ramazan
ramazan

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

دعا و نیایش یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی بین عبد و معبود است. دعا در اصل یکی دیگر از راه های از بین بردن نیروهای منفی و پنهان است که در اطراف و وجود همه ما انسان ها و جهان هستی وجود دارد. *دعا نیز راهی است برای خودسازی و رسیدن به بینش و آرامش درونی و روحی.

دعا ها و سوره ها با توجه به معانی و تفسیر آن هر کدام برای رفع مشکل و اجابت حاجت ها می باشد.
یکی از معضلاتی که بسیاری از خانواده ها با آن روبرو هستن سربراه شدن فرزندان، مطیع بودن و در امان بودن است که در این بخش به مجرب ترین سوره ها و دعاهای مرتبط با این خواسته با شما عزیزان همراه هستیم.

 

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

 

یکی از مجرب ترین و اثرگذارترین سوره ها برای سربه راه شدن فرزند دختر و پسر، مطیع شدن و آرام بودن خواندن سوره مبارکه محمد (ص) است.

به حروف ابجد فرزند گلتون روزی یک مرتبه سوره محمد را به یک خوراکی بخوانید و بدهید او بخورد یا در غذای او بریزید.
همچنین می توانید به اعداد مقدس مثل 5. 7. 14. 40. 110 بخوانید.

 

دعا برای مطیع کردن فرزند و سر براه شدن آن

 

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

 

این ختم رو حتما کامل انجام بدید و با اعتقاد و ایمان کامل

ابتدا:

در سه هفته اول ماه قمری شروع کنید و ابتدا این مرحله را هفت روز انجام دهید و بعد به سراغ ختم مرحله دوم روید

آیه الکرسی را هفت روز بعد از اذان صبح قبل از آن که با کسی حرف بزنید رو به قبله یازده مرتبه

بخوانید و ما بین دو عین ( یشفع عنده ) محبت و مطلیع شدن فرزند را قصد نماید . که آن فرزند مطیع شما گردد

سپس:

بعد از انجام ختم اول بلافاصله ختم دوم را انجام دهید به این صورت که این دعا را هر صبح بعد از نماز یک بار بخوان حداقل تا چهل روز و اگر میتوانی برای همیشه…

بعد از خواندن هم نیت کنید تا فرزند شما مطیع و فرمانبردار شما شود. همین که شما ارتعاش خوب و مثبت داشته باشید بدون شک بر روح و روان فرزندتان تاثیر میگذارید پس خواندن این دعاها یا سوره ها را جدی بگیرید.

 

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرحیم

استغفر اللَّهُ الَّذِى لَا اله الَّا هُوَ الْحَىِّ الْقَیُّومُ وَ أَتُوبُ الیه اسْتَغْفَرَ اللَّهِ مِنْ جَمِیعِ مَاکَرَهُ اللَّهِ اللَّهُمَّ أَنَّى أَسْتَغْفِرُکَ مَا قَدَّمْتُ وَ مَا أَخَّرْتُ وَ مَا أَسْرَرْتُ وَ مَا أَعْلَنْتُ مِنْ مَعْصِیَتِکَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنَ الذُّنُوبِ الَّتِى لَا یَغْفِرُهَا غَیْرِکَ وَ لَمْ یَطَّلِعْ عَلَیْهَا سِوَاکَ وَ لَا یَسَعُهَا الَّا حِلْمُکَ وَ لَا یُتَجَاوَزُ مِنْهَا الَّا عَفْوِکَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلُّ یَمِینٍ صَدْرِ مِنًى فَخَالَفْتَ مِنْهَا وَ أَسْتَغْفِرُکَ مِنْهَا یَا لَا اله الَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ أَنِّى کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ وَ أَسْتَغْفِرُکَ یَا عَالِمَ الْغَیْبِ وَ الشهاده مِنْ کُلِّ سَیِّئُهُ عَمِلْتُهَا فِى بَیَاضُ النَّهَارِ وَ سَوَادُ اللَّیْلِ وَ مِلَاءُ وَ خَلَاءٍ وَ سُرَّ وَ علانیه وَ أَنْتَ نَاظِرُ بِهَا أَلْهَى اذا ارتکبتها وَ انیت بِهَا مِنِ الْعِصْیَانِ یَا حَلِیمُ یَا کَرِیمُ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ سَیِّدِ الْمُرْسَلِینَ وَ الینا مَنْ نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ وَ اله الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ الْمَعْصُومِینَ مِنْ ال طه وَ یس بِرَحْمَتِکَ یَا ارْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

 

سوم این که:

اگه این عمل رو انجام بدید هم خانوادتان از هر سحر و چشم زخم در امان هستند و هم برای همیشه خانواده شاد و مطیع و فرمانبردار دارید و هم همشان به راه راست هدایت میشن و زندگی خوب و شادی دارید و هم رزق و روزی تان زیاد تر میشه

برای این کار هر روز 50 ایه از قرآن را بخوانید و هر ایه ای که میخوانید به اب فوت کنید و در اخر اب را به تمام اعضای خانواده بدهید بخورند و اگر هم مشکل در خوردن دارید و یا کسی از اعضای خانواده قبول به خوردن نمیکند میتوانید در داخل چای بریزید و یا در غذا.

روش خواندن به این صورت است که از اول قران شروع کنید و هر روز 50 ایه را بخوانید تا زمانی که تمام ایات قران به اتمام رسیده باشد.مطمئن باشید که هر وقت یک بار قران را به این شکل ختم کنید واب را به همه اعضای خانواده خود دهید.میبینید که چه معجزه ای در زندگیتان رخ داده.

 

ذکات عمل:

بعد از انجام مرحله اول اگر میتوانید یک قربانی انجام دهید و بیرون به مستمند دهید و اگر نمیتوانید مبلغ به اندازه ۱۰ قرص نان ذکات بیرون دهید

و روز هفتم دو رکعت نماز برای حضرت ابوالفضل بخوانید و 14 صلوات بفرستید.

همچنین

اذکار و دعاهای مجرب برای محفوظ ماندن از چشم زخم برای همه ی افراد به ویژه جوانان

از امام صادق (ع) روایت است که امیرالمومنین (ع) فرمود:

رسول خدا (ص) امام حسن و امام حسین را با دعای زیر از شرور و آفات محافظت و نگهداری می کرد:

اُعیذُ کُما بِکَلِماتِ اللَّهِ التآمَّهِ وَاَسْمآئِهِ الْحُسْنى کُلِّها عآمَّهً مِنْ شَرِّ السّآمَّهِ وَالْهامَّهِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَیْنٍ لامَّهٍ وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ اِذا حَسَدَ

شما را به کلمات کامل خدا، و همه نامهاى نیکوترش جملگى پناه مى دهم از شرّ هر گزنده و خزنده، و از شرّ هر چشم بدچشم و از شرّ حسود آنگاه که حسد ورزد.

سپس رسول اکرم (ص) فرمود: حضرت ابراهیم علیه السّلام، با همین دعا اسماعیل و اسحاق را در پناه خدا قرار داد. (اصول کافی، جلد 2، ص 569)

 

سوره و دعاهای مجرب در امان بودن فرزند جوان و سر براه شدن

دعایی مجرب برای حفظ کودک از جمیع بلایا

 

برای حفظ کودک از جمیع بلایا ، با نیت خالص قلبی ، دو آیه ذیل از سوره مبارکه هود را بنویسد و به لباس کودک نصب کند یا به گردن کودک بیاویزد. از همه آفات مصون و محفوظ میگردد.

إنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَّا مِن دَآبَّهٍ إِلاَّ هُوَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ ﴿56﴾ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقَدْ أَبْلَغْتُکُم مَّا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَیْکُمْ وَیَسْتَخْلِفُ رَبِّی قَوْمًا غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَیْئًا إِنَّ رَبِّی عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ حَفِیظٌ ﴿57﴾.

 

دعای مجرب برای ازدواج و بخت گشایی

دعای مجرب برای پرداخت قرض و بدهکاری

دعای مجرب برای ثروتمند شدن

دعای مجرب به جهت فروش کالایی که بفروش نمی رود

 

Surahs and experienced prayers for the safety of the young child and getting well

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان