6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

مجموعه : اخبار حوادث
6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

در سالهای گذشته در مجازی چهره هایی به مدلینگ پرداختند که با انتشار عکس های غیر مجاز Unauthorized photos که با قوانین جمهوری اسلامی منافات داشت بازداشت شدند. اکنون به دستور رهبر این شش مدلینگ بخشیده شده اند با خبرهای داغ حوادث پورتال جامع نازوب همراه باشید تا با جزئیات این خبر بیشتر آشنا شوید.

 

داغ ترین خبرهای این بخش:

 

  1. عفو 6 مدلینگ جذاب به دستور مقام رهبری
  2. دادگاهی شدن جنجالی همسر مرحومه آزاده نامداری
  3. نحوه تجاوز به دختر 14 ساله مقابل خواهر دوقلویش
  4. حکم اعدام حمید صفت خواننده کشور

 

با عفو شش مدلینگ ایرانی،شمارش معکوس برای آزادی آنها آغاز شد

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

ستاره طباطبایی

نامش ستاره طباطبایی است و نام او در لیست عفو شدگان قرار دارد و این در حالی است که او نیز به اتهام فعالیت نامتعارف مدلینگ بازداشت شده بود.

عاطفه اسکندری که بود؟

عاطفه اسکندری نام یک دختر خوزستانی است که در سال 2015 در مسابقه دختر شایسته شرکت کرد.او متولد سال 69 است و در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شده است.عاطفه اسکندری بارها گفته بود علاقه مند به مدلینگ است و به زندگی افراد مشهور علاقه دارد.

ماندانا یاور و مدلینگی برای دختران شایسته

حدود هفت سال قبل یک دختر ایرانی به نام ماندانا یاور به عنوان مدلینگ در مسابقه دختران شایسته Worthy girls contest شرکت کرد و عنوان ملکه زیبایی را به دست آورد.او که به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی دختران شایسته شرکت کرده بود،چندی بعد بازداشت شد.

عکاسی مدلینگ حامد بدیعی

حامد بدیعی نام یک عکاس و فیلمبردار ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی مدلینگ فعالیت می کرد.اما فعالیت های خارج از چارچوب او سبب شد تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شود.
حامد بدیعی متولد سال 60 و فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه تهران است.

مونا ملکوتی و طراحی لباس مدلینگ

مونا ملکوتی نام یک طراح لباس است که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه هنرهای زیبا گرفته بود.او چندی قبل به دلیل فعالیت های غیرمتعارف و نامنطبق با قوانین جمهوری اسلامی بازداشت شد.

شیوا افخمی کیست؟

شیوا افخمی نام یکی دیگر از افرادی است که نام او در لیست عفو شدگان قرار دارد و این در حالی است که او نیز به اتهام فعالیت نامتعارف مدلینگ بازداشت شده بود.

اظهارات یک مقام قضایی

بعد از انتشار این خبر در رکنا یک مقام قضایی اظهار داشت: این افراد پس از طی مراحل قضایی بدون هیاهو و با طی روال قانونی خواستار عفو خود و گذشت قانون از اعمال خود شدند و به همین طریق نیز به خواست خود رسیدند. کمپین های فضای مجازی با هشتگ های تحمیلی برای آوردن فشار به دستگاه قضائی هیچگاه موفق نبوده اند اما رفتار قانونی و در ارامش نشان داد می توان بی سر و صدا به خواست خود رسید.

امروزه در عصر شبکه های اجتماعی اولین کاری که برخی به ذهنشان می رسد این است که گوشی خود را بردارند و بدون مدرک و سند هر چه خواست بگویند. در پرونده های مهم قضائی Important judicial cases هم که حمایت آلبانی نشینان و مرکز اعتدال سعودی نیز مهیا است تا هر صدایی را ضریب بدهند و از کاه کوه بسازند.

به نظر می رسد این اقدام قوه قضائیه یک ریل گذاری برای جهت دهی به رفتار کسانی است که هم به اصلاح امور می اندیشند هم دوست دارند در چارچوب قانون عمل کنند.

 

دادگاهی شدن جنجالی همسر آزاده نامداری

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

سجاد عبادی در خصوص زندگی عاشقانه اش با آزاده نامداری حرف زد.
عصر شنبه 7 فروردین امسال بود که پیدا شدن جسد آزاده نامداری در برج مهستان منطقه سعادت آباد یکی از تلخ ترین پرونده های نوروز 1400 بود که با حاشیه های زیادی همراه بود.

پدر و مادر آزاده با توجه به بی پاسخ بودن تماس هایشان نگران او شدند و وقتی پای در خانه دخترشان گذاشتند با جسد آزاده نامداری روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی، همراه قاضی شهریاری دادستان جنایی و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه تیم تشخیص هویت پای در صحنه جرم گذاشتند.

بررسی های صحنه جرم هیچ اثری از به قتل رسیدن آزاده نامداری نبود و تنها فرضیه در صحنه جرم خودکشی این مجری تلویزیونی بود که بازپرس پرونده برای بررسی های بیشتر دستور داد تا جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود.
علت مرگ آزاده نامداری مشخص شد.

پزشکی قانونی پس از 8 روز علت مرگ را مسمومیت دارویی Drug poisoning اعلام کرد و با توجه به دست نوشته ای که از آزاده نامداری در خانه اش پیدا شد که در متن آن با دخترش صحبت کرده بود و گلایه هایی داشت و در خصوص تقسیم اموالش حرف زده بود که پررنگ ترین فرضیه با این مدارک پلیسی احتمال خودکشی را پیش روی پلیس قرار داده است.

زندگی عاشقانه آزاده نامداری

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

همسر آزاده نامداری صبح یکشنبه 15 فروردین ماه در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد و در اظهاراتش با ناراحتی زیادی عنوان کرد: من به عنوان شوهرش همیشه او را حمایت می کردم و زندگی عاشقانه ای داشتیم و هنوز نمی توانم مرگ آزاده نامداری را باور کنم و نمی دانم چطور با این غم زندگی کنم.

برخی ها گفته اند ما با هم اختلاف داشتیم، آزاده دشمنان زیادی داشت She had many enemies که این داستان ها را برای ما اعلام کردند ما هم مثل همه زندگی های مشترک و زنان و مردان که برخی مواقع با هم دچار اختلاف می شوند اختلاف پیدا می کردیم اما اختلافاتمان شدید نبود که بخواهیم با هم قهر کنیم یا درگیر شویم.

سجاد عبادی گفت: مرگ آزاده نامداری یک اتفاق بود و احساس می کنم او در خوردن قرص هایش ناخواسته زیاده روی کرده است . نمی دانم به گندم، دخترم وقتی بزرگ شد چه جوابی بدهم.

وی افزود: من وقتی همراه گندم به سفر رفتیم با آزاده در تماس بودم و حتی به او گفتم که به خانواده ات اطلاع بده که همراه ما نیامدی … .

خانه ام خراب شده و من در این مدت با هیچ رسانه داخلی و خارجی Internal and external media صحبت نکردم و هنوز نمی توانم این اتفاق را باور کنم.

 

تجاوز به دختر 14 ساله مقابل خواهر دوقلویش

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

پسر شیطان صفت The son of the devil adjective که دختر نوجوان را ربوده و به وی تجاوز با حکم قضایی به اعدام محکوم شد.
ساعت ۳ بامداد بیست و دوم مرداد ماه سال ۹۹ دختر ۱۴ ساله ای به نام نورا با کلانتری مرزداران تماس گرفت و از ربوده شدن خواهر دوقلویش به نام بیتا خبر داد.

این دختر که هراسان بود گفت: من به همراه دختر دوقلو و یکی از بستگانمان به نام کیوان به پارک رفته بودیم. در حال بازگشت بودیم که یک پژو پرشیا که شیشه های دودی داشت راهمان را بست و خواهرم را به زور سوار ماشین کرد و با خود برد.

به دنبال اظهارات دختر نوجوان تحقیقات پلیس آغاز و تلاش برای به دست آمدن ردی از دختران ربوده شده آغاز شد . ساعت از این ماجرا نگذشته بود که بیتا باحالی آشفته در جنوب تهران پیدا شد .وقتی پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر نوجوان را تایید کرد
پلیس به ردیابی راننده شیطان صفت پرداخت و با اطلاعاتی که از شاکی گرفته بود خودرو وی را را متوقف کرد. راننده ۲۸ ساله به نام حامد که چندین سابقه کیفری در پرونده اش داشت به جرم سیاهش اعتراف کرد.

در بررسی ها مشخص شد حامد دو سال قبل نیز به اتهام آزار دختری جوان بازداشت و محاکمه شده بود اما از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به خاطر آزار بازار شیطانی به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شده بود .

پرونده سیاه وی برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی پای میز محاکمه ایستاد .

تجاوز به دختر تهرانی پس از تفریح در پارک

در آن جلسه بیتا در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و خواهرم به همراه پسر جوانی به نام کیوان که از بستگانمان با اطلاع مادرمان به پارک رفته بودیم .در راه بازگشت بودیم که پژو سفید را همان آن را بست .راننده قصد مزاحمت داشت که کیوان مانع شد .اما راننده به روی کیوان چاقو کشید و او را به گوشه ای پرتاب کرد.

او در همان لحظه دستم را گرفت و مرا به داخل ماشین هول داد .من ترسیده بودم و جیغ می زدم اما راننده جوان همان موقع سوار ماشینش شد و مرا به حاشیه تهران برد .

دختر 14ساله که از به یاد آوردن لحظه های دلهره آور Terrifying moments به گریه افتاده ادامه داد: او به التماسهایم توجهی نکرد و مرا در ماشینش آزار داد. سپس مرا از ماشین پیاده کرد و گریخت .

در آن جلسه کیوان که به عنوان شاهد حضور داشت گفت: من به همراه دو خواهر دوقلو به پارک رفته بودم که یکباره پژو پرشیا مقابلمان ایستاد و از من سوال های نا مربوطی پرسید. راننده حال طبیعی نداشت و به گمانم مست بود که به او گفتم بهتر است مزاحم نشود .اما از ماشین پیاده شد و به رویم چاقو کشید. او مقابل چشمان من بیتا را به زور سوار ماشین کرد و با خود برد.

در ادامه جلسه پسر شیطان صفت جرمش را گردن گرفت و ابراز پشیمانی کرد.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده حامد را به اعدام محکوم کردند.

 

اعدام حمید صفت خواننده ای که ناپدریش را به قتل رساند

حمید صفت درباره صدور حکم اعدام خود بیانیه ای به شکل زیر صادر کرد :

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

حمید صفت قصاص می شود / حکم صادر شد

حمید صفت، خواننده رپ که در روزهای آخر سال 99 به اتهام قتل عمدی پدر خوانده‌اش Intentional murder of his stepfather در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شده بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

بیست و چهارم مرداد ماه سال ۹۶ مرد ۶۶ ساله به نام هوشنگ به بیمارستان منتقل شد و سه روز بعد جان سپرد. حمید صفت، خواننده رپ که پدرخوانده اش را به بیمارستان منتقل کرده بود به اتهام قتل عمدی بازداشت شد اما ادعا کرد در دعوا با ناپدری اش ضربه ای به سر او نزده است.

وی در تشریح جزییات درگیری گفت: آن روز با ناپدری ام درگیر شدم و یک گلدان برداشتم و به دیوار کوبیدم تا او را بترسانم. بعد به سمتش رفتم و ضربه‌ای به‌صورتش زدم .همان موقع همسایه‌ها با شنیدن صدای دعوا مقابل خانه مان آمدند و دعوا تمام شد. من همراه مادرم خانه را ترک کردیم و یک ساعت بعد وقتی به خانه برگشتیم با ناپدری ام روبه رو شدیم که بیهوش بود. ما او را به بیمارستان رساندیم اما او جان سپرد.

کارشناسان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه علت مرگ را خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به سرش اعلام کردند.

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

اما رپر معروف منکر قتل عمدی شد و گفت: من ضربه ای به سر هوشنگ نزدم و اصلاً قصد کشتن او را نداشتم. فقط می‌خواستم او را بترسانم که مادرم را مورد ضرب‌وشتم قرار ندهد. احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل برخورد کرده باشد، چون هوشنگ تقلا می‌کرد که مادرم را کنار بزند و با من درگیر شود.

با اعتراض اولیای دم و متهم به نظریه پزشکی قانونی پرونده چندین بار به کمیسیون‌ پزشکی قانونی فرستاده شد. وقتی کارشناسان اعلام کردند اقدام حمیدصفت درصدی از علت مرگ ناپدری اش است و عامل اصلی مرگ نبوده وی با وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

با اعتراض اولیای دم به آزادی وی این بار پرونده به کمیسیون ۱۱ نفره پزشکی قانونی فرستاده شد و برای برطرف‌ شدن ابهامات، بازپرس رسیدگی کننده به پرونده در دادسرای جنایی تهران ،دستور تشکیل هیأت ۱۱ نفر متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد.

هیأت 11نفره پزشکی در دادسرای جنایی تهران Tehran Criminal Court حاضر شدند و در جلسه تحقیق از حمید صفت دفاعیات وی را شنیدند.
با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد و حمیدصفت پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در دونشست و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور دو مستشار برگزار شد نماینده دادستان از طرف سه پسرقربانی که ساکن خارج از کشور هستند درخواست قصاص را مطرح کرد.

ماجرای قتل ناپدری حمید صفت رپر معروف

سپس سهیل یکی از فرزندان قربانی در جایگاه ویژه قرار گرفت و گفت
بگیرد.وی گفت :من از حمید به اتهام مباشرت در قتل پدرم و از مادرش به اتهام معاونت در قتل شکایت دارم.

قاضی گفت: مادر حمید از این اتهام تبرئه شده است که سهیل گفت : پدرم 10 سال با حمید و مادرش زندگی می کرد. حمید از بیماری پدرم مطلع بود و به همین خاطر برای او درخواست قصاص دارم.

قاضی گفت :یکی از برادرانت به نام توماس که در خارج از کشور است درخواستی را مطرح نکرده است .او احتمالاً به قوانین حقوقی ایران آگاهی ندارد.

آیا حاضرید سهم دیه او را بدهید که سهیل گفت :بله حاضرم دیه را بپردازم تا حمید قصاص شود.
سپس وکیل اولیای دم روبروی قضات ایستاد و به چند نکته اشاره کرد. وی گفت :گفت متهم در جلسات کمیسیون پزشکی قانونی چند پزشک را همراه خود آورده بود که ما به این موضوع اعتراض داریم .متهم مدعی بود هوشنگ سه قرص انعقاد خون Three blood clotting pills مصرف کرده .

در صورتی که بیمارستان تایید کرده است او دو قرص استفاده می‌کرده .از طرفی حمید 17بار در پرونده اقرار کرده متهم را کتک زده و این موضوع می‌تواند موجب تسریع در علت خونریزی و علت تشدید بیماری متوفی باشد .متهم شروع کننده دعوا بوده و بنا به بند پ ماده 290 متهم به قتل عمد است .او ورزشکار بوده و ضربات متعدد و سنگینی به سر قربانی زده و همین موضوع باعث مرگ وی شده است .

سپس متهم در جایگاه دفاع ایستاد و گفت: قبل از هر چیز طلب عفو و بخشش دارم .من خصوصا از سهیل که در دادگاه حاضر است عذرخواهی می‌کنم.

سپس گفت :من اتهام قتل را قبول ندارم .گفته شده من با دست ضرباتی به هوشنگ زده ام .اما ضرباتی که به او وارد کردم ضربه ای کشنده نبود. من فقط او را هل دادم .وقتی مرا بازداشت کردند و به دادسرا بردند ، مادرم به آنجا احضار شد. چون نمیخواستم مادرم به دادسرا بیاید به دروغ گفتم ضربه‌هایی به مقتول زدم اما ضربه ها سنگین نبود که منجر به مرگ شود.

درگیری حمید صفت و پدرش در تهران

 

6 مدلینگ جذاب دختر و پسر زندانی که به دستور رهبر آزاد شدند

 

قاضی متین راسخ پرسید :قبول داری ضرباتی به صورت قربانی زدی؟
و از حمید صفت خواست تا صحنه درگیریرا بازسازی کند .
حمید کنار یکی از دوستانش ایستاد و صحنه درگیری را بازسازی کرد.

وی گفت: در آن درگیری مادرم بین من و هوشنگ بود. من هوشنگ را هل دادم و می خواستم جلوی حمله او را بگیرم .او به سمت آشپزخانه رفت و من فکر می کردم قصد دارد چاقو بردارد .به همین خاطر مانع او شدم. من لیوانی را برداشتم و به زمین کوبیدم تا هوشنگ را بترسانم اما گلدانی را به دیوار پرت نکردم. باور کنید ضربه ای به سر او نزدم.

قاضی گفت :عکسهای پرونده و آثار ریختن گچ روی دیوار Traces of pouring plaster on the wall، نشان می دهد گلدانی را به دیوار کوبیده ای که حمید صفت سکوت کرد .

قاضی گفت: آیا از بیماری زمینه ای قربانی و مصرف داروی او مطلع بودی ؟
خواننده‌رپ گفت: می دانستم به بیماری قند مبتلاست و حتی چند مرتبه از کیش برای او انسولین فرستاده بودم‌ .من شب قبل از فوت در خانه دایی ام بودم که مادرم با من تماس گرفت و گفت هوشنگ خونریزی کرده و در بیمارستان است.

قاضی گفت: می دانستی مقتول عمل قلب انجام داده و داخل رگ هایش فنر دارد؟
که حمید صفت گفت: من از عمل قلب اطلاعی نداشتم.
قاضی متین راسخ پرسید :چند سال با او زندگی کردی؟
حمید: 10 سال.

قاضی : وقتی پدر و مادرت از هم جدا شدند با چه کسی زندگی می کردی؟
حمید: چند سال با پدرم زندگی می‌کردم. سپس پیش مادرم رفتم .اما این اواخر بیشتر در استودیو می ماند م.
قاضی از مادر حمید صفت خواست روبه روی قضات قرار بگیرد و از او پرسیبد: هوشنگ چند سال قبل عمل قلب انجام داده بود؟
مهناز پاسخ داد: 6ماه قبل .

قاضی رو به متهم گفت چطور نمی‌دانستی ناپدری ات به تازگی عمل قلب انجام داده :
حمیدصفت پاسخ داد : مادرم و هوشنگ بیشتر اوقات در آلمان زندگی می کردند و من هم بیشتر وقتم را در استودیو بودم. به همین خاطر از عمل قلب او اطلاعی نداشتم.

قاضی به متهم گفت تحصیلات چقدر است و آیا در از بیماری های زمینه اطلاع داری؟
که حمید گفت :دیپلم نقشه کشی ساختمان Diploma in Building Drawing دارم و اطلاعات زیادی درباره بیماریهای زمینه ای ندارم.
قاضی: ورزشکار هستید ؟

حمید: سالها فوتبال و بدنسازی کار می کردم اما بعد از اینکه بازداشت و با وثیقه آزاد شدم بوکس تمرین می کردم.
سپس عزیز محمدی، وکیل متهم دفاع پرداخت و اظهار نظر کارشناسان کمیسیون پزشکی قانونی را مرور کرد .

وی گفت : در کمیسیون های اولیه اعلام شده بود عمل موکلم درصدی در مرگ قربانی موثر بوده است و به همین خاطر بنا به بند پ ماده ۲۹۰ برای حمید صفت اتهام قتل عمد گرفته شد. اما موکلم در هیچ کجای پرونده اقرار نکرده با جسم سخت ضربه ای به قربانی زده است و مشخص نیست چطور ضربه وارد شده به قربانی Trauma to the victim منجر به مرگ او شده است .

وی ادامه داد: با توجه به شواهد موجود در پرونده ، عمل موکلم موجب تشدید در قتل بوده و اتهام شروع به قتل متوجه او نیست.
قاضی متین راسخ گفت :در کمیسیون ۹ نفره پزشکی قانونی اعلام شده است رفتار متهم باعث تشدید و تسبیب در شده است .

وقتی حمید صفت به عنوان آخرین دفاع در جایگاه ایستاد ،طلب بخشش کرد و گفت :هوشنگ جای پدرم بود و من هرگز فکر نمی کردم مشاجره میان ما باعث مرگ او شود . من از از اولیای دم طلب بخشش و از دادگاه طلب کمک دارم .

در پایان جلسه دستور بازداشت خواننده رپ صادر و وی به زندان منتقل شد .
قضات دادگاه پس از مشورت و با توجه به مدرک های موجود در پرونده حمیدصفت را مستحق مرگ دانسته و وی را به قصاص محکوم کردند.

 

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

تصاویر خاکسپاری آزاده نامداری+ محل وقوع قتل وی

جنجالی های داغ این هفته بازیگران؛ از نفیسه روشن تا امیر محمد

داغ ترین اخبار تاسف بار حوادث ایران در این هفته

 

6 modeling of imprisoned girls and boys who were released by order of the Supreme Leader


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان