ramazan
ramazan

پیش بینی کائنات و فال حافظ در هفته دوم فروردین 02

پیش بینی کائنات و فال حافظ در هفته دوم فروردین 02

پیش بینی و فرازی به آینده با فال و طالع بینی مجله تفریحی سرگرمی نازوب، دوستان عزیزم این بخش تنها جهت بالا بردن سطح انرژی مثبت می باشد یاد بگیریم تمام وقایع زندگی ما سرجشمه از باور، نگرش، افکار، خواسته هایی که می نویسم و کلام ما است.

 

هر چه نگرش شما نسبت به لحظه های زندگی مثبت و پرانرژی باشد به موفقیت بیشتری می رسید. و بدانید که موفقیت و خوشختی= با نگرش و افکار مثبت

 

در دومین هفته فروردین ماه 1402 نگاهی داریم به فال حافظ و تاروت کائنات

 

فال حافظ امروز متولدین فروردین

 

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر
هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند
گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر

تعبیر:

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

 

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت

 

کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش
معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش

الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی
گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش

تعبیر:

می خواهی کاری انجام دهی ولی شک داری ،دل به دریا بزن و دست به کار شو و بدان که کامیاب خواهی بود به شرط آنکه از ناملایمات ناامید نشوی. باید سعی و تلاش خود را بیشتر کنی.

 

فال حافظ امروز متولدین خرداد

 

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم
گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

من که ره بردم به گنج حسن بی‌پایان دوست
صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم

تعبیر:

مدتی در این اندیشه هستی که حلقه عشق را پاره کنی، ولی در این راه توفیقی نیافته و نمی یابی. مشکلی که بین شما پیش آمده و باعث رنجش یار گردیده، به امید خدا به زودی از بین خواهد رفت. برای دلجویی از او قدم پیش بگذار زیرا که یار خوب گنجی است بی پایان که انسان را به خواسته های دیگر نیز می‌رساند.

 

فال حافظ امروز متولدین تیر

 

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر:

از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود، احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

 

فال حافظ امروز متولدین مرداد

 

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو
ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

تعبیر:

صبوری در رنج و سختی‌ها سرانجام نتیجه خوبی می‌دهد و شما را به هدفی که می‌خواهید می رساند. امید خود را از دست ندهید و با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا بهترین تصمیمات را بگیرید. از مشکلات و موانع زندگی فرار نکنید بلکه با مقاومت و سماجت از آن ها عبور نمایید. توکل به خداوند از بهترین کارهایی است که در لحظات دشوار زندگی چاره ساز است.

 

فال حافظ امروز متولدین شهریور

 

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا
چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود
کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

تعبیر:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داری به مقصود خود خواهی‌رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر؛ چراکه بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

 

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

 

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب
این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تعبیر:

تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فروبرده است. قدر داشته‌های خود را نمی‌دانید و حوصله‌ی کسی را ندارید. اطرافیانتان روی شما حساب می‌کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده‌اید. ناراحتی شما و دل‌شکستگیتان با زمان درمان خواهد شد. بیشتر مراقب خودتان باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین آبان

 

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو
جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی
نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تعبیر:

اکنون که با همه زیرکی‌ها و کناره‌گیری‌ها در دام عشق اسیر شده‌ای. بی‌تابی‌ها و غصه‌های تو بیهوده است. خود را بیش از این عذاب نده و نسبت به آینده نا‌امید نباش. بدان که تو در میان رقیبان خود برگزیده خواهی شد. آنها کنار گذاشته خواهند شد و این تو هستی که به مقصود خود خواهی رسید.

 

فال حافظ امروز متولدین آذر

 

خنک نسيم معنبر شمامه‌ای دلخواه
که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

منم که بی تو نفس می کشم زهی خجلت
مگر تو عفو کنی ور نه چيست عذر گناه

تعبیر:

آنچه خواسته‌ای و دلخواه توست به دستت می‌رسد و چرخ فلک آینده‌ای بسیار مبارک و عالی برایت رقم زده است و انتظار به سر رسیده، شادی‌ات را با دیگران تقسیم کنید و چشن بگیر. کینه‌ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

 

فال حافظ امروز متولدین دی

 

ز در درآ و شبستان ما منور کن
هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز
پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر:

خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتینی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازیهای بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن

 

گر تیغ بارد در کوی آن ماه
گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم
لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر:

انسانی صادق هستی و در راه عشق و محبت هر رنجی را پذیرایی. سر به لاک خود داری ولی همیشه از بخت خود گله‌مندی. شکوه بیهوده مکن و اگر زندگی با تو نمی‌سازد تو با زندگی بساز و بدان هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد و تو که رنج می‌بری حتما گنج نیز خواهی یافت.

 

 فال حافظ امروز متولدین اسفند

 

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن
مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی
تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر:
به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می‌کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه‌ها از دل‌تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می‌رسد.

از فرصت‌هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بداندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آنچه می‌خواهید ناامید کنند.

 

پیش بینی تاروت کائنات برای هفته دوم فروردین

 

فال تاروت فروردین

رفاه مالی و معنوی
افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند
 در یافت یک حکم یا مدرک
 بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

 

فال تاروت اردیبهشت

تلاش و پیروزی – سفر
 پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
 بدست آوردن اعتماد به نفس
 غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
 سفر دور

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد.

اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

 

فال تاروت خرداد

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

 

فال تاروت تیر

بانوی جوان – استعداد
–یک دوست مددکار
 یار و یاور
–توان مالی

این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید.

اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.
اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

 

فال تاروت مرداد

ماجراجویی – شتاب
 جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
 احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
 خروج از غم و اندوه

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.
من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

 

فال تاروت شهریور

بهم خوردن نقشه ها
 اتفاق غیره منتظره
 سقوط از مقام
 فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی
 ضربه ناگهانی

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند.

اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

 

فال تاروت مهر

حکم قانونی
 موضوع قانونی به نتیجه می رسد
 عبور از یک مرحله سخت و حساس
 به نتیجه اعمال رسیدن

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

 

فال تاروت آبان

دلسردی – نارضایتی

دلسردی و بی میلی
 خستگی از محیط و اطراف
 نارضایتی از اطرافیان
 نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
 داشتن توقع بیش از حد از دیگران

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد.

کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

 

فال تاروت آذر

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست Special responsibilities مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

 

فال تاروت دی

رهایی از غم – هوشیاری
– رهایی و نجات
– تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد
– تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند.

گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

 

فال تاروت بهمن

نیروهای امدادی – شفا
– مدیریت صحیح
– لیاقت و استادی
– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن
– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید
– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت.

فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

 

فال تاروت اسفند

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات Wealth, abundance, security and strong goals ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند.

شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان