ramazan
ramazan

پیشگویی هفتگی کائنات و فال قهوه هفته 3 شهریور 01

پیشگویی هفتگی کائنات و فال قهوه هفته 3 شهریور 01

فراسوی زمان با فال و طالع بینی و به عبارتی پیشگویی کائنات برای متولدین هر ماه با استفاده از کارتهای تاروت و نفش های زیبا داخل کاپ قهوه☕☕

 

فال 7 روز هفته با کارتهای تاروت کائنات و پیام کیهانی برای متولدین هر ماه. کاربران عزیز ممنون از حضور وهمراهی تون با این بخش جذاب و خواندنی اما به یاد داشته باشید این بخش تنها جهت بالا بردن Positive Energy انرژی مثبت و حس خوب شماست. لحظه لحظه ها تون سرشار از عطر الهی.

 

فال کائنات متولدین فروردین

تصویر کارت شش شمشیر زن و کودکی را نشان می دهد که در یک قایق نشسته اند و مردی در حال پارو زدن است. آنها به سمت خشکی آنسوی آبها در حرکت هستند. متوجه می شویم که زن و کودک در حال ترک کردن چیزی هستند. سر زن با ردایی پوشانده شده است، شاید او در حال گریختن از چیزیست و دیگران نباید هویت اصلی او را بفهمند. می توان نتیجه گرفت که این زن گرفتار غم و اندوهی شده است.
نماد گرایی در کارت شش شمشیر نشان دهنده ازدست دادن، تغییر و همچنین حرکت کردن به سمت آینده است. آینده ای که به نظر امیدوار کننده تر از چیزی است برای رسیدن به آن باید پشت سر گذاشته شود.
شش شمشیر در کنار قایق نشان دهنده قدرت قوی عقل در مقایسه با قلب و الهامات قلبیست.
شش شمشیر به این معناست که شما در حال تجربه نوعی تحول و تغییر هستید اما این وسط چیزی وجود دارد که خوشحال کننده نبوده و پر از پشیمانی است.
این تحول احتمالا نتیجه تصمیماتی است که در گذشته گرفته اید و حالا شما را مجبور می کند چیزی را پشت سر بگذارید یا ترک کنید تا بتوانید به سمت جلو پش بروید.
با وجود غم و اندوه باید به یاد داشته باشید که حرکت کردن بهترین گزینه برای آینده شماست. زندگی پر از لحظه هایی است که مجبور می شوید چیز هایی که به آن دلبسته اید را رها کنید و همه اینها چالش برانگیزخواهد بود.
شش شمشیر نشان دهنده غم و اندوهی است که احتمالا متحمل آن هستید اما به یاد داشته باشید که غم و اندوه ماندگار نیست وبه جای آن باید به آینده نگاه کنید تا دوام بیاورید.
در زندگی لحظاتی هست که تنها راه برای حل یک مشکل رها کردن آن برای شروعی دوباره است.
ممکن است حس کنید این راه افراد بزدل است اما وقتی گزینه بهتری در اختیار ندارید فرار تنها راه باقیمانده است.
قسمت مهم این است که شما طرح و نقشه مسیر جدیدتان که شما را به سمت سعادت سوق دهد آماده کنید.
شش شمشیر در این جا نشان دهنده این است که با منطق و واقع بینی و در نظر گرفتن حقایقی مانند اینکه در حال حاضر کجا هستید، کجا بوده اید و کجا می خواهید بروید برنامه ریزی کنید.
به الهامات قلبیتان گوش کنید، می توانند کمک کننده باشند اما برای رسیدن به موفقیت باید با منطق خود تصمیم نهایی را بگیرید!

 

فال کائنات متولدین اردیبهشت

کارت های تاروت خاصی وجود دارند که تصاویر آن ها بلافاصله احساسات منفی را برمی انگیزد و پنج جام نیز یکی از همین کارتهاست.
این کارت نشان دهنده باخت و چالش های دردناکی است که از یک واقعه در گذشته سرچشمه میگیرد.
این کارت فردی را نشان می دهد که شنلی سیاه پوشیده است. او صورت خود را پنهان کرده که حسی نا امیدی را القا میکند. ۵ جام روی زمین وجود دارد که سه تای آن ها افتاده است و دو جام دیگر ایستاده هستند.
با اینکه به نظر می رسد این فرد متوجه دو جام ایستاده شده هست اما همچنان خود را مشغول عزاداری برای جامهای افتاده کرده است.
رودخانه ای قدرتمند و خروشان نیز بین او و خانه یا قلعه ای وجود دارد که نشان دهنده این است که حجم زیادی از احساسات و هیجانات او را از جایگاه اصلی که به آن تعلق دارد دور کرده است.
پنج جام سمبل ناامیدی است، همان حسی که وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نیست بشما دست میدهد.
شما احساس ناراحتی می کنید از اینکه اوضاع همانطور که شما می خواستید پیش نرفته است. این کارت می گوید شما به جای حرکت به سمت یک دید مثبت تر، در گذشته مانده اید و این مسئله باعث احساس پشیمانی در شما خواهد شد. آبی که از روی لیوان ها ریخته می شود در واقع نشان می دهد که دارید فرصتی را از دست می دهید. همچنین نشان می دهد که مشکل شما عمدتاً احساسی است و نه مالی.
پنج جام نشان می دهد که شما مدام به اشتباهات گذشته فکر میکنید و نمیتوانید آنها را رها کنید. بدتر اینکه قصد ندارید تا از آن اشتباهات درس بگیرید.
این کارت غالباً منعکس کننده شخصی است که چنان در گذشته خود گرفتار شده است که کاملاً ناتوان از ادامه کار و حرکت به سوی آینده است.
شما به احتمال زیاد شادی های جدیدی که آینده می تواند برایتان رقم بزند را از دست خواهید داد، مگر اینکه تغییر اساسی در خود بوجود بیاورید.

 

فال کائنات متولدین خرداد

وقتی کارت سه جام از میان کارت ها ظاهر میشود، سه زن را خواهید دید که در یک جشن، به نشانه شادی جام های خود را در هوا بلند می کنند.
مشخص است که لحظات خوشی سپری می شود، زیرا سه زن تاج هایی از گل در موهای خود دارند. تاج ها اغلب با موفقیت و پیروزی همراه هستند، بنابراین خوشحالی آنها بجاست. خانمها در میان باغ گل و میوه ایستاده اند که حس شادمانی بیشتری را القا میکند. احساس زیبایی، رشد و خوشبختی وجود دارد که زنان با یکدیگر به اشتراک می گذارند. نکته جالبی وجود دارد، زن وسطی در حال دور شدن است و صورتش از دید خواننده کارت پنهان است. با این حال، دو دختر دیگر در حال لبخند زدن به نظر می رسند.
معنایی که در پس کارت سه جام نهفته شده، نشانگر دوره ای از خوشبختی است. شما قادر خواهید بود نگرانی های زندگی روزمره خود را فراموش کرده و با خانواده و دوستان اوقات خوبی را سپری کنید.
دیدن کارت سه جام نشانه دیدار با فردی مورد علاقه، یکی اقوام یا دوستی است که مدتهاست او را ندیدید. همچنین این کارت به معنای جشن است، خواه برای خود شما باشد یا برای کسی که دوستش دارید. این جشن می تواند یک تولد، عروسی یا هر مناسبت شاد دیگری باشد.
به طور کلی این کارت نشان گذراندن اوقاتی خوش با افرادی است که در زندگی آن ها را عزیزان خود میدانید.
این سه زن سمبل حلقه دوستانی هستند که برای محبت، دلسوزی و پشتیبانی در هنگام نیاز بیشتر به آنها متوسل می شوید. می تواند همکلاسی های قدیمی، همکاران در محل کار یا افرادی باشند که شما طی این سالها پیوند و رابطه خاصی را با آن ها شکل داده اید.
اگر در زندگی اجتماعی خود مشکلی دارید، این کارت علامت پایان آن مشکلات است. شما قادر خواهید بود اختلافات را برطرف کنید و یاد بگیرید که چگونه با این مشکل کنار بیایید.

 

فال کائنات متولدین تیر

در این کارت شیطان به همان صورت نیمه انسان-نیمه بز که در افسانه ها آمده است نشان داده شده، به عبارتی به شکل همان بافومت معروف. شیطان،در کنار بدن نیمه بز نیمه انسان، بالهایی به شکل بال خفاش و ستاره پنج ضلعی وارونه ای هم روی پیشانی دارد. او روی ستونی ایستاده که یک مرد و زن برهنه به آن زنجیر شده اند، که سمبلیست از سلطه شیطان بر آن دو.
روی سر هر دو آنها شاخ وجود دارد که نشان میدهد هرچه زمان بیشتری را در کنار شیطان بگذرانند، از ذات انسانیشان بیشتر فاصله میگیرند. زنجیرها بیانگر کنترلیست که شیطان بر آنها دارد.
وقتی با دقت بیشتری نگاه میکنیم، چهره زن و مرد ناراحت و غمگین است. قدرت استقلال از آنها گرفته شده و برهنه، شرمسار و بی پناه رها شده اند.
دریافت کارت شیطان در فال شما بیانگر آن است که در زندگی، احساس فریب خوردگی، پوچی و ناقص بودن دارید. همچنین شما در بند زندگی مادی و ثروتید و اگرچه سخت تلاش میکنید، باز هم نمیتوانید از میل به زندگی فوق لوکس دست بردارید.
ممکن است بدانید که این سبک زندگی شما را به بیراهه میبرد، اما احساس میکنید هیچ کنترلی روی اعمال و خواسته هایتان ندارید.
در موقعیتهایی از این قبیل، ممکن است حس اسارت و ناتوانی در جهت دادن به انگیزه و اراده تان به سمت و سویی غیر از خواسته های اشتباه داشته باشید.

 

فال کائنات متولدین مرداد

کارت، شاگرد جوانی را نشان می دهد که در کلیسای جامع فعالیت می کند. در مقابل او دو نفر دیگر یکی کاهن و یک نجیب زاده حضور دارند و نقشه های کلیسای جامع را بر روی یک کاغذ از جنس پوست نگه داشته اند.

می توانیم از طریقی که شاگرد سر خود را بلند کرده است بگوییم که وی در مورد پیشرفت در ساخت کلیسای جامع صحبت می کند. دو نفر دیگر با جدیت به او گوش می دهند تا به وضوح درک کنند که چه چیزی از آنها انتظار می رود و راهنمایی های لازم را کسب کنند.

علی رغم اینکه شاگرد کم تجربه تر است، دو نفر دیگر به او گوش می دهند زیرا می دانند که ایده های او و تجربه او در تکمیل موفقیت آمیز کل ساختمان نقشی اساس دارد. سه ستاره نشانگر اتحاد دانش های گوناگون برای ساختن و تولید کردن است.
تمامی سه ها در تاروت نشان دهنده یک هدف موفقیت آمیز است.

این هدف، منبع انرژی در تک ها و جفت ها را به خود اختصاص می دهد و یکی دوتا از عناصر اصلی را درگیر می کند. در این نماد، سه ستاره در جهت درست، بدین معناست كه در دستیابی به هر آنچه برای شغل، معامله، سرمایه گذاری یا هر نوع تلاش دیگری لازم دارید، موفق خواهید شد.

کار های موفقیت آمیز معمولاً نیاز به تخصص های مختلفی دارند و اکنون سه ستاره بدان معنی است که تمام مهارت های مورد نیاز در کنار هم قرار گرفته اند. به طور خلاصه، شما از همکاری با دیگران به عنوان بخشی از تیم که در موفقیت های اولیه این کار بزرگ سهیم هستند، لذت می برید.

سه ستاره شروعی موفق در دستیابی به اهدافتان را آشکار می کند و شما را تشویق می کند که بدون نا امیدی تمام نیروی خود را به کار بگیرید.

شما ممکن است تنهایی برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید اما سه ستاره میخواهد بگوید استعداد افراد پیرامونتان را نادیده نگیرند. برای دستیابی به چیزهای بزرگ به همکاری دیگران با دیدگاه ها، تجربیات و تخصص های مختلف نیاز دارید.

 

فال کائنات متولدین شهریور

بر روی کارت 10 جام زوجی به تصویر کشیده شده اند که یکدیگر را در آغوش گرفته اند و رو به روی یک خانه زیبا و باغ سبزایستاده اند. پشت آن ها دو کودک شاداب و با نشاط مشغول بازی کردن هستند. به نظر میرسد که زوج همدیگر را به عاشقانه و رمانتیک در آغوش گرفته اند در حالی که کودکانشان آزادانه بازی میکنند. همچنین به نظر میرسد زوج در رابطه ای مطمئن، دارای برکت فراوان، خانه ای راحت و فرزندانی زیبا هستند.
زمین سبز باروری را نشان میدهد و رودخانه نشان میدهد که احساسات زوج چقدر آزادانه جریان می یابد به این معنی که رابطه آن ها کاملا صلح آمیز است.
بالاتر، در آسمان 10 جام وجود دارد که به صورت یک قوس شکل گرفته اند که نشان دهنده نعمت های بهشتی هستند.
رنگین کمان در پشت سر آن ها پایان دوران سخت غم و اندوه و یک زندگی جدید و شاد را نشان می دهد که در آن هرکدام از اعضای خانواده لذت خواهند برد.
کارت 10 جام بیانگر مفهوم”برخوردار بودن از همه چیز” می باشد.
از تصویر شادی بخش آن میتوانیم اینگونه فرض کنیم که ۱۰ جام، تجسم شادی، لذت و احساس رضایت در خانواده، شماست. این کارت نشان دهنده یک حالت دلپذیر و آسوده، صلح و عشق است که باعث میشود احساس کنید در بهشت هستید. اینجاست که تمام رویاها، خواسته ها، نیاز ها و آرزوهای شما برآورده میشود و احساس رضایت کامل میکنید.
لحظه ای صبر کنید و نفس بکشید، به اطراف خود نگاه کنید و بابت همه نعمت های خود سپاسگذار باشید. این کارت چیزی را نشان میدهد که بسیاری از ما در جستجو ی آن هستیم.
این کارت همچنین تبلور اراده پاک تک خال جام هاست.
بعد از آموختن اینکه چگونه خود را دوست داشته باشیم، ۹ جام تبدیل به ۱۰ جام میشود که اساسا در مورد چگونگی خوشبختی واقعی ناشی از ایجاد پیوند و ارتباط با دیگران است.
این کارت بیشتر با احساس خوبی و خوشی همیشگی با خانواده، هماهنگی و آرامش پایدار در ارتباط است. این کارت نشان دهنده یک خانواده هماهنگ است زیرا کارت به شما نشان میدهد که در آرامش کامل زندگی میکنید. هیج تغییری لازم نیست، شما در جایگاه درستی هستید، فقط استراحت کنید و از لحظه لذت ببرید.
در مفهوم عاشقانه، این کارت نشان میدهد که این رابطه رمانتیک، واقعی و خاص است و دارای پتانسیل قوی برای تبدیل شدن به رابطه ای بلند مدت می باشد. این مسئله شایسته و سزاوار تمام تلاش های شما برای تحقق آن است.

10 جام همچنین نشان دهنده یک تعطیلات خانوادگیست که درآن میتوانید استراحت کرده و اوقات خوشی را با اعضای خانواده سپری کنید.

فال کائنات متولدین مهر

کارت دو ستاره، مردی را به تصویر می کشد که در حال تردستی با دو سکه بزرگ است. ستاره ها با علامت بینهایت احاطه شده اند که نشان می دهد فرد می تواند همه مسائل را حل کند و زندگی اش را به بهترین شکل اداره کند. در پس زمینه دو کشتی وجود دارد که بر امواج غول پیکر سوارند، این امر تاکیدی است بر مفهوم تعادل که کاری که مرد میکند نیز با همین مفهوم درگیر است.
کارت 2 ستاره فراز و نشیب های معمولی زندگی را به تصویر می کشد. با وجود همه آشفتگی هایی که مرد را احاطه کرده است، با رقصیدن زندگی بسیار بی خیالی را طی می کند و هر آنچه را که برایش پیش می آید با خوشحالی سامان می بخشد.
کارت 2 ستاره در مورد تعادل است. سکه ها به شکلی دقیق نمایش داده می شوند، هر تغییر کوچکی در باد یا وزن می تواند آنها را بیندازد. کسانی که سکه های بیشتری روی زمین دارند احتمالا از پس بی احتیاطی شان بر بیایند اما اکنون شرایط سخت است.

ثروت نیز نوعی انرژی است که مشاهده ورود و خروج آن بسیار ساده و ملموس است. شاید شما در تلاش هستید تا دو جنبه از زندگی خود را در یک تعادل کامل و ظریف حفظ کنید. تعادل در کارت نشان می دهد که دو عامل اصلی وجود دارد که شما به شدت نگرانشان هستید (پول و سلامتی، یا پول و عشق).

وقت آن است که عقب تر بروید و چشم انداز بهتری از اوضاع داشته باشید. اگرچه ممکن است در ابتدا فکر کنید که چندین کار همزمان باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، اما فقط می تواند اوضاع را بدتر کند. وظایف خود را کاهش داده و بر روی این دو عامل (پول و سلامتی یا پول و عشق) متمرکز شوید.
شما ثبات خوبی برقرار کرده اید و به نظر می رسد می توانید به خوبی با تمام تغییراتی که تعادلی تازه می طلبند سازگار شوید.
در موضوع عشق، دو ستاره عدم توانایی شما در تأمین انرژی و زمان لازم برای خوشحال کردن شریکتان را نشان می دهد. رابطه شما باید اولویت اصلی شما باشد، اما با وجود این همه مشغله در سایر زمینه های زندگی می توانید توجه خود را به عزیزانتان اختصاص دهید.
باید در امور مالی به خط مشی توجه کنید. باید از وضع مالی خود تصویر روشنی داشته باشید. منابع مالی خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید، مخارج خود را کنترل کنید و میزان درآمد خود را افزایش دهید تا پایه و اساس محکمی برای آینده شما ایجاد شود.

در حوزه سلامت، این کارت از شما می خواهد تا تعادلی بین زندگی سالم و مسئولیت های خود ایجاد کنید. زیرا وقتی مسئولیت ها زیاد می شوند، انسان به راحتی خودش را در اولویت آخر قرار داده و سلامتش به خطر می افتد.

فال کائنات متولدین آبان

بر روی کارت ۱۰ جام زوجی به تصویر کشیده شده اند که یکدیگر را در آغوش گرفته اند و رو به روی یک خانه زیبا و باغ سبزایستاده اند. پشت آن ها دو کودک شاداب و با نشاط مشغول بازی کردن هستند. به نظر میرسد که زوج همدیگر را به عاشقانه و رمانتیک در آغوش گرفته اند در حالی که کودکانشان آزادانه بازی میکنند. همچنین به نظر میرسد زوج در رابطه ای مطمئن، دارای برکت فراوان، خانه ای راحت و فرزندانی Beautiful زیبا هستند.
زمین سبز باروری را نشان میدهد و رودخانه نشان میدهد که احساسات زوج چقدر آزادانه جریان می یابد به این معنی که رابطه آن ها کاملا صلح آمیز است.
بالاتر، در آسمان ۱۰ جام وجود دارد که به صورت یک قوس شکل گرفته اند که نشان دهنده نعمت های بهشتی هستند.
رنگین کمان در پشت سر آن ها پایان دوران سخت غم و اندوه و یک زندگی جدید و شاد را نشان می دهد که در آن هرکدام از اعضای خانواده لذت خواهند برد.
کارت ۱۰ جام بیانگر مفهوم”برخوردار بودن از همه چیز” می باشد.
وقتی که ۱۰ جام معکوس شود، ارتباطات قویی که یک نفر با خانواده و جامعه ساخته است شکسته یا پیچیده میشود. ۱۰ جام براستی که کارتی برای خوشحالی همیشگیست با معکوس شدنش خبر از غیرواقعی بودن شادی ها می دهد.
در واقع به جای ارتباط پیدا کردن با دیگران شما از آنها فاصله میگیرید. و به جای به هم رسیدن از دیگران جدا می شوید.
همچنین به نظر میرسد آنقدر که از خودتان انتظار دارید نسبت به رسیدن لحظات خوش امیدوار نیستید.

باید یاد بگیرید که به خوبی با دیگران رفتار کنید، همدیگر را دوست داشته باشید و از یکدیگر مراقبت کنید. این بهترین روش برای اطمینان از حفظ زندگی هماهنگ است.

 

فال کائنات متولدین آذر

کارت تک شمشیر، دستی را نشان می دهد که از ابرهایی بیرون می آید در حالی که شمشیر دو لبه ای را گرفته است. این شمشیر دو لبه دارای یک تاج طلایی است که با گل تزیین شده است. تاج گل برای مدت طولانی با پیروزی و موفقیت های بزرگ همراه بوده است.
تاج بعنوان نمادی برای سلطنت و یا قدرت فرمانروایی بکار می رود
میبینیم که شمشیر بر فراز منطقه ای شناور ایستاده است که هم کوه و هم دریا را دربرمیگیرد که از آنها به عنوان نمادی از مناطق وسیع و دور دست استفاده می شود، همچنین از شمشیرها برای تسخیر و جاه طلبی استفاده می شود.
گرفتن کارت تک شمشیر معکوس ممکن است به این معنا باشد که افکار شما گیج، نامطمئن و بسیار آشفته است. اینک زمان خوبی برای تصمیم گیری نیست، احتمال شکست خوردنتان می تواند بسیار زیاد باشد.
در این زمان، بهتر است خودتان را آماده کنید و قدم های کوچک بردارید. با قاعده کار کنید و همزمان به سوی اهداف خود حرکت کنید.
اکنون زمان خوبی است تا عقب بایستید و به طور منطقی به راه خود در هر مرحله فکر کنید. بطور ناگهانی نسبت به موقعیت های پیش رو تصمیم گیری نکنید زیرا شرایط شما طوریست که همه چیز در ابتدا تار و نامشخص ظاهر می شود.

همچنین اکنون زمان مناسبی برای گرفتن مشاوره است زیرا ممکن است چیزها آنطور که به نظر می رسند نباشد.

 

فال کائنات متولدین دی

هفت جام، نماد تخیل، انتخاب، تفکری آرزومند و خیال پردازیست. این کارت نشان می دهد که فردی که پشت خود به سمت ما کرده است در حال تماشای ۷ تصویری است که از جام های شناور در ابرها در حال بیرون آمدن هستند.
ابرها نشان دهنده رویاها، افکار و تخیل هستند. نقوش خیالی زیادی از جام ها نمایان می شود که نمایانگرتصویر های بسیاری است که شخص هنگام رویا پردازی آنها را می بیند.
هفت جام به معنای این است که شما گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید.
کارت هفت جام در جهت معکوس تا حدودی شبیه به هفت جام در جهت درست است، زیرا هر دو نشان دهنده رویاها، توهمات و وسوسه ها هستند، اما به نظر می رسد هفت جام معکوس بیشتر بر خصوصیات منفی این کارت تأکید دارد.
تفکرات شما ممکن است به سمت خیال گرایی تمایل داشته باشد و در واقعیت عملی نباشد. شما درباره چیزهایی که به دنبال آن هستید شناخت کافی ندارید.
هفت جام در جهت معکوس همچنین نشان از عدم تمایل شما برای مواجهه با واقعیت های زندگی دارد و اینکه شما با پناه بردن به خیال پردازی از واقعیت فرار میکنید.

فال کائنات متولدین بهمن

پادشاه جام ها کارتی است در تاروت که نشان دهنده سخاوت،کنترل و تعادل عاطفی است. خود کارت یک پادشاه نشسته روی تخت پادشاهی را نشان می دهد که طلسمی به شکل ماهی دارد.

ماهی روی گردنبندش نماد خلاقیت و سازندگیست که نشان دهنده تسلطش بر آب های اطرافش است. میتوانیم از پس زمینه کارت متوجه شویم که بین ضمیر آگاه و ناخودآگاه تعادل ثابتی برقرار شده است.
پشت پادشاه، در سمت راستش یک ماهی در حال بیرون پریدن از اقیانوس بوده و در سمت چپش یک کشتی است که به ترتیب نمایشگر دنیاهای احساسی و مادی هستند.
پادشاه جام ها نشان می دهد که شما نباید امیال خود را سرکوب کنید بلکه باید یاد بگیرید با آن ها به روشی متعادلانه برخورد کنید.
پادشاه جام ها وقتی به صورت معکوس بیاید در بدترین وضعیت خود قرار داد: نوسانات عاطفی و رفتاری.
هنگامی که دچار مشکل می شوید، توانایی معمول برای اداره شرایط با عقل و درایت وارونه می شود. شما دیگر نمی توانید در رفتار با کسانی که به دنبال کمک به شما هستند تعادل برقرار کنید، یعنی با برخی به مهربانی رفتار میکنید و در همان حال با افرادی دیگر برخوردی خشک و سرد دارید.
پادشاه جام ها در جهت معکوس نشان می دهد که یک شخصیت در زندگی شما وجود دارد که با این کارت به تصویر کشیده می شود، ممکن است بخشی از شما باشد یا شخص دیگری.
در حالی که شما به طور عادی کنترل احساسات خود را در دست داشته اید اما اخیراً این توانایی را از دست رفته میبینید. میبنم که اقداماتتان در راستای انتقام جویی از دیگران شکل گرفته است.
پادشاه جام های که معکوس شود فقدان ثبات رفتاری و کمبود اخلاقیات را نشان می دهد. در مسایل عشقی خود خواه هستید و در رابطه تنها به خواسته های خودتان توجه می کنید.

فال کائنات متولدین اسفند

کارت زاهد یک پیرمرد را به تصویر می کشد در حالی که یک فانوس را در یک دست و چوب بلندی را در دست دیگر نگه داشته است. کوه نشان دهنده فضیلت، پیشرفت و دستیابی به موفقیت است. این کارت به سطح دانش معنوی که زاهد به دست آورده است اشاره دارد و او آماده است تا آن دانش را به دیگران منتقل کند. همچنین بیانگر تعهدیست که او عمیقا به هدف خود دارد و آگاهی کامل از راهی که پیش رو دارد. در داخل فانوس، ستاره ای شش پر دیده می شود که به عنوان نشان سلیمان نیز شناخته می شود. این نماد، بیانگر خرد است. چوب بلندی که در اختیار دارد، همچنین نشان دهنده اقتدار و قدرت است.
زاهد گوشه نشین برای دانشی که منشا درونی دارد در جست و جوست. سرگردان تنها در مسیر شب، به جستجوی چیزهایی می پردازد که تنها با تنهایی طولانی و با ندای درون به دست میآید. برای شنیدن این ندا، او باید از افرادی که صداها و خواسته هایشان نمیگذارد به امیال خود غلبه کند، جدا شود.
در حال حاضر فکر می کنید که باید تنها باشید. هرگز از این فرصت برای نگاهی به خودتان نترسید، چراکه می تواند به شما کمک کند ذهن خود را از همهمه ای که در زندگی روزمره به وجود می آید، پاک کنید. زاهد تنها ممکن است نشان دهنده این باشد که اعمال و تلاش شما در جهت صلح و توازن با خود واقعیتان است. شما در درون خود بدنبال راهنمایی، مسیر درست، و قدم بعدی خود می گردید.
دیدن کارت زاهد در فال شما خبر از ورود شخصی به زندگیتان را می دهد که راهنمای شما خواهد بود.

 

هم می زنم این قهوه ی تلخ قجری را
تا فکر تو شاید برساند شکری را

 

تفسیر اشکال مختلف در کاپ قهوه برای متولدین ماه های سال در قالب فال و وطالع بینی

 

فال قهوه فروردین ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* دست در دست بودن دو مرد: رسیدن به سازگاری – توافق
* لکه های روشن: روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی
* نرده بام: موفقیت و پیروزی – Success موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر

 

فال قهوه اردیبهشت ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* خیمه: تامین مالی – Increase wealth and blessings افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.
* خورشید: روشنی عقل و هوش و دانش است – به استعداد فوق العاده ای میرسید – برکتی بزرگ – حمایت والدین
* حلقه گل: غصه ای که تمام می شود – رهایی از غصه ها

 

فال قهوه خرداد ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* باز: آسایش – شادی – بشارت دادن – رسیدن به مراد و یافتن مال.
* مهر و سجاده: دعا – نذر – نیت خیر
* سپر: پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.

 

فال قهوه تیر ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* داس: با رنج و زحمت، مالی یا نعمتی را بدست آوردن – درو کردن.
* V (انگلیسی): پیروزی و موفقیت
* راه: به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

 

فال قهوه مرداد ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* عبادتگاه: نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار
* خط مشخص و واضح: موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه
* دست در دست بودن دو مرد: رسیدن به سازگاری – the agreement توافق

 

فال قهوه شهریور ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* دست در دست بودن دو مرد: رسیدن به سازگاری – توافق
* میخ: سمبل پایداری و مقاومت – اگر به کار خود واقف هستید آن را رها نکنید – تصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی
* مثلث متساوی الاضلاع: موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن

 

فال قهوه مهر ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* مهر و سجاده: دعا – نذر – نیت خیر
* قایق: بالا رفتن از ناهمواری ها و رسیدن به معشوق – عشق و دوستی.
* صورت انسان: فال خوب – ازدواج

 

فال قهوه آبان ☕

 

در فال قهوه شما دیده شد:
* گندم: روزی حلال و سخاوتمندانه، که با رنج و زحمت بدست آمده است.
* تخت: به سفری بزرگ میروید و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شوید.
* باد برن: دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی

 

فال قهوه آذر ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* سنجاب: جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی
* دست: دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید – توانمندی در عمل – قدرت
* زنبور عسل: مال و نعمت – خیر و برکت – Inheritance ارث و میراث از راه صحیح.

 

فال قهوه دی ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.
* آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد – با کسی به نزاع بر خواهید خواست.
* صدف: دیدار با دوستان دور دست – شرکت در جشن عروسی – شادی زیاد

 

فال قهوه بهمن ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* کاسه: رزق و روزی – وضعی مالی رو به بهبود
* قفل و کلید: پیدایش راه حل – ازدواج
* نخود: نشانگر غم و اندوه است، در اثر مقاومت آن را پشت سر خواهید گذاشت.

 

فال قهوه اسفند  ☕

در فال قهوه شما دیده شد:
* اسب سوار: فرد تازه ای در زندگی – good news خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی
* پرستو: خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.
* ساعت: نشان قلب است، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان