ramazan
ramazan

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

خبرهای داغ هفته خبرهای تاسف آور که بویی از انسانیت ندارد. از قتل دختر 17 ساله بخاطر پوشیدن شلوار جین تا آتش گرفتن خانواده اصفهانی
به شخصه دوست ندارم خبرهای ناگوار را منتشر کنم اما قرار دادن خبرهای ناگوار شاید تلنگری به همه ی ما بزند که بدانیم به کجا داریم می رسیم وقتی با رفتارهای نامناسب و بدون فکر به دیگران به راحتی آسیب می زنیم و بی احتیاطی هایی که لذت زنده بودن و زندگی کردن را از ما میگیرد.

 

خبرهای این بخش

قتل دختر جوان بخاطر پوشیدن شلوار جین
جزئیات همسر کشی و تیرباران کردن زن توسط شوهرش
آتش گرفتن زنده زنده خانواده اصفهانی
درگذشت تاسف بار شیرین بهرامی گوینده جوان و خوش چهره

 

دختری نوجوان در هند به خاطر پوشیدن شلوار جین به قتل رسید ! این قتل به دست پدربزرگ ، عموها و پسرعموهای دختر 17 ساله رخ داده است.

این دختر نوجوان که فقط به خاطر پوشیدن شلوار جین مورد خشم پدربزرگ و عموهایش قرار گرفته بود روز گذشته جسدش در حالی که از روی یک پل به دار آویخته شده بود پیدا شد.

 

قتل دختر به خاطر شلوار جین

 

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

 

به گزارش سایت نازوب، بنا به گفته مادر قربانی پدر بزرگ، پدر، عمو و پسرعموهای دخترش بر سر این که او شلوارجین و لباس غربی می پوشد مورد ضرب وشتم قرار داده و در نهایت او را با دار زدن از یک پل به قتل رساندند اما تحقیقات پلیس نشان داد که قربانی با وجود پوشیدن شلوار جین همیشه مراسم مذهبی شان را اجرا می کرد و به سنت های دیرین شان احترام می گذاشت و او تنها قربانی افراط گرایی شده است.

در جریان کشف جسد دختر 17 ساله که از پل آویزان مانده بود عمو ها ، پسر عموها و پدربزرگش بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

جزئیات همسر کشی و تیرباران کردن زن توسط شوهرش

 

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

 

همسرکشی در سردشت اتفاق افتاد. در این همسرکشی دوست زن هم به قتل رسید. شوهر این زن پس از همسرکشی اقدام به خودکشی کرد. همسرکشی با شلیگ گلوله رخ داد. همسرکشی به دلیل اختلافات خانوادگی اتفاق افتاد.

چند شب پیش بود که با شلیک گلوله در بلوار شلماش سردشت در آذربایجان غربی زندگی زنی حدودا ۵۰ساله به پایان رسید و شوهر این زن که در آن شب مرتکب قتل او و مصدومیت یکی از دوستان زنش شده بود، پس از جنایت با شلیک گلوله‌ای به خودش اقدام به خودکشی کرد.

یکی از بستگان این زن که نخواست نامش در گزارش بیاید در این باره گفت: این خانم چند وقتی بود خارج از کشور زندگی می کرد تا اینکه برای پیگیری پرونده طلاقش به سردشت آمد و این اتفاق تلخ برایش رقم خورد. متاسفانه در این حادثه دوست این خانم نیز همراهش بود که مورد اصابت ۴ گلوله قرار گرفت و همان شب در بیمارستان ارومیه بستری شد،اما متاسفانه شب گذشته – ششم مردادماه -پس از چند روز جدال با زندگی جان سپرد.

این منبع آگاه با بیان اینکه تمام خانواده همسر متهم به همراه ۳ فرزندش در خارج زندگی می‌کنند، افزود: فامیل ما که نامش (ه-ح ) است کارمند بازنشسته اداره بهداشت سردشت بود.دوست او نیز که در این حادثه کشته شد معلم و مجرد بود.

او ادامه داد: تقریبا چند سالی می‌شود که (ه) به همراه دختر و ۲پسرش به خارج از ایران سفر کرده و در آنجا زندگی می‌کند .چند روز پس از سفر اخیر این زن به ایران، در نزدیکی خانه‌اش با همسر خود درگیر می شود که در نهایت شوهرش با شلیک اسلحه‌ به زندگی او پایان می‌دهد.

به گفته این منبع آگاه همسر این زن پس از این حادثه با همان اسلحه اقدام به خودکشی کرد و اکنون در بیمارستان بستری است. این زن و شوهر با هم نسبت فامیلی هم دارند.

فرماندار سردشت نیز در این باره اظهار داشت: این قتل در سردشت به دلیل اختلاف خانوادگی رخ داد.

او در پاسخ به سئوال درباره قتل‌های ناموسی و خودکشی در شهرستان سردشت گفت:آمار خودکشی در شهرستان سردشت به نسبت سال ۹۷و ۹۸کاهش پیدا کرده است.

اقصی نخشی‌پور با بیان اینکه طی 2 روز گذشته نیز جلسه‌ای در‌باره بررسی آسیب‌های اجتماعی با شبکه اداره بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان در محل فرمانداری برگزار کردیم ،گفت: امیدواریم آسیب های اجتماعی در شهرستان سردشت کاهش یابد.

اقصی نخشی پور ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری هم اعتبار ساخت مجتمع اورژانس اجتماعی ۱۲۳شهرستان سردشت نیز تصویب شد که امیدوارم کار ساخت آن بزودی تمام شود.

آتش گرفتن زنده زنده خانواده اصفهانی

 

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

 

دو خودروی سواری پیکان و ام وی ام بامداد جمعه در ابتدای جاده قلعه شور اصفهان و آتش گرفتن خودروی پیکان به کشته شدن سه تَن و سوختگی شدید یک کودک منجر شد. مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۶ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و 2 واحد امدادی 115 به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد، یک زن و یک کودک غیر قابل شناسایی جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: یک پسربچه 2 ساله نیز که در این حادثه دچار سوختگی شدید شده بود و وضعیت وخیمی داشت توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان نیز درباره این حادثه گفت: این حادثه 15 دقیقه بامداد به آتش نشانی اعلام شد و نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 13 از سپاهان‌شهر به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه یک کودک سرنشین خودروی پیکان بر اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود تصریح کرد: خودروی پیکان دچار آتش سوزی شد و سه سرنشین دیگر این خودرو در آتش سوختند.

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر رعایت موارد ایمنی در رانندگی، حتما یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشند زیرا اگر حتی یکی از خودروهای عبوری مجهز به خاموش کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نمی‌آمد.

دلیل بروز این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است. قلعه‌شور روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان در حاشیه شهر جدید بهارستان قرار دارد.

 

درگذشت تاسف بار شیرین بهرامی

 

خبرهای داغ + جزئیات قتل دختر نوجوان بخاطر پوشیدن شلوار جین

 

شیرین بهرامی، دوبلور و گوینده جوان صدا و سیما، روز گذشته (پنجشنبه هفتم مرداد) بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
شهراد بانکی، روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم با اشاره به درگذشت یکی از اعضای انجمن گفت: «شیرین بهرامی، دوبلور و گوینده، روز گذشته (هفتم مرداد) بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

این دوبلور متولد 1356، مدتی بود در دوبلاژ سازمان صداوسیما مشغول کار و به‌تازگی هم عضو انجمن شده بود.

بهرامی، دوبله آثاری چون سریال «بینوایان» و فیلم «تالکین» را بر عهده داشته است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان