه ای برخورد کنید در اینصورت زن رمانتیکی خواهد بود.

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند: من و چی صدا کرده بودی؟

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی: لباس زیر و خواب برای او اهمیت خاصی دراد پس تنوع را رعایت کنید.

مکان مورد علاقه برای س-ک-س: زیر سایه درخت.

 

عواطف و احساسات مرد متولد اسفند

مرد اسفند ماهی هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است.بدون عشق زندگی برایش مفهومی ندارد و غیر ممکن ب نظر می رسد.زمانی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند، دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر A unique painter، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر می گردد.

چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

با وجود چنین مردی در زندگی مشترک زن هرگز امکان داشتن توقع بیشتری از او نخواهد داشت، یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر هر شب مقدار کمی ازمشکلات بزرگ را با خود به منزل برند.

 

رابطه عاطفی احساسی زن و مرد متولدین اسفند

 

میل و نیاز جنسی مردان متولد اسفند

مردان اسفند خیلی زود تحریک میشوند. ارتباط جنسی برای او مانند دریایی است که ناخواسته در آن شنا میکند.
مردان اسفند خیلی زود تحریک میشوند ممکن است خیانت کنند اما مطمئن باشید عذاب وجدان خواهد گرفت. س-ک-س برای او مانند دریایی است که ناخواسته در آن شنا میکند.

مرد رمانتیکی است در یک مکان شیک و زیبا برایتان میز شام میچیند و موسیقی ملایمی میگذارد و س-ک-س از آنجا شروع میشودو تا زمانی که نسبت به خانم دیگری حواسش پرت نشود شما را با بوسه ها و تعریف هایش لوس خواهد کرد.

 

عکس نوشته های متولدین اسفندماه

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی مردان متولد اسفند

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی دختران متولد اسفند

طالع بینی، شما در چه ماهی باید متولد می شدید

 

Emotional emotional relationship between a man and a woman born in March

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان