استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

در برگی جدید از نازوب با خبرهای داغ و گوناگون Hot and various news همراه باشید از استوری های کنایه آمیز آقایون بازیگر تا لوندی مینا وحید از خواندن این خبرها لذت ببرید.

 

 

استوری حاشیه ساز “آقای بازیگر”

 

سیاوش خیرابی بازیگر مطرح کشورمان در مورد موضوع قطعی برق در این روزها استوری حاشیه سازی را منتشر کرد. سیاوش خیرابی استوری زیر را منتشر کرد:

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

 

بیوگرافی سیاوش خیرابی:

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

 

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است.

سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.

وی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران Acting of Cinematographers Association جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.

 

پُست کنایه‌آمیز رضا کیانیان به‌ دلیل قطعی مکرر برق

 

رضا کیانیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرامش به قطعی مکرر و بی‌برنامه برق واکنش نشان داد.

قطعی مکرر برق اتفاقی است که این روزها واکنش گسترده شهروندان شهرهای مختلف ایران و از جمله اهالی فرهنگ و هنر را به همراه آورده است.

از جمله این واکنش‌ها، گلایه رضا کیانیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود که در استوری اینستاگرامش منتشر شد.
او به کنایه نوشت:

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

بیوگرافی رضا کیانیان

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

 

زاده ۲۹ خرداد ۱۳۳۰، تهران بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نویسنده ایرانی است.
رضا کیانیان در سال ۱۳۳۰ در محله میدان خراسان تهران به دنیا آمد. به گفته خودش، پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود.

رضا دومین فرزند خانواده و دارای ۴ برادر و دو خواهر می‌باشد. او در ۱ سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کرد. در مشهد علاوه بر گذراندن دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان، در حوزه علمیه مشهد به تحصیل دروس فقهی و اسلامی Jurisprudence and Islamic courses نیز پرداخت.

اولین استاد بازیگری او برادرش داوود بود که در سال ۱۳۴۵ وی را در نمایشنامه از پانیفتاده‌ها به قلم غلامحسین ساعدی کارگردانی کرد. رضا به مدت سه سال در گروه تئاتر برادرش داوود فعالیت داشت.

وی در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. همسر او هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری است.

 

خودنمایی به سبک “مینا وحید”

 

مینا وحید بازیگر جوان کشورمان با انتشار عکسی از خود با موهای فرفری اش Her curly hair در چالش این روز شرکت کرد.

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

مینا وحید با انتشار عکس خود نوشت:

دیروز گویی روز جهانی مو فرفری بود

پس یک عکس دیگه با موی فرفری

 

بیوگرافی مینا وحید:

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

 

زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.
او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین Candidate for Ten Crystal Simorghs از جشنواره فجر شد.

او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش‌های مینا وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت.

 

کنایه هومن سیدی به قطعی برق

 

قطعی مکرر و بی‌برنامه برق در سراسر کشور که این روزها در آخرین ماه از بهار 1400 به کرات شاهدش هستیم واکنش و اعتراض بسیاری از مردم و از جمله اهالی فرهنگ‌وهنر را برانگیخته است.

از جمله این واکنش‌ها، سوالی بود که هومن سیدی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در استوری اینستاگرامش پرسید. او نوشت: «دوستان می‌شه بفرمایید کِی آب و گاز رو هم قطع می‌کنید؟ ممنون.»

 

استوری های آقایون بازیگر حاشیه ساز شد! + عکس

بیوگرافی هومن سیدی

زادهٔ ۸ آذر ماه ۱۳۵۹ بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.
هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی. سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد.

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه Barefoot main role در بهشت از بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

 

هومن سیدی با انتشار این عکس کاربران را شوکه کرد

مدل شلوار جنجالی مینا وحید سوژه شد (تصاویر)

بیوگرافی جدید رضا کیانیان و همسرانش از هایده تا گوگوش

جنجال پارگی شلوار سیاوش خیرابی در مراسم اکران (عکس)

 

Actor’s stories became marginal! + Photos

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان