ramazan
ramazan

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

چشم سوم، حلقه های عرفان، ارتباط عرفانی، باز شدن چشم سوم، دیدن و فهمیدن اسرار عالم هستی که با دو چشم معمولی نمی توان دید و درک کرد.

 

خدای بی همتا دنیای با این همه عظمت را برای 70 یا 80 سال عمر متوسط انسان نیافرید و یک بهشت و جهنم خیالی نتیجه ی اعمال ما باشد!!!

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود       💖       به کجا می روم آخر ننمایی وطنم

درک این بیت با باز شدن چشم سوم میسر میشود. وقتی جرقه ای از بینش الهی و کائنات در وجودتان بیدار شود آن وقت است که هر لحظه از وجودتان در این زمین خاکی شادمان و خرسند هستید.

در این مقاله و دانستنی های مجله نازوب، بهترین و طلایی ترین راه های باز کردن چشم سوم و نگه داشتن آن را به شما عزیزان و علاقمندان به دنیایی فراتر از جهان دعوت می کنیم از همراهی و لذت بردن شما در این بخش خرسندیم.

 

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

چشم سوم یکی از هفت چاکرای اصلی در بدن است، یعنی چاکرای ششم. از چشم سر برای دید عادی استفاده می شود و از چشم سوم برای بیداری معنوی و ارتباط با کائنات استفاده می شود.

رنگ این چاکرا، نیلی رنگ می باشد و در فاصله بین دو ابرو و کمی بالاتر قرار دارد. در حین انجام مراقبه نیز از این چاکرای چشم سوم برای تمرکز استفاده می شود.

همچنین برای تصویرسازی و تجسم اهداف نیز چشم سوم مورد استفاده قرار می گیرد. چشم سوم مرکز اتصال سه کانال انرژی آیدا، پینگالا، سوشومنا می باشد که با ادغام انرژی کیهانی و قمری و خورشیدی در فرد بیداری روحی ایجاد می کند و در هنگام بیداری این فرد، قدرت روشن بینی، روشن شنوی، تله پاتی و پیشگویی پدیدار می گردد.

چاکرای ششم را به نام های آجنا چاکرا ، چاکرای پیشانی، چاکرای نور، چاکرای بصیرت، چشم دل، چشم درون ،دیده ی دریا و…. می نامند.

چشم سوم در کالبد اثیری ما قرار دارد و نسبت به کالبد فیزیکی لطیف تر و رقیق تر می باشد. چشم سوم وجود خارجی دارد، اما فیزیکی و مادی نیست، بلکه متافیزیکی و اثری می باشد ، پس نمی توان گفت چون کیفیت فیزیکی ندارد، پس وجود هم ندارد.

چاکرای چشم سوم مرکز فرماندهی بر دیگر چاکراها و مسئول نظارت بر ذهن است. این چاکرا پل ارتباطی بین بعد فیزیکی و متافیزکی انسان است.

شناخت چشم سوم از دیرباز در میان اقوام مرسوم بوده است، و در برخی از مذاهب مثل هندوها، جزیی از آیین مذهبی شان به شمار می رود که روزانه حداقل یکبار پودری نیلی رنگ را به صورت نقطه ای برای فعال سازی و تحریک چشم سوم در این قسمت می گذاشتند.

مسلمانان نیز در هر شبانه روز 17 رکعت نماز بجا می آورند و در هر رکعت دوبار پیشانی را به سجده می گذارند و چشم سوم را تحریک و فعال می کند. در اسلام خواندن نماز معراج مؤمن و سجده یعنی عروج به عالم معنا می باشد.

پس مطمئناً فعال سازی این چاکرا بسیار ارزشمند و مهم بوده است و خداوندی که همه انسان ها را دوست دارد، این اعمال عبادی را توصیه کرده است تا به این وسیله انسان تعالی یابد و به بصیرت و آگاهی معنوی دست پیدا کند.

پیامبر اکرم (ص) می فرماید: آن گاه که خداوند خیر بنده اش را بخواهد، چشم دل بنده اش را می گشاید تا ببینید آن چه که با چشم سر نمی توان دید و غایب است.

 

کاربرد چشم سوم چیست؟

 

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

 

همان طور که گفته شده، چشم سوم پلی ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه، مغز و ذهن و فیزیک و متافیزیک می باشد. چشم سوم شاه راهی برای رفتن به فراسوی مکان و زمان می باشد.

یعنی اینکه زمانی که جسم ما در لحظه حال است نمی تواند همزمان در گذشته و یا آینده هم حضور داشته باشد و یا لحظه ای که در یک مکان است نمی تواند در همان لحظه در یک مکان دیگر نیز حضور داشته باشد. اما این وضعیت در مورد کالبد متافیزکی انسان صدق نمی کند.

 

چشم سوم

پس در واقع با چشم سوم می توان به تمام مکان ها و زمان های عالم مادی و ماورایی سفر کرد. به عبارت دیگر چشم سوم دریچه ورود انسان به دنیای معنویت است.

چشم سوم همچنین ابزاری برای تله پاتی می باشد. تله پاتی یعنی دور آگاهی و ایجاد ارتباط از طریق افکار بدون استفاده از حواس پنجگانه و فعل و انفعالات فیزیکی.

اگر چشم سوم فعال باشد می توان از طریق تله پاتی ارتباط برقرار کرد. مثل احساسی که از بین عشاق واقعی وجود دارد و ممکن است از فرسنگ ها دورتر با هم در ارتباطند و این دلیلی به جز امواج مغزی هماهنگ و یکسان در آن ها نیست که عاملش عشق است.

با این توضیحات شما می توانید برای هر شخصی پیام بفرستید. البته باید بتوانید بر روی چشم سوم خود تمرکز کنید و در این هنگام تصویر شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و با تجسم خلاق خود او را در حال دریافت پیام ببینید.

 

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

چشم سوم کانال ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی ماست، بهمین علت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضمیر ناخودآگاه عاملی است که می تواند ما را به اهداف مان برساند و با برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه می توان به تمام خواسته ها دست پیدا کرد.

از طریق چشم سوم می توان با خود برتر ارتباط برقرار کرد. قدرت ذهن، خرد، عقل، درک شهودی و بصیرت در چشم سوم نهفته است.

جالب است بدانید که تمام افکار و احساساتی که ما به چشم سوم می فرستیم، انرژی جذب می کنند تا در نهایت از طریق قانون جذب به واقعیتی در دنیای مادی تبدیل شوند.

ممکن است فوراً اتفاق بیفتند و یا شاید کمی طول بکشد، اما بالاخره چیزی که تصور و تجسم کرده ایم دوباره ظاهر و نمایان می شوند و در واقع خلق می شوند.

پس با این تفاسیر چشم سوم همه چیز را خلق می کند، در نتیجه بهتر است همیشه برای خودمان و دیگران چیزهای خوب طلب کنیم، آرزوی خوب و خیر داشتن برای دیگران به ما Peace آرامش می دهد و همچنین بدخواهی برای دیگران حس ناخوشایندی در ما ایجاد می کند، پس برای آرامش خودمان هم که شده برای تمام موجودات چیزی جز خیر و آرامش نخواهیم و مراقب کارما ی اعمال خود باشیم.

 

آیا باز شدن چشم سوم خطر دارد؟!

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

همان طور که در مقاله های پیشین در مورد چاکراها صحبت شد، هر چاکرا با رنگ مخصوصی در ارتباط است و یکی از راه های ساده برای فعال سازی و باز کردن هر چاکرا، نگاه کردن به رنگ همان چاکراست.

برای مثال به طور مستمر نگاه کردن به رنگ نیلی باعث فعال سازی چاکرای ششم یا چشم سوم می شود. البته قابل به ذکر است که با انجام مراقبه مخصوص هر چاکرا به خوبی می توان چاکرای موردنظر را پاکسازی و فعال نمود.

اما بابد بدانید که فعال سازی چاکرای ششم نیاز به سال ها تمرین و ممارست دارد و یک شبه اتفاق نمی افتد. چشم سوم بسته، مانند دیواری بتنی است که باید کم کم و به آهستگی روزنه ای در آن گشود تا کاملا باز شود. گاهی ممکن است با سال ها تمرین هم باز نشود.

چشم سوم در ابتدای تولد در نوزادان باز است و با افزایش سن کم کم بسته و غیر فعال می شود. با مراقبه بر روی چاکرای چشم سوم یا آجنا می توان آن چنان قدرتمند شد که به همه خواسته های خود رسید، چون دستوری که در چشم سوم صادر می شود باید که به اجرا درآید؛ آجنا به معنای «دستور» می باشد.

فعال سازی چشم سوم نیاز به آگاهی و خرد فراوانی دارد. هیچ زمان برای باز کردن این چاکرا به زور و سماجت متوسل نشوید و تا هماهنگی کاملی بین چاکرا های تان برقرار نکرده اید تمرینات مضاعفی بر روی این چاکرا انجام ندهید.

چون این فشار مضاعف ممکن است بر غده پینه آل مغز اثر سوء گذاشته و فعالیت های فیزیکی جسم و از جمله خواب و بیدار فرد را تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین ممکن است تعادل چاکرای بالایی را نیز بر هم بزند و شاید دچار سردردهای شدید و یا میگرن و یا خستگی مفرط شوید.

شاید از خطرات باز شدن چشم سوم چیزهایی شنیده باشید! نازوب، نگران نباشید منظور از خطر ،این نیست که ممکن است چیزهای عجیب و غریب و یا موجودات غیرارگانیک را ببینید!

چون رسیدن به چنین درجه ای از فعال بودن، شاید پس از سالها تمرین و ریاضت هم امکان پذیر نباشد.

البته سعی نکنید بدون هماهنگی و تعادل در همه چاکراها، بر روی چشم سوم تمرکز کنید، چون اگر صبر و تحمل نداشته و متوسل به زور شوید ممکن است چیزهایی را در کائنات ببینید که اصلاً تمایلی به دیدنشان ندارید.

باید قبل از تقویت چاکرای ششم تمامی چاکراها را به ترتیب از اول و با صبر و حوصله پاکسازی کنید، چون در غیر اینصورت تمامی انرژی های منفی و راکد موجود در این چاکرا (مانند لیوانی که از آب و گل انباشته شده و با تکان دادن گل آلودتر می شود) به جنبش درآمده و شاید مسائلی را تجربه کنید که اصلاً میلی به مشاهده آن ها ندارید. پس این توصیه را جدی بگیرید و ابتدا هفت چاکرا را پاکسازی کنید.

 

تاثير کریستالها بر چاکرای ششم

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

کریستالها عوامل نیرومند دگرگونی و شِفا هستند. کریستالی که به رنگ چاکرای مربوطه باشد در درمان چاکراها بسیار مؤثر است. دراز بکشید و کریستال را در ناحیه ی چاکرای مربوطه قرار بدهید.
در مورد تقویت چشم سوم می توانید از کریستال های کوارتز شفاف، سنگ ماه،یاقوت کبود استفاده کنید.
حس ارتعاشات ظریف و حساس کریستالها هر نوع انرژی منفی را از چاکرا پاکسازی میکند. اگر نفس عمیق بکشید و به این چاکرا آگاه باشید ، میتوانید ارتعاشات کریستالها را حس کنید.
حتی میتوانید کریستالها را زیر بالش یا در محلی که میخوابید یا زیر تخت بگذارید تا چاکراها در هنگام خواب هم پاکسازی شود. حتی می توانید که در آبی که کریستال در آن قرار داده شده حمام کنید.

 

چشم سوم وسیله ای برای تله‌ پاتی

چشم سوم وسیله‌ای برای تله ‌پاتی است. تله ‌پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنج ‌گانه و کلام می‌باشد.

همه انسان ها بالقوه دارای استعداد تله پاتی می‌باشند. این پدیده در انسان‌های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است.

در صورتی که چشم سوم فعال و باز باشد، انسان‌ها می‌توانند به راحتی از طریق تله ‌پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

دو معشوق در هنگام دوری از طریق فکر با هم ارتباط برقرار می‌کنند، در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را با هم هماهنگ می‌کند. مادران هرگاه فرزندانشان در خطر باشند، آگاه می‌شوند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آنها دور باشند.

 

روش هایی برای فعال سازی چشم سوم

 

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

برای پاکسازی و فعال سازی چشم سوم باید از یک استاد کمک گرفت، اما اگر خودتان این کار را انجام می دهید به یاد داشته باشید که باید از چاکرای اول شروع به پاکسازی کرده و پله پله مراحل را انجام دهید و باز هم تأکید می کنم که از تمرینات مضاعف خودداری نمایید.

  1. چشم سوم با سینوس ها در ارتباط است. پس برای فعال سازی چشم سوم می توان از شست و شوی سینوس ها و حفره های کمک گرفت.
  2. ماساژ و ضربه های آرام به چاکرای ششم باعث تحریک این چاکرا می شود. البته در ابتدا به صورت فیزیکی و در ادامه بصورت ذهنی. این تمرین باید در حین مراقبه و آرامش و خلسه انجام بگیرد. در وضعیت آلفا می توانید این تمرین را انجام دهید.
  3. تمرین تراتاکا که با تمرکز بر چشم سوم همراه است هم می تواند به فعال سازی این چاکرا کمک کند.
  4. در حالت مراقبه تجسم کنید که نقطه ای در وسط پیشانی وجود دارد که کم کم به صورت دایره ای بزرگ و بزرگتر شده و به قطر حدود 20 سانتی متر رسیده است.
  5. هر چیز زائد و اضافی را از اطراف خود دور کنید. چه وسایل اضافی در محیط کار و زندگی ، و چه افکار مزاحم و منفی را از درون و ذهن خود.
  6. با آگاهی کامل در وضعیت سجده قرار گرفتن بسیار سودمند است، چون چاکرای ششم را تحریک کرده و فعال می کند. خواندن نماز با آگاهی کامل و تمرکز یکی از راه های فعالسازی چشم سوم است.
  7. در حالت مراقبه و یا وضعیت آلفا، تکرار و تمرکز بر مانترای (ذکر) «اووووومممممممم» داشته باشید حس گفتن این ذکر باعث خاموش شدن ذهن شما از مکانی که هستید می شود.

یادتان باشد پس از باز کردن هر چاکرایی، به طور موقت آن را ببندید تا از خروج انرژی و به هدر رفتن آن جلوگیری کنید، همچنین مانع از ورود انرژهای زائد و منفی و همچنین دزدی انرژی شوید.

 

علائم و نشانه های باز شدن چشم سوم

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

  1.  از نشانه های باز شدن چشم سوم این است که درک شهودی بالایی برخوردار می شوید. با خود برتر راحت تر ارتباط برقرار می کنید. جواب سؤالات خود را به راحتی از شهود خود دریافت می کنید.
  2. گاهی اوقات رویدادی را از قبل پیش بینی می کنید.
  3. فقط از دید ظاهری به ماجرایی نگاه نمی کنید و عمق آن مسئله را درک خواهید کرد.
  4. ممکن است به نور حساس شده و نورهای درخشان چشم شما را آزار دهند.
  5. ممکن است دچار سردرد شوید، نگران نباشد بهترین راه برای کم کردن این فشار قدم زدن می باشد.
  6. ممکن است در نقطه آجنا دچار فشار و یا درد شوید، در هنگام باز شدن چشم سوم این فشارها عادی هستند.
  7. قدرت تله پاتی در شما افزایش می یابد، به بیداری درونی و معنوی می رسید و دارای قدرت روشن بینی و روشن شنوی و … می شوید.

شما در این حال، مسیر درستی برای زندگی خود به عنوان هدف قرار داده و افسانه شخصی خود را به خوبی درک کرده اید و دیگر دلیلی برای کارهای نامناسب نمی بینید.

با چشمی باز و آگاهی کامل نشانه ها را دنبال کنید و بدون کمترین فشار به آن چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. یادتان باشد هر چیزی در زمان خودش اتفاق می افتد. تمرین و تکرار کنید، اما به زور متوسل نشوید.

 

محافظت از چشم سوم

 

چشم سوم چیست؟ آموزش و تمرین های طلایی باز کردن چاکراه

پس از پاکسازی چاکرای ششم نیاز است که مراقب آن باشید، وقتی دو نفر انرژي‌هاي چاكراي چشم سومشان را ترکیب كنند، قدرت روشن‎بيني آنها افزايش مي‎يابد.

اگر هر دو در یک زمان انرژي‌هايشان را خالصانه ادغام كنند و واقعاً در مركز چشم سوم قرار بگيرند، قدرت درک آنها براي شناخت پديده‎هاي مختلف بسيار افزايش پيدا مي‎كند.

در اين وضعیت يك نور بسيار زيبا و درخشان سبز رنگ در اطراف آنها ديده مي‎شود، اين بيشتر در مردمان پاك و خوب اتفاق مي‎افتد. تركيب انرژي‌هاي چشم سوم از طريق ارتباط فيزيكي، عاطفي و يا فكري صورت مي‌گيرد.

ارتباط عاطفي و فكري از راه دور نيز امكان پذير مي‌باشد، به همين دليل افراد از راه دور (تله پاتی) نيز مي‌توانند بر چشم سوم يكديگر تأثیر بگذارند.

در اين روابط اگر يكي از آن دو شخص، يا هر دو نفرشان داراي چشم سوم پاکسازی نشده باشند، آن رنگ سبز درخشان، كدر، مات و تيره مي‎شود.

اين افراد اشراف شان به ابعاد ماورائي كاهش پيدا مي‎كند و محدود مي‎شود. افرادي كه با هم ارتباط نزديك فيزيكي و متافيزيكي دارند و يا آنهايي كه با هم ازدواج مي‎كنند، بايد خيلي مراقب اين پديده باشند.

در اين حالت‎ها اگر فقط چشم سوم يكي از دو نفر داراي مشكل است، نفر مقابل بايد خيلي مواظب باشد. اين بدان معنا نيست كه مردم از هم جدا شده يا بدور از هم زندگي كنند، بلكه بايد مراقب چشم سومشان باشند و از آن محافظت كنند.

اين كار بسيار آسان است، ما مي‎توانيم يك حلقه‌ي محافظ كامل و هميشگي براي چشم سوم خود ايجاد كنيم. در بعضي افراد نيز چشم سوم به محافظت اختصاصي نياز دارد.

مطمئن‎ترين و بهترین راه براي حفاظت از ابعاد فيزيكي و متافيزيكي خود ـ حفاظت از هاله، چاكراها ـ توسل به حضرت حق‎تعالي مي‎باشد.

همچنين به نظر مي‌رسد كه غسل و وضو با ايجاد حصاري از نور ماورايي پيرامون هاله‌ي انسان، از هاله، چاكراها و چشم سوم مواظبت مي‌كنند و از ورود عوامل منفي و مخرب به هاله و اثرگذاري آن بر چشم سوم جلوگيري مي‌كنند. به نظر مي‌رسد با مطالب ديني ما هماهنگي داشته باشد.

 

همچنین با اصولی ترین روشهای باز کردن چشم سوم این بخش را ادامه می دهیم:

چشم سوم یک مولفه محسوس در غالب غده ی پینه آل دارد که بخش مهمی از سیستم غده درون ریز است. این غده ملاتونین تولید می کند، هورمونی که خواب را تسهیل می کند.

این غده کوچک (در اندازه نخود سبز) ولی قدرتمند است. غده پینه آل چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. این به مفهوم ناهویدا ولی قابل توجهی از چشم سوم ذهنی مربوط می شود و درست در مرکز مغز واقع شده است.

 

چشم سوم باید از طریق تمرین بیدار شود

در اکثر افراد چشم سوم خفته است و به وسیله ی آتروفی این گونه شده است. با توجه به مفهوم “یا از آن استفاده کن یا آن را از دست می دهی ” چشم سوم نیز همچون هر عضله یا سیستم دیگر بدن ما، فعال و قوی نخواهد بود مگر این که به طور مرتب به کار گرفته شود.

اگر آن به مدت طولانی خفته بوده است، روش های برای بیدار کردن و سپس تقویت این توانایی به خواب رفته وجود دارد.

 

سه گام برای باز کردن چشم سومتان

یوگا برای انتقال انرژی
مدیتیشن برای فعال کردن چشم سوم
تمرینات ذهنی برای حفظ کارایی آن

فعالیت های تمرینی ساده و آسان می توانند به آرامی این قدرت را برای دیدن ماورا احیا کند. به تجهیزات، کلاس یا کارگاه های گران قیمت برای ساخت چشم سوم در سیستم محرکه ذهنی نیاز نیست.

حتی افراد بسیار پر مشغله هم می توانند هر روز کمی زمان بگذارند تا به سادگی این تمارین موثر را انجام دهند. فقط یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید و 20 دقیقه در روز به آن اختصاص دهید تا این دروازه مهم به ناشناخته ها را فعال کنید.

 

یوگا برای چشم سوم؛ یوگا برای انرژی رسانی

تمرین یوگا برای هزاران سال مورد استفاده بوده است و اساسا فعالیت کاملا معنوی محسوب می شود. امروزه، امروز بسیاری از افراد هنوز یوگا را بدین صورت می بینند اما این تمرین ورزشی محبوبی نیز می باشد و معمولا در کلاس ها و سالن های ورزشی ارائه می شود.

یوگا را به عنوان یک سفر شخصی با قدرت ذهن در نظر بگیرید که از قدرت آن برای باز کردن چشم سوم استفاده می شود. یوگا بدن را متعادل می کند، و آرام آرام اعضای داخلی را ماساژ می دهد. از طریق این ماساژ بدن سم زدایی و پاک می شود.

هنگامی که بدن متعادل می شود، تمام سیستم ها آرامش می گیرند و در شرایط مطلوبی شروع به کار می کنند. وقتی این اتفاق می افتد، قدرت های خفته به راحتی بیدار می شوند زیرا انرژی کمتری برای “نگه داشتن چیزهای درحال اجرا ” صرف می شود.

به دلیل این که عملکردها خودکار تر می شوند، مقدار انرژی بیشتری به سیستم های خفته منتقل می شود و به آنها امکان فعال شدن را می دهد.

یک اتوموبیل را در نظر بگیرید، وقتی همه چیز در آن بهینه باشد، تمام سیستم ها به درستی عمل می کنند. اگر قسمتی مشکلی داشته باشد، مثل یک سیم برقی، بسیاری چیزها را می تواند از کار بیاندازد.

اگر اتوموبیل را تعمیر کنید همه چیز دوباره شروع به کار می کند. بدن نیز یک ماشین است و نگه داشتن آن در حالت اجرا همواره ضروری است. یوگا راه عالی است که به آرامی به چشم سوم اجازه بیدار شدن می دهد.

 

مدیتیشن برای فعال کردن چشم سوم

مدیتیشن یک روش بسیار پرکاربرد در مواجه با چشم سوم است. از طریق مدیتیشن، تمرکز مستقیما بر چشم قرار می گیرد و سیگنال های هدفمند برای فعال سازی آن ارسال می شود.

با چشمان بسته شروع کنید.
هرگونه تنش در بدن را آزاد کنید.
10 نفس عمیق و پاکساز بکشید و هر نفس را 5 ثانیه نگه دارید.

این عمل ضربان قلب را کاهش می دهد و غدد را به حالت آرامش درمی آورد. اکنون، داخل معده به صورت تمیز شستشو می شود و پیام مثبتی(نور) به معنی سلامتی ایجاد می شود.

کم کم و البته نه با فشار، تنفس به آرامش برسانید و ظرفیت شش ها را بالا ببرید. تمام سیستم های داخلی مورد توجه قرار می گیرند.

وقتی به قلب می رسید. نور آن را احاطه کرده و تقویتش می کند. در این هنگام سفر نور و ذهن هوشیار خود را از طریق گلو به سر ادامه دهد.

تنفس باید آرام و منظم باشد. الان چشم سوم را بسته تجسم کنید، نور و آگاهی در جلوی آن است و یک برخورد کلایم دریافت می کنید.

سعی کنید بگویید “این جایی است که ذهن هوشیار و ذهن ناخودآگاه من به هم می رسند ” همانطور که این جمله را تکرار می کنید، چشم سوم را به آرامی تصور کنید تا وقتی که آن کاملا بیدار شود.

این لحظه را تا هنگامی که احساس کنید ذهن آگاه و ناخودآگاه تان یکپارجه شده اند ، ادامه دهید. به آرامی چشمان قیزیکی تان را باز نمایید و درک منید که چشم سومتان فعال شده است.

 

تمرینات ذهنی برای حفظ آن در شرایط عالی

این بهترین تمرین پس از یوگا و مدتیشن است که احساس آمادگی برای انجام تمرین فعال را فراهم می نماید. سایت هی معتبر زیادی وجود دارند که تمرینات رایگان توانایی ذهنی را ارائه می کنند.

آنها ممکن است از بازی های حدس زدن، آزمون های تطابق، کارت ها و بازی های پیشبینی استفاده کنند. با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی به یک سطح بالا از دفت و تمرکز برسید قبل از این که به جهان واقعی تان مبادرت کنید.

شبکه های اجتماعی می تواند یک فرصت عالی برای یافتن کسانی که علاقمند به توسعه توانایی های خود هستند، را فراهم کنند، و جلسات تمرینی با این افراد می تواند راهی خوب برای انجام این کار باشد.

تمرین با دوستانتان بسیار مشکل است زیرا بسیاری از اطلاعات واقعی در مورد آن شخص را می دانید و آنچه که می تواند به عنوان “تصادف” باشد را پوشانده است.

صرف نظر از اینکه موضوع چیست، اطمینان حاصل کنید که محیط خوانش راحت است. حداقل 20 دقیقه به جلسه اختصاص دهید. توجه کنید که هر مورد صحیح شما به موضوع شما ارتباط دارد. این اعتماد به نفس را ایجاد می کند و نشان می دهد که هر بار بهتر می شود.

همانطور که گفته شد “تمرین کامل کننده است” و اجرای تمام این استراتژی ها توانایی ذهنی شما را تقویت می کند و چشم سوم را در شرایط مطلوب نگه می دارد، تمرین ساده و فقط 20 دقیقه در روز می تواند دنیایی برای روشن ساخت ماورا و شهودی همچون تنفس، طبیعی را ایجاد کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان