ramazan
ramazan

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

آزاده نامداری، مادر وی پس از دو روز بی خبری از فرزندش آزاده و برای کسب اطلاع از فرزندش به خانه او در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود.

 

بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است. و چهره ی مرحومه تشخیص داده نشده به همین منظور پازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

در اولین روز عید سال 1400 و کلیپ تبریک آزاده نامداری به همراه دخترش و اینک خبر قتل وی واقعا شوکه کننده و ناراحت کننده است. روحش شاد

 

اما مهم ترین سوال این که: در ویدیوی منتشر شده توسط مرحومه آزاده نامداری به همراه دخترش برای تبریک نوروز 1400 وی باردار بوده!

آیا همسر و فرزندش به همین منظور بدون او به مسافرت رفته بودند؟ آیا همسر وی از مرگ خانم آزاده با خبر است؟ و سوالات مهمی که هنوز بی جواب هستند. 

 

ویدیویی که مرحومه آزاده نامداری در اولین روز عید نوروز که هفته ی گذشته می باشد منتشر کرد در این ویدئو ایشان باردار بودند؟!!

 

 

 

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

 

جزئیات اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری 

 

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: کلانتری 134 شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد.

 

جزئیات درگذشت آزاده نامداری

 

این بخش خبری و تاسف آور به روزرسانی می شود و تصاویر خاکسپاری مرحومه در این بخش اضافه می گردد. با ما همراه باشید.

 

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

 

لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

دقایقی قبل خبر کشف جسدی در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت مأموران کلانتری 134 شهرک قدس در محل اعلام خبر حاضر شدند.
بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران است. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

به گزارش مجله نازوب، او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال 1384 به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا 4 سال ادامه داشت که در بهمن 1388 به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ 29 خرداد 1389 آغاز شد و در تاریخ 28 مهر 1389 به پایان رسید. سری دوم این برنامه از 1 آبان 1389 آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

در 10 اردیبهشت 1390 در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر 20 :30و در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

 

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

 

وی همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم 1 ، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد.تا کنون پنج سری از برنامه «خانمی که شما باشی» از شبکه دوم سیما پخش گردیده‌است. در تاریخ 25 مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال 94 با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال 1394 گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

نامداری در سال 95 پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

 

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

 

در اردیبهشت 1392، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر 1392 به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت.

آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد. وی هم‌اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است.

در اوایل مرداد 1396 فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌دهد.انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند.

این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» به‌خصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد. گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

آزاده نامداری در 2 مرداد 1396 در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی لازم است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان