لیست برترین قرص های جوانسازی پوست ویژه خانم ها

لیست برترین قرص های جوانسازی پوست ویژه خانم ها

جوانسای پوست صورت یکی از مهم ترین مسائلی است که همه ی افراد دنیا را درگیر خود کرده. همه ی ما می دانیم با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست زیبایی پوست کم شده و روند افزایش چین و چروک آن زیاد می شود.

خانم ها در همه جای جهان درصدد هستن که پوست سالم و بدون چروک داشته باشند به همین منظور در این بخش به برترین قرص های جوانسازی مخصوص خانم ها می پردازیم.

 

قرص جوانی صورت

 

برای داشتن پوستی سالم و جوان تغذیه نقشی ضروری دارد. مصرف میوه‌ ها، سبزیجات، لبنیات و پرهیز از خوردن غذاهای مضر و سرخ کردنی همگی نقش مهمی در جوان سازی پوست ایفا می ‌کنند.

 

لیست برترین قرص های جوانسازی پوست ویژه خانم ها

 

قرص های مکمل‌ چگونه باعث جوانسازی پوست می ‌شوند؟

همان طور که گفتیم مصرف مکمل‌ های مخصوص پوست، به جوان ‌تر شدن پوست شما کمک می ‌کند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مکمل‌ها با چه ساز و کاری باعث جوا‌سازی پوست می‌شوند. با افزایش سن بدن قادر به تولید پروتئین‌ های مهم نخواهد بود.

در نتیجه تولید پروتئین ‌های مهم از جمله کلاژن و الاستین کم و یا متوقف می ‌شود. مکمل ‌های مخصوص پوست قدرت سلول ‌های شما را افزایش داده و باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌ شوند. با افزایش تولید این دو پروتئین مهم پوست دوباره جوان خواهد شد.

 

10 قرص موثر در جوانسازی پوست

 

قرص ضد پیری تالگو (OCEA SKIN) یک ماده ضد اکسیدان است که حاوی مواد فعال و ویتامین های روی، سلنیوم، بتا کاروتن، ویتامین C و E بوده و تاثیر بیسار زیادی در جلو گیری از پیری پوست خواهد بود. از قرص جوان كننده وضد پیری تالگو می توان با نام بهترین قرص ضد چروک صورت نام برد که به مرور زمان جلوی روند پیری پوست را می گیرد.

1. روغن ماهی Fish Oil

روغن ماهی حاوی اسید چرب امگا 3 است. این اسید چرب برای بدن به خصوص پوست بسیار مفید است. اسید چرب امگا 3 تولید کلاژن را در بدن تحریک می‌ کند. از طرف دیگر این ماده باعث افزایش رطوبت پوست می ‌شود. بنابراین با مصرف این قرص جوان سازی پوست می ‌توانید پوستی جوان و زیبا داشته باشید.

 

لیست برترین قرص های جوانسازی پوست ویژه خانم ها

 

2. FERN EXTRACT

این قرص حاوی پلی ‌پودیوم Polypodium Leucotomos است. این ترکیب از بدن شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌ کند. در واقع نور آفتاب به واسطه داشتن پرتوهای مضر تولید کلاژن را کم کرده و به پوست آسیب می ‌رساند. اشعه‌ های نور آفتاب مانند UVA و UVB از جمله اشعه‌ های مضر هستند که باعث فرسوده شدن سلول ‌های پوستی می‌ شوند.

 

3. روغن GLA

روغن GLA یا روغن گاما-لینولئیک اسید gamma-Linolenic acid حاوی اسید چرب امگا 6 است. مصرف قرص امگا 6 مانند امگا 3 باعث سلامت و جوانسازی پوست می ‌شود. با این حال بدن این اسید چرب را تولید نمی‌ کند. بنابراین برای داشتن پوستی سالم بهتر است این اسید چرب به صورت خوراکی وارد بدن شود. GLA به طور عمده در روغن ‌های گیاهی مانند روغن گل مغربی، گل ‌گاو زبان و سیاه دانه یافت می‌ شود.

 

4. زینک و کلسیم

زینک و کلسیم هر دو از جمله مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن هستند. زینک وظیفه حفظ ساختار بافت‌ ها و سلول ‌‌ها را برعهده دارد. به همین دلیل مصرف روزانه زینک باعث از بین رفتن چروک ‌ها و جوان ‌تر شدن پوست می‌ شود. کلسیم ماده‌ ای مفید است که سلول ‌های پیر و فرسوده را بازسازی می ‌کند. مصرف قرص کلسیم باعث جوانسازی و زیبایی پوست شما خواهد گشت.

 

5. ویتامین‌ها ( ویتامین A,C ,E)

ویتامین‌ ها همگی نقش موثری در سلامت پوست دارند. اما در بین ویتامین‌ ها سه ویتامین A، C و E برای سلامت و جوانسازی پوست ضروری اند.
کویتامین A تولید کلاژن را افزایش داده و سلول‌ های پوستی را بازسازی می‌ کند.
ویتامین C از آسیب سلولی جلوگیری می ‌کند. این ویتامین همچنین تولید کلاژن و الاستین را درسلول ‌ها تسهیل می ‌کند.
ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی برای سلول به شمار می ‌آید. این ویتامین از سلول ‌ها در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت کرده و باعث حفظ رطوبت سلول ‌های پوستی می ‌شود.

 

6. فیتونوتریشن

فیتونوتریشن ‌ها در واقع آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در میوه‌ ها سبزیجات و … هستند. این دسته از مواد باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست شما می ‌شوند. چرا که فیتونوتریشن‌ ها سموم و مواد مضر را از بدن شما دفع می ‌کند. این امر موجب تولید مجدد کلاژن و جوانسازی پوست خواهد گشت.

7. Q10

کوآنزیم کیوتن Q10 یک مکمل عالی برای داشتن پوستی سالم و جوان است. این کوآنزیم یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می ‌آید. به همین دلیل نیز از سلول ‌های پوست در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت می‌کند. مصرف مکمل Q10 تولید کلاژن را افزایش داده و به روند جوانسازی پوست سرعت می‌ بخشد.

 قرص های کلاژن ساز پوست

 

1) قرص پرینامکس نیو مام
2) قرص آنادرم سلامت پرمون
3) کپسول رجوا درمکس
4) قرص رادیانس هلث اید
5) کپسول آلکوژن آلفا
6) کپسول رزاویت روزا دارو
7) قرص A.C.E کلاژن ایونروی
8) قرص کلاژن گلد آدریان
9)کو انزیم کیوتن هلث برست
10) قرص ایمدین تایم پرفکشن
11) ویتامینز ادونسیس

 

فواید کلاژن سازی پوست را هم بدانید

 

لیست برترین قرص های جوانسازی پوست ویژه خانم ها

 

1- ایجاد خاصیت ارتجاعی (کششی) پوست:

به دلیل اینکه 60% مولکول کلاژن از آب تشکیل شده است در نتیجه با کلاژن سازی پوست باعث درمان زبری و خشکی پوست می شوید و از این طریق پوست شما پر شده و چاق شدن پوست را احساس می کنید. چاق شدن و پر شدن پوست به وسیله آبرسانی کلاژن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست شده و افتادگی پوست را بهبود می بخشد. همچنین رطوبت رسانی به پوست باعث پر شدن و درمان چین و چروک نیز می گردد.

 

 

2- جلوگیری و درمان چین و چروکهای پوستی:

رادیکال های آزادی از طریق عواملی مثل آلاینده ها و اشعه های فرابنفش خورشید ایجاد می شوند و باعث آسیب به پوست شده و سنتز کلاژن را در بدن کاهش می دهند، با کاهش کلاژن در بدن، سلولهای جوان و سالم پوست تبدیل به سلولهای مرده شده و چین و چروک را ایجاد می کنند. اگر کلاژن در پوست به مقدار کافی وجود داشته باشد پوست بدون چین و چروک و جوان می ماند.

 

3-ترمیم و بازسازی پوست:

کلاژن در پوست به شکل فیبروبلاست است که به رشد سلول جدید کمک می کند و باعث ترمیم و بازسازی پوست می شود. در واقع کلاژن باعث پوست سازی می شود.

 

4-جلوگیری از عفونت زخم:

کلاژن در برابر باکتری ها مقاوم هستند و مانع ایجاد عفونت در بستر زخم ها می شوند.

در ادامه همانطور که قول دادیم 9 قرص کلاژن ساز پوست را مورد مقایسه قرار میدهیم. تمامی این قرصهای جوان کننده، باعث افزایش تولید کلاژن در پوست و در نتیجه باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، درمان چین و چروک، آبرسانی ، پر کنندگی پوست و ترمیم پوست می گردند اما از نظر مقدار کلاژن بکار رفته، قیمت و سایر ترکیبات بکار رفته باهم متفاوتند.

البته از کلاژن برای درمان دردهای التهابی زمفاصل غضروف و استخوانها نیز استفاده میگردد و همچنین یک ترکیب مهم در ساخت مو و ناخن می باشد. در نتیجه شاید شما یک کلاژن با هدف سلامت پوست خود تهیه نمائید اما سلامت غضروف و مفاصل و تقویت موهای خود را نیز تضمین کرده اید.

 

ایمیدین قرص جوانسازی و تمامی پرسش و پاسخ ها

عجیب ترین روش های جوانسازی افراد مشهور دنیا !!

ماسک معجزه کننده اسکراب و ضدجوش پوست/از بوتاکس تا کلاژن ساز

معجزه زیبایی پوست با اسکین کر/انواع اسکین کر

 

List of the best skin rejuvenation pills for women

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان