ramazan
ramazan

تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش+ جزئیات وحشتناک

تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش+ جزئیات وحشتناک

نازوب؛ خبر بسیار تلخ وحشتناک و کوتاه بود؛ قتل و مثله شدن بابک خرمدین کارگردان معروف به دست پدرش!؟ تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش

 

خبرهایی که گاهی نفس آدم را بند می آورد. پدری که با مثله کردن فرزندش بابک خرمدین وتکه تکه کردنش اظهار خوشحالی می کند و از این کار اصلا پیشمان نیست!

در ادامه به جزئیات این قتل و بیوگرافی مرحوم بابک خرمدین می پردازیم با ما همراه باشید.

 

تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش+ جزئیات وحشتناک

 

 بابک خرمدین این فیلم ساز که در 47 سالگی از دنیا رفت با «سوگنامه ای برای یاشار» اولین فیلم بلندش را بر پرده سینمای «هنر و تجربه» دید.

به گزارش مجله خبری نازوب خبرهای اولیه و شوک آمیز از قتل این کارگردان، توسط پدر و مادرش در شهرک اکباتان حکایت دارد و حالا تا تایید دقیق جزییات باید صبر کرد.

 

سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توضیحاتی ارائه کرد.

 

 

تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش+ جزئیات وحشتناک

 

قاضی محمد شهریاری با اعلام این خبر اظهار کرد: جسد این شخص روز گذشته در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

وی افزود: طبق اقرار، پدر این کارگردان با او اختلاف داشته و ابتدا او را بیهوش و بعد جسد را با چاقو تکه تکه کرده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رکنا نوشت: صبح دیروز یک شنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری جسد مثله شده مردانه ای در سطل آشغالی واقع در فاز 3 شهرک اکباتان کشف شد و بازپرسمحمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران با حضور در صحنه قتل به بررسی های تخصصی دست زد و به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران در کمتر از ۶ ساعت از قتل فجیع بابک خرمدین رازگشایی کرد.

 

تکه تکه شدن بابک خرمدین کارگردان معروف توسط پدرش+ جزئیات وحشتناک

 

در لحظات اولیه تنها یافته های خبرنگار ما این بود که جسد بابک خرمدین بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز 3 اکباتان انتقال داده شده است.

صبح امروز خبرنگار ما در تحقیقات اولیه خود متوجه شد جسد بابک خرمدین به صورت تنه بالا و دست ها کشف می شود و با انگشت نگاری هویت جسد مشخص شده است.

در بازجویی های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا می‌کنند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش کرده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب منتقل و مثله می‌کند.

 

انگیزه پدر و مادر پیر در قتل بابک خرمدین

قتل بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بود که هر دو توسط پلیس بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

 

پدر بابک خرمدین در بازجویی های ابتدایی گفت:

 

پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می گفت و هرکاری دلش می خواست انجام می داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.

بار پروردگارا ما را آنی به خودمان واگذار نکن… آمین یا رب العالمین

روح بابک خرمدین قرین رحمت الهی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان