همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

لیفت جدیدترین کلمه ای است که برای زیبایی و زیباتری شدن به کار می رود لیفت ابرو، لیفت مژه، لیفت پوست که قاتدتا منظور از لیفت محکم کردن و حالت دادن است.

طرز لیفت ابرو با صابون را در این بخش از سایت نازوب گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید. هر چه در گذشته بانوان به دنبال نخ کردن ابروهای خود بودند و دور ابروی خود را قاب می انداختند، امروزه در تلاشند تا ابروهای به اصطلاح وحشی و طبیعی داشته باشند!

به طوری که ابروها به صورت پر و بلند، به طرف بالا شانه شده باشد و ظاهری وحشی به آنها بدهد. اگر شما نیز دوست دارید یکی از روش های لیفت ابرو را در خانه یاد گیرید، در این مطلب روش لیفت ابرو با صابون مخصوص را به شما می آموزیم.

 

لیفت ابرو با صابون گلیسیرین مخصوص

 

روش‌ های لیفت ابرو بدون جراحی بهترین و ایمن ترین روش های موجود هستند؛ که استفاده از صابون ابرو یکی از آنهاست. اول آنکه لیفت ابرو با صابون مخصوص ابرو می گیرد، نه هر صابونی! شاید لیفت ابرو با صابون گلنار را شنیده باشید، اما استفاده از صابون های معمولی برای ابرو، در نهایت شما را با 2 تار ابرو که آن هم در شرف افتادن است مواجه خواهد کرد!

 

پس شما باید برای لیفت ابروهایتان، به دنبال خرید صابون های گلیسیرینه مخصوص ابرو باشید. این صابون ها با داشتن pH مناسب، برای استفاده ابروها ایمن هستند.

 

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

 

روش لیفت ابرو با صابون گیلیسیرین

 

برای فرم دادن و لیفت ابروهای خود در خانه، تمام چیزی که لازم دارید کمی صابون مخصوص و یک قلم موی مرطوب مخصوص ابرو است. با کمک این دو مورد که به سادگی هم در هر خانه ای پیدا می شوند، شما می توانید در تمام طول روز ضمن داشتن ابروهایی پرپشت، شکل ظاهری بدون نقص و زیبای آن ها را نیز به راحتی حفظ کنید.

  1. ابتدا صورت خود را به خوبی تمیز کرده، شسته و خشک کنید.
  2. سپس یک قلم موی ابروی تمیز را برداشته و آن را کمی مرطوب کنید. (به حد متعادل خیس کنید، تا زیاد هم خیس نشود!)
  3. پس از مرطوب کردن قلم مو، آن را روی سطح صابون مخصوص خود بکشید تا جایی که صابون به صورت یکنواخت تمام سطح قلم مو را پوشش دهد.
  4. حالا قلم موی آغشته به صابون را برای شانه کردن ابروهای خود استفاده کرده و موهای ابرو را به سمت بالا و خارج از ابرو شانه بزنید.
  5. سپس اجازه دهید صابون روی ابروهای شما خشک شود.
  6. پس از خشک شدن صابون، متوجه خواهید شد که بخش هایی از ابرو دانه های سفید داشته و نیاز به تمیز کردن دارد؛ معمولا این اتفاق در لبه های ابرو می افتد؛ برای این کار می توانید از یک دستمال مرطوب آرایشی و یا پنبه مرطوب استفاده کنید.

 

بهترین صابون لیفت ابرو چیست؟

 

امروزه برندهای زیادی صابون برای لیفت ابرو روانه بازار کرده اند که در ادامه محبوب ترین این صابون ها در ایران را معرفی کرده ایم:

 

۱. صابون ابروی رولوشن

 

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

 

این صابون حاوی شی باتر و روغن‌های میوه‌ای بوده و  دارای یک محفظه متالیک و رزگلد است. صابون لیفت ابرو محصولی جدید از برند رولوشن است و به حالت دهندگی ابروها بسیار کمک می کند.
ایجاد جلوه‌ای پرپشت و زیباتر، فیکس و ثابت کردن ابروها، ماندگاری مناسب و تقویت ریشه ابروها از ویژگی های این صابون ابرو می باشد.

حدود قیمت: 400 هزار تومان

 

۲. صابون ابروی اسنس

 

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

 

این صابون، لیفت کننده و تقویت کننده ابرو بوده و بدون رنگ است. صابون لیفت ابرو اسنس اصل، حاوی رزماری بوده و ماندگاری 24 ساعته دارد. کیفیت این صابون بالا بوده و تقریبا بدون ایجاد سفیدک روی ابرو عمل می کند.

حدود قیمت: 50 هزارتومان

 

۳. صابون ابرو برند لایف لیفت

 

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

 

این صابون لیفت‌کننده ابرو، حاوی عصاره آلوئه‌ورا، روغن کرچک، روغن نارگیل، گلیسیرین و ویتامین B5 است. از این رو تقویت‌کننده ابرو می باشد. همچنین دارای 2 فرچه مخصوص ابرو با تراکم متفاوت بوده و کیفیت بالا، بدون ایجاد سفیدک روی ابرو است. قیمت مناسب با توجه به حجم صابون درون قوطی، آن را به یک صابون ابروی محبوب بین خانم ها تبدیل کرده است.

حدود قیمت: 70 هزارتومان

 

۴. صابون ابروی سین بیوتی

 

همه چیز درباره لیفت ابرو با صابون

 

این صابون لیفت ابرو نیز با فرمولاسیون غنی شده از ترکیبات تقویتی و روغن نارگیل، باعث تقویت ابرو می شود و بدون ایجاد سفیدک روی ابرو جلوه ای خاص به ابروهای شما می دهد.

حدود قیمت: 50 هزارتومان

 

سخن آخر

لیفت ابرو با بالا بردن ابرو باعث بهبود ظاهر می شود. همچنین یک روش خانگی و بی دردسر بوده و در خانه به جوان تر شدن شما کمک می کند؛ زیرا یکی از نشانه های پیری پایین آمدن ابروها می باشد.

دقت کنید که پایین آمدن ابروها شما را خسته، عصبانی یا غم انگیز جلوه می دهد. پس اگر ابروهایی رو به بالا و پهن بدون هیچ تاتویی دوست دارید در خانه با استفاده از صابون ابروهایتان را لیفت کنید.

 

مطالب مرتبط :

لیفت ابرو چیست؟

ابرو لیفت با لمینت چیست و چه تفاوتی دارد

روش لیفت شکم و 3 ک 30 شدن اندام خانمها+ مراقبت بعد عمل


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان