حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

«شهر دروغ‌ها» درباره تحقیقاتی است که درباره مرگ ۲ رپر مشهور Black American سیاهپوست آمریکایی صورت گرفت. به گزارش ناروب به نقل از خبرگزاری فرانسه، شب پیش جشنواره دوویل فرانسه که با تمرکز بر سینمای آمریکا برگزار می‌شود، میزبان جانی دپ بود که روی فرش قرمز جشنواره حاضر شد و پس از آن در مراسم معرفی فیلم «شهر دروغ‌ها» حضور یافت.

 

دپ در مراسم گفت: این فیلم ۳ سال ربوده شده بود زیرا هالیوودی‌ها این طور می‌خواستند. ۳ سال فیلم را کشتند و ما سرانجام فیلم را به دست آوردیم.

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

این فیلم بلند نخستین بار سال ۲۰۱۸ در فرانسه به نمایش درآمد اما توزیع کننده‌ای نیافت و اکرانش منتفی شد.

 

«شهر دروغ‌ها» مخاطبان خود را به آمریکای دهه ۱۹۹۰ می‌برد و تلاش دارد قتل ۲ تن از بزرگ‌ترین رپرهای آمریکایی یعنی توپاک و بیگی که رقابت موسیقی بین ساحل غربی و شرقی آمریکا را رقم زده بودند، بررسی کند.

 

در این فیلم بازرس راسل پول که نقشش را جانی دپ بازی کرده، به درخواست یک روزنامه‌نگار الکلی که فارست ویتاکر نقشش را بازی کرده، بار دیگر بر این پرونده متمرکز می‌شوند. این فیلم ترکیبی از داستان و برخی از تصاویر بایگانی شده است و نشان می‌دهد پلیس لس‌آنجلس تحقیقات بدی را درباره این قتل‌ها پیش برده و افرادی فاسد و مجرم، مانع تحقیقات جدی پلیس شدند.

 

این فیلم به کارگردانی برد فورمن سوال‌های زیادی را درباره این قتل‌ها مطرح می‌کند و می‌پرسد چرا مجرمان این ۲ قتل هرگز پیدا نشدند.

 

در این مراسم جانی دپ از سوی هواداران فرانسوی‌اش با تشویق روبه رو شد و در پاسخ به پرسش هایی که از وی می‌شد گفت: مردم، فرهنگ، شادی، قدردانی از هر روز زندگی، هر روز روز ستایش است. هر روز اینجا یک گرامیداشت و جشن است و من این را فقط در فرانسه می‌بینم و به همین دلیل ازهمه شما متشکرم.

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

فیلمنامه این فیلم بر مبنای کتابی از رندال سالیوان نوشته شده که با جکسون رابطه نزدیکی داشت و این داستان را بر مبنای واقعیت نوشته است. وی همچنین به خشونت علیه سیاه پوستان و Indians سرخ پوستان و مهاجران به خوبی پرداخته است.

 

این فیلم حواشی خاصی هم داشت و جانی دپ در طی فیلم‌برداری متهم شد که مشتی به صورت گرگ بروکس مدیر صحنه این فیلم زده اما بعد معلوم شد به او تهمت زده‌اند و وی چنین کاری نکرده است. همین موضوع دلیلی برای به تعویق انداختن اکران فیلم شد و دپ بعدها ادعا کرد که این توطئه‌ای از سوی پلیس لس‌آنجلس بود تا مانع اکران فیلم شود.

 

چهل و هفتمین جشنواره فیلم های آمریکایی «دوویل» از ۳ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۱ شهریور) در فرانسه برگزار می شود و امسال فیلم «قهرمان» فرهادی هم در آن به نمایش درمی‌آید.

 

و دیگر خبر جنجالی رسوایی جانی دپ

آبروریزی جانی دپ بازیگر هالیوود روی فرش قرمز

به گزارش ناز وب جانی دپ با حالت غیر طبیعی در لندن روی فرش قرمز فیلم جدیدش آماده شد.وی در حالی روی فرش قرمز توزیع فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق آماده شد که نمی توانستروی پای خود بایستد و حالت غیر طبیعی داشت.

وی در این مراسم بر خلاف مراسم هاي دیگر پوشش کت و شلوار و تیپ مقبول و سنگینی را گزینه کرده بود و مانند همه ي وقت با تیپ نامتعارف و عجیب آماده نشده بود.

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

رسوایی اخلاقی جانی دپ روی فرش قرمز +عکس

این آبروریزی جانی دپ در جمع بازیگران و عوامل معروف هالیوود سوژه رسانه هاي دنیا شده هست.بازیگر هالیوود به کمک نزدیکان خود توانست تعادل خود را حفظ کند و در نهایت او را به بیرون هدایت کردند.فیلم اخیر جانی برگرفته از رمان جنایی آگاتا کریستی هست که کنت برانا آن را کارگردانی هست.

هنگام ورود وی به مراسم توزیع فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق خبرنگاران و عکاسان آماده در مراسمفوری سوژه داغ خود را پیدا کرده و غوغایی اخیر برای این بازیگر معروف هالیوود بپا کردند.این مراسم در لندن برگزار شده بود.

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

رسوایی اخلاقی جانی دپ روی فرش قرمز +عکس

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

در تصویر هاي زیر این بازیگر را با وضع نامناسب و حالت بدی دیدن می‌کنید که باعث تعجب حاضران در این مراسم شده بود.سوژه جدیدی که تصاویرش بعنوان خبرهای داغ اخبار بازیگران هالیوود در شبکه های مجازی سانه ها دست به دست می‌چرخد.خاطر این حالت وی مشخص نیست و کسی خبری از ماجرا ندارد.

رسوایی اخلاقی جانی دپ روی فرش قرمز

 

حضور جنجالی و هنرنمایی جانی دپ در جشنواره دوویل

 

مست شدن جانی دپ،جانی دپ در فرش قرمز،تصویر هاي اخیر جانی دپ،عکس هاي جانی دپ بازیگر هالیوودی،جانی دپ تیپ اخیر

 

مطالب مرتبط:

پوستر جدید و جالب رنجر تنها با بازی جانی دپ

عکس هایی از عجیب ترین نقاشی های جانی دپ


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان