این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

شاید باورش برایتان خیلی سخت باشد یا حتی باور نکنید و برایتان عجیب باشد که کوهی در ایران وجود دارد که علاوه بر خاصیت مغناطیسی که دارد ایدز و سرطان AIDS and cancer را هم درمان میکند. این شگفتی های کوه باعث شده است یک مکان توریستی Tourist attraction شود با ما همراه باشید تا با این دکتر کوه آشنا شوید.

 

 

داستان پدری

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

در کتاب «از مروارید تا نفت» نوشته «رضا طاهری» در مورد وجه تسمیه نام «پدری» این‌گونه آمده است که این کلمه از دو کلمه «پد» و «ری» تشکیل شده که با هم به معنی «محافظ شهر سلطنتی» هستند.

این کوه برای باستان شناسان بسیار جذاب بوده به‌طوری که آثاری تاریخی در اطراف آن یافته‌اند و حتی ادعاهایی در مورد گذشته این کوه نیز شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ابتدا به ادعاهایی که در سالیان مختلف توسط عده‌ای از مردم By a number of people در مورد این کوه مطرح شده است، خواهیم کرد و با ارائه استدلال‌‌هایی سعی بر آن خواهیم داشت تا درستی یا نادرستی آن‌ها را توجیه کنیم.

 

کوه «پدری» خاصیت مغناطیسی دارد!

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

در گذشته به تجربه دیده شده که اگر خودرویی در فاصله ای در حدود ۱۰۰ متر از کوه یعنی تقریبا در انتهایی ترین نقطه مشخص آسفالت ایستاده و راننده ترمز دستی را بخواباند، خودرو به‌جای حرکت به‌سمت پایین شیب جاده، به‌طور برعکس به جهتی که شیب به‌سمت بالا دارد، حرکت می‌کند!

جهت سربالایی در واقع همان جهت به‌سمت کوه است. در این رابطه حتی چند سال گذشته گزارشی هم در تلویزیون پخش شد که درستی این اتفاق را با یک خودرو نشان دادند.

همین امر موجب شد تا برخی از مردم این ادعا را داشته باشند که کوه پدری دارای خاصیت مغناطیسی magnetic feature است و می‌تواند خودروها را به‌سمت خود جذب کند!

 

بیشتر بدانید: کافی شاپ در 750 متر زیر زمین !! + عکس

 

مشخصات و نیروی کوه پردیس، کوه درمان کننده ایدز در شیراز

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

از جمله خواص خارق العاده که درباره این کوه ادعا می شود، کمک به درمان مبتلایان به ایدز است. به خاطر نزدیکی این کوه به خورشید امکان رشد و نمو ویروس های بیماری زا از جمله ویروس HIV صفر است.

پزشکان متخصص بریتانیایی در موسسه Imperial Medical College در شهر لندن اخیرا در مقاله ای در روزنامه تایمز ضمن بر شمردن این خاصیت از سازمان ملل درخواست کرده تا نام این کوه را به ANTI-HIV Mountain تغییر دهند.

دکتر Tim Hopkins رییس موسسه فوق و دارنده مدرک فوق تخصص Postgraduate degree در رشته ایمونولوژی و ویروس شناسی درخواست ایجاد شهرک های درمانی برای مبتلایان به ایدز در این منطقه داشته است. وی معتقد است با اسکان مبتلایان به ایدز در این منطقه پس از حداکثر مدت 18 ماه هیچ نشانه ای از بیماری در این مبتلایان دیده نشود.

از دیگر خواص درمانی این کوه که زبانزد همه متخصصین mountain trapi (کوه درمانی)است، خواص مغناطیسی بوده که باعث تخریب سلول های سرطانی شده و به همین دلیل متخصصین بسیاری بیماران سرطانی را به کوهنوردی در این کوه توصیه می کنند.

پوشش گیاهی منطقه نوعی خار بیابانی گرمسیری منحصر به فرد است که خواص دارویی فراوان دارد و عسل حاصله از منطقه تماما پیش خرید چند کارخانه داروسازی بزرگ جهان است. یکی از ترکیبات اصلی مسکن Advil که یکی از بهترین قرص های شناخته شده برای ناراحتی های اعصاب و دردهای میگرنی است از همین عسل تهیه می شود.

این منطقه خرمای ویژه نیز تولید می کند که به نام خرمای خصه معروف است و کاملا در شیره خود غرق می شود یعنی یک کاسه آن ظرف سه ساعت پر از شیره می شود. اندازه این خرما اندازه آلبالو بوده و به جهت همان خواص دارویی منطقه تماما برای ساخت قندهای رژیمی برای بیماران دیابتی صادر می شود.

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

نکته جالب دیگر رویش درخت زیتون The olive tree grows در دامنه شمالی کوه حد فاصل شهرستان جم تا روستاهای چاهه و دره پلنگی می باشد که در آب و هوای آن منطقه بسیار بعید می نمود.

فعلا سندی برای قدمت چاهه و دره پلنگی وجود ندارد ولی علائم مشهودی از غار نشینی مشاهده و فسیل های مختلفی در این منطقه به وفور پیدا شده است.در لایه های زیرین این کوه معدن عظیمی از آب خنک و فوق العاده سالم وجود دارد، آن هم در اطراف عسلویه!

مردم چاهه و جم، کوه پردیس را فوق العاده مقدس و محترم می شمارند و به استناد علائم موجود در آتشکده احتمالا یکی از اولین مکانهایی بوده که نفت در آن سوزانده شده است.

با افتتاح جاده فیروز آباد به عسلویه توسط پتروشیمی، رفتن به این منطقه خیلی راحت تر شده است. پتروشیمی با تاسیس سه شهرک بزرگ در این منطقه اقدام به تاسیس فرودگاه جم نموده و چهارشنبه هر هفته یک پرواز به مقصد جم انجام می شود که امکان بسیار خوبی برای سفر به این منطقه اعجاب انگیز است.

 

اطلاعات بیشتر: عجیب و مخوف ترین مکان های ایران و جهان با تصاویر

 

تحقیقات یک باستان شناس

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

«بدیعه دشتی» یک باستان شناس و پژوهشگر ایرانی مقیم انگلیس است. بدیعه دشتی که اصالتا جنوبی بوده و نام خانوادگی‌اش هم برگرفته از نام دشتستان است، چندین سال قبل در مورد کوه پدری تحقیقات گسترده‌ای را انجام داد و ادعاهای جالبی نیز در مورد این کوه مطرح کرد.

به‌عنوان نمونه، او ادعا کرد که آغاز تمدن بشریت و پیدایش زمین The beginning of human civilization and the creation of the earth در همین منطقه‌ای که کوه پدری در آن واقع است، شکل گرفته است. وی همچنین این نظریه را مطرح کرد که تپه‌های قدیمی که در کنار این کوه وجود دارند، متعلق به دوره جمشید است و همچنین غاری که در نزدیکی کوه قرار دارد را به‌عنوان اولین خانه دنیا نامید.

در یکی از شاخص‌ترین نظریاتی که وی مطرح کرده است، این قضیه بیان می‌شود که کوه پدری همان جام جهان نمای جمشید است به این معنی که در آن زمان از این کوه و منطقه اطراف آن به‌عنوان یک آیینه برای دیدن سپاه دشمن استفاده می‌شده است.

 

این دکتر کوه در ایران سرطان و ایدز را درمان میکند + عکس

 

بیشتر ببینید و بخوانید: هفت منطقه عجیب و دیدنی روسیه + عکس

 

به راستی تایید یا رد کردن این نظریه‌ها کار راحتی نیست ولی در مورد همین نظریه اخیر می‌توان استدلال‌هایی را از جانب دشتی مطرح کرد که شاید دلیلی بر صحت آن باشد.

وی بیان کرد که اولا این منطقه دارای معادن متعدد جیوه و شیشه است و گیاهانی مانند کتیرا نیز در آن می رویند که هرکدام از این موارد مطرح شده می‌توانند برای ساخت آیینه استفاده شوند.

از طرفی دیگر، در بالای کوه در چندین نقطه و تحت زاویه‌های خاصی At certain angles، دیوارهای سنگی صیقل داده شده‌ای به چشم می‌خورند که گویا مردم قدیم جم به آن‌ها چرم آیینه می‌گفته‌اند.

این دو موضوع می‌تواند صحت ادعای جام جم بودن کوه پدری را تقویت کند. ولی همان گونه که اشاره کردیم، رد کردن یا تایید کردن ادعاهای بدیعه دشتی نیازمند تحقیق بیشتری از جانب متخصصین علوم مربوطه است.

 

This Dr. Kuh treats cancer and AIDS in Iran + Photo

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان