ramazan
ramazan

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

خانه ای عجیب غریب A strange house در غرب سیدنی وجود دارد که هرکسی مشکل ناباروری دارد و نمیتواند بچه دار شود کافی است در این خانه برود تا مشکلش حل شود!! با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق درباره این خانه را بدانید.

 

 

خانه جادویی برای بارور کردن افراد

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

برخی از زوجین پس از آن که مشاهده میکنند که توانایی مالی لازم Financial capability required برای روش نوین را ندارند تصمیم میگیرند تا از جادو استفاده نمایند تا بتوانند این مشکل را از زندگیشان دور کنند.

اما خانه ای عجیب در غرب سیدنی وجود دارد که صاحبان این خانه به نام جرج و لینا تاموس معتقد هستند اتفاقات عجیب و غریبی در این خانه رخ میدهد که میتواند برای هر انسانی عجیب باشد.

با توجه به گفته آنها این خانه میتواند افرادی که به ناباروری مبتلا هستند را بارور کند این واقعا شگفت انگیز و در عین حال باور نکردنی میباشد که تنها با مراجعه به یک خانه مشکلی که چندین سال به عنوان بزرگترین مشکل بوده را درمان کند.

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

حتی گفته شده است که یک خانمی که به سرطان مبتلا بوده پس از مراجعه به این خانه کاملا بهبود یافته است عجیب ترین قسمت این خانه دیوارهایی است که از درون آن روغن زرد استخراج میشود که به گفته ی مالک این خانه اولین بار در سال 2008 زمانی که پسر 17 ساله ی آنها در طی یک تصادف شدید با اتومبیل Severe car accident جان خود را از دست داد ظاهر شد.

 

اطلاعات بیشتر: درمان ناباروری خانم ها با رژیم غذایی

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

مالکین این خانه اینگونه گفته اند: روح پسر ما در این خانه است و او همیشه به حضرت عیسی و خدا اعتقاد داشت و اینک پس از مرگش به خانه آمده است.

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

همچنین آزمایشات زیادی در مورد این روغن عجیب در طول چند ساله انجام شده است،اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد آن گفته نشده است و پیش بینی می شود که این مایع حاوی آب، طلاو اورانیوم است که از دیوار این خانه سرازیر می شود.

گفتنی است که اولین معجزه این خانه،زنی بود که توانست 3 فرزند به دنیا بیاورد که به گفته پزشکان، باروری برای او کاملا بعید بود!!.

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

ناباروری چیست؟

 

ناباروری به عدم توانایی در باردار شدن پس از یکسال ازدواج و نزدیکی بدون استفاده از روش‌های پیشگیری گفته می‌شود. 10-15 درصد زوجین از ناباروری رنج می‌برند که در این میان 40 درصد عامل بروز ناباروری در زنان، 40 درصد در مردان و 20 درصد در هر دو زوج است.

 

بیتر بخوانید و بدانید: عجیب ترین دلایل ناباروری در آقایان را بدانید

 

علل ناباروری در مردان چیست؟

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

عوامل متعددی در ناباروری مردان دخیل هستند که وابسته به مشکلات تولید اسپرم Sperm production problems و یا انتقال آن می‌باشد. اولین تستی که در این خصوص به مراجعین توصیه می‌شود بررسی مایع منی می‌باشد.

تولید اسپرم ممکن است تحت تاثیر علل هورمونی، بیماری‌های مزمن، جراحی قبلی، بیماری‌های دوران کودکی و فاکتورهای محیطی و شیوه خاص زندگی قرار گیرد.

روش‌های درمانی مختلفی برای هر کدام از علل ذکر شده به تفکیک وجود دارد. چند علت مهمتر در خصوص ناباروری با علت مردانه عبارتست از:

1. انسداد مسیر اسپرم

2. عفونت‌های منتقله از راه جنسی

3. بیماری‌های مزمن

4. اختلال در نعوذ

5. اختلال در تولید اسپرم

6. تماس با مواد مخرب و آسیب‌رسان نظیر مس، کادمیوم و جیوه، اکسید اتیلن، کلرید وینیل، مواد رادیو اکتیو و اشعه

7. عدم نزول بیضه‌ها

8. ضربه به ناحیه تناسلی

9. آسیب به علت سرطان و درمان‌های آن رادیوتراپی و شیمی‌ درمانی

10. واریکوسل

11. بعضی از داروها

12. استعمال دخانیات و الکل یه میزان زیاد

 

علل ناباروری در زنان چیست؟

 

لیست طولانی از این علل وجود دارد که به صورت خلاصه شامل موارد زیر است:

1. اختلالات تخمک‌گذاری (سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، فعالیت‌های ورزشی شدید، دیابت، کاهش وزن شدید، چاقی، استرس‌های روحی)

2. انسداد لوله‌های رحمی به علت انجام اعمال جراحی Perform surgeries بر روی لگن و لوله‌ها، بیماری‌های التهابی لگن و آندومتریوز

3. ناهنجاری‌های مادرزادی شامل اختلالات سیستم تناسلی

4. سن بالای 35 سال (کاهش تعداد فولیکول‌های تخمدان، کاهش کیفیت تخمک‌ها، افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌ها در سنین بالا‌تر، افزایش احتمال سقط)

5. اختلالات هیپوتالاموس، غده هیپوفیز، آدرنال و تیروئید

6. یائسگی زودرس

 

اطلاعات بیشتر ناباروری: 3 دلیل عمده ی ناباروری همسران

 

درمان ناباروری برای مردان:

 

خانه ای جادویی و عجیب که مشکل ناباروری را حل میکند+عکس

 

گزینه های مردان می توانند شامل درمان برای مشکلات جنسی عمومی یا فقدان اسپرم سالم باشند.درمان می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

تغییر عوامل سبک زندگی:

بهبود سبک زندگی و عوامل رفتاری می تواند شانس بارداری را بهبود بخشد، از جمله کاهش انتخاب داروها، کاهش/حذف مواد مضر، بهبود فرکانس و زمان بندی روابط، ایجاد ورزش منظم و بهینه سازی Regular and optimized عوامل دیگری که ممکن است به باروری آسیب برسانند.

 

داروها:

داروهای خاصی ممکن است باعث افزایش تعداد اسپرم و احتمال دستیابی به یک دوره بارداری موفق شوند. این داروها ممکن است عملکرد پروستات شامل تولید اسپرم و کیفیت را افزایش دهند.

 

جراحی:

در شرایط انتخاب، جراحی ممکن است قادر به معکوس کردن انسداد اسپرم و احیای باروری باشد.در موارد دیگر، درمان جراحی واریکوسل ممکن است شانس کلی برای بارداری را بهبود بخشد.

 

بازیابی اسپرم:

این تکنیک ها باعث می شود که اسپرم در هنگام انزال When ejaculating مشکلی داشته باشد یا زمانی که اسپرم در مایع انزالی وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است از آن ها در مواردی استفاده شود که در آن تکنیک های تولید کننده به کمک روش های تولید مثل کاهش یا غیر عادی هستند.

 

درمان ناباروری برای زنان:

 

اگرچه ممکن است یک زن تنها به یک یا دو روش درمانی برای احیای باروری نیاز داشته باشد، اما قبل از اینکه قادر به درک آن باشند، ممکن است چندین نوع درمان مختلف مورد نیاز باشد.

 

بیشتر بدانید: نشانه های ناباروری در خانم ها

 

تحریک تخمک گذاری با داروهای باروری:

داروهای باروری یک درمان اصلی برای زنانی هستند که ناشی از اختلالات تخمک گذاری میباشند.این داروها قانون تخمک گذاری را تعدیل می کنند.با پزشک خود درباره گزینه های دارویی باروری، از جمله مزایا و خطرات هر نوع آن صحبت کنید.

 

لقاح مصنوعی (IUI) یا همان تلقیح درون رحمی:

در طول IUI، اسپرم سالم به طور مستقیم در رحم قرار می گیرد، در حالی که تخمدان زن یک یا چند تخمک را آزاد می کند تا بارور شود. بسته به دلایل ناباروری، زمان بندی اش می تواند با چرخه طبیعی شما یا با داروهای باروری هماهنگ شود.

 

تلقیح درون رحمی در دو مورد انجام می شود:

مورد اول: هنگامی که مرد دارای مشکلاتی مانند: کمی حجم مایع اسپرم، کم بودن تعداد اسپرم Low sperm count، کمی تحرک اسپرم یا کاهش میل جنسی است.

مورد دوم: هنگامی که زن دارای مشکلات ترشح گردن رحم و اختلال ایمنی منجر به ناباروری است و یا نمی تواند مقاربت طبیعی به دلیل درد و شرایط خاصی مانند واژینسیموس داشته باشد.

 

A magical and strange house that solves the problem of infertility + photo

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان