عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

عکس های شهر شیطانی از wonders عجایب خارق العاده کشور صربستان

 

در این مطلب از سایت نازوب شما را با یکی از مکان های گردشگری عجیب جهان آشنا خواهیم کرد. اگر توان مالی و یا شرایط سفر به بسیاری از مکان های ایران و جهان را ندارید حداقل با گردشگری مجله تفریحی نازوب این مکان را بشناسید و با دیدن تصاویری که از این مکان های خارق العاده، amazing شگفت انگیز و عجیب گرفته شده لذت ببرید.

 

شهر شیطان کجاست؟ عجایب شهر شیطان

شهر شیطان یکی از عجایب هفت گانه کشور صربستان است که حتی نام ان نیز ترس به جان ادم می اندازد. اگر تصاویر این منطقه را دیده باشید حتما متوجه غیرطبیعی بودن آن خواهید شد.

شهر شیطان به دو دلیل بسیار عجیب است. اول برای کوه های استوانه ای و دوکی شکل و دوم رود های پر از املاح این منطقه.

 

شهر شیطان و موقعیت جغرافیایی آن 

شهر شیطان منطقه ای از کشور صربستان است که در آن ستون های سنگی عجیب قریبی وجود دارد. درواقع همانطور که تصویر بالا مشاهده می کنید ، این ستون های سنگی به دلایلی قوانین زمین شناسی را نقض می کنند. از طرفی نیز اهالی این منطقه داستان هایی برای این منطقه فرازمینی تعریف می کنند که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

 

طبق گفته دانشمندان و زمین شناسان ، این ستون های سنگی به دلیل فرسایش هایی است که در اثر باد و آب به وجود آمده اند.

 

اما آنچه که باید بدانید این است که در این منطقه ، 200 ستون سنگی قرار دارد که ارتفاق آن ها از 2 متر شروع می شود و تا 15 متر ادامه دارد. عرض این ستون های سنگی نیز از 50 سانت تا 3 متر وجود دارد.

 

عجیب ترین موردی که باعث شده تا داستان هایی برای این سنگ ها تعریف شود ، کلاهک هایی است که در سر این ستون ها قرار دارد.

 

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

شهر شیطان به دلیل ستون های سنگی و رودهای پر از املاح بسیار شگفت انگیز است

 

این کلاهک ها وزنی چند صد کیلویی دارند و همین باعث شده تا زمینشناسان همواره به دنبال دلایلی باشند که چگونه یک ستون سنگی با عرض 50 سانتی متر می تواند صدها کیلوگرم وزن را روی خود نگه دارد!!

 

به همین دلیل است که مردم این منطقه به آن شهر شیطان می گویند و روایاتی مختلف دارند. برخی از این روایت ها را به این شکل بیان کرده اند : 

 

1. در این شهر مردمانی بسیار مهربان و خوش اخلاق به دور از هرگونه گناه و آلودگی زندگی می کردند. به همین خاطر شیطان قصد داشت به هر شکلی آن ها را گمراه کند.

به همین دلیل شیطان آن مردم را تسخیر کرد و کلیسایی شیطانی در آن جا برای خود ساخت. با این حال مردم زندگی قانون مند خود را ترک می کردند و به سمت شیطان روانه می شدند.

در این هنگام فرشتگان که کاری از ان ها برنمی آمد از خدا خواستند تا آن ها را از بین ببرد. و این گونه شد که خداوند باد و طوفانی شدید روانه آنجا کرد و همگی آن ها تبدیل به سنگ شدند.

 

2. در یک روایت دیگر معتقند که این ستون های سنگی همان شیاطین هستند.

درواقع مردم می گویند این شهر هنگامی که مورد ازار و اذیت شیطان قرار گرفت خداوند آن ها را تبدیل به سنگ کرد.

داستان از این قرار است که هنگامی که مردم مورد آزار و اذیت قرار گرفتند همگی در یک کلیسا به نام کلیسای سنت پتکا تجمع یافتند و تا صبح دعا کردند و از خداوند خواستند تا شیاطین را از بین ببرند. صبح که از خواب بیدار شدند دیدن همه آن ها به شکل سنگ درآمده اند.

 

3. یکی دیگر از افسانه های شهر شیطان که میان مردم روایج پیدا کرده است، به این شکل تعریف می شود:

 

در یک جشن عروسی که شیطان جشنی میان خواهر و برادر برقرار کرده بود، میهمانان به سنگ تبدیل شدند تا درس عبرتی باشد برای دیگران که هیچکدام از گناه ها بی جواب نخواهند ماند و حتما مجازاتی برای آن ها وجود خواهد داشت.

 

چشمه های عجیب و غریب شهر شیطان 

 

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

میزان اسیدی یکی از چشمه های شهر شیطان بیشتر از لیمو ترش است

 

یکی دیگر از Wonders of the Devil’s City عجایب شهر شیطان وجود دو ابراهه ای است که غلظت مواد معدنی آن ها به شدت بالاست. طبق گفته دانشمندان آب این چشمه ها به هیچ وچه قابل مصرف نیست اما مردم این شهر معتقند که این آب به دلیل مواد معدنی زیادی که دارد بسیاری از بیماری ها را درمان می کند.

 

این دو چشمه که هرکدام از آن ها نیز نام های ترسناکی دارند (جهنم و Hell And Evil Satan شوم شیطان) باعث شده تا مردم بیشتر درمورد شهر شیطان داستان سرایی کنند و افسانه هایی نیز برای این رود ها تشکیل دهند. با این وجود نمی توان از عجیب بودن این رود ها قافل شد. 

 

یکی از این رود ها به دلیل انکه املاح آن بیش از حد معمول است ، به رنگ سرخ درآمده است. از لحاظ علمی ، اکسید شدن اهن در در اثر واکنش با آب و رطوبت، باعث ایجاد سرخی آب در چشمه شده است. 

 

از طرفی خاصیت اسیدی این آب ها بسیار زیاد است. به طوریکه یکی از این رود ها ph 1.5 دارد که بسیارزیاد است. برای اینکه تصور بهتری از این عدد داشته باشید بهتر است بدانید ph لیمو ترش 2 است. هرچه عدد به سمت یک باشد ، یعنی خاصیت اسیدی آن بیشتر است.

 

علاوه بر پی هاش، مواد معدنی چشمه های شهر Satan شیطان 15 گرم بر لیتر است. انچه که باید در مورد این مقدار بدانید این است که غلظت آب ها شهر شیطان (15 گرم بر لیتر) ده هزار برابر آب های آشامیدنی است!

 

کلیسای سنت پتکا در شهر شی Satan طان 

 

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

براساس یک روایت مردم شهر شیطان برای نابودی شیاطین و دعا به این کلیسا می رفتند

 

همانطور که در مورد یکی از افسانه های این شهر برای شما توضیح دادیم ، در این منطقه کلیسایی وجود داشته است که مردم برای دعا به انجا می رفنتد ، درواقع این کلیسا همان سنت پتکا است که متعلق به قرن 13 است. 

 

بسیاری از مردم منطقه شهر شیطان Satan معتقند که این کلیسا در شفای بیماری ها بسیار موثر است. به همین دلیل به مدت یک هفته ، روسری های خود را روی ان اویزان می کنند، سپس آن را دفن می کنند تا بیماری ها به همراه روسری دفن شوند.

 

بازدید از شهر شیطان

شهر Satan شیطان در جنوب کشور صربستان واقع شده است. در کوه رادان، در فاصله کمی از شهر  کورسوملیا ، ستون های سنگی شهر شیطان قابل مشاهده است.

 

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

امروزه شهر شیطان به یکی از مناطق گردشگری صربستان تبدیل شده است

 

بهترین زمان برای مسافرت به این منطقه ، تابستان و بهار است. در این فصول از سال ، گردشگران زیادی از شهر شیطان بازدید می کنند. مشاهده این اثار طبیعی و در عین حال عیجب رایگان است و می توانید در عرض 3 ساعت ان ها را مشاهده کنید.

 

جمع بندی و خلاصه مطالب 

شهرشیطان یکی از مناطق گردشگری صربستان به شمار می آید و شما نیز می توانید از این منطقه دیدن کنید. این منطقه یکی از عجایب هفت گانه کشور صربستان است. درواقع وجود ستون های سنگی با ارتفاع 15 متر و دارای کلاهک، مردم را به سمت داستان سرایی و افسانه گویی از این اثار سوق داده است.

 

شهر شیطان Satan فقط به ستون های سنگی ختم نمی شود و وجود چشمه هایی با اب های سرشار از املاح و مواد معدنی و خاصیت اسیدی بالای ان ها ، این ممنطقه را بسیار شگفت انگیز کرده است.

 

عکس های شهر شیطانی از عجایب خارق العاده کشور صربستان

تصویری از منطقه شهر شیطان

 

ما در این مقاله به معرفی شهر شیطان Satan پرداختیم، امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد.

 

مطالب مرتبط با شیطان!

 

جنجال بازیگر مستهجن ایشا گوپتا در فیلم ایرانی دختر شیطان+ عکس

چاه شیطانی و مخوفی که همه چیز را سنگ می کند + تصاویر و موقعیت

دانستنی های متحیر کننده فضا/ از کهکشان سیگار تا چشم شیطانی!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان