ramazan
ramazan

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

فرشته حسینی بازیگر زیبای افغانی Beautiful Afghan actress عکسی از خودش و همسرش در صفحه رسمی خود گزاشت که سوژه ی رسانه ها شد در این بخش با ما همراه باشید تا با خبرهای داغ بیشتر آشنا شوید.

 

 

فرشته حسینی (بازیگر)

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر ایرانی‌ است.
وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی Because of sensitivities که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌ بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

 

نوید محمدزاده

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند.

همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر Crystal Simorgh Best Actor نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

 

 

لباس ست نوید محمدزاده و فرشته حسینی

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

همسر نوید محمدزاده عکسی با او در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند. نوید محمدزاده از جمله بازیگران جوان کشورمان است که توانسته برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فرشته حسینی بازیگر نوظهور سینما که با سریال قورباغه هومن سیدی خوش درخشید، در اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرده که او را در کنار نوید محمدزاده نشان می‌دهد.

 

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

 

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

 

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس Cyberspace activists and celebrities هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

 

 

عکس/ میکاپ رنگی رنگی بهاره افشاری

 

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر و طراح لباس ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید و سپس ایفای نقش موفق او در سریال فاصله‌ها موجب شهرت بیشترش شد.

بهاره افشاری تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

یه کاری دارم آماده میکنم براتون که همینقدر به زندگی رنگی رنگی و شلوغ من نزدیکه…

 

 

لیندا کیانی با پیکان جوانان آبی و ژست خاص

 

لیندا کیانی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. لیندا کیانی درصفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود با لباس خاص و ژست نازش منتشر کرد و در کپشت پست اینستاگرامش نوشت:

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

پنهانی‌ترین رازهایم را با سکوت در میان می‌گذارم.

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

وقتی دیدم باد می‌آید کلاهم را قاضی کردم

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است. او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است.

فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری Acting training courses در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

 

لباس جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد+تصاویر

 

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد.

 

عکس و بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر زیبای افغانی در ایران و همسرانش

بیوگرافی جدید نوید محمدزاه + ماجرای قرارداد 7 میلیاردی

تیپ و استایل دیدنی بهاره افشاری در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون + عکس

بهاره افشاری مدل تبلیغاتی لامبورگینی شد ( تصاویر )

 

The controversial clothes of Navid Mohammadzadeh and Fereshteh Hosseini became the subject + pictures


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان