ramazan
ramazan

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

خصوصیات و رابطه عاطفی زن و مرد فروردین ماه

شخصیت شناسی و آگاهی در ارتباط های عاشقانه، روزمره، کاری و … یکی از مهمترین معیارهای موفقیت است. پس روانکاوی و روان شناسی بر همه ما مستلزم آرامش، اطمینان، اعتماد و بهروزی است.

خصوصیات مردان متولد فروردین ماه

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

مردان فروردین ماه، در مواردی بسیار مردانی برونگرا، شاد، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این مردان پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می دهند،همچنین عاشق قدرت، لایق و کاردان، عاشق قدرت، کم صبر و طاقت است.

تا مدتها می تواند تنها باشد، ریاست طلب و پر توقع، اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو ، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد.

اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است. متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. گاه گرفتار بیماری می‎شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می‎باشد.

این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند. این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند.

از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش و سازگار است. این گروه از مردان از یک جا ماندن و نظاره کردن دیگران قطعاً در عذاب خواهند بود و تحمل شنیدن حرف های دیگران را به عنوان دستور ندارند. زیرا خود یک دستور دهنده مداوم هستند و باید یک هدف تعیین شده را دنبال کنند.

 

زمانی که مرد فروردینی عاشق شود

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

وقتی عاشق می شود، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشوقه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.

اگر این عشق بشکند، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد.

مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرف مقابل متولد آبان ماه باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش نفوذ کنید، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است.

او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین ماههای دیگر سال به اندازه متولد برج فروردین نمی توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می دارد.

 

جذبه جنسی مردان فروردینی

مردان فروردین از توانایی بالای جنسی برخوردار هستند که زنان را میتوانند جذب خود کنند، اما همیشه به دنبال ازدواج و کنترل یک خانه و خانواده هستند.

در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن، رنگ کردن مو ببیند.

او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش و نظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی، متولد فروردین ماه بود، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جویدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون، و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد.

 

میل جنسی مردان فروردینی

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

مردان فروردین در هرجا، در هر شرایطی و در هر زمانی اماده انجام س-ک-س هستند و مانند زنان فروردین عمل نزدیکی را مانند ورزش میدانند. هر چند به خواسته های خود بیشتر اهمیت میدهند اما همسرشان را هم راضی نگه میدارند.

ناز و عشوه را زیاد طول نمیدهند و دوست دارند زود به مرحله آمیزش برسند و این باعث خوشحالی همسرشان است. زنانی که عشق بازی را دوست دارند بهتر است از مردان فروردین فاصله بگیرند.

 

خصوصیات زنان متولد فروردین ماه

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

بسیار جذاب هستند و در بدست آوردن دل دیگران نسبت به همتای مردشان از قدرت ویژه ای برخوردار می باشند. زنان فروردینی زمانی که حین ورود به یک اتاق، با صراحت لهجه و صداقت، دیگران را مجذوب خود می کنند.

بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند. رنگ لباس آنها باعث تشخیص ماه تولدشان می شود.گاه سرتا پا قرمز می پوشند.

اگر دختر متولد فروردین مرد مورد علاقه خود را پیدا کند، بدون اتلاف وقت پا پیش می گذارد و حتی یک قدم هم به عقب نمی رود.

گاه مانند همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید کننده ای فرار می کند.

زنان فروردین ماهی همیشه باریک بین و آگاه نیستند و ممکن است با گزافه گویی موجب فراری دادن افراد حساس شوند.

دختر فروردین ماهی در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار کمال گراست با اینکه خیلی آسیب پذیر است اما سعی در پنهان کردن آن دارد.

زن مریخی برای شناخت خود باید از کسانی که دوستشان دارد جدا باشد، به عبارتی بودن در جامعه او را اجتماعی تر می کند.

اگر زمانی را برای خودش در نظر نگیرد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می کند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است که در یک قوطی کبریت می بینید.

 

مرد مورد علاقه زنان متولد فروردین

 

از آنجایی که زنان متولد فروردین پر قدرت ،بسیار هیجانی و واضح هستند و مدام در حال کسب قدرت و اجرایی کردن اهداف خود هستند، قطعاً مردان تنبل در انتخاب آنها جایگاهی ندارند.

زنان فروردینی بیشتر طرفدار مردی هستند که علاوه بر داشتن پشتکار و قوی بودن، هز خودخواه و مغرور نباشند، چرا که خودخواهی و غرور مانند ترمز دستی برای ارتباط عاطفی بین زنان متولد فروردین و دیگر مردان است.

اگر مردی که خودخواه و مغرور بود بتواند با احساس و پذیرنده باشد می توان در کنار زن فروردینی دوام بیاورد. روحیه حمایتگر بودن زن فروردینی آنها را تبدیل به خانمی می کند که می تواند برای شوهر خود نیز مادری کند.

او را کودکی فرض میکند و برای رشد او تلاش میکند، اما اگر مرد محبوب زنان متولد فروردین بخواهد همیشه کودک بماند قطعاً از نظر زنان فروردین می افتد و پس زده میشود.

 

عشق زن متولد فروردین

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

زن متولد فروردین مانند مرد همتای خود خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل علاقه او برای برداشتن اولین گام در امور عاطفی و عشقی نیز می گردد.

همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف دختر فروردینی دیده می شود اما او به دنبال فردی غیر از اینها می گردد.

زن فروردینی در مواقع لزوم همرنگ جماعت خواهد شد، اما در چشم پوشی از راحتی ها سرسخت است و می تواند به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است، دست رد بزند.

بگذارید تا دختر فروردینی متوجه دوست داشتن شما شود اما خیلی هم دنبالش نروید. تا وقتی که به عشق خود پایبند باشید، وفاداری او نیز خارق العاده خواهد بود چرا که دختر فروردینی اصولا فرد رمانتیکی نیست.

 

میل جنسی زنان فروردینی

 

رابطه عاطفی و احساسی زن و مرد متولدین فروردین

 

زنان فروردین در عشق بازی روراست هستند و از جمله ها بیشتر استفاده میکنند. بسیار پر هیجان و شهوتی هستند در عشق نیز صبر و حوصله ای ندارند.

حشری بودن را دوست دارن و کارهای هیجانی انجام میدهند. همیشه میتوانند در س-ک-س پیش قدم باشندو ترسی از این مورد ندارند.

دنیای خیالی را دوست دارند و به همین دلیل روش های معمول آمیزش آن ها را راضی نمیکند.هم مردان و هم زنان فروردین ماهی تنوع طلب هستند و شخصیت ثابت در طرف مقابلشان را دوست ندارند و دائم به دنبال تغییر هستند.

آرزوی هر فروردین ماهی صاحب شدن به عشقی است که بسیار هیجانی است.

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند: حیف تمام شد، پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی رو در رو. مکان مورد علاقه برای س-ک-س: بسیار عجول هستند و تا اتاق خواب نمیتوانند صبر کنند!

 

عکس نوشته های متولدین فروردین ماه

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

مشخصات غذایی متولدین هر ماه (شخصیت شناسی)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان